Stránka 4 z 5
Napsal: 22 led 2009 12:22
od Oximus
Frantisek ml. píše:
Spíš než nějaké rewardy, bych zvážil rozšíření některých knížek v pokladech, které by ovšem přidávaly max 1% do nějakého skillu, jak je tomu u knížek Magery, alchemy, Inskripce a další.
Rozšíření by mohlo být o knížky typu.
Mining, Lumberjacking, kraftí skilly, cartography, Stealing, Poisoning, Musicianship, bojové skilly, a možná další.
S knizkami se da obchodovat, s jednorazovym zvysenim skillu z rewardy ne - o to jde, ma to slouzit k domaxovani jako odmena za projiti toho daneho dungu, nema to byt dalsi vec na ktery jde vydelat.
Napsal: 22 led 2009 14:16
od Johny Matovic
A jak ze ne? Poviem cavom nech mi spravia eskort za peniaze k rewarde co mi prida alch+0,3 ;p
Napsal: 22 led 2009 15:41
od Piscot
Johny Matovic píše:A jak ze ne? Poviem cavom nech mi spravia eskort za peniaze k rewarde co mi prida alch+0,3 ;p
Hehe, už vidím jak si někdo sebou bere jednoho navíc do despu, aby jim vyšlapával pasti
A už vidím toho někoho jak se bude plácat x hodin v dungu kvůli 0.3 do alchemky ...
Jako spestření je to ale rozhodně pěkný když ti za dobu strávenou v dungu přibude symbolická část do nějakého skillu.
Napsal: 22 led 2009 17:18
od Enquea
Piscot píše:Johny Matovic píše:A jak ze ne? Poviem cavom nech mi spravia eskort za peniaze k rewarde co mi prida alch+0,3 ;p
Hehe, už vidím jak si někdo sebou bere jednoho navíc do despu, aby jim vyšlapával pasti
A už vidím toho někoho jak se bude plácat x hodin v dungu kvůli 0.3 do alchemky ...
Jako spestření je to ale rozhodně pěkný když ti za dobu strávenou v dungu přibude symbolická část do nějakého skillu.
A kdyz jo, tak proc ne?....
Napsal: 22 led 2009 19:54
od Zodiak
tohle je absurdni protože jedinej kdo by v tomhle měl výhodou jsou jsou zámožná hráč narážím na to kupování skillů a ohledně těch skillu v rewardech taky blbost bo v despau dat třeba +3% jako že někdo tenhle dung je schopnej jit 4x do tejdne je taky blbost ale dobrej nápad.
Napsal: 22 led 2009 20:27
od Enquea
Zodiak píše:tohle je absurdni protože jedinej kdo by v tomhle měl výhodou jsou jsou zámožná hráč narážím na to kupování skillů a ohledně těch skillu v rewardech taky blbost bo v despau dat třeba +3% jako že někdo tenhle dung je schopnej jit 4x do tejdne je taky blbost ale dobrej nápad.
Ano je schopnej, ale 4x tydne ho podle me fakt nikdo nechodi a takovej skiller(noulajfer) By si tech 12% klidne zaslouzil...
Napsal: 22 led 2009 22:39
od Napospas
Oximus píše:
S knizkami se da obchodovat, s jednorazovym zvysenim skillu z rewardy ne - o to jde, ma to slouzit k domaxovani jako odmena za projiti toho daneho dungu, nema to byt dalsi vec na ktery jde vydelat.
Maxneš skill, napíšeš knihu, prodáš, jdeš dunga, maxneš skill, napíšeš knihu, prodáš, ... fakt se na tom nedá vydělat?
Napsal: 22 led 2009 22:50
od Enquea
Napospas píše:Oximus píše:
S knizkami se da obchodovat, s jednorazovym zvysenim skillu z rewardy ne - o to jde, ma to slouzit k domaxovani jako odmena za projiti toho daneho dungu, nema to byt dalsi vec na ktery jde vydelat.
Maxneš skill, napíšeš knihu, prodáš, jdeš dunga, maxneš skill, napíšeš knihu, prodáš, ... fakt se na tom nedá vydělat?
Proto uzvime ze ani v despu nebude 3%
No ale treba zaclera tu elchemku nenapises ani kdyz se po...
Napsal: 22 led 2009 22:53
od Atalia
Prodávání skill knížek by chtělo nějak ošetřit, protože prvotní myšlenka tohoto návrhu není co_nejvíc_si_namamonit. Otázka je, jestli by šly knížky tolik na odbyt, kdyby byly zavedeny rewardy.
Napsal: 22 led 2009 23:16
od Byotch
Atalia píše:Prodávání skill knížek by chtělo nějak ošetřit, protože prvotní myšlenka tohoto návrhu není co_nejvíc_si_namamonit. Otázka je, jestli by šly knížky tolik na odbyt, kdyby byly zavedeny rewardy.
Nechapu vztah mezi knizkama a rewardama? Edit: aha mi nedoslo
To ze se s knizkama obchoduje, je dle me normalni pac udelat je linkovaci tak se muzou davat max do pokladu. Spis se jich do obehu dostava prilis male mnozstvi protoze je lidi syslej a drop je nevyrovnany co se jednotlivych typu tyce(usuzuji dle cen), ale to je mozna chteny.
Me pripada ze si to lidi chcete vsechno strasne usnadnit a uz nevite roupama coby.
Napsal: 22 led 2009 23:41
od Atalia
Třeba ten co napsal Napospas?
Napsal: 23 led 2009 00:37
od Enquea
Brana nikdy neprida nad 97% a problem s knihama vyresen...
Napsal: 23 led 2009 10:19
od Byotch
Enquea píše:Brana nikdy neprida nad 97% a problem s knihama vyresen...
Tim jsi odboural to na cem jsi to od zacatku stavel, ze by to slouzilo k domaxovani skillu
Napsal: 23 led 2009 10:44
od Enquea
Byotch píše:Enquea píše:Brana nikdy neprida nad 97% a problem s knihama vyresen...
Tim jsi odboural to na cem jsi to od zacatku stavel, ze by to slouzilo k domaxovani skillu
Domaxovani maga.... myslim ze cleirkum a necrum to omezeni zase tak vadit nebude
Napsal: 23 led 2009 13:04
od Piscot
Enquea píše:Byotch píše:Enquea píše:Brana nikdy neprida nad 97% a problem s knihama vyresen...
Tim jsi odboural to na cem jsi to od zacatku stavel, ze by to slouzilo k domaxovani skillu
Domaxovani maga.... myslim ze cleirkum a necrum to omezeni zase tak vadit nebude
Ale on taky nemluvil o tom, že by tam byly jen skilly alchemka a inscript, pokud se nepletu...
Napsal: 23 led 2009 20:19
od Inkvizitor Dan
ale to by se vsechno dalo vyresit jednoduse... dejte na konce tezsich dungu npc na skilly, +1.0 skillu za 50k a po jednom pouziti NPC zmizi. Do kazdeho dungu dejte npc na jinej skill a bude to.
Napsal: 24 led 2009 12:16
od Atalia
Už vidím, jak se lidi ve výpravě perou o to, kdo si s tím npc pokecá => nechat to na rewardách
Napsal: 24 led 2009 17:47
od Oximus
Inkvizitor Dan píše:ale to by se vsechno dalo vyresit jednoduse... dejte na konce tezsich dungu npc na skilly, +1.0 skillu za 50k a po jednom pouziti NPC zmizi. Do kazdeho dungu dejte npc na jinej skill a bude to.
Za prachy ne
Napsal: 24 led 2009 21:16
od Fargo
Špíš než skilly by mohly rewardy dávat body, které by se zapisovali do Quest booku. Hráč by si pak sám mohl vybrat zda chce po projití rewardy získat body nebo peníze (zakliknutí v quest booku). Body by pak bylo možné vyměnit buď za ty skilly nebo za náhodoun specialní zbroj, ktéra by se linkla a davala by malé bonusy pro ucitý char (cler např. +28 do int misto dex). Tímto by se zatraktivnili vsechny dungeony a chodili by se i malé bez ohledu na to že, hráč ví, že není poklad.
Napsal: 24 led 2009 21:23
od Wilson
Fargo píše:Špíš než skilly by mohly rewardy dávat body, které by se zapisovali do Quest booku. Hráč by si pak sám mohl vybrat zda chce po projití rewardy získat body nebo peníze (zakliknutí v quest booku). Body by pak bylo možné vyměnit buď za ty skilly nebo za náhodoun specialní zbroj, ktéra by se linkla a davala by malé bonusy pro ucitý char (cler např. +28 do int misto dex). Tímto by se zatraktivnili vsechny dungeony a chodili by se i malé bez ohledu na to že, hráč ví, že není poklad.
ne ze by byl uz ted kler dost silny, doufam ze 28 int byl jen jako vtip, mozna 28 int, ale zadna STR :p