Napsal: 09 led 2009 11:39
Ahoj, je už hodně dlouho co nehraju, dost věcí se změnilo, ale sem tam sem mrknu a tohle mi nedá.Inkvizitor Dan píše:Jedina situace kdy vidim vampa slabsiho je ve velky skupine... Tam se totiz vsechny jeho prednosti zcela ztratej. Jedina jeho zvlastnost je teleport potom a to mi prijde slabsi na to ze ostatni chary excelujou spoustou jinejch vlastnosti co ostatni nemaj. Jediny posileni vampa co bych bral by bylo ho zatraktivnit pro skupiny 10+ lidi.
K tomu vampovi ve větších skupinách bych se ohradil... Ze svojí zkušenosti můžu říct, že když byla nějaká krize a lehalo se, tak většinou (krom bastetů ) jsem to často přežíval nejlíp já s vampem a rozhodně jsem nebyl neužitečný, bandy padaly s healem slušně jak se dalo, pary, pf, summove, klamaci, vysoky hiding a hp, ress z hidu. To byla situace, kdy jiní viděli co ve vampovi je.
jasně, že záleží jak to hráč umí. Je vamp a Vamp, stjeně jako je klerik a Klerik, war a War. Jestli vamp jen jde a bouchá, semtam se portne, tak to je lepší vzít wara, ten dá aspoň větší dmg. Pokud ale jde, drží si záložky a pomáhá léčit když je nedejbože třeba, sumoní, paruje, tak hodně pomůže skupině. Je to jen o lidech. Záleží to taky hodně na partě co jde s ním. Zažil jsme hodně, že mě lidi prostě brali jen jako obyčejnou dmg a nic víc, potom přeparovávali zaparované, tahali natahané, klamali oklamané
Vamp prostě není jen dmg dealer jak ho ostatní berou, umí od toho kousek, od toho kousek a proto není vidět jeho význam v dungu. Protože je tu mág/kler/negr co parují a vampovy pary se v tom množství "ztratí", je tu hromada sumonnerů a tak se vampův summ v tom množství "ztratí", jsou tu klerici, ale dobře hozená banda pomůže, ale "ztratí se", dá dmg, ale je tu další hromada dmg a jeho se "ztratí". A tyhle všechny "ztratí se" dávají dohromady Vampa. Nepomáhá na jednom místě, ale všude a v tom je jeho síla.
Tak to je tak vše.
Mějte se pěkně
Bagr[CoP]