Mage
Re: Mage
Leta letouci žiji v domění že više magery ma vliv na dmg kouzla, příjde mi to logicke, nicméně a dnes zjistím že to tak není! Naprosto stejnou dmg uštědřím s přitroublím druidem s 75mgr jako s magem ktery ma 120!!
Zvlastni mi prijde i maximalni pocet 6 sumonu ktery je stejny u obou postav, nemel by mit mag aspon 2x tolik? Kouli to urcite neuskodi...
Co to takle to změnit? Už takle je mag oproti vsem znevíhodněn/ochuzen o specializaci a sní věci spojené(cestovni kniaha).
Zvlastni mi prijde i maximalni pocet 6 sumonu ktery je stejny u obou postav, nemel by mit mag aspon 2x tolik? Kouli to urcite neuskodi...
Co to takle to změnit? Už takle je mag oproti vsem znevíhodněn/ochuzen o specializaci a sní věci spojené(cestovni kniaha).
Re: Mage
27.08.2016 23:20:56 - Acarus
- Energy bolt svitek prodleva z 3s -> 2s
- Lightning, FlameStrike a Energy bolt svitky, jejich DMG zavisla na ekvipu co kdo ma na sobe.
- Energy bolt svitek prodleva z 3s -> 2s
- Lightning, FlameStrike a Energy bolt svitky, jejich DMG zavisla na ekvipu co kdo ma na sobe.
Re: Mage
Sem zapomel dodat ze se jedna o PVM 8´))Xan píše:27.08.2016 23:20:56 - Acarus
- Energy bolt svitek prodleva z 3s -> 2s
- Lightning, FlameStrike a Energy bolt svitky, jejich DMG zavisla na ekvipu co kdo ma na sobe.
Re: Mage
takže?´))
Re: Mage
v pvm to nefunguje?
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16.10.2006 12:04:13
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mage
Mgr má vliv na kouzla, ale znát je to až třeba od 300 % mgr a výš. Je to hardcoded a nejde s tím scriptově nic udělat. Jediný, kde to šlo scriptově upravit jsou svitky a tam se to upravilo.NANUK píše:...magery ma vliv na dmg kouzla...
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: Mage
Muzes si pust pustit pvp turnaj co mam v podpisu a uvidis, ze urcite je rozdil v gearu a dmg. Tusim nejsilnejsi KVFka co davali byli za 57 - ze svitku.
Tady je vic info, nekdo to tam dokonce i meril.
- Lightning, FlameStrike a Energy bolt svitky, jejich DMG zavisla na ekvipu co kdo ma na sobe.
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... f=6&t=5678
A jeste byl nekde oficialni topic o zmene dmg svitku, ale nemohl jsem ho ted najit.
Zaroven se nedavno lehce zvedla dmg kouzel (harm, blesk, fireball, fire bolt, flamestrike)
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... mg#p188294
KVF svitky dmg +20%
POG svitky dmg +45%!! sak to s nima Strigwyr pekne pojel v turnaji
) Ale ukazalo se, ze i KVF i POG svitek maji sve misto, podle me je to ted o dost zajimavejsi, kdyz equip znamena mage/necro dmg. Aka, pokud vyjedete za svyho podvybavenyho maga proti PK v top vybave, nemate prakticky zadnou sanci, stejne ale tak naopak!
Tady je vic info, nekdo to tam dokonce i meril.
- Lightning, FlameStrike a Energy bolt svitky, jejich DMG zavisla na ekvipu co kdo ma na sobe.
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... f=6&t=5678
A jeste byl nekde oficialni topic o zmene dmg svitku, ale nemohl jsem ho ted najit.
Zaroven se nedavno lehce zvedla dmg kouzel (harm, blesk, fireball, fire bolt, flamestrike)
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... mg#p188294
KVF svitky dmg +20%
POG svitky dmg +45%!! sak to s nima Strigwyr pekne pojel v turnaji

Re: Mage
vsechna povolani/specky se tak nejak prubnezne ladi, necro ma vendetu a mag? holou prdel a vitr v kapse...
Re: Mage
pověz víc o tom questu, zajímá mě to
Re: Mage
Tak treba konecne opravi at fyznuty sumon nezabira slo.
Q na hul je sice peknej ale jak vime, nikdo ji nehraje, coz se u vendety rict neda...
Apsence cestovni knizky je znevihonujici.
Navisit pocet vykouzlenych sumu, aspon na pulku toho co necro(muze 3x vic)
Zesilit dmg kouzleneho draka, zpristupnit vendetu, potazmo rapidne upravit Q hul necht srovnatelna/vyuzitelna s vendetou.
Re: Mage
No asi bych spis rekl, ze sis zalozil blby charakter, chtel si ocividne Nekra.NANUK píše: 24.09.2018 20:53:40Tak treba konecne opravi at fyznuty sumon nezabira slo.
Q na hul je sice peknej ale jak vime, nikdo ji nehraje, coz se u vendety rict neda...
Apsence cestovni knizky je znevihonujici.
Navisit pocet vykouzlenych sumu, aspon na pulku toho co necro(muze 3x vic)
Zesilit dmg kouzleneho draka, zpristupnit vendetu, potazmo rapidne upravit Q hul necht srovnatelna/vyuzitelna s vendetou.
Chapu ze timto tvoji debatu akorat rozvedu do nesmyslnych postu, ale Mag je proste zednik, ne summoner. Ma morf do draka tj. HP op a hul pouzivam minimalne ja. Teda +MGR, +Remove, +STR je velmi praticka vec v kombinaci s +20 Black rock robou ma 45AR+ a ustoji dost.
Proste, pokud chces Vendetu, zaloz si Nekra. Vyfulovani na hrani stoji ani ne 1m a kdyz si zajdes NB questy, tak ani to ne. Poisoning s vendetou nepotrebujes, staci mit 25+ a das si vse napohodu.
Jinak, Cestovni kniha ANO, to je problem. Myslim ze by mela byt zpristupnena vsem od zacatku.
Ty fiznuty sloty jsou taky pech, ale ocividne to neni trivialni vyresit, pripadne na to nejsou kapacity.
Re: Mage
Já do toho také trošku vstoupím
protože za mága toho mám dost za sebou.
Mág tak jak je nastavený je v pohodě, summy sice občas zamrzí ale dá se s tím uplně v pohodě žít. Cestovní kniha s tím bych souhlasil ale zase taky se bez ní dá uplně v pohodě žít
. Za mě radši specky nebo překopání mága raději ne, protože když si vzpomeneme na sliby a kecy ohledně specek že to nebude "něco za něco" (řikalo se že základní postava zůstane stejná nezměněná, specky měli jen rozšířit její dovednost a víme jak to dopadlo základní postava je kromě clerika nehratelná). Raději si ani nechci domýšlet jakej paskvil by z mága vznikl kdyby se měl specializovat.

Mág tak jak je nastavený je v pohodě, summy sice občas zamrzí ale dá se s tím uplně v pohodě žít. Cestovní kniha s tím bych souhlasil ale zase taky se bez ní dá uplně v pohodě žít

Re: Mage
Sloty na sumony nejsou řešitelný problém na Sphere, kterou zde na DP máme. Je to tragické ale s určitou dávkou šikovnosti se s nimi dá pracovat.
Cestovní kniha: viewtopic.php?f=6&t=5899&p=194144#p194144
Specky mág/negro by byli tak složité na řešení, že by to přineslo více problémů než užitku. Spíše je třeba současné specky doladit.
Questy:
Zapomenutá knihovna - quest i jeho obtížnost je asi v pořádku i když je škoda, že to není solo quest. Za sebe ale nesouhlasím s Calebem. Odměna za tento quest je taková, že není důvod ho chodit. Odměnou je hůl, kterou dává nějaký nějaké magery a remove trap, což nedává moc smysl když mág má mystika, který dává magery a resisty. I když ebony staff dává i nějaké to HP stále je to jen věc co se nasazuje a sundává. Pokud půjdu dung kde párkrát umřu nebo morfu tak hůl doslova spotřebuji. Takže opravdu nemám důvod si ji využívat.
Vendeta - za mě jeden z nejlépe postavených questů, ideální pro naučení hraní negra, bohužel odměna za tento quest se postupně degradovala. Hlavní výhodou bylo možnost aktivovat jed ale po zavedení šamanů s poison morfem a pak pro opravě poisoningu kdy se síla a rychlo projevení jedu odvíjí od skillu. Tak není moc míst kde by negro mohl vendetu využít.
Hůl bych změnil na klobouček s nějakou zajímavou abilitou, třeba možnost boostu blesu o 1 hp. Aby se mág pro opravu statů nemusel ortovat.
Venderu bych změnil třeba aby se dál nabíjela dále přes deadly poisny ale negro s ní mohl třeba boostit sumy(zvyšování HP a Damage).
Jsou to bonusy co stojí za to ty questy splnit ...
Cestovní kniha: viewtopic.php?f=6&t=5899&p=194144#p194144
Specky mág/negro by byli tak složité na řešení, že by to přineslo více problémů než užitku. Spíše je třeba současné specky doladit.
Questy:
Zapomenutá knihovna - quest i jeho obtížnost je asi v pořádku i když je škoda, že to není solo quest. Za sebe ale nesouhlasím s Calebem. Odměna za tento quest je taková, že není důvod ho chodit. Odměnou je hůl, kterou dává nějaký nějaké magery a remove trap, což nedává moc smysl když mág má mystika, který dává magery a resisty. I když ebony staff dává i nějaké to HP stále je to jen věc co se nasazuje a sundává. Pokud půjdu dung kde párkrát umřu nebo morfu tak hůl doslova spotřebuji. Takže opravdu nemám důvod si ji využívat.
Vendeta - za mě jeden z nejlépe postavených questů, ideální pro naučení hraní negra, bohužel odměna za tento quest se postupně degradovala. Hlavní výhodou bylo možnost aktivovat jed ale po zavedení šamanů s poison morfem a pak pro opravě poisoningu kdy se síla a rychlo projevení jedu odvíjí od skillu. Tak není moc míst kde by negro mohl vendetu využít.
Hůl bych změnil na klobouček s nějakou zajímavou abilitou, třeba možnost boostu blesu o 1 hp. Aby se mág pro opravu statů nemusel ortovat.
Venderu bych změnil třeba aby se dál nabíjela dále přes deadly poisny ale negro s ní mohl třeba boostit sumy(zvyšování HP a Damage).
Jsou to bonusy co stojí za to ty questy splnit ...