Stránka 5 z 24

Napsal: 22.05.2009 18:18:29
od Prafotr Morava
jsem původně myslel, že se pokoušíš říct, že kdyby si nahodil +5 a pak třeba druhou +5 tak bys mlatil nečim jako +10 zbrani a nemohl štít, ale to asi technicky nejde

Napsal: 22.05.2009 19:06:35
od Night Storm
to ne, spis v leve i v prave ruce stejna zbran = napr. 175% dmg (100% -> dmg te jedne dane zbrane)

Napsal: 22.05.2009 19:53:04
od Hajek II.
Co treba udelat nejakou "dutou" obourucni zbran do ktery by sly vlozit ty dve jednorucky, chovalo by se to pak jako dvojrucka a melo by to ty vase vlastnosti?:p, ale to se uz urcite taky uvazovalo, kdyz rikate ze to nejde udelat:)

Napsal: 22.05.2009 20:51:33
od Jakub Bohem
co by mozna slo je box vlozis dve zbrane a vytahnes zbran treba +5 dual xxx

Napsal: 22.05.2009 20:57:26
od Inkvizitor Dan
Nejsem si jistej jestli by to byl nakej prinos. Jednorucky se nosej kvuli stitu a pochybuju, ze 2x jednorucka by dokazala se vyrovnat nakymu dobrymu obourcu kveru. V pvp taktez nevidim prilisnou ucinnost, kdyz +5 haly a pod se tahaj ve velkym z automat pokladu a diky nizky pruraznosti tech jednorucek bys vlastne treba z dvou +5 scimu udelal nedomrdlou +5 halu, s kterou bys stejne do cehokoli s armorem delal odparovavace leda.

Napsal: 22.05.2009 21:13:20
od Big Bud
a tu rychlost opomíjíš záměrně? protože jak píšeš nedomrdlá +5 hala z rychlostí scimu si myslím, že by ani tak špatná nebyla... :wink: Spíš mi řekni co teďka uděláš s +5 scimem? Přetavíš ho na mccka.. rly rp využití... Takle by měli nějaké teoretické využití...

Napsal: 22.05.2009 21:18:33
od Inkvizitor Dan
No jde o to, ze kdyz chces mlatit low ar, tak ti na to staci i obyc scim a kdyz mi nebude stacit +5, tak bych si osobne vzal radsi +7 a stit, nebo obourucku, kterou udelam dmg i do klerika a plecha kdyz na to prijde. Jako jestli to nekdo vyuzije, prosim, jsem pro jakykoli spestreni hry, ale muj osobni nazor je, ze ke vsem tem vlastnostem co by ty zbrane meli je lepsi alternativa mezi zbranema normalnima.

Napsal: 26.05.2009 22:10:10
od Raynor
Co ta charita jak to s ni bude? Kdyz se toho Reagan vzdal...

Napsal: 27.05.2009 14:40:15
od Acarus
Raynor píše:Co ta charita jak to s ni bude? Kdyz se toho Reagan vzdal...
Vecer mi napis ... cca po 22-23h

Napsal: 27.05.2009 17:03:51
od Anger
Mne dual prijde jako hodne dobra vec ktera by opravdu odtrhla wara od pala jak uz bylo psano.

Napsal: 27.05.2009 17:10:40
od Cukrar
je mi jasný že zas budu za vola, ale tak jako tak jsem toho názoru, že palovi by nemělo být umožněno nasadit dvouruční zbraně (vyjma questovejch)

přecejen ve všech legendach je zobrazenej se štítem a mečem, nikoliv s Halou, bardou, nebo kladivem :/

a byl by to bod + k oddělení Pal/War

Napsal: 27.05.2009 17:21:06
od Inkvizitor Dan
Jo to je sice hezky, ale nascripti to tak aby byl Pal plnohodnotnej sermir a war plnohodnotnej berserk, kdyz na tyhle kouli ani neudelas special pohyby atd. Vsechno bys to musel delat pres itemy a to by znamenalo 150 novejch itemu, questu a skriptu pro obe povolani.

Napsal: 27.05.2009 20:41:23
od Shadowsong
hm. dve jednorucky za wara by mohlo byt super ale myslim ze prave vzhladom na sferu by bolo jednoduchsie oddelit wara a pala zakazanim obojruciek palovi. hold by mal pal na dmg war mace, war fork a v mecoch sa nevyznam + jednorucne kamenky + jednorucne specky. a war vsetko. podla mna v pohode...

Napsal: 27.05.2009 23:10:34
od Big Bud
v tom pripade dat palovi 100 parryng a warovi 50 :p

Napsal: 27.05.2009 23:11:56
od Raynor
Big Bud píše:v tom pripade dat palovi 100 parryng a warovi 50 :p
To spis bych tam udelal stejnej rozdil jako mezi palem a warem v bojovkach coz je ze zakladu 10

Napsal: 28.05.2009 03:04:46
od Inkvizitor Dan
Jestli je podle me neco hlavne cesta dohaje, tak obrat chary o schopnosti. Uz takhle war umi jen tupe mlatit, uz takhle maj kouzlici chary docela malo kouzel atd.
Kdyztak to chce prave oboum charum pridat neco co je bude vyrazneji odlisovat a pak v navaznosti na pridany veci, jim treba decentne nekde ubrat. Pokud nejdriv uberes, tak ten char totalne zmrvis a nikdo ho nebude hrat. Coz plati hlavne pro mlaticky, u kouzlicich charu by to bylo taky blby, ale furt mensi zlo.

Ted malej navrh na odliseni wara a pala: Udelat male a jednoduche questiky, kde Paladin bude moct upgradovat mece a War treba obourucky, na zbrane, ktery budou suplovat specialni pohyby. Myslim to jako takovou malou nahrazku za onoho plnohodnotynho sermire a berserkra.

Priklad:

War ziska +9 LBA, zabehne kratkej questik, na jehoz konci mu NPC upravi +9 LBA na +9 LBA of berserking a sekera bude umet na poklikani provest specialni utok na vsechny okolni policka s timerem treba jako RR

Pal ziska +9 Vika tak nabehne na quest na jehoz konci dostane +9 Vika od Swordsman a vik bude umet na poklikani disarm utok s prislusnym timerem *

* Priklady jsou sci-fi.

Kdyby se to udelalo jen na urcity typy zbrani a jen u urcity plusovosti + max 2 takovy pro kazdej char, tak by to nemuselo tolik sferu zaprasit scriptama. Ale je dost mozny, ze si slintam na triko bo o tom moc nevim.

Napsal: 28.05.2009 06:27:38
od Beruska
Inkvizitor Dan píše:Jestli je podle me neco hlavne cesta dohaje, tak obrat chary o schopnosti. Uz takhle war umi jen tupe mlatit, uz takhle maj kouzlici chary docela malo kouzel atd.
Kdyztak to chce prave oboum charum pridat neco co je bude vyrazneji odlisovat a pak v navaznosti na pridany veci, jim treba decentne nekde ubrat. Pokud nejdriv uberes, tak ten char totalne zmrvis a nikdo ho nebude hrat. Coz plati hlavne pro mlaticky, u kouzlicich charu by to bylo taky blby, ale furt mensi zlo.

Ted malej navrh na odliseni wara a pala: Udelat male a jednoduche questiky, kde Paladin bude moct upgradovat mece a War treba obourucky, na zbrane, ktery budou suplovat specialni pohyby. Myslim to jako takovou malou nahrazku za onoho plnohodnotynho sermire a berserkra.

Priklad:

War ziska +9 LBA, zabehne kratkej questik, na jehoz konci mu NPC upravi +9 LBA na +9 LBA of berserking a sekera bude umet na poklikani provest specialni utok na vsechny okolni policka s timerem treba jako RR

Pal ziska +9 Vika tak nabehne na quest na jehoz konci dostane +9 Vika od Swordsman a vik bude umet na poklikani disarm utok s prislusnym timerem *

* Priklady jsou sci-fi.

Kdyby se to udelalo jen na urcity typy zbrani a jen u urcity plusovosti + max 2 takovy pro kazdej char, tak by to nemuselo tolik sferu zaprasit scriptama. Ale je dost mozny, ze si slintam na triko bo o tom moc nevim.
Ta lba by byla masakr :D to se mi libi! A disarm utok, to myslis jak?

Napsal: 28.05.2009 07:52:25
od King
ze mu to schodi zbran do baglu jako mutant ve wrongu

Napsal: 29.05.2009 00:44:31
od Morlith
ono pal ma specky ne? dat nejaku specku waroj by nebolo od veci
alebo specky nesu ekvivalent toho co si pisal? opravte ma ak sa mylim

Napsal: 29.05.2009 01:47:25
od Amen
Hlavne zruste konecne warovy moznost ressu!!! Alebo vymyslite niekto kto hra wara quest ktory ziadny war neda aby mohol resnut... To je uplne mimo ten ress...