Stránka 24 z 29
Re: Cleric
Napsal: 05.04.2013 07:17:43
od Miki
Chci se zeptat kdy budou specky na klerika? Donesla se nám informace, že klerovské specky jsou už hotové , prý je potřeba jenom doladit pár detailu. Co je na tom pravdy?
Re: Cleric
Napsal: 05.04.2013 10:54:58
od Irto
Miki píše:Chci se zeptat kdy budou specky na klerika? Donesla se nám informace, že klerovské specky jsou už hotové , prý je potřeba jenom doladit pár detailu. Co je na tom pravdy?
doufam že nic.
Re: Cleric
Napsal: 05.04.2013 16:41:45
od Kate
Jestli jsou hotové specky, kdo je dělal?
Re: Cleric
Napsal: 05.04.2013 17:17:27
od Ocroc
Fairy
Re: Cleric
Napsal: 05.04.2013 17:19:06
od Kesemot
A kedy budu v obehu? Popripade zverejnene na prediskutovanie s hracmi?
Re: Cleric
Napsal: 05.04.2013 17:41:04
od Smoce
Varuju předem, že jestli toho clera zničíte, přestávám hrát !
Re: Cleric
Napsal: 05.04.2013 17:51:01
od Smoce
Ocroc píše:Není problém, pošli mi prosím na ICQ skript který bude hlídat zdali je target v LoS s zachováním současného stylu ressování bandami.
To tvoje spojení dvou slov "současného stylu" mám rád:-) ..
a nerikej, ze udelat podminky stylu if (<src.targ.distance><3)
nejde..
samozrejme v ontrigger=targon_char nekde u kouzla melo by to jit mam pocit, kdysi davno jsem se v tom rejpal neco ...
Re: Cleric
Napsal: 05.04.2013 18:38:09
od Ocroc
Distance nekontroluje LoS....
Re: Cleric
Napsal: 06.04.2013 01:48:35
od Smoce
Ocroc píše:Distance nekontroluje LoS....
tak souradnice X a Y a pomoci Pythag urcit vzdalenost..
Re: Cleric
Napsal: 06.04.2013 08:59:47
od Ducky
Nestraste tema speckama, bojim se jich jak cert krize

Re: Cleric
Napsal: 06.04.2013 09:34:21
od Ocroc
Smoce píše:Ocroc píše:Distance nekontroluje LoS....
tak souradnice X a Y a pomoci Pythag urcit vzdalenost..
Takže místo jednoduchého zjištění <distance>, to bude skript při použití band přepočítávat pythag větou, aby nakonec dostal stejný výsledek jako dostane z toho prvotního jednoduchého zjištění <distance> ? Proboha, proč to ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Line_of_sight_(gaming)
Teoreticky by to šlo ošetřit změnou systému ressování band, nicméně to si nechám když by náhodou nějaký masochista chtěl dělat cler specky.
Re: Cleric
Napsal: 06.04.2013 12:20:48
od Kesemot
Ocroc píše:
Teoreticky by to šlo ošetřit změnou systému ressování band, nicméně to si nechám když by náhodou nějaký masochista chtěl dělat cler specky.
???
Par postov vyssie si pisal ze specky robila Fairy. Tak tak jak to teda je?
Re: Cleric
Napsal: 06.04.2013 12:30:56
od Strigwyr
Ja by som kludne navrhol specky

ak by to nebolo brane ako hovorenie do vetra...
ten ress bandou by sa dal myslim bezproblemov vyriesit ako pises... nieco ako mocne vysatie kuzlo ktore by zralo bandy a staminu... a popripade speckach menit range/rychlost nezrania stamky
Re: Cleric
Napsal: 06.04.2013 12:58:14
od Blem
Strigwyr píše:Ja by som kludne navrhol specky

Jen to ne...
Re: Cleric
Napsal: 06.04.2013 13:04:55
od Ocroc
Kesemot píše:
Par postov vyssie si pisal ze specky robila Fairy. Tak tak jak to teda je?
Zeptej se Mikiho, očividně má více přesnějších informací než my obyčejní paskalové :).
Re: Cleric
Napsal: 06.04.2013 14:59:04
od Kesemot
No ja sa pytam teba. Pisal si ze specky robila Fairy...
Re: Cleric
Napsal: 08.04.2013 08:52:03
od Smoce
Ocroc píše:Smoce píše:Ocroc píše:Distance nekontroluje LoS....
tak souradnice X a Y a pomoci Pythag urcit vzdalenost..
Takže místo jednoduchého zjištění <distance>, to bude skript při použití band přepočítávat pythag větou, aby nakonec dostal stejný výsledek jako dostane z toho prvotního jednoduchého zjištění <distance> ? Proboha, proč to ?
Tak z předešlého příspěvku jsem pochopil, že Distance nefunguje ti u toho, takže jsem navrhl alternativu za distance pomoci Pyth... Los to už je druhej problém, ale nevidím důvod, když fungovalo resování na 6 políček (myslím nebo 3 určo) nějakých 10 let aby najednou bylo povoleno jen 1 políčko. Tak proč by resování na 2 pole s možnosti resnout přes zeď bylo tak kritické...
Ale to je jedno, když to GMko změnou je uspokojeno, tak proč ne

Re: Cleric
Napsal: 08.04.2013 10:47:36
od Strigwyr
Smoce píše: Tak proč by resování na 2 pole s možnosti resnout přes zeď bylo tak kritické...
lebo tak jedna vyprava vybrala celkom mastny poklad takto cez stenu

tak popravde sa necudujem ze sa to upravilo...
kazdopadne mohlo sa to davno poriesit ten res na 2 polia... ako ocroc vravel ma "zalozny" plan ak sm tomu dobre rozumel

bol by som rad keby sa uz dali tie 2 policka lebo sa casto stava v dungu ze sa neda k tym duchom cez bloky dostat
Re: Cleric
Napsal: 08.04.2013 10:55:57
od Ciatronic
Strigwyr píše:lebo tak jedna vyprava vybrala celkom mastny poklad takto cez stenu

tak popravde sa necudujem ze sa to upravilo...
kazdopadne mohlo sa to davno poriesit ten res na 2 polia... ako ocroc vravel ma "zalozny" plan ak sm tomu dobre rozumel

bol by som rad keby sa uz dali tie 2 policka lebo sa casto stava v dungu ze sa neda k tym duchom cez bloky dostat
to by mě zajímalo jakej poklad a kde? a kdo to byl?

a chcel by sem i foto pokud možno
Re: Cleric
Napsal: 08.04.2013 11:08:58
od Arianna
Tak to ti můžu říct naprosto přesně:
Bylo to první oficiální vybrání Cave of Madness, které se konalo 14.8.2012. Hlavní účastníci zájezdu byli z guildy Harpagon (Luza, Arianna, Bereg, Saw, Farw), poté nastalo 12 hodin hrobového ticha a pak to příslo
Geralt a565e8 -Harpagon- Zneužívání herního nastavení. Hlavní účastník = 1k logů, loot vrácen do bedny. *Ocroc*
Bereg 352cf0 -Harpagon- Zneužívání herního nastavení. Výpomoc = 500 logů, loot vrácen do bedny. *Ocroc*
Fire Heart 0ddbb3 -Harpagon- Zneužívání herního nastavení. Výpomoc = 500 logů, loot vrácen do bedny. *Ocroc*
A o co se jednalo? vypadalo to tam tenkrát trochu jinak, takže jsem šel do poslední místnosti sám za wara, clerici mě ressovali přes zeď a po třech ranách poison kudlou a cca 20 minutách ukrutných bojů nebylo co dělat

...
Foto bohužel není, tak sem si dovolil jen vzít ilustrační fotku pokladu z webu MG.....
http://www.btikos.sk/gp/?text=157-cave-of-madness
Teď mě vlastně napadlo jak to bylo, na této fotce jdou vidět dvoje dveře k odpočívadlu, kde se momentálně nachází parovač. Kluci šli tu lehkou část a po zabití čekali v té místnosti. Já jsem pak skočil do těžké a oni mě odtamtud ressovali přes dveře

Takže na tom nebylo vůbec nic složitého, ale jak se říká "V jednoduchosti je síla" aneb proč něco dělat složitě když to jde jednoduše bez porušení pravidel...
Ale prý jsme nepředvedli žádný skill, aby jsme si zasloužili takový poklad, tak nám bylo dopřáno vysekat nějaký ten log
