Stránka 27 z 58

Napsal: 28.12.2009 18:38:48
od Stich
Ak si novacik tak si nezakladaj prveho crafta nebude ta to bavit a zaciatky na kazdej hre su o tom ze nevies do coho ides a myslim si ze zalozit novu postavu neni taky problem a po troch dnoch tu staru zmazat.Ale ok dufaj v to ze sa bude rozmyslat nad tym spravit ten nb dung aj pre craftov (aj ked gm na taketo veci vacsinou seru)

Napsal: 28.12.2009 19:11:59
od Baltik
Lidi nechte si posthunt do pokecu :) Ta posledni stranka je o nicem.

Podstatna informace je:
Sajx píše:craft startovni vyrobni skilly napsane 25
a
ale po projiti vstupniho dungeonu mi vylezl craft se skilly 20.
Coz beru jako bugreport. Kdyz se k tomu nikdo z ostatnich GM nevyjadri ze je to tak umyslne, tak to opravim.

Napsal: 28.12.2009 19:23:52
od Sajx
Baltik píše:Lidi nechte si posthunt do pokecu :) Ta posledni stranka je o nicem.

Podstatna informace je:
Sajx píše:craft startovni vyrobni skilly napsane 25
a
ale po projiti vstupniho dungeonu mi vylezl craft se skilly 20.
Coz beru jako bugreport. Kdyz se k tomu nikdo z ostatnich GM nevyjadri ze je to tak umyslne, tak to opravim.
Diky. Takove postoj jsem od prvniho postu ocekaval at to dopadne ve vysledku tak ci onak. Moderator muze onu diskuzi klidne celou smazat...

Napsal: 28.12.2009 20:03:31
od Pheme
No, ja ti jen radil, jak bych to resil ja :wink:
Proste, kdyz nejdes rovnou do sveta, ale pres ten nb dung tak zacinas s nizsima skilama a je pocitano, ze si je tam natrenujes
A neco me rika, ze takovych skilu ktere tam nenatrenujes(na uroven ktera je po vytvoreni postavy a nejiti pres nb dung) bude vic a i u jinych postav
Samozrejme, je skoda, ze tam nejde vse trenovat a, ze to dopredu nevis(jestli jsi to tedy nevedel)
Vlastne nevim, jestli si tohle triglav uvedomil, kdyz ten nb dung delal
Ale tak ono az se ti podari namakrovat toho crafta tak zapomenes na tech 20, nebo 25 bow na zacatku :wink:

Napsal: 28.12.2009 21:36:34
od Castian
Baltik píše:Lidi nechte si posthunt do pokecu :) Ta posledni stranka je o nicem.

Podstatna informace je:
Sajx píše:craft startovni vyrobni skilly napsane 25
a
ale po projiti vstupniho dungeonu mi vylezl craft se skilly 20.
Coz beru jako bugreport. Kdyz se k tomu nikdo z ostatnich GM nevyjadri ze je to tak umyslne, tak to opravim.
Radej si pockej co k tomu rekne Triglav az se vrati(nevrati), myslim, ze on to daval cele dokopy, nikto jiny se k tomu asi vyjadrovat nebude:)

Edited by Balt: jedno zvyrazneni... :)

Napsal: 29.12.2009 01:57:28
od Castian
Jo abych doplnil sam sebe..
prvy post od triglava na strane 3. Vyzera to nakonec na chybu v matrixu
http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... c&start=40

Napsal: 29.12.2009 12:40:07
od Baltik
Castian píše:Jo abych doplnil sam sebe..
prvy post od triglava na strane 3. Vyzera to nakonec na chybu v matrixu
http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... c&start=40
Pak neni co resit a opravim to. Jen musim opravit i ty crafty co behaj po svete a pritom neopravit trestance ;) to bude zase pakarna :)

Napsal: 29.12.2009 13:20:23
od Castian
ono se to netyka jen kraftu ale vsech povolani. gl

Napsal: 29.12.2009 15:45:10
od Baltik
Castian píše:ono se to netyka jen kraftu ale vsech povolani. gl
V tom pripade prosim bugreporty sem, vy to vite lip nez ja a porovnavat 50x8 cisel se mi fakt nechce ;)
http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... 261#132261

Napsal: 29.12.2009 18:53:12
od Petysek
A nebyl to náhodou Triglavuv umysl, aby postavy co si zvolí cestu Nb dungem měli snížené skilly a vytrénovali si je právě v NB dungu viz: http://www.darkparadise.cz/Forum/viewtopic.php?t=3233

Napsal: 29.12.2009 19:35:02
od Baltik
Ono bue fakt snadnejsi pockat na Triglava :) Je to komplikovany az prilis

Napsal: 29.12.2009 21:54:32
od Wilson
Petysek píše:A nebyl to náhodou Triglavuv umysl, aby postavy co si zvolí cestu Nb dungem měli snížené skilly a vytrénovali si je právě v NB dungu viz: http://www.darkparadise.cz/Forum/viewtopic.php?t=3233
samozrejme ze bojovy skilly, healing, skilly ze skillpointu ano, ale nevidim duvod ani umysl proc by to melo snizovat skilly jako krafti (ktere tam snad ani nejdou natrenit) a nebo vyrobni (ktere jdou velmi spatne), opravte me pokud se mylim ...

Napsal: 29.12.2009 22:40:50
od Petysek
Wilson píše:
Petysek píše:...
samozrejme ze bojovy skilly, healing, skilly ze skillpointu ano, ale nevidim duvod ani umysl proc by to melo snizovat skilly jako krafti (ktere tam snad ani nejdou natrenit) a nebo vyrobni (ktere jdou velmi spatne), opravte me pokud se mylim ...
Když tam chce clovek za craft jít tak at si to podstoupi, dle me pokud nekdo na DP hraje crafta tak to neni jeho prvni postava tak by nemel s craftem ani do toho dungu lezt...

Napsal: 30.12.2009 00:34:05
od Triglav
Princip je jednoduchý:
- Do NB dungu se leze s nižšími skilly (ano, i s nižšími výrobními skilly). Důvod: Aby to rychleji lezlo a aby postavy nebyly příliš silné/schopné.
- Z NB dungu jde odejít kdykoliv. Pokud ale hráč odejde dřív než bylo zamýšleno (skillcap 400.0), je to jako by nesplnil quest a tedy nedostane odměnu.
- Odměna za "splnění newbie dungeon questu":
1) Skilly, které hráč nedotrénoval úplně se dorovnají na hodnotu jako by do NB dungu hráč vůbec nešel.
2) Skilly, které hráč vytrénil nad tuto hodnotu mu zůstanou.
3) A ještě něco navíc.

Tzn. pokud jsem pochopil problém, vše je jak má být. Stačí nevzdávat to dřív a neodcházet před koncem. Ta možnost tam je čistě proto, že kdyby tam nebyla, hodně lidí by si ztěžovalo.

Edit: Je zamýšleno, že ten skillcap si craft v newbie dungu nahodí bojem. Má tam v tomhle směru stejné podmínky jako warrior (skoro).

Napsal: 30.12.2009 00:48:38
od Wilson
Triglav píše:Princip je jednoduchý: ...
Tim padem beru z5 co sem tu napsal, kdyztak nakej mod mi to klidne smazte, netusil sem jak to je ja jen reagoval na jeho vytku :wink:

Napsal: 30.12.2009 01:00:27
od Castian
Triglav píše:Princip je jednoduchý:
- Do NB dungu se leze s nižšími skilly (ano, i s nižšími výrobními skilly). Důvod: Aby to rychleji lezlo a aby postavy nebyly příliš silné/schopné.
- Z NB dungu jde odejít kdykoliv. Pokud ale hráč odejde dřív než bylo zamýšleno (skillcap 400.0), je to jako by nesplnil quest a tedy nedostane odměnu.
- Odměna za "splnění newbie dungeon questu":
1) Skilly, které hráč nedotrénoval úplně se dorovnají na hodnotu jako by do NB dungu hráč vůbec nešel.
2) Skilly, které hráč vytrénil nad tuto hodnotu mu zůstanou.
3) A ještě něco navíc.

Tzn. pokud jsem pochopil problém, vše je jak má být. Stačí nevzdávat to dřív a neodcházet před koncem. Ta možnost tam je čistě proto, že kdyby tam nebyla, hodně lidí by si ztěžovalo.

Edit: Je zamýšleno, že ten skillcap si craft v newbie dungu nahodí bojem. Má tam v tomhle směru stejné podmínky jako warrior (skoro).
Nevim jestli to je tou pozdni hodinou ale zda se mi, ze si ted odporujes.
V jedne vete pises cituji "1) Skilly, které hráč nedotrénoval úplně se dorovnají na hodnotu jako by do NB dungu hráč vůbec nešel."

A pak reknes, ze je vse jak ma byt kdyz kraft vyleze ven se skillem 20 kdyz by mel mit normalne 25 normalne kdyby nesel do nb dungu.

Nebo ja nechapu ten pojem "nedotrenoval skill uplne"

Napsal: 30.12.2009 01:21:51
od Redd
Pokud craft vyleze se skillcapem menším, než 400, tak mu zůstane málo, když má sc víc, než 400, tak se mu dorovnají na hodnotu, kdyby tam nešel.

Napsal: 30.12.2009 01:46:33
od Sajx
Triglav píše:Princip je jednoduchý:
- Do NB dungu se leze s nižšími skilly (ano, i s nižšími výrobními skilly). Důvod: Aby to rychleji lezlo a aby postavy nebyly příliš silné/schopné.
- Z NB dungu jde odejít kdykoliv. Pokud ale hráč odejde dřív než bylo zamýšleno (skillcap 400.0), je to jako by nesplnil quest a tedy nedostane odměnu.
- Odměna za "splnění newbie dungeon questu":
1) Skilly, které hráč nedotrénoval úplně se dorovnají na hodnotu jako by do NB dungu hráč vůbec nešel.
2) Skilly, které hráč vytrénil nad tuto hodnotu mu zůstanou.
3) A ještě něco navíc.

Tzn. pokud jsem pochopil problém, vše je jak má být. Stačí nevzdávat to dřív a neodcházet před koncem. Ta možnost tam je čistě proto, že kdyby tam nebyla, hodně lidí by si ztěžovalo.

Edit: Je zamýšleno, že ten skillcap si craft v newbie dungu nahodí bojem. Má tam v tomhle směru stejné podmínky jako warrior (skoro).
Takhle vysvetlene bych tomu rozumel, jen aby si tento post nasli i dalsi hraci nez tam vlezou nebo respektive od tama utecou :wink:
Jedna poznamka:
1. Je treba snizovat skilly ktere se tam nedaji ani natrenovat a ani nedelaji postavu nijak silnejsi(napr.:carpentry, bowcraft)?
Craft si ze skillpointu nenasbira ani tolik co ten warior(to je to Tve "skoro" myslim) takze by to skill cap nijak neohrozilo. Samozrejme uznavam ze i craft tech 400 muze udelat kdyz da vsechny bojove skilly na 20, + healing, ze skillpointu animal lore, +mining na tech par polickach a doprskne to nejakym makrovanim item id nebo arms lore 8)
To ovsem neni uz tak podstatne jen filozoficka vlozka...
Dulezite je, ze kdo tam vydrzi do tech 400 tak se mu i vyrobni skilly hodi na startovni hodnotu... Jen bych to nejak citelne zakomponoval do nektere te knizecky co je pri volbe svet/nb dung (snad jsem si ji pretetl poctive)

Napsal: 30.12.2009 11:28:45
od Triglav
Mrknu na to a zkusím to ještě víc vyjasnit před vstupem do NB dungu, pokud to není vyjasněno jasně. Nicméně ještě nemám přístup do hry, tak se neděste, že to bude až za nějaký týden.

Napsal: 09.01.2010 12:20:01
od Papez
Jen bych se chtěl zeptat: proč mají pořád pánské roby durabku 0/0 a proč mají durabku 40/40 dámské roby?

Jak přešít obyč pánské kovovky na dámské?