
Despise
Re: Despise
Co to tu placas, jdi zase spat 

Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Re: Despise
Sak som sa este len teraz zobudil :/ A co sa ti ako na mojom poste nepaci? Ono to tak bolo vzdy, despa sme vyberali bud my, alebo empovci. Ked sa zacala chytat aj tretia guilda, automaticky sa desp stazil. Stalo sa to tak uz vela krat. Ja netvrdim ze je to fer, cisto konstatujem ze sa to deje.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
- Nagash
- True frakce
- Příspěvky: 300
- Registrován: 25.08.2008 09:13:16
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Despise
True story bro, ten dung je jen pro vyvoleneKesemot píše:Sak som sa este len teraz zobudil :/ A co sa ti ako na mojom poste nepaci? Ono to tak bolo vzdy, despa sme vyberali bud my, alebo empovci. Ked sa zacala chytat aj tretia guilda, automaticky sa desp stazil. Stalo sa to tak uz vela krat. Ja netvrdim ze je to fer, cisto konstatujem ze sa to deje.

Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Re: Despise
Jsou pasáže, který jsou těžší a zase jsou také lehčí. Když to vezmu z pohledu pater, tak jednička je oproti původnímu stavu lehká. -> původní stav je poslední radikální změna
Ostatní patra jsou vesměs pořád stejná, jediné co se mění je rozložení pastí. Když furt chodíte stejnýma cestičkama, tak holt jednou vás někdo uvidí a příště ta cestička bude těžší.
Konspirační teorie, že se to mění, když se to začne učit další guilda může napsat opravdu je Kesemot.
Ostatní patra jsou vesměs pořád stejná, jediné co se mění je rozložení pastí. Když furt chodíte stejnýma cestičkama, tak holt jednou vás někdo uvidí a příště ta cestička bude těžší.
Konspirační teorie, že se to mění, když se to začne učit další guilda může napsat opravdu je Kesemot.
Re: Despise
Bohuzial asi ano. Takze nie ze si to dovoli niekto iny napisat!!!! Inac bude bum-bam! 

Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Despise
dobry vtipKesemot píše:Ono to tak bolo vzdy, despa sme vyberali bud my, alebo empovci

Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Re: Despise
Samozrejme myslim v case poslednych par rokov, ked ten desp bol o skille, a nie o tom zobrat 100x vampa v zelenom krystali ...
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Despise
Panebože ty si emil
*Edit by Qvido
*Edit by Qvido
Re: Despise
fii ha vy mate 100 ludi o vasej gilde? vy ste ale TOP mozno ked priberete este 50 date aj desp 1+2Kesemot píše:Samozrejme myslim v case poslednych par rokov, ked ten desp bol o skille, a nie o tom zobrat 100x vampa v zelenom krystali ...
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01.03.2009 05:14:54
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Despise
co pamatuju tak templari maji kazdy rok možna co dva obdobi kdy vybiraji despy ..
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Re: Despise
Vybiraji to s Loved? a neni to snad jedno? Pokud vim tak s nima hraju uz dlouho, ale o to tu nejde. Resis skill ted a predtim. Uvedom si ale že driv nebyl phoenix, nebyli nizke zdi, nebylo TSko, nebylo nic vse se klikalo rucne, i kopalo, sekalo, byli jen zakladni makra ktere si ovladal. Takže prosimte kdyz tady mluvis o skillu tak trosku premyslej. Driv to totiz hral taky jen clovek za monitorem jako ted, takže jestli si myslis ze si tedka v teto době 100x lepší skiller tak opravdu pravdu nemas. To že te tim despem protahne bimbo, kterej je aspon trosku rozumný a přemýšlel by než by tady napsal podobnou hovadinu jako ty, tak to je vec druhá. Co vidím tak skiller si tady možná tak v tom že posthuntuješ se strygwirem na foruKesemot píše:Samozrejme myslim v case poslednych par rokov, ked ten desp bol o skille, a nie o tom zobrat 100x vampa v zelenom krystali ...
Re: Despise



Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Despise
neboj se toho opri se poradne. chci slyset jeste nejakou tu tvou kritiku.Kesemot píše:Zrazu su vsetci nasrani
Ono nema moc zmysel moc pisat, pretoze aj tak mi bud Ocroc alebo Fairy zmazu posty, tak sa ani nemusim vyjadrit
Re: Despise
Měl bych jeden návrh ke snížení časové náročnosti despu.
Bylo fajn ukončit jedničku stejným způsobem jako je to v EP 1.
Kokrétně: Brána na konci jedničky na odpočívalo by dávala Item, za který by Gate na začátku despu kopala hráče na rozcestí za jedničkou.
- tím by bylo možné rozložit si patra despice mezi více dní ... bo nejkratčí verze 1,2 je minmálně 5ti hodinová záležitost a to z toho dungu dělá pro hodně lidí problém
- byl to jen drobný zásah do dungu, který by nezměnil jeho obtížnost
Je více variant toho jak by to šlo udělat pokud by GM souhlasili. Ale myslím, že to hráči. Samozřejmě možnost dát to na jeden zátah zůstane ale věřím, že by hodně lidí využilo tuto možnost.
Bylo fajn ukončit jedničku stejným způsobem jako je to v EP 1.
Kokrétně: Brána na konci jedničky na odpočívalo by dávala Item, za který by Gate na začátku despu kopala hráče na rozcestí za jedničkou.
- tím by bylo možné rozložit si patra despice mezi více dní ... bo nejkratčí verze 1,2 je minmálně 5ti hodinová záležitost a to z toho dungu dělá pro hodně lidí problém
- byl to jen drobný zásah do dungu, který by nezměnil jeho obtížnost
Je více variant toho jak by to šlo udělat pokud by GM souhlasili. Ale myslím, že to hráči. Samozřejmě možnost dát to na jeden zátah zůstane ale věřím, že by hodně lidí využilo tuto možnost.
Re: Despise
Velice zajímaví nápad. Rád bych si třeba Despice zašel , ale vzhledem k časové vytíženosti pro mě dung na víc jak 2h je nemožnýEmpair píše:Měl bych jeden návrh ke snížení časové náročnosti despu.
Bylo fajn ukončit jedničku stejným způsobem jako je to v EP 1.
Kokrétně: Brána na konci jedničky na odpočívalo by dávala Item, za který by Gate na začátku despu kopala hráče na rozcestí za jedničkou.
- tím by bylo možné rozložit si patra despice mezi více dní ... bo nejkratčí verze 1,2 je minmálně 5ti hodinová záležitost a to z toho dungu dělá pro hodně lidí problém
- byl to jen drobný zásah do dungu, který by nezměnil jeho obtížnost
Je více variant toho jak by to šlo udělat pokud by GM souhlasili. Ale myslím, že to hráči. Samozřejmě možnost dát to na jeden zátah zůstane ale věřím, že by hodně lidí využilo tuto možnost.

Re: Despise
A nejsi jediný. To je ten hlavní důvod proč ten despice chodí 3 skupinky. Ale stejně se o tom můžeme jen bavit a nezrealizuje se nic
.

Re: Despise
Opravdu si myslíš že je to ten hlavní duvod proč to chodí 3 skupiny?
. Ale dobrej napad, o tom žádná....

Re: Despise
Mozno sa vam to zda ako dobry napad... aj mne sa zdal... ale nie je...
ten cas ktory je potrebny na prejdenie sam o sebe robi tu obtiaznost, a nie je to len nejake banalitne prechadzanie (ako harvenie slziciek vo fdd... napr.)
Ale D1+2 a D1+3 by som nechal ako su, ale do tej 4-ky by mohli padat tie kluciky (kazdy priechod rewou 2 ks lebo 1 je malo) kedze je to casovo vyraznejsie tazsie
(e: keby sa ma chcel nejaky intelko pytat preco cas robi obtiaznost, tak napriklad je to tak, ze musite stravit x-hodin v dungu predtym nez dojde na tu danu tazku pasaz a nemozte to chodit kazdych 20 sekund dookola a skusat, ako "Save & Load game")
ten cas ktory je potrebny na prejdenie sam o sebe robi tu obtiaznost, a nie je to len nejake banalitne prechadzanie (ako harvenie slziciek vo fdd... napr.)
Ale D1+2 a D1+3 by som nechal ako su, ale do tej 4-ky by mohli padat tie kluciky (kazdy priechod rewou 2 ks lebo 1 je malo) kedze je to casovo vyraznejsie tazsie
(e: keby sa ma chcel nejaky intelko pytat preco cas robi obtiaznost, tak napriklad je to tak, ze musite stravit x-hodin v dungu predtym nez dojde na tu danu tazku pasaz a nemozte to chodit kazdych 20 sekund dookola a skusat, ako "Save & Load game")
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Re: Despise
Take bych chtel z pul uvazku mnohem vic penez nez na plny, abych mel vic casu.
Re: Despise
zda se e to jako dobry napad na usetreni casu, v min lidech se to docela prodira a trva to dlouho
acare muzes se k tomu vyjadrit normalne ne jak pako. a k veci na despice ne na hovadinu o necem jinem
acare muzes se k tomu vyjadrit normalne ne jak pako. a k veci na despice ne na hovadinu o necem jinem