Stránka 29 z 155
Napsal: 22.01.2009 20:13:50
od Ultragreen
Bych nechal možnost ressu i z morfu

, když ho bereš jako zvíře, tak potom by se museli upravit i werewolfové a basteti...

Napsal: 22.01.2009 20:50:43
od Lucky
Ultragreen píše:Bych nechal možnost ressu i z morfu

, když ho bereš jako zvíře, tak potom by se museli upravit i werewolfové a basteti...

Ber to takle Stonu muze mit kazdej, ale tyhle 2 povolani ... to ne. Jsou takovy specialni. Jinak receno pletes vdolky a holky.
Napsal: 22.01.2009 22:04:07
od Ultragreen
Tys sem zacal tahat zvirata :p
Napsal: 22.01.2009 22:41:01
od Lucky
Ultragreen píše:Tys sem zacal tahat zvirata :p
cesta za Mikiho hvezdou píše:
Jeho ruka se v panice dotkla zeleného krystalu, který měl zavěšený na krku .... Před černým kamenem stál malý impík a nechápavě zíral. Kámen? Jak ho mohl před chvílí vyděsit tenhle poškrábaný kus skály? Vždyť není ani k jídlu, ani nepředstavuje hrozbu. Jeho myšlenky byly náhle naprosto klidné poskládané do starých známých jednoduchých vzorců. Pohlédl na srnu. Pocit hladu byl vystřídán spokojenou sytosti a únavou z lovu. Nad korunami stromů nebe zesvětlalo přicházejícím úsvitem. Bleděmodrý imp nespokojeně zasyčel a rozletěl se do pralesa
Uz chapes?
Napsal: 22.01.2009 22:50:15
od Ultragreen
Já to chápu, ale vzít vampovi kouzla v morfu...by si pak nikdo nedělal Q na Stouna... každej by lítal humana...

Napsal: 22.01.2009 23:23:10
od Lucky
Ultragreen píše:Já to chápu, ale vzít vampovi kouzla v morfu...by si pak nikdo nedělal Q na Stouna... každej by lítal humana...

Jenomze kazdej kdo tady pise jak je vamp socka a bla bla hraje tipickej tank jak tu nekdo psal. A tohle neni zas takovy omezeni .. kolikrat mas krizovku ze musis resovat za vampa a ses posledni zivej ? Casto? Pak je neco spatne a nebo naopak dobre, protoze to dokazuje ze vampir neni k nicemu. Odmorf a res svitek by nikoho nezabil, port by ti treba zustal ... jen proste je to o lenosti. Tudiz by to nikoho Humana hrat nenutilo, Kdo by chtel dmg moch by morfnout stounu ... kdyz by chtel res musel by odmorf. Stejnak ma kazdej vampir nabiti v krystalu nacepovano az hamba .. o imunce ani nemluvim pac ta se vyuziva min jak stone krystal.
Napsal: 23.01.2009 00:08:02
od Samial
Už teď je vamp přebůstěnej.. a lorda sem měl za půlku shame asi pětkrát, v čem je pořád problém, umřu a pět minut pícham a dávam si bacha..
(s mystikem, abych neumřel)
Napsal: 23.01.2009 07:11:28
od Archonik
Vzit vampovi kouzla v morfu?:) Nejen ze by doslo k jeho velkemu oslabeni v low a medium dungeonech(kde uz by potom byl doopravdy jen bezducha mlaticka), ale podle me by nastal i problem v nekterych pasazich questu, ktere ne ze by nesly,ale davaji se mnohem lepe a jisteji ve stoune morfu.A take ne kazdy je zvykli hrat humana. Me osobne treba mnohem vic vyhovuje, kdyz si ve stone morfu hodim sem tam nekde paru,pf stenu,bs spirita kdyz potrebuji(samozdrejme po prislusnem nabosteni,nebo za pouziti svitku). Kazdy vampir to hraje proste jinak. A ze te nezabije si pri nejake krizovce odmorfnout,hodit si svetlo,navleci si brnko(aby te pripadne nejake monstrum na jedno kousnuti nesundalo),a az pak hodit Ress svitek:) Mno nevim...Samozdrejme v humanovi toho dokazes vic udelat(poparovat...) ale ne vzdy potrebujes tuhle abilitku za cenu toho ze mas mene Hp.
Napsal: 23.01.2009 07:42:22
od Shadowsong
posielal som pm kajovi s navrhom na klanove mystiky ale zatial si to neprecital tak to hodim medzitym aj sem nech si mozete ulovit par postov :p
bavil som sa o tom uz aj s bidasom a myslim ze sme dospeli k docela prijatelnemu vysledku. snazili sme sa najst nieco co upira zatraktivni a zaroven neposilni prilis. nieco co by zapadalo do klanov a zaroven bolo viazane na zapornu karmu. ide o klanove mystiky
sposob ich ziskania
by bolo asi npc (mna napadla lady staff of blood v maze. zatial je bez vyuzitia a je aj celkom nepristupna) ktore by spotrebovanim niecoho nepotrebneho coho je vo svete vela / niecoho krvaveho, napr elixir of blood a vials of blood, premiestnila upira do questovneho minidungu (ak by to malo byt riesene ako stone a klany), na konci ktoreho by ziskal nejaku vec. nejaku krvavu esenciu... ten minidung by mohol mat napr aj tri rozne konce podla klanu (krizovatka/tri sposoby riesenia jednej situacie. prip v dungu situacie ktore rozne klany rozne vyriesia). s touto esenciou keby sa vratil za lady staff tak by mu upravila mystik, samozrejme nevyhnutny klanovy odznak.
samotne mystiky
gangrelov mystik by so zasahom doplnil tak 5-10 zivotov
tremerov mystik by mu doplnal manu. bud tiez so zasahom alebo mierne zvysenou regeneraciou
brujah by mohol mat asi mysticku spearu. len pomalsi ale silnejsi mystik.
ta viazanost na karmu by mohla byt u gangrela a tremera urobena bud znizovanim karmy pri udere, alebo aktivaciou schopnosti sania az pri urcitej hodnote karmy. brujahova kopija by zas uz pri nasadeni znizovala karmu na hodnotu x tisic pod nulou, pripadne len omnoho viac znizovala karmu pri pohybe a nasadeni.
myslim ze takto by sa posilnil zly ludsky upir v klane, no zaroven si kazdy rozmysli ci a ako ho bude pouzivat koli karme. nebude z toho predmet ktory by sa vytiahol len raz za cas z despu a bol len pre obmedzenu skupinu ludi, ale tiez by ho nemohol ziskat uplne kazdy.
Napsal: 23.01.2009 08:54:08
od Muzzy
doplňování si životů z protivníka by měla být výsada všech vampírů, ne jen těch, kteří si vybrali gangrel...
navíc je celkem nepoměr, doplnit si úderem život nebo manu, v krizovce ti 5 many nepomůže, kdežto 5 hp i občas jo...
Napsal: 23.01.2009 09:08:01
od Shadowsong
kazdy upir uz ma gb. len to sanie krvy nieje koncipovane tak ako si kazdy predstavuje (dve bodky v krku) ale viac alchymisticky (flasky a flakoniky). a nechcem univerzalny top item ktory upira v krizovke zachrani ale item ktory bude robit nieco zaujimave a nebude nepristupny. a kedze gangreli su divoky upiri (hovorim o rp) tak mi pripada logicke ze s mystickou kratkou kopijou budu z obete vytrhavat zivot prave oni. rovnako ako tajomny tremeri budu zo svojich obeti cerpat svoju mysticku silu a brujahovia zas ziskaju pomalu ("rozvaznu") ale silnu zbran...
Napsal: 23.01.2009 09:10:52
od Skuhry
Muzzy píše:doplňování si životů z protivníka by měla být výsada všech vampírů, ne jen těch, kteří si vybrali gangrel...
taky pijes krev , ktera je zadarmo a de se snad jeste i nalejt z louze krve na zemi...
a proc chcete porad posilovat vampa? ze ho lide "hraji" jinak nez by se "melo"? nebo je to tim ze se vampici "malo" vyskytuji v dungach? kazdy si to prece hraje po svem a bud na to prijde sam, pohraje si s nim a bude umet a nebo mu ani dobry rady nepomuzou , bude porad umirat a lidi pak daji prednost radsi nejakymu plechoj.
vamp ma vyhod uz dost, quest, imnuku, stone, para, sum, port, boost, brnko v morfu zadarmo atd atd, tak proc nutit aby ho hrala jeste vetsi masa lidi nez ted.
pak zas by dungy vypadal kler a x vampu

Napsal: 23.01.2009 09:15:08
od Shadowsong
ja osobne klanovymi mystikmi nechcem upira posilnit moc, ale hlavne zatraktivnit. aj kaj vravel ze bude rad za nieco nove pre human upira.
a to co si napisal ako vyhody, by som neoznacoval ako vyhody ale skor ako vlastnosti. pretoze mag ma potom vyhodu zdi a many a pal boostov a dmg a specialok a kler velky heal a sumov a takto by bolo kazde povolanie zvyhodnene :p
Napsal: 23.01.2009 11:08:07
od Muzzy
Skuhry píše:a proc chcete porad posilovat vampa?
já ho rozhodně posilovat nechci, myslím že vamp je už teď silnej dost, ikdyž v jiném slova smyslu (silnej není, ale má hafo možností, co dělat)
Napsal: 23.01.2009 11:40:20
od Madagar
Shadowsong píše:Shadow Song
Vampíka jsem kdysi hrával. Myslím že už sám toho má dost v porovnání s ostatními povoláními ( Fire imunka, Brujah, Klany, krystaly, krev ) v porovnání s Wariorem, Paladinem, Mágem, Nekrem je to žalostné.
Zkuste se nad tím zamyslet.....
Napsal: 23.01.2009 12:02:28
od Archon I
Jako v tom vyctu tech povolani si zapomel klerika, klerik nema moznosti zadny krome tupyho hazeni boostu a ivm a resovani bandama, jedinej kvest je na nej, kterej ti jenom vylepsuje jednu vlastnost, roba je mu k nicemu do dungu (leda ze by chtel bishopku a nemel max heal, maximalne je mu k misovani potvor), ale to patri do jinyho topicu.
Ad. tema -> proc ne, a jeste jedna vec songu, pocitas s tim ze by si ty zbrane nechaly i to vysavani fame? Nebo by dostaly jenom tyhle moznosti a vysavani fame by se jim ztratilo?
Napsal: 23.01.2009 12:11:38
od Shadowsong
madagar lenze upir, ako to uz aj bolo povedane, je specialny charakter, uz len tym ze to nieje povolanie ale rasa. a, ako to uz tiez bolo povedane, hlada sa nejake posilnenie pre ludskeho upira, idealne naviazane na zapornu karmu.
archon sanie fame je zakladna vlastnost mystiku. ci by zostala/zoslabla/nechala sa v pripade urobenia klanovych mystikov, to uz necham na gm teame...
Napsal: 23.01.2009 12:23:57
od Madagar
Shadowsong píše:madagar lenze upir, ako to uz aj bolo povedane, je specialny charakter, uz len tym ze to nieje povolanie ale rasa. a, ako to uz tiez bolo povedane, hlada sa nejake posilnenie pre ludskeho upira, idealne naviazane na zapornu karmu.
Myslim že vampík i v lidské podobě je dost velký drsoň ( nezapomeň na všechny jeho výhody ), využití kamenovek na dmg, skvělý mystyk, prostě všech těch věciček atd atd... Je to zkrátka borec a víc bych to nerozpitvával.
Omlouvám se všem vampíkům, ale myslím že je to skvělé povolání a prozatím je dobře nastavené.
Vidíš na klerika jsem úplně zapoměl.
Napsal: 23.01.2009 12:45:56
od Shadowsong
ja nemozem inak nez suhlasit madagar (:
ale keby si hral 4 roky jedno povolanie ktoremu si sa plno venoval, a je to povolanie ako upir, nepotesilo by ta keby sa naskytla moznost ho niecim novym osviezit? (:
e: tak ma napada ze sa tu uz par krat spominali podpovolania....
Napsal: 23.01.2009 14:00:52
od Ultragreen
Myslím, že nějak oživit by se ten vamp měl... i ten shadowsongův nápad není špatny
