Re: Craftsman
Napsal: 21.11.2011 12:45:57
S min nez 100 alchemy + naramek je rucni michani diky procentu nepovedenych celkem nanic. Svitky napises tusim jen ty, ktere umis sam kouzlit.
Nápad s mícháním u krafta je hloupost.Pheme píše:S min nez 100 alchemy + naramek je rucni michani diky procentu nepovedenych celkem nanic. Svitky napises tusim jen ty, ktere umis sam kouzlit.
hehe, bug, nebo haluz?Tymyan píše:No, jednou jsem si takhle za wara napsal svitek na šipku, ale to se asi moc počítat nedá
Helloween píše:hehe, bug, nebo haluz?Tymyan píše:No, jednou jsem si takhle za wara napsal svitek na šipku, ale to se asi moc počítat nedá
Když pujdeš za řemeslníkem, taky po něm budeš chtít, aby ti z roztoku 30% kyseliny udělal 18%? Asi to nezvládne a to jsou jen základy blbý chemie. Už to, že craft se vyzná ve všech řemeslnickejch oborech, a nemusí si vybírat třeba kováře nebo truhláře, je zázrak.Rob píše:tak samozrejmne ze to neni problem, ale tak z pohledku hry proc by to craft neumel, na michani neni potreba zadna znalost magie, je to jen dovednost coz by teoreticky umel craftWilson píše:jaký je problém si založit postavu, která umí alchemy a inscript a vytrénovat si to?
To neni zadna haluz, spiku napises s 0 skillem docela casto, clerik treba s 0 skillem zacina, kdyz trenuje inscript. Haluz by byla, kdybys napsal s 0 skillem treba resurrectionTymyan píše:Pořádná haluz a jeden přebytečnej blank v báglíku
proc by nemohl kdyz se to nauci?Mephist píše:To neni zadna haluz, spiku napises s 0 skillem docela casto, clerik treba s 0 skillem zacina, kdyz trenuje inscript. Haluz by byla, kdybys napsal s 0 skillem treba resurrectionTymyan píše:Pořádná haluz a jeden přebytečnej blank v báglíku
Sice budu OT, ale tohle mi připomělo, když jsem hrával Diablo 1 a u Válečníka rval všechno do magie...sice to castil trošku dýl, ale když jsem v plátech s mečem a štítem házel apokalypsu(nebo jak se to jmenovalo), tak to stálo za toRob píše:proc by nemohl kdyz se to nauci?Mephist píše:To neni zadna haluz, spiku napises s 0 skillem docela casto, clerik treba s 0 skillem zacina, kdyz trenuje inscript. Haluz by byla, kdybys napsal s 0 skillem treba resurrectionTymyan píše:Pořádná haluz a jeden přebytečnej blank v báglíku
1) Hodnota skillu magic vůbec neměla vliv na to, jaká kouzla můžeš kouzlit - rozuměj, každý mohl umět všechna.Piscot píše:Sice budu OT, ale tohle mi připomělo, když jsem hrával Diablo 1 a u Válečníka rval všechno do magie...sice to castil trošku dýl, ale když jsem v plátech s mečem a štítem házel apokalypsu(nebo jak se to jmenovalo), tak to stálo za to
V Datadisku Hellfire hra nekoncila smrti Diabla a z neho myslim padala book of apocalypse. (A nebo mozna padala z toho druhyho bosse, uz nevimRetromancer píše:1) Hodnota skillu magic vůbec neměla vliv na to, jaká kouzla můžeš kouzlit - rozuměj, každý mohl umět všechna.Piscot píše:Sice budu OT, ale tohle mi připomělo, když jsem hrával Diablo 1 a u Válečníka rval všechno do magie...sice to castil trošku dýl, ale když jsem v plátech s mečem a štítem házel apokalypsu(nebo jak se to jmenovalo), tak to stálo za to
2) Kouzlo "Apokalypsa" se nebylo možné naučit. Bylo ho možné kouzlit pouze z hole.
Takže nejenom OT, ale pohádkový OT.
tahaj kladivo a ingy a vyrabaj prach cestou... ono asi preto je to tak tazke, aby si musel postupneSir Arthorius píše:ja bych misto takovejhle koulovitosti jestli na crafta alchemy nebo inscript když sou ty specializace tak bych povolil craftovi ve všech dungach packa protože když takovej loter taha ty šileně těžky kusy prachu tak ten pack je fakt potřeba ale v takovym pride to neotevře, tim že některym monstrum je omezeny očarovat lot si myslim že je docela dostatečna kompenzace aby se z toho netahal dycky super mamon ale šance tam byt muže.