Stránka 4 z 12

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 10:36:52
od Mighty PvP GOD
Qvido píše:Padlo tu i něco věcného? Zapsal jsem si jen, že by jste chtěli nějak rozlišit +5 a +25 zbroje. Pokud jsem něco přehlédl, tak mi to prosím stručně někdo napište.
- magovske staffy +1 +9 - pridavanie many ako u klera (pretoze po 30s sa prskov dps znacne znizi ked musi vychadzat so 60 manou na 20s..., mozno moznost aj enchantu)
- u zbroji brat hlavne vahu do uvahy... vaha je velmi dolezita do pvp po STR pre prskov (ak sa nechce hybat so str velmi)
- kuzla na posilenie hlavne tie co vedia len mag a nekro aby nedostali boost postavy co si ho nezasluzia (vampovia, druid, kler...)
- edit: najdolezitejsia vec: urobit turnaje a uz odmenit poriadne pvp hracov aby mohli zarobit aspon podobne ako pvm hraci


Programos píše:- videl bych smysl napr v rapidnim pridani dexterity(staminy), kdy bude mit v PvP lepsi vychozi pozici, tudiz muze behat dele. PvM by to ovlivnilo pouze v pripade kdy nemam staminu a musim pit vic TR abych nekoho "preslapl". Atackspeed u maga se nastesi resit nemusi(imo).
pridanie staminy je velmi zla vec, jedine ze by TR davalo full staminu pretoze sa v pvp casto hra na bloky a ked vypijes TR a neda ti full stamku tak si v bloku dead... ja sa dokonca vyhybam veciam co pridavaju vela staminy v pvp hlavne to bol problem u plechov ale bol by aj u prskov...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 10:45:45
od Aahz
Jestli regen many tak leda pro +9 a více, aby tmr nepotřeboval to je nesmysl.
Jinak já si taky kdysi říkal že by potiony mohly přidávat místo pevných čísel procenta z max (jak int tak dex) ale zase mi přišlo, že by se tím jen snížila spotřeba tmr pro mágy a ulehčilo PvM/PvP obecně...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 11:30:21
od cermi
Aahz píše:Jestli regen many tak leda pro +9 a více, aby tmr nepotřeboval to je nesmysl.
Jinak já si taky kdysi říkal že by potiony mohly přidávat místo pevných čísel procenta z max (jak int tak dex) ale zase mi přišlo, že by se tím jen snížila spotřeba tmr pro mágy a ulehčilo PvM/PvP obecně...
Ona je problem mana? I kdyby prsk kouzlil vsechno bez many, tak stejne toho plecha na stejny urovni nezabije

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 14:07:34
od Freak
Ja jsem si to tu cele precetl a kdyz teda nejsem vubec zadnej PeVePer, tohle tema me zaujalo.

Nejdriv jsem vyzkousel nejaky cisla. Za maga s magery 106 jsem se nasypal par spellu do oblecenyho clerica.

Cleric h122/m100/s114
Armor 86, Resists 88,3

  • Harm = 10-11 dmg
  • PCW = 14 dmg
  • POG = 21-23 dmg
  • KVF = 40-42 dmg
  • Energy Bolt (Corp Por) avg. 37 dmg (53, 25, 49, 22, 29)


To jen tak protoze me to samotnyho zajimalo. (Cleric 90%mgr harmoval maga za 9-11).

Bohuzel PCW jsem palil do klera se 100int protoze nemam zadnyho dutohlava na kterym bych ho vyzkousel.
Mighty PvP God píše:- kuzla na posilenie hlavne tie co vedia len mag a nekro
Tak na tom nakonec neco bude, protoze kazdy posileni harm/pogu oslabi maga v duelu s cler/rangem. KvF pak hodne ovlivni mag vs mag.

Zajimalo by me nejvic PCW od maga do warr/vampa, popr. pala. Podle me by mel mit dmg srovnatelnou s kvf, coz?

Energy Bolt me prekvapil nejvic jeho dmg rozsahem, od 22 do 53 v peti pokusech. Pocita to armor nebo? Tenhle spell by se podle me taky dal upravit.

Vic se toho ale na prskovi asi zmenit neda.

Xan píše:naklady nula nula nic, res roba a regy a polozi si kdovi co, prsci co za behu bez moznosti missu davaji kotel dmg na dalku byli vzdy op, tohle rozhodne neni krok spravnym smerem, vzhledem k warum, co se musi dostat na 1 policko a i s bonus itemama muzou porad missnout a za uplne jiny naklady
Qvido píše:Zapsal jsem si jen, že by jste chtěli nějak rozlišit +5 a +25 zbroje.


Pokud by rozliseni +5 a +25 zbroji znamenalo upravu statu a prohloubeni rozdilu mezi nima, zasahlo by to nejen PvM ale take obchod.

Ted to trosku moc prezezenu do tech frakci a pominu obycejne pk vs blue duely. :/

Nejsem si jisty, zda-li maji frakce moznosti nejakych frakcnich armoru, okrem stitu.

Frakcni zbrane a zbroje by mohly vybalancovat nejen staty, ale i naklady.

Alternativa pro PK by byla mozna, ale nakonec by nejvic ostrouhal obycejny modrak bez frakce.

Acarus píše:Za me mi prijde nastaveni moc defenzivni, kdy proste prsk, kdyz nechce a vi, ze dotycneho ma malou sanci zabit, tak spis utece

Mighty PvP God píše: nieco typu teleport + slaba rana (za plechovky, dajme tomu s jednoruckou)


Tenhle "charge" co jsi tu popsal mi velmi pripomnel Special Attacky, se kterymi jsem se setkal na jinem, osi-like, shardu. Vypadaly asi takhle:

Kód: Vybrat vše

Swordsmanship Special Attack : Concussion Blow
Snizi inteligenci o 25% na 30s, efekt se nestackuje.

Macefighting Special Attack : Crushing Blow
Prida 50% damage pri uspesnem zasahu. 

Fencing Special Attack : Paralyzing Blow
Paralyzuje na 4s. Bandaze, wandky i potiony jdou pouzit.
Sance na efekt se pocita u vsech stejne : % = Anatomy/4

Jinak to ale funguje u Wrestlingu, kde se Disarm a StunPunch nastavoval rucne v UO hotkeys. Moznost by byla efekty nastavit napr na rukavicich.

Kód: Vybrat vše

Wrestling Special Attack : Disarm
Wrestling + Arms Lore
Shazuje zbrane do zakladniho baglu. 

Wrestling Special Attack : Stun Punch
Wrestling + Anatomy
Zastunuje target na 4s
Zdroj "Special Attacks"

Tyhle efekty ovlivnujici volbu zbrane, posleze strategii, jsou podle me take dobrou moznosti, obzvlaste pak pokud je cilem dosahnout aby se duely hraly vic telo na telo.

Nakonec snad jen ze mi mezi vsemi temi efekty chybi neco pro rangery, napr. sance strelou na dismount nebo tak..

Takhle jsem zase jednou myslel.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 14:12:12
od Acarus
Fireball, Corp por, fire bolt u nekra,

berou v potaz AR, takze s ar spellem, by ten dmg byl jeste nizsi. Je to idealni spell proti sockam, ale i tak jeho kolisani v dmg je riskatni za tu cenu many.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 14:36:27
od Programos
A proto znovu. Pokud plosne zvyseni dmg kouzel je jen kvuli tomu, aby se posilil nekr/mag proti plechovkam v PvP:

Proc nemuzou byt specialni svitky jen pro tyto dve povolani, ktere budou mit podobny zaklad dmg +bonus z rozdilu inteligence jako PCW?
rekneme, mag harmuje za 10 se 100mgr, 150 int

Harm
An Ylem Mani (zrusit podstatu zdravi)
10dmg + rozdil int:30 (warh dostane 13,6 dmg)

Lightning
(domysli si powerword)
20+ rozdil int:20 (war dostane 25,5 dmg)

KVF
Kal Ylem Vas Flam(vyzvani podstaty velkeho ohne)
40dmg + rozdil int:13 (war dostane 48,5 dmg)


Vysledek?
Plechovky uz budou dostavat o toliko dmg vic, aby to mohlo udelat nejaky rozdil a ostatni chary zustanou pri starem a zaroven zustane prsk vs prsk PvP zachovane, protoze rozdil inteligence temer nebude(bude zalezet jen na equipu). Tim se zvysi nutnost maximilizovat dmg kouzel EQUIPEM stejne tak jak to maji plechovky.

Popripade vytvorit novy spesl spellbook ciste pro tyto ucely(nevim presne jak se to da naskriptovat, proto na zacatku zminuji svitky kterymi to jde urcite.

EDIT: Delitele sem si vycucal z prstu a v potaz jsem bral zakladni staty bez itemu. Samozrejme by to pak chtelo propocitat znovu v equipu, jen z hlavy nevim co kdo dava.
EDIT2: Dost pravdepodobne by napr buffovani(bless/ryba/harfa) byly dost zasadnim equipem pro maximilizaci damage - jak proti plechum tak prskum.
Zaroven by to mohl byt dost velky game changer - ale o to se tu snazime, ne?

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 14:48:22
od Xan
trošku si mě předběhl, chtěl jsem navrhnout úpravu +statů mag/nekro brnek tak, že by se posílila inta, kterou to dává a na tu intu navázat dmg. Hýbat se str=hp by tím ovlivnilo jak pvp, tak pvm, jak už bylo řečený, pořád by měl být prsk křehkej a zdechnout na pár ren, ne ještě aby měl hp jako buchna. Inta by snad tolik v pvm nevadila, hold trošku víc many no, nebo to upravit vzorcem že inta=/=mana, ale jen její zlomek....

každopádně pořád nechápu, kde jste přišli na to, že prsk potřebuje posílit proti buchnám, nějaký teoretický pvp na foru je o ničem, je jasný, že v podstatě cokoliv vs cokoliv v souboji 1vs1 , kdy se jeden rozhodně defovat, nemá ten druhý skoro šanci toho prvního sundat. Ale pořád je tu ten velkej rozdíl v ceně ekvipu jakej potřebuje buchna a prsk na sundání druhého/obecně do pvp...atd:)

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 14:51:17
od Acarus
zdrazit KaVeeF ?

navazat dmg na spell z hlavy nejde, teda jde, ale nelibilo by se vam to - no fizz by to bylo s insta castem a pauzou az pak.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 14:53:14
od Xan
nj jako in mani u iškriota, který když se moc zapsamuje, tak bugne a hodí to obyč in mani na cíl, místo harm verze :)

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 14:55:32
od Acarus
Tak nejak.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 15:02:59
od Programos
Xan píše:nechápu, kde jste přišli na to, že prsk potřebuje posílit proti buchnám......Ale pořád je tu ten velkej rozdíl v ceně ekvipu jakej potřebuje buchna a prsk na sundání druhého/obecně do pvp...atd:)
Taky nevim kde ten napad vznikl a proc se vlastne posilily kouzla. Nicmene diky tomu jsme se dostali k tomu, ze asi nejlepsim resenim by bylo posilit kouzla v navaznosti na inteligenci a ne PLOSNE vsem->tim padem by se mohli upravit prsk brnka(a napr i zbrane)->zacali by se tahat do PvP a propast mezi cenou equipu buchen a prsku v pvp by byl timto anulovan.

Edit: (pokud zalezi DMG spellu i na magerz )A nebo proste zvysit magery nejen robkou, ale napr Mages Armorem (clerics, warriors, rangers, phoenix). A to na takovou uroven, aby to davalo smysl tahat. Tim by ale samozrejme ztracelo smysl nejake Archmagi takze by zmen muselo byt asi vice.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 15:14:23
od Xan
jasný ale asi už jsi minul acaruv post, že nelze z hlavy navázat na intu, uprava spellu to prekope celej spell ze napred cast a pak pauza a magera je nonsense kvuli pvm, stavajicim systemum apod, takze jsme tam, kde jsme byli:)

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 16:44:24
od Smudlajz
Acarus píše:zdrazit KaVeeF ?

navazat dmg na spell z hlavy nejde, teda jde, ale nelibilo by se vam to - no fizz by to bylo s insta castem a pauzou az pak.
Vždycky to něják jde, jen je potřeba šikovně obejít omezení herního enginu - v našem případě koule :). Možnost by byla jak již někdo zmiňoval přes staty a nebo třeba skilly. Řešením by bylo dát prskům bonus mgr dle toho co nosí, a část damage kouzel by se počítala z rozdílu skillu magery, jelikož každá postava má vlastní ID, dá se patrně zjistit jakou hodnotu skillu mgr má postava s ID "1234589" - tedy target při zatargetění by se spočítal rozdíl. Za každý rozdíl mezi mgr postav dát bonusový dmg např. každých 5 mgr rozdíl = bonus 0-2 damage ?

no fizz by se zase dal vyřešit tak, že by byla šance na 0 dmg kouzla odpovídající šanci fizovosti, nebo ne ? :-)

Rád bych dodal že už nějakou dobu kódím v herních enginech a neexistuje nejde. Buď to neumím, nebo se mi nechce. Script do koule jsem neviděl nikdy ani z rychlíku a netuším co se používá za jazyk, standard, software ani jaká jsou omezení a tak dále - ale podotýkám že pokud by byl zájem moc rád se na to mrknu a zkusím vymyslet způsob jak některá omezení obejít :-).

Jinak obecně vítám posílení prsků. Sice nenávidím PKčka, ale zase na druhou stranu je fakt, že posílený damage je taková slabá náhrada za specky, které mágům a nekrům těžce chybí. V podstatě každé povolání má specku, až na ty prsky, takže proč jim nepomoct. Proč né, dobrá změna.
Qvido píše:Padlo tu i něco věcného? Zapsal jsem si jen, že by jste chtěli nějak rozlišit +5 a +25 zbroje. Pokud jsem něco přehlédl, tak mi to prosím stručně někdo napište.
Padlo tu pár zajímavých nápadů - například specky na pvp pro prsky a taky spoustu nesmyslů. Třeba že se "neustále" posilují rangové... Více hráčům přijde, že se rangové moc neposilují a právě takovýho ostrostřelce by se posílit mělo a nemělo by to být přehlíženo :unibrow: . A upavení damage silvery se nedá brát za neustálé posilování :-). Je to trošku rýpnutí mimo topic, ale pevně věřím že má své opodstatnění.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 16:56:55
od Acarus
silu kouzla tj kolik bude davat dmg aby bylo navazane na nejakou INT, v nasich poctech nejde, jen pro pripomenuti. Opravdu nejde.

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 17:01:13
od Mighty PvP GOD
Smudlajz píše:Vždycky to něják jde, jen je potřeba šikovně obejít omezení herního enginu - v našem případě koule :). Možnost by byla jak již někdo zmiňoval přes staty a nebo třeba skilly. Řešením by bylo dát prskům bonus mgr dle toho co nosí, a část damage kouzel by se počítala z rozdílu skillu magery, jelikož každá postava má vlastní ID, dá se patrně zjistit jakou hodnotu skillu mgr má postava s ID "1234589" - tedy target při zatargetění by se spočítal rozdíl. Za každý rozdíl mezi mgr postav dát bonusový dmg např. každých 5 mgr rozdíl = bonus 0-2 damage ?

no fizz by se zase dal vyřešit tak, že by byla šance na 0 dmg kouzla odpovídající šanci fizovosti, nebo ne ? :-)

Rád bych dodal že už nějakou dobu kódím v herních enginech a neexistuje nejde. Buď to neumím, nebo se mi nechce. Script do koule jsem neviděl nikdy ani z rychlíku a netuším co se používá za jazyk, standard, software ani jaká jsou omezení a tak dále - ale podotýkám že pokud by byl zájem moc rád se na to mrknu a zkusím vymyslet způsob jak některá omezení obejít :-).
V akom engine kodis? :) unreal?
Inak samozrejme je pravda, ze ked mas zdrojovy kod je vsetko mozne co si len kto zmysli, ale uz som sa nato pytal a dostal som odpoved ze k sfere nie je zdrojovy kod, aj som to googlil a naozaj... predpokladam ze sfera je ako hotovy program kde nemas pristup k ziadnemu kodu tak len tazko nieco upravis... Dat sa da vsetko, ale myslim ze ked nemas zdrojak myslim ze by si celu sferu musel nejak "zpetne dekodovat" co je praca skor pre partiu profesionalov a nejaky cas...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 17:18:39
od Smudlajz
Mighty PvP GOD píše: V akom engine kodis? :) unreal?
Inak samozrejme je pravda, ze ked mas zdrojovy kod je vsetko mozne co si len kto zmysli, ale uz som sa nato pytal a dostal som odpoved ze k sfere nie je zdrojovy kod, aj som to googlil a naozaj... predpokladam ze sfera je ako hotovy program kde nemas pristup k ziadnemu kodu tak len tazko nieco upravis... Dat sa da vsetko, ale myslim ze ked nemas zdrojak myslim ze by si celu sferu musel nejak "zpetne dekodovat" co je praca skor pre partiu profesionalov a nejaky cas...
Dělám v Unity. Sféra je customizable emulátor, tedy bys měl být schopen upravovat i bez nutnosti mít ty zdrojáky. Asi si to vyzkouším :-D, jen tak for fun :-).

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 02.08.2016 17:26:30
od Acarus
nemam jak odpovedet na icq, neposila mi to lidem co prijimaji jen od veryfikovanych kontaktu:

spatne vyjadreni, nelze navazat na promenou ... hejbat se s tim da ... ale nelze navazat trebas na int, kouzla z hlavy. Jedine cim jde hybat je min a max ... kde se tusim pohybujeme trebas v 10 rozdil hp v rozmezi cca 0-2000.0 magery ...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 04.08.2016 12:10:18
od Raxik
Pekný jak mě obyčejný witch tree teď naloží za 130hp cor porem a kvfkem :))))

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 04.08.2016 22:58:16
od Mighty PvP GOD
Aahz píše:Jestli regen many tak leda pro +9 a více, aby tmr nepotřeboval to je nesmysl.
Jinak já si taky kdysi říkal že by potiony mohly přidávat místo pevných čísel procenta z max (jak int tak dex) ale zase mi přišlo, že by se tím jen snížila spotřeba tmr pro mágy a ulehčilo PvM/PvP obecně...
V pvp moze mat prsk spotrebu many okolo 8 many za sekundu co je realne vzhladom na to ze 160 many za tych 20s viem vyprskat.. keby staffka davala aspon 1,5 many za sekundu mohlo by to byt fajn pre prska, alebo alternativa len pre magov/nekrov tmr za 90... spotreba tmr by sa znizila ale stejne ma na dp kazdy milionove majetky... skor nech ta +9 staffka dava manu nech aspon trochu equip rozhodne...
Mana je samozrejme naviazana na prskovu dps po urcitej dobe (asi 30 sekund)...
Mozno ze by za zvazenie stali aj instant casty ako ma tremer vysatie... nejake 2 kuzla...

Re: Lehce upravena dmg kouzel

Napsal: 05.08.2016 13:06:15
od Xorine
Chapu dobre, ze chces tremera osidit o jeho 2 vyhody? (zesilene TMR a instant kouzlo s timerem)

gg dejte vse prskum na ukor vyhod ostatnich povolani (