
Kun/Jezditko
Re: Kun/Jezditko
Já by sem klidně bral hp drain mounta pod sebou a spojil by sem to spíš se skillem herding neboli ovládání zvěře než se skillem anilam lore neboli znalost zvěře přeci jen když chcete nasednou či sesednou z mounta řekněme koně i v reálu tak ho musíte umět ovládat a ne znát kde má hlavu a kde ocas( i když to asi trochu taky
)

Re: Kun/Jezditko
nevim jestli by slo nastavit, ale treba 5x zesednuti z jednoho policka a vickrat by se nedalo na dane souradnici sesednout, tzn. clovek by musel popojit aby mohl znovu sesednout
Re: Kun/Jezditko
-ak nasadanie bude rusit akciu (prepinanie war) tak nikdy nehidnes, lebo ti to fizne hiding ...Skuhry píše:Fakt je, ze slejzani a nalejzani pri mlaceni je prasecina, kdyz je clovek v hidu nema snad potrebu neustale slejzat, snad jen pri 4 % ojedinelich situaci, kdy je potreba hodit odtarget.
Nebo co je podle Vas vetsi bolest? odtarget v hidu, kdy chtej vsichni hidnout a nebo jinej target pri mlaceni? Me osobne aktivni pouzivani jezdika a sam dotycnej mlati.
Sani staminy, hp, odhid hrace se mi osobne moc nezamlouva. Staminu uz zere kde co (ress, pfka, prehazovani brnka), to by mi prislo uz jako velka pruda na normalni lidi kuli par jedincum.
Jen me tak napadlo, samozrejme nevim do jake miry to je realne udelat:
- nasedani by rusilo akci (kuli tem aktivnim mlaticum co slejzal a mlatej)
- nasedani zralo karmu/fame (karma a magic pal!)
- kdyz by se v zone moc casto objevovalo jezditko (sumon?) > sance na skoceni monstra jako pri 3 lidich na sebe? > napr nejaka sance se skillem remove trap (x % z max skilu porp sc daneho charu) samozrejme nejak vybalancovat pocty.
To by mohlo vyfiltrovat ojedinele slezeni z kone, normalni hrace a prehanejici hrace.
problém s klamákama vs shrink (aneb obcházení herního nastavení "Nízký strop" v praxi)
- nevim moc presne o co jde a co je tim mysleno.
Jestli problem ze z kade shrinku klamaky, tak to mi prijde celkem v pohode a prijemna zmena ktera zniceho nic prisla.
Kdyz by to bylo hozeny na stafku, tak stejnak toho klamaka shrinku stejne rychle.
Nebo jde opet o problem rychleho odtargetu z hidu? Tam teda treba hodit ten reveal.
-ak bude brat famu/karmu, tak pri RK party mi zobere smrt famu aj jazditko? Popripade karmu, ktoru taky prsk zbiera velmi tazko? to budu clerovia a prskovia stale bez karmy
-nechapem ako si to myslel, ale vo velkych a neprehladnych dungoch si davas pozor aby ste nestali na 1 policku (hlavne ked su to male miestnosti a vsade pasce) a teraz ti to skoci lebo je vela hracov na jazditku alebo vela hracov umrelo a je tam vela jazditok?
- ak sa nebudu shrinkovat klamaky v dungoch, splasia sa a vyslapu pasce, co moze sposobit, ze skocite do miestnosti a okrem 5 mobov čo tam maju byt bude tam dalsich 20 z instant pasce ...
- ak date vsade nizky strop a obmedzite pouzivanie jazditok do dungov, PVM hrači nebud upotrebovat tolko jazditka, takze ich odbyt prudko klesne kedze na prepravu k dungu budu chodit na sumoch alebo pesi ...
- ak je nezelane shrinkovanie z hidu tak staci jednoduchy reveal
zaujimalo by ma, kolko je cca maximalny pocet zlezeni z jazditka ktore je akceptovatelne alebo ake (konkretne) taktiky chcete zamedzit aby sa dalo urobit len parcialne riesenie konkretnej situacie a nenarušit tak hru moc agresivnymi zasahmi ...
Re: Kun/Jezditko
tak nehidnes:) ale eliminovalo by to aby buchna, ktera mlati neustale slejzala a nalejzala na jezditko a pritom zvesela mlatila a npc se otacelo za tim targetem z jeho jezditka.Mihal píše:
-ak nasadanie bude rusit akciu (prepinanie war) tak nikdy nehidnes, lebo ti to fizne hiding ...
Predpokladal jsem tak 20 - 50 , aby to normalne nevadilo, ale pri prehnanem blazneni bylo znat. Editnu to aby to bylo v jednom a prehlednejsi,Mihal píše:-ak bude brat famu/karmu, tak pri RK party mi zobere smrt famu aj jazditko? Popripade karmu, ktoru taky prsk zbiera velmi tazko? to budu clerovia a prskovia stale bez karmy
To jsem myslel tak, ze kdyz se sleze z kone tak se tim v zone objevi jezditko, kdyz by se objevovalo nejak casto tak by mohlo neco skakat. Myslel jsem to slejzani a nasedani, slezu 10x a 10x nalezu tak se 10x za nejakej cas objevilo jezditko v zone tak pak je sance kdyz se prekroci nejaky pocet ze neco vyskoci, smaozrejme napr. a kdo vi do jake miry to je realny udelatMihal píše: -nechapem ako si to myslel, ale vo velkych a neprehladnych dungoch si davas pozor aby ste nestali na 1 policku (hlavne ked su to male miestnosti a vsade pasce) a teraz ti to skoci lebo je vela hracov na jazditku alebo vela hracov umrelo a je tam vela jazditok?

Re: Kun/Jezditko
S timto celkem souhlasim.Mihal píše:-ak nasadanie bude rusit akciu (prepinanie war) tak nikdy nehidnes, lebo ti to fizne hiding ...Skuhry píše:Fakt je, ze slejzani a nalejzani pri mlaceni je prasecina, kdyz je clovek v hidu nema snad potrebu neustale slejzat, snad jen pri 4 % ojedinelich situaci, kdy je potreba hodit odtarget.
Nebo co je podle Vas vetsi bolest? odtarget v hidu, kdy chtej vsichni hidnout a nebo jinej target pri mlaceni? Me osobne aktivni pouzivani jezdika a sam dotycnej mlati.
Sani staminy, hp, odhid hrace se mi osobne moc nezamlouva. Staminu uz zere kde co (ress, pfka, prehazovani brnka), to by mi prislo uz jako velka pruda na normalni lidi kuli par jedincum.
Jen me tak napadlo, samozrejme nevim do jake miry to je realne udelat:
- nasedani by rusilo akci (kuli tem aktivnim mlaticum co slejzal a mlatej)
- nasedani zralo karmu/fame (karma a magic pal!)
- kdyz by se v zone moc casto objevovalo jezditko (sumon?) > sance na skoceni monstra jako pri 3 lidich na sebe? > napr nejaka sance se skillem remove trap (x % z max skilu porp sc daneho charu) samozrejme nejak vybalancovat pocty.
To by mohlo vyfiltrovat ojedinele slezeni z kone, normalni hrace a prehanejici hrace.
problém s klamákama vs shrink (aneb obcházení herního nastavení "Nízký strop" v praxi)
- nevim moc presne o co jde a co je tim mysleno.
Jestli problem ze z kade shrinku klamaky, tak to mi prijde celkem v pohode a prijemna zmena ktera zniceho nic prisla.
Kdyz by to bylo hozeny na stafku, tak stejnak toho klamaka shrinku stejne rychle.
Nebo jde opet o problem rychleho odtargetu z hidu? Tam teda treba hodit ten reveal.
-ak bude brat famu/karmu, tak pri RK party mi zobere smrt famu aj jazditko? Popripade karmu, ktoru taky prsk zbiera velmi tazko? to budu clerovia a prskovia stale bez karmy
-nechapem ako si to myslel, ale vo velkych a neprehladnych dungoch si davas pozor aby ste nestali na 1 policku (hlavne ked su to male miestnosti a vsade pasce) a teraz ti to skoci lebo je vela hracov na jazditku alebo vela hracov umrelo a je tam vela jazditok?
- ak sa nebudu shrinkovat klamaky v dungoch, splasia sa a vyslapu pasce, co moze sposobit, ze skocite do miestnosti a okrem 5 mobov čo tam maju byt bude tam dalsich 20 z instant pasce ...
- ak date vsade nizky strop a obmedzite pouzivanie jazditok do dungov, PVM hrači nebud upotrebovat tolko jazditka, takze ich odbyt prudko klesne kedze na prepravu k dungu budu chodit na sumoch alebo pesi ...
- ak je nezelane shrinkovanie z hidu tak staci jednoduchy reveal
zaujimalo by ma, kolko je cca maximalny pocet zlezeni z jazditka ktore je akceptovatelne alebo ake (konkretne) taktiky chcete zamedzit aby sa dalo urobit len parcialne riesenie konkretnej situacie a nenarušit tak hru moc agresivnymi zasahmi ...
Jen by me zajimalo zda jste brali v potaz solo questy. nebavim se tady ani tak o rangovi ktery ma nespocet klamaku, ale pokud to seslezani orezete hodne tak pro takoveho wara si dat neco na solo bude celkem problem taktez pal.
-a k tomu shrinkovani z hidu, nevim nemam moznost pozorovat vypravy, ale nezda se mi ze by tohle byl nejaky trend. nebot kdyz vyhodim klamaka z hidu tak si pekne cupitaji svoji cestou a pokud jsou dal nez nejake 2 pole stejne ho neshrinknes coz je schopne udelat za nejake 1-2 sekundy(v mnoha pripadech si za tuhle dobu to monstrum toho klamaka nemusi ani vsimnou popripade kdyz ma vice targetu se ani nerozbehne). takze tohle mi prijde ze se zase resi problem tam kde neni
Re: Kun/Jezditko
- ako sa vyjadril ocroc, toto mu nevadi ze sa zlieza aby sa hidlo ... GMkam vadi, ze niekto 40x za minutu zlezie a nelezie / ja si neviem predstavit naco je to dobre pre hraca alebo taktiku nejaku na to/Skuhry píše:tak nehidnes:) ale eliminovalo by to aby buchna, ktera mlati neustale slejzala a nalejzala na jezditko a pritom zvesela mlatila a npc se otacelo za tim targetem z jeho jezditka.Mihal píše:
-ak nasadanie bude rusit akciu (prepinanie war) tak nikdy nehidnes, lebo ti to fizne hiding ...
Predpokladal jsem tak 20 - 50 , aby to normalne nevadilo, ale pri prehnanem blazneni bylo znat. Editnu to aby to bylo v jednom a prehlednejsi,Mihal píše:-ak bude brat famu/karmu, tak pri RK party mi zobere smrt famu aj jazditko? Popripade karmu, ktoru taky prsk zbiera velmi tazko? to budu clerovia a prskovia stale bez karmyTo jsem myslel tak, ze kdyz se sleze z kone tak se tim v zone objevi jezditko, kdyz by se objevovalo nejak casto tak by mohlo neco skakat. Myslel jsem to slejzani a nasedani, slezu 10x a 10x nalezu tak se 10x za nejakej cas objevilo jezditko v zone tak pak je sance kdyz se prekroci nejaky pocet ze neco vyskoci, smaozrejme napr. a kdo vi do jake miry to je realny udelatMihal píše: -nechapem ako si to myslel, ale vo velkych a neprehladnych dungoch si davas pozor aby ste nestali na 1 policku (hlavne ked su to male miestnosti a vsade pasce) a teraz ti to skoci lebo je vela hracov na jazditku alebo vela hracov umrelo a je tam vela jazditok?
- pri RK party to znamena povedzme 500 famy/karmy ... poznam taktiky, kde sa nechavaju niektorí RKckovat aby napr. mag mohol nieco odstenic alebo sa vylootit alebo ... A pri tomto pocte mi to za dmg nebude vadit, pretoze karmu naberem rychlo ... podla mna to neriesi absoltune problem ...
- takze napr. v sorcoch ked lucka hodi masko a zabije 10 ludi na koni tak 4x vyskoci monstrum a bude tam zabijat aj ono ... alebo ak sa RKckuje vyprava povedzme v despe kde sa nemôze moc hybat tak ako bonus si môzu vybrat ci 1polickove monstrum alebo 3 arachov

Re: Kun/Jezditko
Pokud budete drainovat hp jezditka, bude mizet pri save?
Omlouvam se za svuj dobry humor...
Pod vlivem Mamonstva
Pod vlivem Mamonstva
Re: Kun/Jezditko
Nebude, zmizne vtedy ak sa deaktivuje zona kde si naposled zosadol...Mrakoplas píše:Pokud budete drainovat hp jezditka, bude mizet pri save?
Asi najlepsie riesenie je nastavit nizky strop na kazdu dungeon zonu - ako uz niekto spomenul jazdit na koni po dungoch neni RP! A aj zrusit zrychlovatka v dungoch, kedze ich nebude treba... A vampovia budu nebezpecnejsi!!

Re: Kun/Jezditko
Severka píše:
Nebude, zmizne vtedy ak sa deaktivuje zona kde si naposled zosadol...
Asi najlepsie riesenie je nastavit nizky strop na kazdu dungeon zonu - ako uz niekto spomenul jazdit na koni po dungoch neni RP! A aj zrusit zrychlovatka v dungoch, kedze ich nebude treba... A vampovia budu nebezpecnejsi!!
Jezdta mizet budou, a todle je nejvis stupidni napad, kterej tu nekdo navrhnul
Jak uz tu bylo jednou receno vis Raxik, GM jelikoz nevedi jak udelat tezkou mistnost tak omezi urcita povolani aby nemohla plne vyuzivat svuj potencial takze jim zrusi nemoznost kouzleni urcitych spellu, omezi jim vzdalenost na jakou jde kouzlit, nemoznost pouzivat vsechny itemy atd .... ja dunguju dost a nevidel sem ze by nekdo pouzival, aspon teda z nasich rad MG, slejzani jezditka kdyz bojuje s monstrem, obcasne pouziti na detarget kdyz je potreba aby pohidovala vetsi cast lidi to ano ale jinak se jezditko pouziva jako jezditko k tomu urcene takze aby byl colvek rychlejsi a mohl utect...
Resit jestlime sesednuti s jezditka zabije/zrani/vysaje/schodi/revealne nebo to zabije/shrinkne jezditko je absolutni blbost a omezeni jezditek pouze na PVM uz tuplem, protoze si myslim ze v pvp se slejzani/nasedani pouziva castejc nez v pvm
Ano souhlasim ze pokud nekdo 40/1 min sesedne s jezditka kdyz mlati monstrumtak je to spatne ale z nejvetsi miry na tom maj vynu prave GM protoze omezuji jednostliva povolani v dungeonech a tak se proste lidi nauci pouzivat to co je momentalne nastavene. Kdyby se mohli klamaci tam kde jezditka kdo by pak ryskoval ztratu kone, kterejch je po svete malo, nez klamaka kteryho si tamne kdekoli, proc by slejzal z jezditka kdyz by mohl mag zdit a podobne....
pokud by slo nejak nastavit omezeni pouziti jezditka na timer, jako ze v jedny minute nemuzes nasednou na kone vic jak 15x tak to klidne protoze vickrat to stejne nikdo na detarget monster kdyz je potreba hid neni potreba ale nejakej postih za kazdy nasednuti je uplna zhovadilost stejne jako nizkej strop do svech dung zon
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
neviem ci myslel mrakoplas na to iste ako ja, ale mne tak napadlo ze ak by jazditko v dungu stracalo hp, co by sa s nim stalo pri ws. ci by sa mu nenahromadil dmg a po skonceni save by nedostalo ik...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Kun/Jezditko
Asi len ak by dostavalo konstantne dmg kazdych 5 sekund trebars, co by na nom nesedel, co by bola blbost... Pocas WS by si nezosadal/nenasadal, tak by nemalo... Iba ak na to ma nejaky zahadny vpliv daco ine..Shadowsong píše:neviem ci myslel mrakoplas na to iste ako ja, ale mne tak napadlo ze ak by jazditko v dungu stracalo hp, co by sa s nim stalo pri ws. ci by sa mu nenahromadil dmg a po skonceni save by nedostalo ik...
To Morfik: No podla mna by to jedine stazilo prebehnutie polky dongu od strazcu k druhemu strazcu... Co by bol + podla mna. Kdesi tu bolo, ze cela vasa vyprava bezi za Empom, dakde daleko potom hidnete a resnete mrtvych, ci tak nak to bolo


Re: Kun/Jezditko
Co je špatného na tom omezit spelly? či dosah kouzel? Je to zase něco nového = není to tupé odezdívání jednotlivých monster a dávání po jednom.Morfik píše: .........
Prostě to nutí hráče přemýšlet o tom jak to dát, na tom není nic špatného, ba naopak si myslím že je to příjemná změna.
Ke snížení stropů - tak se sníží stropy no bože, nebudou jezditka no boža. Vidíte to jako ohromnej problém tam kde není.
Re: Kun/Jezditko
ked sme pri RP co takto zakazat kuzlit ked sa char chodi/jazdi ked sa pohne fizne to je tiez RP nemoze sa sustredit na to co maSeverka píše:Asi len ak by dostavalo konstantne dmg kazdych 5 sekund trebars, co by na nom nesedel, co by bola blbost... Pocas WS by si nezosadal/nenasadal, tak by nemalo... Iba ak na to ma nejaky zahadny vpliv daco ine..Shadowsong píše:neviem ci myslel mrakoplas na to iste ako ja, ale mne tak napadlo ze ak by jazditko v dungu stracalo hp, co by sa s nim stalo pri ws. ci by sa mu nenahromadil dmg a po skonceni save by nedostalo ik...
To Morfik: No podla mna by to jedine stazilo prebehnutie polky dongu od strazcu k druhemu strazcu... Co by bol + podla mna. Kdesi tu bolo, ze cela vasa vyprava bezi za Empom, dakde daleko potom hidnete a resnete mrtvych, ci tak nak to boloKazdopadne ako pises, vasi clenovia to skoro nepouzivaju, len na odbehnutie... tak budu odbehavat po vlastnych, stale to riesi viac problemov ako to problemov sposobi... Takze: NIZKY STROP DO KAZDEHO DUNGU a je to
Re: Kun/Jezditko
Proc proboha nekdo seseda 40x po sobe z jezditka? To by byla strasna tragedie, kdyz by se vas to mostrum jen dotklo asi :p
1) At se okamzite prizna ten srabek kterej to dela
2) Omezeni jedine nejake, ktere neomezi normalni vyuzivani jezditka na obcasny detarget.
1) At se okamzite prizna ten srabek kterej to dela

2) Omezeni jedine nejake, ktere neomezi normalni vyuzivani jezditka na obcasny detarget.
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Re: Kun/Jezditko
jak uz tu jednou bylo psano o RP co je rp na tom ze je nizkej strop kde nemuze jezdec na koni ale druhy nejmocnjesi drak LAW si tam chodi jako by se nechumelilo....
co se tyce nizkejch stropu proc rovnou nesmazat bandaze a reagenty at se to trosku stizi
omezovani charakteru vede jen k tomu ze lidi nachazej skulinky jak to obejit a nebo vyuzit to co este neni zakazany a casem se zakaze a zrusi vsechno jen tak dal at je to nehratelne nezabavne
co se tyce nizkejch stropu proc rovnou nesmazat bandaze a reagenty at se to trosku stizi
ja na tom vidim spatnyho docela dost, jdes dung za maga celej dung ses tam platnej a posledni mistnost neudelas absolutne nic tvoje povolani tam muze jen vesele stat a nema jak se zapojit do boje, ano at se ukaou i ostatni povolani ale takovyhle omezeni se me nelibi a takovejhle casti dungu mistnosti je ted uz hodne, a kdyz uz de treba kouzlit tak radsi dame na zem pasti co davaj ik nebo z kazdy zdi vyskoci monstrum a kdyz to neni arach hellbeast tak to sou dead elementoveCo je špatného na tom omezit spelly? či dosah kouzel? Je to zase něco nového = není to tupé odezdívání jednotlivých monster a dávání po jednom.
Prostě to nutí hráče přemýšlet o tom jak to dát, na tom není nic špatného, ba naopak si myslím že je to příjemná změna.
omezovani charakteru vede jen k tomu ze lidi nachazej skulinky jak to obejit a nebo vyuzit to co este neni zakazany a casem se zakaze a zrusi vsechno jen tak dal at je to nehratelne nezabavne





asi ses taky omezenej a neumis mluvit za chuze nebo za behu ale mi ostatni to zvladame a ne jen jednu vec trebaked sme pri RP co takto zakazat kuzlit ked sa char chodi/jazdi ked sa pohne fizne to je tiez RP nemoze sa sustredit na to co ma
Re: Kun/Jezditko
I ked sa tato zmena tyka len pvm (nastastie) dovolim si nieco navrhnut...
Hralo sa s tym 13 rokov ci kolko takze to nebude asi nic take neskutocne zle aby sa to nemohlo pouzivat nadalej...
Moj navrh je, pri kazdom nasadnuti na jazditko zcucnut 15 stamky (lama/kon) az po 3 stamky (lepsi mustang) a ked dojde stamka na 0, kazde dalsie zosadnutie sposobi reveal pokial bude stamka medzi hodnotou 0-1
Netreba to nejak zbytocne viac hrotit... je to skill featurka, ked vidite niekoho skill to pouzivat to neznamena ze to dokaze dalsich 90% hracov na servri... dovolim si tvrdit ze dokaze takto s jazditkom hrat mozno ak poviem vela 20% hracov...
Okrem toho nechcem rypat ale ked Vas GM tiazi tato featurka, tak hracov tiazia bugy ("featurky"):
Gulomet od archerog - bug
Instant rana od nejakeho NPC( pri pohybe zvycajne o 1 policko instant natiahnutie a rana) - bug
mirror ked vas bucha pri kazdej vyhodenej kopii fizz totalne vsetkeho - bug
I nasadnutie na kona kde nasledne strati NPC target je taka podobna bugova featurka ako vyssie uvedene... takze bud opravit vsetko alebo ponechat stav taky je pripadne cucanie stamky maximalne... viac by som to nehrotil...
Hralo sa s tym 13 rokov ci kolko takze to nebude asi nic take neskutocne zle aby sa to nemohlo pouzivat nadalej...
Moj navrh je, pri kazdom nasadnuti na jazditko zcucnut 15 stamky (lama/kon) az po 3 stamky (lepsi mustang) a ked dojde stamka na 0, kazde dalsie zosadnutie sposobi reveal pokial bude stamka medzi hodnotou 0-1
Netreba to nejak zbytocne viac hrotit... je to skill featurka, ked vidite niekoho skill to pouzivat to neznamena ze to dokaze dalsich 90% hracov na servri... dovolim si tvrdit ze dokaze takto s jazditkom hrat mozno ak poviem vela 20% hracov...
Okrem toho nechcem rypat ale ked Vas GM tiazi tato featurka, tak hracov tiazia bugy ("featurky"):
Gulomet od archerog - bug
Instant rana od nejakeho NPC( pri pohybe zvycajne o 1 policko instant natiahnutie a rana) - bug
mirror ked vas bucha pri kazdej vyhodenej kopii fizz totalne vsetkeho - bug
I nasadnutie na kona kde nasledne strati NPC target je taka podobna bugova featurka ako vyssie uvedene... takze bud opravit vsetko alebo ponechat stav taky je pripadne cucanie stamky maximalne... viac by som to nehrotil...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Re: Kun/Jezditko
=> ironia t.j. rovnaka blbost ako na ktoru reagujemMorfik píše:jak uz tu jednou bylo psano o RP co je rp na tom ze je nizkej strop kde nemuze jezdec na koni ale druhy nejmocnjesi drak LAW si tam chodi jako by se nechumelilo....
co se tyce nizkejch stropu proc rovnou nesmazat bandaze a reagenty at se to trosku stizi
ja na tom vidim spatnyho docela dost, jdes dung za maga celej dung ses tam platnej a posledni mistnost neudelas absolutne nic tvoje povolani tam muze jen vesele stat a nema jak se zapojit do boje, ano at se ukaou i ostatni povolani ale takovyhle omezeni se me nelibi a takovejhle casti dungu mistnosti je ted uz hodne, a kdyz uz de treba kouzlit tak radsi dame na zem pasti co davaj ik nebo z kazdy zdi vyskoci monstrum a kdyz to neni arach hellbeast tak to sou dead elementoveCo je špatného na tom omezit spelly? či dosah kouzel? Je to zase něco nového = není to tupé odezdívání jednotlivých monster a dávání po jednom.
Prostě to nutí hráče přemýšlet o tom jak to dát, na tom není nic špatného, ba naopak si myslím že je to příjemná změna.
omezovani charakteru vede jen k tomu ze lidi nachazej skulinky jak to obejit a nebo vyuzit to co este neni zakazany a casem se zakaze a zrusi vsechno jen tak dal at je to nehratelne nezabavne![]()
![]()
![]()
![]()
asi ses taky omezenej a neumis mluvit za chuze nebo za behu ale mi ostatni to zvladame a ne jen jednu vec trebaked sme pri RP co takto zakazat kuzlit ked sa char chodi/jazdi ked sa pohne fizne to je tiez RP nemoze sa sustredit na to co ma
Re: Kun/Jezditko
Neda mi len tak sa necinne pozerat na katastrofu, ktora sa chysta.
Dufam, ze som teda spravne pochopil problem nasich GMs. Teda spomavane zosadanie z jazditka v hide na "zblbnutie" miestnosti.
V praxi si neviem presne vybavit kde sa takato taktika pouziva, ale stretavam sa:
1. Pri solovani za DMG zosadanie pri mlateni na redukciu postu uderov od mobov.
2. LLL v stene, DMG pred stenou zosadaju na zvysenie poctu targetov a tak nasledne zredukovanie poctu IKciek. ( casto si lopatky tie jazditka nechaju zabit takze za to aj platia)
3. Pri miernej krizovej akcii ked sa resuje atd.. je kazdy target dobry ale nevidim vyuzitie spomavaneho zosadania.
Mozno by bolo fajn keby tu bola odhalena dana taktika ktora Acarusa tak irituje aby sme presne vedeli o co ide
Dalej som tu videl placlive komenty, ze ludom sa nepaci zosadanie pri mlateni mobov s cielom zamedzit mobovi aby si buchol. Reakcia tusim boli, ze zosadanie nie je o skilla a je to zbabelost atd..
S tymto absolutne nesuhlasim. Dovod preco mam tak v oblube palov/warov/human fighterov je, ze maju to jazditko s kt. sa daju robit zazraky ked to clovek vie.. Mlatenia kazdeho silneho moba prestavuje znacne riziko na IK pri solo akciach.
Skill v zosadani spociva v tom, ze zosadneme pekne kill na moba, na odtarget treba presne pockat zvacsa kym pride jazditko k mobovi, pockat na animacku od moba ked si bere target na jazditko v 3/4 naprahu nasadnut a kym sa mob zorientuje mame tak 1-2 sekundy aby sme mohli rozdavat dmg. Z toho vyplyva, ze treba mat presne timer v oku, rychle prsty na dokonale zladenie mlatenia a je mozne zabit na solo vsetko mimo healujucich veci a LDcka..
Nie je to teda iba lopatacke stlacanie hotkeyku zasebou a spoliehat sa, ze sa to pretargeti atd co robi 90% ludi... Zobranim alebo obmedzenim zosadania sa urobi neskutocny skrt v solo akciach pre human DMG. Keby doslo k tomuto obmedzeniu tak by solo human DMG mlatil do mobov 1:1 takze udriem nightu ona mna a bandil pol minuty a dookola kym by nepadla... A stane sa uplne dementna mlaticka z kazdeho human dmg charu.(v skupinach dokaze este ress teda
)
Neviem si predstavit ako by som potom zabil abota bez many alebo by mi zacala robit problemy kde aka lvl 7 potvorka..
Podla mna je ovela vacsia zbabelost pouzivat klamaky ako jazditko, takze klamaky iba v najnutnejsom pripade.
Pri tejto zmene by teda moje kroky viedli asi k hraniu shamana a gangrela.
Za dalsie netreba byt tak zaujaty, ze sa mob zblazni ked uvidi novy target.. To platilo tak pred 3 rokmi ked sa target chytal nejak "inak". Momentalne nastavenie pripusta aj napriek mlateniu moba inym hracom tak z vas nemusi ten taregt stratit a ide po vas ako "besny".
Vyvoj shrinkovania z hidu ma moc netrapi lebo tento styl hry nepatri k nasim taktikam takze kludne aj reveal pri shrinknutiu z hidu...
HP drain z jazda by bol teoreticky na hranici prijatelnosti pri zohladneni vyhody mustangov... Radsej by som preferoval ale riesenie toho pre co topik vznikol a to zosadanie v hide. Takze 5x za minutu sa objavi na rovnakom policku jazditko=reveal daneho policka...(netusim ci je to realne) Zosadanie ked clovek nie je v hide by som nepostihoval.
Takze velmi dokladne prehodnodte v akom rozsahu to zavediete aby ste nepochovali panov human DMG skillerov
Este k obmedzovaniu castenia znizovania stropov atp... bolo to fajn ako novinka ale v poslednom case sa to zavadza prakticky do kazdeho noveho dungu.. ako bolo spominane dungy sa daju spravit tazke aj inym sposobom.(desp)
Dufam, ze som teda spravne pochopil problem nasich GMs. Teda spomavane zosadanie z jazditka v hide na "zblbnutie" miestnosti.
V praxi si neviem presne vybavit kde sa takato taktika pouziva, ale stretavam sa:
1. Pri solovani za DMG zosadanie pri mlateni na redukciu postu uderov od mobov.
2. LLL v stene, DMG pred stenou zosadaju na zvysenie poctu targetov a tak nasledne zredukovanie poctu IKciek. ( casto si lopatky tie jazditka nechaju zabit takze za to aj platia)
3. Pri miernej krizovej akcii ked sa resuje atd.. je kazdy target dobry ale nevidim vyuzitie spomavaneho zosadania.
Mozno by bolo fajn keby tu bola odhalena dana taktika ktora Acarusa tak irituje aby sme presne vedeli o co ide

Dalej som tu videl placlive komenty, ze ludom sa nepaci zosadanie pri mlateni mobov s cielom zamedzit mobovi aby si buchol. Reakcia tusim boli, ze zosadanie nie je o skilla a je to zbabelost atd..
S tymto absolutne nesuhlasim. Dovod preco mam tak v oblube palov/warov/human fighterov je, ze maju to jazditko s kt. sa daju robit zazraky ked to clovek vie.. Mlatenia kazdeho silneho moba prestavuje znacne riziko na IK pri solo akciach.
Skill v zosadani spociva v tom, ze zosadneme pekne kill na moba, na odtarget treba presne pockat zvacsa kym pride jazditko k mobovi, pockat na animacku od moba ked si bere target na jazditko v 3/4 naprahu nasadnut a kym sa mob zorientuje mame tak 1-2 sekundy aby sme mohli rozdavat dmg. Z toho vyplyva, ze treba mat presne timer v oku, rychle prsty na dokonale zladenie mlatenia a je mozne zabit na solo vsetko mimo healujucich veci a LDcka..
Nie je to teda iba lopatacke stlacanie hotkeyku zasebou a spoliehat sa, ze sa to pretargeti atd co robi 90% ludi... Zobranim alebo obmedzenim zosadania sa urobi neskutocny skrt v solo akciach pre human DMG. Keby doslo k tomuto obmedzeniu tak by solo human DMG mlatil do mobov 1:1 takze udriem nightu ona mna a bandil pol minuty a dookola kym by nepadla... A stane sa uplne dementna mlaticka z kazdeho human dmg charu.(v skupinach dokaze este ress teda

Neviem si predstavit ako by som potom zabil abota bez many alebo by mi zacala robit problemy kde aka lvl 7 potvorka..
Podla mna je ovela vacsia zbabelost pouzivat klamaky ako jazditko, takze klamaky iba v najnutnejsom pripade.
Pri tejto zmene by teda moje kroky viedli asi k hraniu shamana a gangrela.
Za dalsie netreba byt tak zaujaty, ze sa mob zblazni ked uvidi novy target.. To platilo tak pred 3 rokmi ked sa target chytal nejak "inak". Momentalne nastavenie pripusta aj napriek mlateniu moba inym hracom tak z vas nemusi ten taregt stratit a ide po vas ako "besny".
Vyvoj shrinkovania z hidu ma moc netrapi lebo tento styl hry nepatri k nasim taktikam takze kludne aj reveal pri shrinknutiu z hidu...
HP drain z jazda by bol teoreticky na hranici prijatelnosti pri zohladneni vyhody mustangov... Radsej by som preferoval ale riesenie toho pre co topik vznikol a to zosadanie v hide. Takze 5x za minutu sa objavi na rovnakom policku jazditko=reveal daneho policka...(netusim ci je to realne) Zosadanie ked clovek nie je v hide by som nepostihoval.
Takze velmi dokladne prehodnodte v akom rozsahu to zavediete aby ste nepochovali panov human DMG skillerov

Este k obmedzovaniu castenia znizovania stropov atp... bolo to fajn ako novinka ale v poslednom case sa to zavadza prakticky do kazdeho noveho dungu.. ako bolo spominane dungy sa daju spravit tazke aj inym sposobom.(desp)
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07.09.2006 23:17:40
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Takže zase kvůli pár jedincům na to doplatí celý DP?
Proč pořád trestáte všechny za pár lidí? Co jim za to něco napařit, místo, aby se tu všichni dohadovali co vymyslet, když stejně nakonec vymyslíte něco vy.
Tuhle logiku já nepochopím.
Proč pořád trestáte všechny za pár lidí? Co jim za to něco napařit, místo, aby se tu všichni dohadovali co vymyslet, když stejně nakonec vymyslíte něco vy.
Tuhle logiku já nepochopím.
Re: Kun/Jezditko
No sice rikate, ze tohle vadi az soucastnym gm, ale co si pamatuju psal o tom kdysi uz baltazar