Neda mi len tak sa necinne pozerat na katastrofu, ktora sa chysta.
Dufam, ze som teda spravne pochopil problem nasich GMs. Teda spomavane zosadanie z jazditka v hide na "zblbnutie" miestnosti.
V praxi si neviem presne vybavit kde sa takato taktika pouziva, ale stretavam sa:
1. Pri solovani za DMG zosadanie pri mlateni na redukciu postu uderov od mobov.
2. LLL v stene, DMG pred stenou zosadaju na zvysenie poctu targetov a tak nasledne zredukovanie poctu IKciek. ( casto si lopatky tie jazditka nechaju zabit takze za to aj platia)
3. Pri miernej krizovej akcii ked sa resuje atd.. je kazdy target dobry ale nevidim vyuzitie spomavaneho zosadania.
Mozno by bolo fajn keby tu bola odhalena dana taktika ktora Acarusa tak irituje aby sme presne vedeli o co ide
Dalej som tu videl placlive komenty, ze ludom sa nepaci zosadanie pri mlateni mobov s cielom zamedzit mobovi aby si buchol. Reakcia tusim boli, ze zosadanie nie je o skilla a je to zbabelost atd..
S tymto absolutne nesuhlasim. Dovod preco mam tak v oblube palov/warov/human fighterov je, ze maju to jazditko s kt. sa daju robit zazraky ked to clovek vie.. Mlatenia kazdeho silneho moba prestavuje znacne riziko na IK pri solo akciach.
Skill v zosadani spociva v tom, ze zosadneme pekne kill na moba, na odtarget treba presne pockat zvacsa kym pride jazditko k mobovi, pockat na animacku od moba ked si bere target na jazditko v 3/4 naprahu nasadnut a kym sa mob zorientuje mame tak 1-2 sekundy aby sme mohli rozdavat dmg. Z toho vyplyva, ze treba mat presne timer v oku, rychle prsty na dokonale zladenie mlatenia a je mozne zabit na solo vsetko mimo healujucich veci a LDcka..
Nie je to teda iba lopatacke stlacanie hotkeyku zasebou a spoliehat sa, ze sa to pretargeti atd co robi 90% ludi... Zobranim alebo obmedzenim zosadania sa urobi neskutocny skrt v solo akciach pre human DMG. Keby doslo k tomuto obmedzeniu tak by solo human DMG mlatil do mobov 1:1 takze udriem nightu ona mna a bandil pol minuty a dookola kym by nepadla... A stane sa uplne dementna mlaticka z kazdeho human dmg charu.(v skupinach dokaze este ress teda

)
Neviem si predstavit ako by som potom zabil abota bez many alebo by mi zacala robit problemy kde aka lvl 7 potvorka..
Podla mna je ovela vacsia zbabelost pouzivat klamaky ako jazditko, takze klamaky iba v najnutnejsom pripade.
Pri tejto zmene by teda moje kroky viedli asi k hraniu shamana a gangrela.
Za dalsie netreba byt tak zaujaty, ze sa mob zblazni ked uvidi novy target.. To platilo tak pred 3 rokmi ked sa target chytal nejak "inak". Momentalne nastavenie pripusta aj napriek mlateniu moba inym hracom tak z vas nemusi ten taregt stratit a ide po vas ako "besny".
Vyvoj shrinkovania z hidu ma moc netrapi lebo tento styl hry nepatri k nasim taktikam takze kludne aj reveal pri shrinknutiu z hidu...
HP drain z jazda by bol teoreticky na hranici prijatelnosti pri zohladneni vyhody mustangov... Radsej by som preferoval ale riesenie toho pre co topik vznikol a to zosadanie v hide. Takze 5x za minutu sa objavi na rovnakom policku jazditko=reveal daneho policka...(netusim ci je to realne) Zosadanie ked clovek nie je v hide by som nepostihoval.
Takze velmi dokladne prehodnodte v akom rozsahu to zavediete aby ste nepochovali panov human DMG skillerov
Este k obmedzovaniu castenia znizovania stropov atp... bolo to fajn ako novinka ale v poslednom case sa to zavadza prakticky do kazdeho noveho dungu.. ako bolo spominane dungy sa daju spravit tazke aj inym sposobom.(desp)