Arianna píše:pokud to chcete nechat tedy tak jak to je i kdyz tu stim 70% lidi nesouhlasi tak tady k tomu bych se teda primlouval...spojil bych to treba se skillem rezisty. jako to ma momentalne war pal- hodnota 70 a vic znamena neslapani pasti. tohle bych pridal k rangerovi a vampovi hodnota 70 a vic= nedetekuji te pasti kdyz chodis...Ocroc píše:Na Stealth by akorát šla navázat šance že hráč odhidnut nebude.
mozna by nebylo na skodu to tak dat i u toho hidingu ze proste ranga a vampa by ty pasti proste s urcitou hranici rezistu ty pasti nedetekovaly co vy na to?
Ono by stacilo dělat změny tak jak se dělaji ve slušném světě MMO. prostě a kratce GM team napiše změnime toto chovani nelibi se nam testujem a je šance aby lide začali psat možné rizika ať opravněná nebo ne. GM team pak jen muže udělat změnu popřipadě si vzit nějakéj napad a upravit podle sebe. Toto one-man show vede jen k flustraci a to všech jak hraču tak skripteru co to dělaji.
Udělejte test realm DP kam před aplikaci změn prostě umožníte lidem si to zajit zkusit. Nechte to tyden běžet a ono se vam zde par lidi ozve že to ma ty a ty problemy a tak dale. Popřipadě když tam nikdo nepujde protože s toho nic nema mate obranu bylo to k vyzkoušeni a nikdo nic nekritizoval.