Stránka 4 z 6

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 15:58:51
od Severka
Tersivan píše:
1.) Dual PK + Blue by bol dovoleny, k tomuto sa napr aj vyjadril Mephist ze nevie preco toto bolo zakazane: napr behas pk a s warrom trenis v cechu alebo v domceku miesas alchemy. Samozrejme je nepripustne aby stal na duale v cove a makroval tam. Jednak to zakazuje cedulka na cove banke ;) a jednak to uz je napomahanie si PK. Argument ze ludia by to zneuzivali tu stale je, ale - uz teraz to funguje tak ze ked beha vela PK tak jeden z nich nebeha a stoji v cove a hovori im kolko tam je modrakov atd...

2.) Relog medzi O CH na PK kvoli PVP nech ostane kludne 45 minut pretoze toto by sa zneuzivalo. Ale pocet O CH by narasol keby si mohol logovat napr: Lognem O CH a nikto nebeha, tak lognem PK a idem zahrat. Teraz sa to robi takto: Lognem blue, vidim ze niekde nikdy tak lognem PK. Dalej nechapem preco clovek nemoze napr hrat O CH a logne PK aby pozrel do securky alebo nieco ? Niak tym nezasiahol do behu sveta. Nezneuzil nastavenie alebo tak.

3.) Popripade povolit trial a viac clienty ? V dnesnej dobe je internet uz rychly a DP server by to aj zvladol ? ci sa mylim ?
ad 1. slusni lidi na to doplati, prasata by toho urcite vyuzivali, ty by jsi mozna nekde stal s modrakem a treba jel alchemy a s pk bys behal v cove, ale.... muzes se zarucit za vsechny? me je na 200% jasny ze by toho spousta lidi zneuzivala a rikali ze je to nahoda ze stoji zrovna vedle portu na hytl a trejni tam s modrakem a ze s PK tam sjel modraka ze si ho vubec nevsiml jak skace do portu a blablabla

ad 2. stejne jak u 1. akorat z moralniho hlediska je to jeste vetsi prasarna

ad 3. jakoze obcas si rikam ze by se hodil:p ale radsi bych uvital nejakou zmenu ktera ne umele navysi pocet hracu na serveru.
Kazdy ma to svoj pohlad, zalezi co a kolko hras...

Ja som koli tej hodine frakciu leavol, dalsi 2 so mnou, takze s pomaly poslednych 4 aktivnych Ocek ostal 1 :) Ono zaujimavost hry robi vela veci, ale ked mi kamos napise, podme behat pk a ja musim hodku cakt (alebo opacne), to fakt ne ). Ten dual este nejak prekusnu, kedze tu donedavna nebol vobec... Ale tiez, ked chcem relog a musim odlognut krafta uprostred oceana alebo kdesi v dole, mam rozne nepekne myslienky o autorovi tejto zmeny... Ale tak budiz, len posty, ze si O/Ch hraci moze za sucasny stav sami nesu uplne presne :roll:

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 17:40:09
od Sir Artuhr
No to je neskutecne. Jak si server dovolil se vyvijet a menit, kdyz tu Strigwir nehral.... Proc tu lidi nechteji hrat hru z roku 1998? To je mi zahadou.

PvP se tu resi kazdou chvili. S zeleznou pravidelnosti se tu opakuji brecici topiky od PK ala Strigwir a nikdy z toho kloudneho nic nevyslo. Taky jsme zazili nekolik O/CH reforem a taky nic neprinesly. Chvili to fungovalo a pak aktivita upadla do horsiho prumeru. Stavajici stav je myslim zcela odpovidajici poctu hracu a jejich mentalite.
Snaha agilnich jedincu o resurekci slavy serveru je uz fakt usmevna. Proste uz to tady nebude takove jako to bylo pred x lety a nikdo s tim nic uz neudela. Zustava tady par nadsencu, obcas se nekdo vrati a nekdo zase skonci. Nejhorsi je bohuzel podprumerny buditel, ktery se snazi prostrednictvym nesmyslnych a zcestnych topiku na foru neco zmenit a ma predstavu o tom ze vsechno vi a o kazdem vi presne jake dungy chodi, s kym, jaky ma skill, kdy ma pravidelnou stolici a jak ho to tady bavi.

Prosim usetri nas...Celej mesic to uz nevydrzime. Uz to neni ani vtipny. Napis nam jeste par postu a pak bude nejlepsi, kdyz to zkusis zase nekde jinde. Uz opravdu nevim jestli si z nas delas srandu nebo jsi jednoduse tak strasne hloupej a nedochazi ti ani nejzakladnejsi veci.

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 18:15:20
od Tersivan
Jekyll píše:-- Prosim berte na vedomie ze zamerny trening v cove alebo na porte na hytl smrdi :) ale ked napr treni v dome alebo cech warrov tak preco nie ?
To bylo recene jen v extremni forme:)
todle je vec kterou neohlidas, ne kazdy ma barak ve kterem by mohl trejnit, tudiz musi trejnit nekde jinde a pis si ze toho budoi lidi hodne vyuzivat, ono i z nekterych baraku se da zjistit ze nekdo nekam de a nasledny relog na pk.
Kdyby meli lidi aspon zbytek mozku v tech palicich a neprasili se, tak by k temto zmenam ani nedoslo. Lec kazdy moc dobre vi jak to dneska je. 90% a mozna i vic lidi hraje PK jen proto aby mohl zabijet crafty v dole tamery na spawnech a pojizdet lidi v dungu aby si sami ukratili dobu kterou potrebuji k ziskani mamonu. co si budem povidat, naklady a cas na ziskani pekneho bohatstvi tim ze se lidi z takzvaneho PvP fusujou do PvM hracu je oproti dungovani atd mnohem mensi. Ted uz to mozna neni tak poznat bo diky tomu prestala hrat hromada lidi, ale jestli nake PK rekne ze pojizdeni vyprav je nevynosnejsi nebo stejne vynosnejak samotne dungovani tak by simel dat facku aby se probral z toho snu co si sam namluvil

mozna kdyby se PvP presunulo jen na DP PvP server (protoze to co se tady deje rozhodne neni PvP) a tady to zustalo ciste PvM tak by se GM aspon nemuseli zabyvat prasenim bugovanim lhanim urezenim atd. tak by vsem bylo lepe
Frakce by teoreticky mohly zustat, ty se nejak extra nesockujou se svym takzvanym PvP do PvM

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 20:57:47
od Strigwyr
Mephist píše:Ja bych klidne dobihatelnost dungeonu upravil.
Rozdelil bych dungy do nasledujicich skupin:

Ice, Wrong,
Low dungy, velmi lehce dobihatelne, mozno pekneho lockace. Urcene pro hrace co maji radi pvp v dungach.

Deceit, Terra Sanctum, Water, Yomotsu, Hytloth, UQ1+2(3 sem spadne taky, protoze oddelit moc nejde :) ), mozna i TK a Covetous?,
Tohle jsou low dungy odkud nevytahnete zadnej mamon, dungy urcene pro zacinajici a mene schopne hrace, ty by mely byt prakticky nedobihatelne, a to i v pripade, ze budou modraci zabijet vsechny monstra a ne jen probihat od hlidace k hlidaci. Takze klidne i 2hod respy hlidacu.

Shame, Heroiky, FDD, Reka, Sorcy, Fanatiky, Drowy, Blood, Destard..
Stredni dungy. Urcene uz pro zkusenejsi hrace, s moznosti hezcich pokladu i dropu. Zde by mela byt moznost dobihani. Ze zacatku timery hlidacu dlouhe a cim dal do dungu se zkracujici, tak aby dobihajici pk nemohli dobehnou skupinu v druhe mistnosti, ale dobihali je az tak v treti tretine dungu, co by pro PK znamenalo si vetsi cast dungu projit a vzit na to odpovidajici equip a stravit tam nejaky cas.

Pride, Desp, Citadela, Destard3
High dungy, pro ty nejzkusenejsi hrace. Tady by mela byt dobihatelnost jeste o neco lepsi nez v strednich dungach, ale porad ne volne probihatelne :)
Tak toto mi pride ako fajn zlepsenie oproti dnesnemu stavu a s tymto by som kludne suhlasil, ked dnes sa realne daju dobiehat 2 dungy (+ dalsie 2 teoreticky ale nie som si isty)

-tie medium dungy by boli dobre lebo tam chodia skuseny hraci a beru tam dobre equipy PKcka aj modraci a nikde neni napisane ze to PK musia vyhrat no ja by som si to vedel predstavit
-ice wrong nechat tak ako su, + dorobit tak ako si dobre rozpisal a bude to uz celkom fajn, ale je tiez pravda ze dost dungov je pre PK dost nepristupnych(do UQ3 sme sa dostavali pred 2 romi tusim ze bugoma ale neviem ci to bol bug :P)
a tiez by sa mohli pridat nake lvl 9 lokace do dungov ktore sa budu dat dobiehat aby bolo daco pre blue, a daco pre PK

- A este by sa mohli pridat aj runy frakcii aby viac a aktivnejsie behala, aby si nasla PKcka aj mimo cove/del/bx

-A co by som opravil, pretoze to naozaj ma znechutuje a koli tomu ani nehram frakciu :) 1 hodinovy relog - podla mna by stacilo 5 minut ...
Je to len moj navrh proste a je mi to aj celkom jedno lebo pokial nebudu trochu lepsie tie podmienky medzi o/ch/pk tak to ani logovat nebudem no :)

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 21:31:17
od Arianna
Jekyll píše:
Tersivan píše:
Jekyll píše:-- Prosim berte na vedomie ze zamerny trening v cove alebo na porte na hytl smrdi :) ale ked napr treni v dome alebo cech warrov tak preco nie ?
To bylo recene jen v extremni forme:)
todle je vec kterou neohlidas, ne kazdy ma barak ve kterem by mohl trejnit, tudiz musi trejnit nekde jinde a pis si ze toho budoi lidi hodne vyuzivat, ono i z nekterych baraku se da zjistit ze nekdo nekam de a nasledny relog na pk.
Kdyby meli lidi aspon zbytek mozku v tech palicich a neprasili se, tak by k temto zmenam ani nedoslo. Lec kazdy moc dobre vi jak to dneska je. 90% a mozna i vic lidi hraje PK jen proto aby mohl zabijet crafty v dole tamery na spawnech a pojizdet lidi v dungu aby si sami ukratili dobu kterou potrebuji k ziskani mamonu. co si budem povidat, naklady a cas na ziskani pekneho bohatstvi tim ze se lidi z takzvaneho PvP fusujou do PvM hracu je oproti dungovani atd mnohem mensi. Ted uz to mozna neni tak poznat bo diky tomu prestala hrat hromada lidi, ale jestli nake PK rekne ze pojizdeni vyprav je nevynosnejsi nebo stejne vynosnejak samotne dungovani tak by simel dat facku aby se probral z toho snu co si sam namluvil

mozna kdyby se PvP presunulo jen na DP PvP server (protoze to co se tady deje rozhodne neni PvP) a tady to zustalo ciste PvM tak by se GM aspon nemuseli zabyvat prasenim bugovanim lhanim urezenim atd. tak by vsem bylo lepe
Frakce by teoreticky mohly zustat, ty se nejak extra nesockujou se svym takzvanym PvP do PvM
Tersi prepac ze to napisem takto ale je vidiet ze sam si asi nikdy nehral pk popripade PVP moc nemas rad.

Ja som hral kedysi za KovareN, teraz pk tiez beham aktivne a toto su moje postrehy (mozno sa mylim):

Kedysi pk boli viacej snazive = ked chceli dung pojazdit tak si ho vycampili ( pametam si casy za kovaren ked sme napr cakli v despe - nie na zaciatku ) aj 5 hodin na nejaku vypravu :) - isli sme do dungu presli sme nejaku cast a cakali. -> Dnes to uz nikto nerobi.
Mamonstvo ked hralo tak tie dungy tiez obiehavali, snazili sa, vbehli do dungu zabili vypravu a dung aj dosli !
Dnesne PK len cakaju ze vbehnu do dungu a odnesu si loot... smutne...

PVP tu vzdy bolo a dufam ze vzdy bude, bola by skoda ho proste len tak obmedzit resp. zrusit.

Ako pisali mnohy ludia: Je jasne ze dungy ako ICE atd pre menej skusenych hracov by sa nemali dat lahko dobiehat. Ale preco napr dungeon ako DESP a Pride kam chodia EMPovci, Kacery+Harpagon, a my ( TOP ), Amonthia sa nedaju dobiehat ? Su to predsa top dungy, kazdy z hracov co v tom dungu je PVP vie aj v PVM equipe.

- Sam osobne ked idem dung za modraka tak sa modlim nech na mna pk naskacu pretoze dobre PVP som uz nemal roky - odkedy skoncili Hated ( dokonca s nimi iba raz a aj to prehrali :( ) - a to niesom sam. Vela ludi ked ideme vypravu vravi ze mohli by doist tie PK :)


** Spomenul si ze nie je v poriadku ked PK za 10 minut boja ziskaju equip vetsi ako dana vyprava za poklad = tu uz narazame na poklady v dungoch, ked ide vyprava desp 4 a po 2 mesiacoch je tam len doslova bordel a spotrebak = Keby tam bol lepsi poklad tak tam vyprava ide aj za tu cenu ze vedia ze tam tie PK su = pretoze ten poklad fakt za to stoji !
Je to sice ine tema ale vidis ako to PVP a PVM je prepojene takze nemozme ho len tak vyhodit. Predsa keby PK mohli lahko dobiehat DESPY a PRIDE a ine top dungy tak by sa celkova obtiaznost dungu zvysila !

Prosim opravte ma ked sa mylim, hlavne by som prosil vyjadrenie ludi ktory maju co povedat: Acar, Tersi, Mephist, Wizzy a ostatny. A nie spammy a urazky.
Ja bych urcite nebyl porti kdyby se dungy dali lepe dobihat. to pvp v dungu je preci jen o necem jinem nez pvp v cove...Nedano jsem byl s kamosem Ice a naleteli tam na nas 3 pk tak jsme je zabili pak jeste 4 vlny pk prisly ktere taky umreli a musim za sebe rict ze sem se dlouho v dungu tak nepobavil. ano samozrejme mohli jsme i umrit ale sli jsme do toho stim ze je ta moznost. a nakonec jsme vyhrali, coz si mylsim ze kazdeho potesi. Porazit ty pk tkere na vas prijdou.

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 21:32:31
od Strigwyr
Jekyll píše:Kedysi pk boli viacej snazive = ked chceli dung pojazdit tak si ho vycampili ( pametam si casy za kovaren ked sme napr cakli v despe - nie na zaciatku ) aj 5 hodin na nejaku vypravu :) - isli sme do dungu presli sme nejaku cast a cakali. -> Dnes to uz nikto nerobi.
Mamonstvo ked hralo tak tie dungy tiez obiehavali, snazili sa, vbehli do dungu zabili vypravu a dung aj dosli !
Dnesne PK len cakaju ze vbehnu do dungu a odnesu si loot... smutne...
Ale toto beres z nespravneho pohladu. PK su snazive v % okruhu a ocakavanych moznosti
Ked si vezmes extremy ... Keby na DP hralo v spicke 1000 ludi tak si vezmem partu PK a ideme kempit...
Keby na DP hralo v spicke 20 ludi, tak by urco nikto nesiel kempit dung a naisto zabit vela hodin casu pretoze sanca pojazdu by bola o stovky % nizsia, preto sa dnes nekempia dungy lebo je o znacny kus mensia sanca ze by ti tam mohla skocit vyprava (okrem toho je to nuda, ja hram hlavne pre zabavu preto nekempim dungy lebo je to strata casu :) a o mamon mi ani nejde, pre mna osobne je to len ako sa vravi "nieco naviac")
- A aj z toho dovodu by sa mohlo zaviest trochu pvp do dungov lebo by mohlo nejaky blue skusili urobit pascu na zle PKcka :/ a kto vie ten vie, ze by na PK nemusel kempit hodiny, ale stacilo by 5-10 minut ;)
Arianna píše:Ja bych urcite nebyl porti kdyby se dungy dali lepe dobihat. to pvp v dungu je preci jen o necem jinem nez pvp v cove...Nedano jsem byl s kamosem Ice a naleteli tam na nas 3 pk tak jsme je zabili pak jeste 4 vlny pk prisly ktere taky umreli a musim za sebe rict ze sem se dlouho v dungu tak nepobavil. ano samozrejme mohli jsme i umrit ale sli jsme do toho stim ze je ta moznost. a nakonec jsme vyhrali, coz si mylsim ze kazdeho potesi. Porazit ty pk tkere na vas prijdou.
A pozrite co pise modrak ! :)

-OKREM TOHO, je celkom smiesne sa bat PKciek ked ste v grupe 3+ ludi :) si vezmite kolko dnes PKciek hrava... takmer absolutne ziadne :) a aj keby, nabehnu na vas v prskoch a to ich v dungu vyskladate, staci 1 dobry war alebo rang

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 21:42:09
od Arianna
Strigwyr píše:
Arianna píše:Ja bych urcite nebyl porti kdyby se dungy dali lepe dobihat. to pvp v dungu je preci jen o necem jinem nez pvp v cove...Nedano jsem byl s kamosem Ice a naleteli tam na nas 3 pk tak jsme je zabili pak jeste 4 vlny pk prisly ktere taky umreli a musim za sebe rict ze sem se dlouho v dungu tak nepobavil. ano samozrejme mohli jsme i umrit ale sli jsme do toho stim ze je ta moznost. a nakonec jsme vyhrali, coz si mylsim ze kazdeho potesi. Porazit ty pk tkere na vas prijdou.
A pozrite co pise modrak ! :)
Ja nejsem modrak :(...kazdopadne pisu to sem jako z 95% pvm hrac. pvp sem chvili behal takze neco malicko odehrano mam. Rikam je to pro me jen takove spestreni v dungu a taky provereni mych schopnisti. Takže za mě můžu říct, že se pvp v dungu nebráním

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 22:09:06
od Tersivan
Rikat ze top PvM hraci umi top PvP je blbost, myslet si muzes co chces, ale takhle to nechodi. PvP me na dp nikdy nebavilo, asi z duvodu kdyz jsem zacinal tak jako uplneho NB me neustale nekde pojizdely PK, reskillovali me, HKcka fully, urazky, nadavky, posmech.. todle je DP PvP :p bavi se jedna strana druha je iritovana. Prinasi to nejake + serveru? ne.
A o to mi hlavne jde. PK zde sikanovaly nove hrace. Clovek se bal jit mimo GZ, kdyz chtel dung tak s prstem na kop prez runu (myslim ty dungy pristupne pro partu NB hracu)
diky tomu ze se top PvP hraci bavily na ucet PvM NB hracu je server tam kde je.
Ja moc dobre chapu PvP v dungeonu, hlavne z pohledu RP. Ale systemem kterej je tu zavedenej je to jen na skodu serveru. Lidi prestaly hrat protoze tu nebylo co delat. jit dung kde muzu umrit nebo ne zabijou pk pro ten bordel co tam je? Pak prestaly hrat PK protoze nebylo koho pojizdet nebo je smazali za prasarny.
Je mi jasne ze kdyby PK nemohly okrast ty hrace o jejich PvM equipy tak do toho dungu vetsina ani nepachne. Vubec jim nejde o zabavu, ale o mamon, az kdyz se jim to povede tak ten pocit ze sem nekoho okradl a ten je ted nastanej ho bavi. CO si mam o takovych lidech myslet? chovaj se jak nasi romsti spoluobcani. Pak se svym triumfem jeste posmesne vychloubaji na strankach:D

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 22:19:48
od Strigwyr
Tersivan píše:Rikat ze top PvM hraci umi top PvP je blbost, myslet si muzes co chces, ale takhle to nechodi. PvP me na dp nikdy nebavilo, asi z duvodu kdyz jsem zacinal tak jako uplneho NB me neustale nekde pojizdely PK, reskillovali me, HKcka fully, urazky, nadavky, posmech.. todle je DP PvP :p bavi se jedna strana druha je iritovana. Prinasi to nejake + serveru? ne.
A o to mi hlavne jde. PK zde sikanovaly nove hrace. Clovek se bal jit mimo GZ, kdyz chtel dung tak s prstem na kop prez runu (myslim ty dungy pristupne pro partu NB hracu)
diky tomu ze se top PvP hraci bavily na ucet PvM NB hracu je server tam kde je.
Ja moc dobre chapu PvP v dungeonu, hlavne z pohledu RP. Ale systemem kterej je tu zavedenej je to jen na skodu serveru. Lidi prestaly hrat protoze tu nebylo co delat. jit dung kde muzu umrit nebo ne zabijou pk pro ten bordel co tam je? Pak prestaly hrat PK protoze nebylo koho pojizdet nebo je smazali za prasarny.
Je mi jasne ze kdyby PK nemohly okrast ty hrace o jejich PvM equipy tak do toho dungu vetsina ani nepachne. Vubec jim nejde o zabavu, ale o mamon, az kdyz se jim to povede tak ten pocit ze sem nekoho okradl a ten je ted nastanej ho bavi. CO si mam o takovych lidech myslet? chovaj se jak nasi romsti spoluobcani. Pak se svym triumfem jeste posmesne vychloubaji na strankach:D
Si smiesny a nevies o tom nic.
Vies ze ked sme v yome alebo wrongu zabili NBikov tak sme ich ressli bez HK a bez fullu? (z wrongu sme si kluce zobrali)
Mozno ty mas s tym problem ze ta niekedy zabijali pre mamon ale dnes ma kazdy mamonu dost a mne vobec nejde o mamon
PvP v dungu chcem lebo ma to najviac bavilo aj preto chcem dat frakcii runy nech si nas huntia ako chcu ale proste ty si myslis svoje tak ja ta nejdem presviedcat ale nemas vo vsetkom pravdu.
Servru pomoze to, ze bude hrat viac pk a bude viac pvp ked si budu hraci chciet to pvp zahrat lebo je to proste sucast UO...Tazko ti to vsetko vypisat co by som chcel... A ked ty pojazdis pk ktore na teba najazdia tak to ta potesi co? :) ja som uz daroval blue guildam nejaky ten equip (2x tempest...) neni to vobec take hrozne ako si myslis, a nevravim ze kazdy top pvm hrac vie top pvp, iba to ze kazdy top PVM hrac vie celkom dobre pvp

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 22:23:35
od Tersivan
co dodat, i kdybys mluvil pravdu(hahaha), tak ty nejsi vsichni pk a je videt ze o tom vubec nic nevis nebo si jen proste lzes. hlavne tu rozebiram PvP jako celek, ne jen to ze ted kdyz uz diky tomu PvP nikdo nehraje, tak si ani ty PK zas to praseni tak moc dovolit nemuzou, bo by za chvilku uz nemeli vubec koho prasit:D
da se tu dat nekde ignore at se mi od nej nezobrazuji ty jeho bludy?:p
asi ne, proste ho budu jak uz vetsina ignorovat xD
*edit* ha uz jsem ten ignore nasel :lock: :)

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 22:32:34
od Robin de Martis
Směšný jsi tady jenom ty Strigwyre.. To co tu tersivan napsal je tak trošku true story :p Ty se to tu jen snažíš rozmazat lhaním a pohádkama..

Re: PvP reforma ?

Napsal: 09.03.2012 23:45:25
od Retromancer
Hm, dobíhejte si TOP dungy - ale tak, že budete muset projít téměř stejný dung jako skupina před vámi. Tím nemyslím to, že doběhnete prázdným dungeonem před hlídače, ten se respawne o hodinu dříve, než ostatní NPC a hurá běží se dál... Pokud snižovat dobu respawnu u hlídačů, pak je rozhodně ještě víc snížit u ostatních NPC. A že bude riziko harvestu NPC v dungu? Hm, ono by to dnes ještě tolik vadilo? :roll: Tolik let to šlo a svět se nezbořil...

Re: PvP reforma ?

Napsal: 10.03.2012 04:51:51
od Myth
Prihodim si svou trosku do mlyna, stejne to kazdej prestal cist po pulce prvni stranky a vzhledem k autorovi spis ani cist nezacal (kdyby ty posty aspon nebyly tak dlouhy :p).

Ja nevim jak vy, ale ja kdyz zacinal videl frakci jako lidi kteri maji nejakou dustojnost, verohodnost, jsou lepsi nez ostatni a to predevsim v moralnich hodnotach. Samozrejme sem v zapeti dostal poradnou imaginarni facku a vratil sem se na DP. Proto mi absolutne neleze do halvy, proc tu nejaky pkcka breci, ze musi cekat nez si muzou relognout a nekoho sjet. Kdyz vam jde o to vyrovnavat pocty v cove, tak snad porad mate obycejnyho modraka. Ale to vam zase utikaji vyhody co? Skandal.

[utopie]Co se tyce dobihani dungu tak prosim, ale s tim aby kazdy pk co do toho dungu vleze dostalo do baglu deed aby se vaha hezky sorvnala na prumernou vahu pvm vybavy a idealne aby se pri dobehnuti modraku ozvalo magicke *cink* a vsechny staty jim nejakej drain vysal na pulku pro vytvoreni efektu prave probihajiciho boje, ze kteryho vetsinou modraky vyrusi. Pro lidi co by tohle snad brali vazne to radsi oznacim.[/utopie]

to strygwir:
Co se tyce tvych pozorovani, rad bych aby sis do statistiky zapsal 6 pk v sobotu v 1 rano. Zas tak spatny to s nema asi nebude.

Dal mi prosim vysvetli jak je to s tim mamonem, kdy v jednom topicu pises, ze ho nepotrebujes, mas ho hromady a ve dryhym nemas ani 100k. A basnicku o tempestech uz sem cetl snad 4x za posledni tyden. Ja mel jednou oranzovyho kone a pak mi ty haluze skoncily. Mam ti to napsat jeste 3x nekam jinam, nebo te to taky nezajima? Zamysli se prosim co, kam a kolikrat postujes, zacina to byt vazne unavny.

Re: PvP reforma ?

Napsal: 10.03.2012 11:18:46
od Strigwyr
Retromancer píše:Hm, dobíhejte si TOP dungy
No ja som nepisal, ze chcem za kazdu cenu dobiehat TOP dungy, ani zmienku o tom nemam :)
Myth píše:[utopie]Co se tyce dobihani dungu tak prosim, ale s tim aby kazdy pk co do toho dungu vleze dostalo do baglu deed aby se vaha hezky sorvnala na prumernou vahu pvm vybavy a idealne aby se pri dobehnuti modraku ozvalo magicke *cink* a vsechny staty jim nejakej drain vysal na pulku pro vytvoreni efektu prave probihajiciho boje, ze kteryho vetsinou modraky vyrusi. Pro lidi co by tohle snad brali vazne to radsi oznacim.
To je ale napad ti poviem len ze Lol. Ty si asi neuvedomujes, ze vy ked idete s takou vahou do dungu tak mozte donekonecna reffovat a mate hladsi priebeh dungu (z toho dovodu tazsie dungy PKcka nedobiehaju) a PK maju zase navrh pvp equip s ktorym sa im ale tazko chodia tie dungy
-Cize to dat vahu je pekna blbost + tazko nascriptitelne + da sa to obist stejne tak, ze zoberem si PVM reff bednu a ked vas PKcka dobehnu hodim ju nazem a uz len beham ... to bol ale napad vycerpavajuci fakt :P
Tersivan píše:co dodat, i kdybys mluvil pravdu(hahaha)
Kludne si ma daj do ignoru, iba si priznas to, ze si klasik do poctu ktory to stejne po 10 rokoch nevie hrat :) a teoria pvp ti tiez ide
+ chces mamon v dungu a poklad do ice ako v D4, ale aby ti nejaka prekazka stala v ceste (PK je mala prekazka) tak to sa uz bojis

PRE OSTATOK: Kedysi, ked bolo aj viac aktivnych PK guild a behalo odost viac PKciek, sa stejne podarilo pojazdit 1 z 30 vyprav a teraz? vsetci chcu soft server ale aby tomu venovali trochu rozumu a taktiky tak to uz nie )dnes sa pojazdi 1 vyprava z 500 +- )
To, ked sa spravi new dung alebo sa zmeni desp, tak aj za cenu 3 vylahov sa naucite dung chodit, ale ked uz ide o prekazdu nejakych par "zlych" PK, tak to ani za 5 rokov s tym nikto nic neurobi a budu tu plakat len taky hraci co su proste "len do poctu" (Ziadny TOP pvm hrac by sa nestazoval a ani sa neboji tych par PK, a sa stavim, ze TOP pvm hracov stejne tie PK nepojazdia, a ked uz hej, tak mozno raz za rok

- Nevravim, aby boli vsetci blue a vsetky dungy ako na podnose pre PK, ale chcem tu zjednat nejaky kompromis, lebo ked zanikne pvp, tak sa bude tazko obnovovat a nikto to uz nebude hrat (A ked deletli hated, tak hlavne ze niektory blue kazdy den pozerali cove ci sa tam nejake PK neobjavi proti komu by mohli bojovat, ale pokial sa neurobi aspon primerana zmena, tak bohuzial.

Prirovnal by som celok PvP ako ku kamenovkam - kedysi bola shrink speara brutalne dobra (casto shrink + haldy + dmg) - potom sa tak zoslabila, ze to bol odpad ktory nikto nikde nebral, a potom sa urobil rozumny kompromis = zvysila sa sanca na shrink bez haluzi a je to vyvazene a je kazdy spokojny

Re: PvP reforma ?

Napsal: 10.03.2012 11:32:47
od Tersivan
uz to prestan snupat, roztika se ti slama v hlave :clap:
na tvoje prispevky nema cenu nejak reagovat, bludy z hlavy slabomyslneho a neschopneho cloveka co sezral radio, doufam ze tomu co rikas ani sam neveris, bo by ses pak mel jit nekam lecit
jasny chcu do ice poklad jako do D4(ehm kde jsem to psal? :lol: )
jasny modraci maj vyhodu v PvP s vahou 400, musej pit dokola TR aby se vubec pohli :lol:
1z 30 vyprav? pokud si pamatuju tak za den mela jedna guilda nekolik pojezdu, kolik za den maj modraci asi dungu a kolik si z nich vynesou equipu? :lol:
ty pohadky na dobrou noc si di vykladat nekam jinam

Re: PvP reforma ?

Napsal: 10.03.2012 12:06:48
od Strigwyr
Tersivan píše:jasny modraci maj vyhodu v PvP s vahou 400, musej pit dokola TR aby se vubec pohli :lol:
1z 30 vyprav? pokud si pamatuju tak za den mela jedna guilda nekolik pojezdu, kolik za den maj modraci asi dungu a kolik si z nich vynesou equipu? :lol:
ty pohadky na dobrou noc si di vykladat nekam jinam
Ano, ked mas kade so vsetkym refom mas v pvm vyhodu, ale ked to nechapes ze si lamka a ides ako slimak to uz nie je problem nastavenia.
Nereaguj si na moje posty nevies o tom nic ani ta nikto neprosil sem pisat ked o tom vies "tak vela"
ano 1 z 30 vyprav a viem to lepsie ako ty, lebo ty empovi lezies do zadku a vidis iba kolko ludi vybralo TOP dungy aby si si mohol namamonit s nim este viac - nech sa paci (A ja viem kolko dungov sa chodilo / chodi denne a je to naozaj vela ale ked sa dobiehat neda, tak sa neda)
A to ze dakedy mala guilda 2 pojazdy alebo 3 denne a potom 3 dni nic? jaj sakra oni pojazdili cele DP za tej jeden den urcite ty mas ale logiku :D
Ti poslem stranku z PK guild, priemer pojazdov bol proste 1 za den tak nesnaz sa byt chytrak (a vyprav co chodili dungy bolo aj 20 denne NP)
cize vtedy bolo 5% pojazdov z vsetkych vyprav ale ked to dakto hodi na stranky si vyplasene dieta a uz places ze ake zle su PKcka ...
Ak sem neprides s nejakym rozumnym navrhom, tak nepis - stavim sa, ze za celu tvoju dobu co hras DP - ta kolko krat pojazdili PK? 3 krat za xy rokov? no pochval sa (nepocitaj ziadne HB alebo cove "pojazdy" ale iba v dungu resp. odkempenie pri baraku v riadnom equipe - RK nie je pojazd...)

Re: PvP reforma ?

Napsal: 10.03.2012 12:38:07
od Tersivan
mam rozumny navrh, smaz se a prestan vykladat pohadky :D:D:D
spousta lidi to uvita, stejne tu ty tvoje kecy nikdo nezere:p

uz dlouho jsem neslysel tu o tempestech a cervene karkulce

Re: PvP reforma ?

Napsal: 10.03.2012 12:56:28
od Darkness
Ano souhlasim s autorem tohoto topiku.

Re: PvP reforma ?

Napsal: 10.03.2012 13:25:40
od Shadowsong
re vaha pvm ekvipu: moj main char bol pk, s ktorym som hral pvp aj pvm a oboje v tom istom ekvipe. menil som max tak kamenky kt som so sebou nosil. moja priemerna vaha pri behani bola 360.
re pocet pojazdov denne: tersi spytaj sa v guilde. boli aj dni kedy si mohol mat 5 akcii denne. ale to boli skor velke vynimky, pretoze vacsina hrania spocivala len v obiehani prazdnych dungov a zon.
kludne nech su tie lahsie dungy ako quagmire, deceit, terra sanctum a ice nedobiehatelne. nech su v nich low poklady a nech su urcene pre slabsich hracov ktory by zrejme utok pk neprezili. tiez by sa takymto nastavenim vyriesilo ich prebiehanie pre krv.
stredne dungeony nastavit presne ako pisal mephist: dobiehacie moznosti upravene tak, aby sa dung dobehnut dal, no aby k stretu doslo az niekde v pokrocilej fazi dungeonu. nech to aj nahanajucu skupinu stoji nieco pvm usilia...
lahke a stredne dungeony by podla mna mali strazit frakcie. preto by som im vratil tie kopacie runy. formu ako by ste to chceli uz budete musiet vymysliet vy... naopak "top" dungeony chodia ludia ktory maju tu hru vo vacsine pripadov uz pekne roky nahranu a relativne tazko im moze nejaky dungeon este poskytnut nieco skutocne atraktivne, okrem toho pokladu a vzacnych chvil kedy niekto nieco pokaka a treba zapojit trosku aj mozog. tu by sa podla mna hra mala trochu otocit, a mali by sa viac zapajat (ako som ja rad hovorieval) tzv "ochrancovia pokladov", cize vrahovia. top hraci uz musia byt dost skuseny aby prezili aj utok vrahov, to mi nikto nemoze vyvratit a vsetci vieme ze tieto skupiny taku vec ako obrana v dungu v pohode zvladaju. nevidim teda dovod preco im tie "top" dungy neztazit tym najnarocnejsim co tato dost obmedzena hra ponuka: pvp. ked zvladnu tuto uroven obtiaznosti, nech potom dostavaju za to tu adekvatnu odmenu po ktorej im srdiecko tak prysti...

Re: PvP reforma ?

Napsal: 10.03.2012 17:25:43
od Strigwyr
Shadowsong píše:kludne nech su tie lahsie dungy ako quagmire, deceit, terra sanctum a ice nedobiehatelne. nech su v nich low poklady a nech su urcene pre slabsich hracov ktory by zrejme utok pk neprezili. tiez by sa takymto nastavenim vyriesilo ich prebiehanie pre krv.
stredne dungeony nastavit presne ako pisal mephist: dobiehacie moznosti upravene tak, aby sa dung dobehnut dal, no aby k stretu doslo az niekde v pokrocilej fazi dungeonu. nech to aj nahanajucu skupinu stoji nieco pvm usilia...
lahke a stredne dungeony by podla mna mali strazit frakcie. preto by som im vratil tie kopacie runy...
Bolo by to dobre a aj by som s takym pribliznym nastavenim suhlasil a mozno aj par ostatnych ludi a bol by to dobry kompromis keby tie pk mohli aspon na konci dobehnut vypravu
-dufam ze GM porozmyslaju aspon trochu o tom a urobia to aj s tymi frakcnymi runami...

-Lenze este netreba zabudnut, ze treba nastavit "spravne" timer respu hlidacov - lebo ked si vezmeme FDD, tak davat viac ako 20 minut resp prveho hlidaca by nebolo najstastnejse riesenie lebo - a ano poznam takych ludi - v 2 si daju cele FDD za 45-60 minut (Kde to PKckam to moze trvat 2+hodiny aj s moznostou vylahu :) ) hlavne uprava medium dungov by bola super