Cleric
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
wizzy hral aj klera a vobec nie zle. ale tak hral aj vampa ale ze by sa tie vampske subclassy nejako podarili to uz nvm... :p
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Cleric
Naopak cleric je postava co se velmi hodí na specky. Jen je potřeba rozhodnout dle jakého kritéria se to bude rozdělovat. A rozhodně špatný směr je "bojový clerik", chrt co vyvolá maximálně koně nebo borec co má +20 magery či ressuje za 2 bandy.
Clerik se může dělit velmi dobře dle karmy a famy. tzv
červený, normální, povznesený
povznesený by nemohl bojovat, nemohl koně, nešlapal pasti, měl 40 AR, a 250str ......
na normálního by se moc nešahalo, nějaký ten quest, lehce ubralo, lehce přidalo
červená karma: větší hid, moznost poisoning kudlicku, nějakou tu schopnost drobet ublížit witch hunterovi......
Cleric má 4 spirity, každý class bude moct vytvořit pouze jednoho a bude se i podobat class tomu spiritovi: Angel, Guardian, Temple, Awaken
trochu zohlednit ins a alchemy(kněží a mastičkář)
........
........
........
Clerik se může dělit velmi dobře dle karmy a famy. tzv
červený, normální, povznesený
povznesený by nemohl bojovat, nemohl koně, nešlapal pasti, měl 40 AR, a 250str ......
na normálního by se moc nešahalo, nějaký ten quest, lehce ubralo, lehce přidalo
červená karma: větší hid, moznost poisoning kudlicku, nějakou tu schopnost drobet ublížit witch hunterovi......
Cleric má 4 spirity, každý class bude moct vytvořit pouze jednoho a bude se i podobat class tomu spiritovi: Angel, Guardian, Temple, Awaken
trochu zohlednit ins a alchemy(kněží a mastičkář)
........
........
........
Re: Cleric
Tak podla mojho nazoru ma kazda postava dobre vyhliadky na specializovanie len treba takuto ulohu zvladnut. Tiez sa priklanam, ze robit bojoveho klerika je zbytocne ako tu uz bolo povedane 1000x bojovy kler = paladin.
Od specializacii by som ocakaval aby jednotlive odrody klerika dostali nejaky spesl item(na to som zatazeny
) alebo mozno nascriptit nove kuzlo ak je to mozne...
povzneseny: nemohol by bojovat(prakticky o nic podstatne nepride),
konik(pre mna velmi podstatna vec, kt. by mi chybala),
pasce(silny argument preco si zvolit specku ak by bola v takejto podobe.. ja by som ale skusil inu vyhodu lebo pridavat pri kazdej specke neslapanie paci = pasce stratia vyznam)
AR nizky a vysoka sila(odhadom by som povedal, ze sa nic zavazne nezmeni bude dostavat vacsi dmg ale bude mat vacsiu zasobu hpciek... ja by som osobne hral radsej s nastavenim ako je teraz 180 sila 110 ar... )
cervena karma: hiding(fajn vec neraz sa stane, ze treba hidnut a fizne to 2-3x),
verite zbrane (doteraz sa pri kazdej specializacii ponechalo pouzivanie verite zbrani ako pred speckou alebo sa znemoznilo pouzivanie verite zbrani z toho mi vyplyva, ze nie je uplne ziaduce aby vedel kazdy char poisonovat... otravit sa da skoro vsetko a dmg je to slusny hlavne na akcie s malym poctom ludi/solo akcie)
a s tou schopnostou ublizit witch hunterovi to mi pride take pvp zameranie + verite dyka(pvm) = "ani ryba ani rak"
Viem, ze sa velmi lahko kritizuje ale sam som zatial nic nevymyslel tak som sa iba vyjadril k tomu co tu odznelo
Samozrejme si vazim ze ma niekto ochotu prispievat svojimi napadmi.
Od specializacii by som ocakaval aby jednotlive odrody klerika dostali nejaky spesl item(na to som zatazeny

povzneseny: nemohol by bojovat(prakticky o nic podstatne nepride),
konik(pre mna velmi podstatna vec, kt. by mi chybala),
pasce(silny argument preco si zvolit specku ak by bola v takejto podobe.. ja by som ale skusil inu vyhodu lebo pridavat pri kazdej specke neslapanie paci = pasce stratia vyznam)
AR nizky a vysoka sila(odhadom by som povedal, ze sa nic zavazne nezmeni bude dostavat vacsi dmg ale bude mat vacsiu zasobu hpciek... ja by som osobne hral radsej s nastavenim ako je teraz 180 sila 110 ar... )
cervena karma: hiding(fajn vec neraz sa stane, ze treba hidnut a fizne to 2-3x),
verite zbrane (doteraz sa pri kazdej specializacii ponechalo pouzivanie verite zbrani ako pred speckou alebo sa znemoznilo pouzivanie verite zbrani z toho mi vyplyva, ze nie je uplne ziaduce aby vedel kazdy char poisonovat... otravit sa da skoro vsetko a dmg je to slusny hlavne na akcie s malym poctom ludi/solo akcie)
a s tou schopnostou ublizit witch hunterovi to mi pride take pvp zameranie + verite dyka(pvm) = "ani ryba ani rak"
Viem, ze sa velmi lahko kritizuje ale sam som zatial nic nevymyslel tak som sa iba vyjadril k tomu co tu odznelo

Re: Cleric
Poprosil by som kazdeho, kto ma nejake napady ku specke na klerika aj ked nie uplne hotove aby prispel formou "brainstormingu" urcite tym ulahcime gmkam pracu a poskytneme inspiraciu ak o nu teda stoja.
- zrusit ubudanie staminy pri behu aj pri rese na 20-50s, postih ress spotrebuje 50 band
- nastavit silentku pre klera aby ikckovala? vaha silentky 30-50
- +15 hid, -10heal = nemoznost resu bez roby, tusim ani bishopka nejde bez healu
- pridat este jeden myslik ze by tahal stamu a dal manu?
- keby hral klerik bez jazditka dostaval by + staty
- velmi mi chyba ress na 2 policka bolo to ovela pohodlnejsie
- liecit bandou aj haldy
- pohrat sa mozno so str a armorom
- s max alchemkou a ins. za pouzitia spesl svitku/potionu preboost napr na 300hp pouzitie raz za 2h...
- skladacka prakticky nema vyuzitie tak ju zvyhodnit skillmi statmi?
- kler stit na q - vaha 1-3 non fame
- ress vandka bez toho aby umrel
- imunita na znizovacky? :p
prispel som teda par narychlo napisanymi napadmi... ak prispeje 10 ludi po 10 navrhov urcite bude z coho vyberat
samozrejme nevyhody nebude tazke vymysliet to sa iba ubere z toho co uz ma dufam, ze v rozumnom pomere.
e: mozno este questik umoznujuci chodenie v hide s nemoznostou odhidnutia napr na 10 sec s tym, ze by ress stal 100 band a po ukonceni by stale ostal v hide... q na styl zivej vody nabijanie + narocnejsi q.
- zrusit ubudanie staminy pri behu aj pri rese na 20-50s, postih ress spotrebuje 50 band
- nastavit silentku pre klera aby ikckovala? vaha silentky 30-50
- +15 hid, -10heal = nemoznost resu bez roby, tusim ani bishopka nejde bez healu
- pridat este jeden myslik ze by tahal stamu a dal manu?
- keby hral klerik bez jazditka dostaval by + staty
- velmi mi chyba ress na 2 policka bolo to ovela pohodlnejsie

- liecit bandou aj haldy
- pohrat sa mozno so str a armorom
- s max alchemkou a ins. za pouzitia spesl svitku/potionu preboost napr na 300hp pouzitie raz za 2h...
- skladacka prakticky nema vyuzitie tak ju zvyhodnit skillmi statmi?
- kler stit na q - vaha 1-3 non fame
- ress vandka bez toho aby umrel
- imunita na znizovacky? :p
prispel som teda par narychlo napisanymi napadmi... ak prispeje 10 ludi po 10 navrhov urcite bude z coho vyberat

e: mozno este questik umoznujuci chodenie v hide s nemoznostou odhidnutia napr na 10 sec s tym, ze by ress stal 100 band a po ukonceni by stale ostal v hide... q na styl zivej vody nabijanie + narocnejsi q.
Re: Cleric
Dělit postavu dle přesvědčení není od věci. Ale nevázal bych to na karmu a fámu. Jelikož kdyby po serveru běhal červený klerik, dokážu si představit, že by to netrvalo ani chvíli a sesypala by se na něj půl delucie.Bejkal píše:Naopak cleric je postava co se velmi hodí na specky. Jen je potřeba rozhodnout dle jakého kritéria se to bude rozdělovat. A rozhodně špatný směr je "bojový clerik", chrt co vyvolá maximálně koně nebo borec co má +20 magery či ressuje za 2 bandy.
Clerik se může dělit velmi dobře dle karmy a famy. tzv
červený, normální, povznesený
povznesený by nemohl bojovat, nemohl koně, nešlapal pasti, měl 40 AR, a 250str ......
na normálního by se moc nešahalo, nějaký ten quest, lehce ubralo, lehce přidalo
červená karma: větší hid, moznost poisoning kudlicku, nějakou tu schopnost drobet ublížit witch hunterovi......
Cleric má 4 spirity, každý class bude moct vytvořit pouze jednoho a bude se i podobat class tomu spiritovi: Angel, Guardian, Temple, Awaken
trochu zohlednit ins a alchemy(kněží a mastičkář)
Dále 250 str u klera není cesta kterou bych já osobně chtěl jít. Jednak klerik by rozhodně v síle neměl předčit válečníka a jednak proto, že opravovat staty při každém save(v krizovkách) by bylo pro klera hodně znevýhodňující. Hpčka si nahodit na nějakou hranici proč ne, ale sílu tedy ne.
A co se týká zvýhodnění alch/inc..pokud se nepletu ten klerik není mistr ani v jednom z těhle oborů. Ale nevylučuji to.
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 835
- Registrován: 24.09.2006 22:56:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
zrovna u klera mi specky fakt nechybí.. tak jak je kler teď nastaven, tak je to asi nejlepší možné nastavení, čeho se obávám je to, že po udělání specek se klerik v základu stane díky omezením nehratelný případně dost na pikaču (ve stylu: jaj proč to nejde? aha, specky.. ) docela bych uvítal, kdyby při vzniknutí specek zůstal klerik tak jak je s nějakým minimálním postihem v základu jako je to u paladina, kde je základ postihnut věcí, která se nevyužívá zas tak moc..
Lepší lama kamarát ako skiller debil ;)
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
Re: Cleric
Erik Nighelt píše:zrovna u klera mi specky fakt nechybí.. tak jak je kler teď nastaven, tak je to asi nejlepší možné nastavení, čeho se obávám je to, že po udělání specek se klerik v základu stane díky omezením nehratelný případně dost na pikaču (ve stylu: jaj proč to nejde? aha, specky.. ) docela bych uvítal, kdyby při vzniknutí specek zůstal klerik tak jak je s nějakým minimálním postihem v základu jako je to u paladina, kde je základ postihnut věcí, která se nevyužívá zas tak moc..
Acarus píše:Kler je jedno z nejvic stabilnich povolani. Jeho soucasna verze bude zachovana. S tim, ze specka neco ziska a neco ztrati.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
reagujem na reci o cervenom klerikovi: poznal som jedneho cerveneho klerika. bol velmi dobry, hraval casto osamote no zapajal sa aj do skupinovych vyprav. jeho domovom boli yewske lesy a casto ho bolo mozno vidno v upirskom cechu. jeho meno bolo Kojak. snad jeho dusa nasla odpocinok.Qvido píše:...
cervenu postavu sa hrat da. prinasa to vela obmedzeni co sa tyka fungovania v mestach a pod, ale da sa to. a dokonca to ani nieje nejako xtremne tazke. ja sam som si kedysi drzal karmu vzdy na cervenej urovni, bavilo ma to, hral som normalne a hral som tak aby som sa vyhol vsetkym problemov kt by mi z toho mohli vyskytnut. takze som 120% za umoznenie aspon klerikom hrat na "druhej strane barikady" {keby to tak videl lucky :p }
co sa tyka summonov. vobec nie zly napad nechat kazdemu subclassu jedneho zakladneho summona a jedneho specialneho. ten napad sa mi paci a urcite ho podporujem.
poisoning klerikovi: sry ale toto nie. postava ktora je relativne nesmrtelna by nemala mat moznost zabit si cokolvek na solovku...
neviem akym smerom planujete specky, ale je par veci, ktore by som u roznych subclericov uvital:
zvysenie alchemy a inscript
zvisenie hiding
kratkodobe zvysenie mgry a rezistov, ktore by bolo na ukor niecoho ineho (priklad: unholy power so znizenim karmy pre zapornaka klerika)
znizenie bojoveho skillu a zvysenie tct, prip aj parry - naco ta budem mlatit, je to proti mojej viere. no ty mna netrafis...
mass ress- klerik obetuje vsetku svoju zivotnu energiu aby v jednom momente ozivil viacero ludi naraz- riesene pravdepodobne cez item(mbe vylepsienie zivej vody) ktore si vypyta targety napr 3 ludi ktoryh nasledne okamzive ozivi a klerik za to zaplati zivotom
tadi dadi dadi da dadi dadaada
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Cleric
Tiez si nemyslim, ze by bol nejaky problem hrat za char so zapornou karmou... A potom bude zalezat na tom danom cloveku co si vyberie cestu -karmy nikto ho nutit nebude.
Pri tych resistoch som si nie isty ci to bude mat vobec viditelny ucinok... jedine, ze by pridali skill na 200%. to iste aj u taktiky.. Ako sa aj GMs snazili zo zaciatku zvysit dmg u destroyera vysokymi bojovkami tak by som ocakaval rovnaky (ne)ucinok aj tu
Pri tych resistoch som si nie isty ci to bude mat vobec viditelny ucinok... jedine, ze by pridali skill na 200%. to iste aj u taktiky.. Ako sa aj GMs snazili zo zaciatku zvysit dmg u destroyera vysokymi bojovkami tak by som ocakaval rovnaky (ne)ucinok aj tu

Re: Cleric
Bejkal...
Ako nie je to zly napad urobit red/blue klera ale jednoducho je to samozrejme ze red klerik by bol horsi... podla mna ked sa to tu tyka dobreho/zleho klera naviazat take ability na karmu ktore by boli len take drobnosti... alebo by bol dobry kler lepsi na pvm a zly kler lepsi na pvp...
e: vzhladom na to ze ako pk stratim za kazdy kill -3k karmy (a ano za klera sa da dost dorazat) tak by som narozdiel od blue pvm klera asi nemal moc navyber no :p
Ako nie je to zly napad urobit red/blue klera ale jednoducho je to samozrejme ze red klerik by bol horsi... podla mna ked sa to tu tyka dobreho/zleho klera naviazat take ability na karmu ktore by boli len take drobnosti... alebo by bol dobry kler lepsi na pvm a zly kler lepsi na pvp...
e: vzhladom na to ze ako pk stratim za kazdy kill -3k karmy (a ano za klera sa da dost dorazat) tak by som narozdiel od blue pvm klera asi nemal moc navyber no :p
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
bejk n.1 napady
niektore fakt dost uletene ale fantaziu ti upriet nemozme (:
ta tazka dusa ma zabila najviac

ta tazka dusa ma zabila najviac

how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Cleric
Však o to jde!
Jen dát pár nápadů, rozhodně nemusí být zlý "červený. Mohl by mít šedou i modrou karmu, jde jen o nastaveni +-gain je take rozhodujici. Pokud jste si všimli tak červený cokoli udělá tak ho to stojí karmu, PK by musel i do dungu!
Ve výsledku bz to mohlo fungovat asi takto: black(zly)/myth(hodny), jako zdroj energie negro(zly)/mage(hodny) a v závislosti na karmu.
Chápu že někde na foru v ústraní vzniká pekelný plán jak na spec-clerica ,tak jsem zapálil v kostele svíčku aby jste ho nezprasili
Jen dát pár nápadů, rozhodně nemusí být zlý "červený. Mohl by mít šedou i modrou karmu, jde jen o nastaveni +-gain je take rozhodujici. Pokud jste si všimli tak červený cokoli udělá tak ho to stojí karmu, PK by musel i do dungu!
Ve výsledku bz to mohlo fungovat asi takto: black(zly)/myth(hodny), jako zdroj energie negro(zly)/mage(hodny) a v závislosti na karmu.
Chápu že někde na foru v ústraní vzniká pekelný plán jak na spec-clerica ,tak jsem zapálil v kostele svíčku aby jste ho nezprasili

Re: Cleric
tak takShadowsong píše:ta tazka dusa ma zabila najviac


Vzhladom na to ze ulohou PK = player killera nie je zabijat priserky takze to ze by pk muselo do dungu by bol dost zly napad... a gain v pvp by sa lahko obchadzal... -E2: len som tym chcel hlavne povedat to ze aby mohol cokolvek blue PVM hrac urobit nepotrebuje chodit pvp ani nic spolocne robit s pvpBejkal píše:Pokud jste si všimli tak červený cokoli udělá tak ho to stojí karmu, PK by musel i do dungu!
e: a mohli by sa zverejnit mena specialistov co vsetky specky vymyslali.... nie ze by som vravel ze specky su zle ale je tu vela hracov co su presvedceny ze sa do toho vyznaju avsak pravdou je opak...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Re: Cleric
Opak je pravdou...Strigwyr píše: avsak pravdou je opak...
A sme radi ze si sa priznal

Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Cleric
Pojezd dungu? Nechodite jo? Tam to neni pvp s pvm hraci?Strigwyr píše:... len som tym chcel hlavne povedat to ze aby mohol cokolvek blue PVM hrac urobit nepotrebuje chodit pvp ani nic spolocne robit s pvp
.
Re: Cleric
Kdyby bylo na me tak bych sel cestou snazit se trochu vyvazit dnesni pvp, protoze si myslim ze s novymi war specializacemi je to dost nevyvazene, a ze mlaticky jsou dost OP. Kler nikdy poradne pvp char, tak proc mu to ted se speckama neusnadnit?
Sel bych cestou dvou specek, jedne red a jedne blue, ani jedna by nebyla vyhranena na pvp nebo pvm, spis stred, a zakomponoval bych do toho ze by ty dve specky byly navzajem nepratelske, rp bych to oduvodnil ze jsou to dve znepratelene sekty vychazejici ze stejne viry.
Zaroven chci rict ze tohle je psane dost v rychlosti, a vim ze je tam treba doplnit negativa atd, a ze je to mozna trochu overboost, chtel bych jen poskytnout GMkam trochu inspirace, rozhodne si nemyslim ze by to presne takhle mohlo fungovat:)
The Enlighted
- modra karma
- imunita proti shazovani statu
- reactive armor vraci 50% dmg (efekt exploze) (pouze kler, pokud nahozeno jinym hracum efekty jsou stejne jako u zakladu)
- sipka paruje WH, disarmuje a dismountuje destro na 3s a saje manu forsakenum
- odebrana para, snizen timer na cast ressu na 3s
- harm do forsakena bere za 20
- magic resist 110%
- parrying 100%, mf 80%
Itemy
- Holy Grail - vytvori se z cler casti a ada ingotu, ma 3 nabiti, dava status Enlighted na tri minuty (prochazeni skrz zavrene dvere, timer 0 na kouzla, monstra neutoci), timer hodina, po vycerpani nabiti se rozpadne, klerik zemre a prijde o vsechnu fame
- nb bandaze (nastrihaji se z +25 magesky,)
- Gods apple - timer hodina - sance 1:1 na jeden z nasledujicich efektu:
Exodus - explosion vsem red a monstrum v dosahu deseti poli, hodne velky dmg (200hp +-), clerik zemre
Infidel - blesk vsem monstrum, rangum, vampum, warum, magum a nekromantum na obrazovce, dmg various
Clerics armor - pri zkompletovani zmeni barvu na rare a zmeni jmeno na The Enlighted Cleric's ...., pri zasahu od WH na sebe hodi instant IVM, a zaroven ho cursne
Angelic - pri zkompletovani zmeni barvu na rare a zmeni jmeno na The Enlighted Angel's ...., kazdeho attackera parne, zaroven mu vrati 100% dmg
The Forsaken
- cervena karma
- nemoznost na nej pouzit retezy
- reactive armor vraci 50% dmg (efekt exploze) (pouze kler, pokud nahozeno jinym hracum efekty jsou stejne jako u zakladu)
- sipka paruje WH, disarmuje a dismountuje destro na 3s a saje staminu enlajtum
- odebran bless, pridan vfp
- harm do enlajta bere za 15 a dava deadly
- hiding 80%
- magery 80%, mf 100%
Itemy
- The Relic - vytvori se s kler casti a wire, ma tri nabiti, klerik morfne do velkeho draka na 30 minut, dostane 400hp a je rychly jako normalne na koni, wrest 120%,
- nb bandaze (nastrihaji se z +25 magesky,)
- Gods apple - timer hodina - sance 1:1 na jeden z nasledujicich efektu:
Plagues of Egypt - an lor, mass curse, mass lightning na vsechny rangy, vampy, wary, magy, nekry a monstra, clerik mana 0, hp 20
Crucification - vyhodi target, zatargetovaneho zmrazi a kazde 3s po dobu 15s dostava dmg 5% souctu karmy klerika a svoji (tzn. klerik karma -8k, cil -5k = -13k:20= 75hp), klerik zemre
Clerics armor - pri zkompletovani zmeni barvu na rare a zmeni jmeno na The Forsaken Cleric's ...., pri zasahu od WH na sebe hodi instant IVM, a zaroven ho cursne
Angelic - pri zkompletovani zmeni barvu na rare a zmeni jmeno na The Forsaken Angel's ...., kazdeho attackera parne, zaroven mu vrati 100% dmg
Sel bych cestou dvou specek, jedne red a jedne blue, ani jedna by nebyla vyhranena na pvp nebo pvm, spis stred, a zakomponoval bych do toho ze by ty dve specky byly navzajem nepratelske, rp bych to oduvodnil ze jsou to dve znepratelene sekty vychazejici ze stejne viry.
Zaroven chci rict ze tohle je psane dost v rychlosti, a vim ze je tam treba doplnit negativa atd, a ze je to mozna trochu overboost, chtel bych jen poskytnout GMkam trochu inspirace, rozhodne si nemyslim ze by to presne takhle mohlo fungovat:)
The Enlighted
- modra karma
- imunita proti shazovani statu
- reactive armor vraci 50% dmg (efekt exploze) (pouze kler, pokud nahozeno jinym hracum efekty jsou stejne jako u zakladu)
- sipka paruje WH, disarmuje a dismountuje destro na 3s a saje manu forsakenum
- odebrana para, snizen timer na cast ressu na 3s
- harm do forsakena bere za 20
- magic resist 110%
- parrying 100%, mf 80%
Itemy
- Holy Grail - vytvori se z cler casti a ada ingotu, ma 3 nabiti, dava status Enlighted na tri minuty (prochazeni skrz zavrene dvere, timer 0 na kouzla, monstra neutoci), timer hodina, po vycerpani nabiti se rozpadne, klerik zemre a prijde o vsechnu fame
- nb bandaze (nastrihaji se z +25 magesky,)
- Gods apple - timer hodina - sance 1:1 na jeden z nasledujicich efektu:
Exodus - explosion vsem red a monstrum v dosahu deseti poli, hodne velky dmg (200hp +-), clerik zemre
Infidel - blesk vsem monstrum, rangum, vampum, warum, magum a nekromantum na obrazovce, dmg various
Clerics armor - pri zkompletovani zmeni barvu na rare a zmeni jmeno na The Enlighted Cleric's ...., pri zasahu od WH na sebe hodi instant IVM, a zaroven ho cursne
Angelic - pri zkompletovani zmeni barvu na rare a zmeni jmeno na The Enlighted Angel's ...., kazdeho attackera parne, zaroven mu vrati 100% dmg
The Forsaken
- cervena karma
- nemoznost na nej pouzit retezy
- reactive armor vraci 50% dmg (efekt exploze) (pouze kler, pokud nahozeno jinym hracum efekty jsou stejne jako u zakladu)
- sipka paruje WH, disarmuje a dismountuje destro na 3s a saje staminu enlajtum
- odebran bless, pridan vfp
- harm do enlajta bere za 15 a dava deadly
- hiding 80%
- magery 80%, mf 100%
Itemy
- The Relic - vytvori se s kler casti a wire, ma tri nabiti, klerik morfne do velkeho draka na 30 minut, dostane 400hp a je rychly jako normalne na koni, wrest 120%,
- nb bandaze (nastrihaji se z +25 magesky,)
- Gods apple - timer hodina - sance 1:1 na jeden z nasledujicich efektu:
Plagues of Egypt - an lor, mass curse, mass lightning na vsechny rangy, vampy, wary, magy, nekry a monstra, clerik mana 0, hp 20
Crucification - vyhodi target, zatargetovaneho zmrazi a kazde 3s po dobu 15s dostava dmg 5% souctu karmy klerika a svoji (tzn. klerik karma -8k, cil -5k = -13k:20= 75hp), klerik zemre
Clerics armor - pri zkompletovani zmeni barvu na rare a zmeni jmeno na The Forsaken Cleric's ...., pri zasahu od WH na sebe hodi instant IVM, a zaroven ho cursne
Angelic - pri zkompletovani zmeni barvu na rare a zmeni jmeno na The Forsaken Angel's ...., kazdeho attackera parne, zaroven mu vrati 100% dmg
Re: Cleric
Oximus píše: Holy Grail - vytvori se z cler casti a ada ingotu, ma 3 nabiti, dava status Enlighted na tri minuty (prochazeni skrz zavrene dvere, timer 0 na kouzla, monstra neutoci), timer hodina, po vycerpani nabiti se rozpadne, klerik zemre a prijde o vsechnu fame

Re: Cleric
Nie som si isty ci takyto mega pruser co si napisal ospravedlni to, ze si to pisal narychlo
rly vsetko co si napisal oslabit o 60% a potom by sa dalo uvazovat, ze sa nieco z toho pouzije.. K napadom sa vyjadrovat nebudem aspon sa nasiel niekto kto prispel 


- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
Vidim ze Oximus je stale pri plne sile:D Prochazeni zavrenyma dverma me pobavilo:D
Edit: tak se omlouvam, psal jsem tenhle post jeste nez jsem docetl celej post:D Protoze u me vede jasne toto: The Relic - vytvori se s kler casti a wire, ma tri nabiti, klerik morfne do velkeho draka na 30 minut, dostane 400hp a je rychly jako normalne na koni, wrest 120%,
Edit: tak se omlouvam, psal jsem tenhle post jeste nez jsem docetl celej post:D Protoze u me vede jasne toto: The Relic - vytvori se s kler casti a wire, ma tri nabiti, klerik morfne do velkeho draka na 30 minut, dostane 400hp a je rychly jako normalne na koni, wrest 120%,