Stránka 4 z 5
Napsal: 09 zář 2008 01:14
od Stillwater
Bych řek, že to "í" má co dočinění s Yokem, tudíž bych tam opravdu hledal oktany, s tafnou tam bude spíš nějaká ta společná kolejnice.
Napsal: 09 zář 2008 07:36
od Ash
Heh, nevim jak Nait dobre opsal oznaceni toho auta, ale BMWcko ma docela jasne oznacovani aut.
525i by opravdu znacilo, tak jak to je, benzín se vstřikováním... to i znamená injection... čili vstřikování
pro škodovkáře - nemá to karburátor
pokud by to byl diesel, tak to ma proste 525d a basta fidli... zalezi co je v technicaku
zalezi co do toho Nait leje, a jestli jenom nema jine oznaceni modelu na prdeli auta
Jinak rozdíl TD a TDi je opět v tom vstřikování... např. motory TD měl jak VW koncern, tak pezotaci a podobne, byli to vetsinou tzv. komurkove diesly. Icko znamena bud vstrikovani pomoci tehcnologie - cerpadlo triska (pumpe düse - oznaceni PD za motory VW a Skoda jeste v nejkterych pripadech) nebo napriklad moderni piezo vstrikovace common rail...
http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/524433-common-rail
A výnatek z toho:
Kód: Vybrat vše
Výrobci automobilů označují své vozy vybavené systémem Common rail různě:
BMW – D
Napsal: 09 zář 2008 08:29
od Pazdi
jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
Napsal: 09 zář 2008 08:47
od Stillwater
Ash píše: injection, common-rail
No dyť, Yoko a společná kolejnice:)
Napsal: 09 zář 2008 13:07
od Darkness
Nebo si kup Bugatti Veyron
Napsal: 09 zář 2008 17:45
od Ash
Stillwater píše:Ash píše: injection, common-rail
No dyť, Yoko a společná kolejnice:)
Jo, uz chapu
Nejak sem tomu nevenoval pozornost
Jinak vubec co se tyce vstrikovani, je to velmi zajimava technologie s ruznymi stupni vyvoje, od jednobodoveho vstriku, pres multi az po primy vstrik do valce. Ale tohle se tyka benzinu...
Mozna ted Nait zjisti, ze ma sice benzin, ale leje tam naftu
Napsal: 10 zář 2008 00:32
od Amen
sefko favorit upraveny na plyn mi ponukal typek za 10k u nas stoji plyn 16 korun liter spotreba tak 10-11 l/km jediny problem boli trosicku hrdzave podbehy, to je par korun. Taketo auta sa oplatia kupit. Ale je ich vynimocne malo.=)
Napsal: 10 zář 2008 00:33
od Amen
Pazdi píše:jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
a ty hlavne prestan pit benzin=D encyklopedie mam najradsej=D respekt
Napsal: 10 zář 2008 08:30
od Pazdi
Amen píše:Pazdi píše:jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
a ty hlavne prestan pit benzin=D encyklopedie mam najradsej=D respekt
za to Tvoje rady, jak koupit rezlý fáčko za desítku jsou úžasný
btw...je smutný, že nemáš žádnýho koníčka....bys to možná pak pochopil, že člověk nemusí mít šecko z encyklopedie
Napsal: 10 zář 2008 14:45
od Prafotr Morava
Amen píše:sefko favorit upraveny na plyn mi ponukal typek za 10k u nas stoji plyn 16 korun liter spotreba tak 10-11 l/km jediny problem boli trosicku hrdzave podbehy, to je par korun. Taketo auta sa oplatia kupit. Ale je ich vynimocne malo.=)
předělat auto na plyn stojí tak 5 tis
a když to koupíš se zrezlou plechovkou tak se t vážně oplatí gratuluji. Jinak těhle aut málo neni stačí jen vědět kde se poptat ale favo na plyn je teda investice naho*no
Napsal: 10 zář 2008 15:01
od Pazdi
přestavbu máš dražší než 5k...teda jestli ji chceš mít legální...na fáčko...tak 10k + podle nádrže, co tam bude chtít dát...každopádně, jak píšeš...neoplatí se to ani zaboha...
Napsal: 10 zář 2008 16:20
od Prafotr Morava
sme měli na espasovi za 7k
Napsal: 10 zář 2008 18:37
od Pazdi
známej?:p
já když se na to díval na svoje auto...tak sekvence asi za necelejch 40
Napsal: 10 zář 2008 20:13
od Ash
Zalezi co si od nej slibujes od toho fara, jestli chces neco na rok az dva a mas to na nauceni se jezdit a chces jezdit za levno... Ale rikal mi ted typek, ze u techle favalu je problem v tom, ze on po case tak nejak... ten motor uz stoji za hovno, po prestavbe ok, ale proste casem jde pomalu ale jiste do kytek... nevim co je na tom pravdy, ale ze mel taky favorita na plyn a po case proste kaput.
Jinak - u nas tady nedaleko stava treba Escort roku vyroby nekde tesne kolem 90, jeste ten hranaty, s 1.6D... s tim autem pojezdis za nakych... mozna 6 litru maximalne, motor je jednoduchy jak facka takze cokoliv si udelat je v poho a jeste sou to nesmrtelne tyhlety diesly... akorat zachovaly kousek je potreba trefit, ale stoji minimum.
Napsal: 10 zář 2008 23:17
od Johny Matovic
No za 25k toho moc nekupis
) ale tak skusil by som toho stareho golfika , bo je to predsalen wolksvagen a ked sa ti v nom nieco pokazi najdes to tu skor ako casti na toho nissana.
inac ja sam som sa zamiloval do 1.9 TDI GT Seat IBIZI (99-01) spotreba 4l/100 km pri 130km/h
) a este je to aj taka lubezna krabicka , no nezalub sa
.
Ale to zas neni auticko do 25k ze ?:)
Napsal: 11 zář 2008 08:19
od Pazdi
Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Napsal: 11 zář 2008 10:06
od Ash
Pazdi píše:Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Mno mel sem 2.3D v sierre... jakoze pri slusnem zachazeni ten motor ujede pul melounu aniz by na nem bylo potreba neco delat. Jinak nevim jak ta 1.6, ale treba ta 2.3 byla pezotacky motor.
Jinak dvojkovy golf - souhlasim, brat klidne i s nejakym benzinem, jsou i kousky fakt v peknem stavu.
Jinak u starych aut, pokud se pohybujes nekde kolem roku 90 musis pocitat, ze jak otevres motor, tak najdes vzdycky nejake drobnosti, protoze po +- 20 letech uz takove ty ruzne gumove casti odchazeji, ja sam sem menil treba prepadove hadicky, klinaky a naslo by se toho i vic urco. Taky musis pocitat s tim, ze idealne vymenit filtry a olej hned po koupi... A pokud nechces brzo utracet, je potreba videt auto zespodku... Protoze jestli to ma komplet zrezle vyfukove potrubi, tak te brzo muze cekat investice, ktera je nevratna, ale nutna... Pdovozek a vule v nem dalsi vec. Taky potreba zvazit nakup gum, zvlast zimnich, ktere ti dost casto nepribali. Takze nakonec se dostavas nekde k 15 tisicum za auto a zbytek za servis atd.
Napsal: 11 zář 2008 10:25
od Pazdi
Ash píše:Pazdi píše:Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Mno mel sem 2.3D v sierre... jakoze pri slusnem zachazeni ten motor ujede pul melounu aniz by na nem bylo potreba neco delat. Jinak nevim jak ta 1.6, ale treba ta 2.3 byla pezotacky motor.
Jinak dvojkovy golf - souhlasim, brat klidne i s nejakym benzinem, jsou i kousky fakt v peknem stavu...
jojo...se starším autem přichází investice, takže jestli máš 25k na auto, tak si kup něco za 15 a 10 nech na "servis"...bo si došetři, abys měl pak nějaký prachy na spotřebák (oleje, filtry, gumy...)
jinak k tomu motoru...měl jsem v escortu 1.8d...bylo to slaboučký, auto docela těžký...a kdoví jakej magor s tím jezdil přede mnou...jestli to vytáčel (aby to jelo...) tak se to prostě odrovnalo...ono celkově, když je slaboučkej motor, tak většinou odchází dřív, bo se musí víc točit než třeba ta 2.3, co jsi měl....(teda samo, že když máš silnej motor, blbnou s tím "závodníci" a prasí ho...)...je to jak píšeš....při slušným zacházení vydrží i 1.2htp (h*vno to pojede)...a jestli bude někdo vyloženě prasit, vytáčet chladnej motor, kašlat na turbo, na údržbu...tak odrovná za pár k km i nesmrtelnej motor:)
Napsal: 11 zář 2008 10:34
od Prafotr Morava
jj dvojkovýho golfa v benzínu mám já
škoda že žere 9 ltrů
Napsal: 11 zář 2008 10:42
od Pazdi
jezdíš jak prase:p za devět jezdím já:ppp
jinak radějc možná žrát 9l/100 než spravovat nafťáka....navíc...nafta patří do kamen:p