Stránka 21 z 26

Napsal: 15.05.2009 18:24:41
od Inkvizitor Dan
Vcelku vidim rozdil v obihani dungu a pojezdu Desp like skupinky co harvi v pvp zone.... a taky 30 minut je trosku dlouha doba na sehnani lidi na pojezd. V pripade dungu to casto znamena ze uz si neskrtnes.

Napsal: 15.05.2009 18:25:18
od King
ale jaky ? nekde ste strasne breceli ze nesezenete lidi na tka velky pojez dungu a ted pises ze bys jich sehnal 20 tka me to tak zajima no ...

Napsal: 15.05.2009 18:26:07
od Miky Mora
King píše:kdyz sezenes za 30 minut tak proc nedobihate dungy ? a brecite furt
Ehm...tak třeba takovej úplně bezvýznamnej důvod...protože to třeba není zábava? :roll: Ať už se to týká počtu lidí tak lidí samotných, kteří pravděpodobně netvoří tvou úzkou skupinu přátel...

Napsal: 15.05.2009 19:05:40
od Shadowsong
to by ale museli najprv niektory pochopit ze dobiehanie dungu nieje zozenieme vela pk a namamonime sa modrakmi

Napsal: 15.05.2009 19:18:27
od Mesmeric
Miki píše: O/CH by tam meli pristup prez svoje portoviste s % sanci na port. (jako je to u RUN).
Proč tohle? Já bych byl spíše pro, aby O/CH hráči tam měli přes port neomezený vstup. Nebo spíše, jak by jsi to představoval s tou % šancí? Jakože po Buxu budou místa, která když se proběhnou tak rozsvítí nějákou runu a na tu se bude kopat jako do dungu? Podle mě zbytečný, pro O/CH volný vstup přes port.

Napsal: 15.05.2009 22:58:25
od Miki
Mesmeric píše:
Miki píše: O/CH by tam meli pristup prez svoje portoviste s % sanci na port. (jako je to u RUN).
Proč tohle? Já bych byl spíše pro, aby O/CH hráči tam měli přes port neomezený vstup. Nebo spíše, jak by jsi to představoval s tou % šancí? Jakože po Buxu budou místa, která když se proběhnou tak rozsvítí nějákou runu a na tu se bude kopat jako do dungu? Podle mě zbytečný, pro O/CH volný vstup přes port.
No byl to jenom navrh zmen. Stejnak se neprotlaci do obehu. Protoze tu neni zadne aktivni PvP GM. A Accar nema cas delat neco ve hre. Myslim si ze je vubec rad , kdyz se dostane ke klavesnici. Ozrala jeden:).

Napsal: 16.05.2009 15:15:26
od Erik Nighelt
to sou problemy.. :P takýho času řešenim něčeho co se za minulý rok řešilo stokrát bez výsledku:) bavte se :P

Napsal: 16.05.2009 15:49:30
od Byotch
Tak me pripada ze misto zkvalitnovani PvP se tu neustale diskutuje jak PvM hrace vic a vic pojizdet. Nekdo hold nema cas a kamose abych chodil velky dungy tak vymejsli picovinu za picovinou jak to prekazit tem co jsou schopnejsi.

Nejak mi furt unika to PvP, dycky jsem si to predstavoval jako dobrovolne zapasy player vs. player. A ne nuceni lidi k tomu aby pro ne hra byla otravou a na nejich ucet se bavil nekdo jiny. Dik za pripadne dovysvetleni :)

Napsal: 16.05.2009 16:01:11
od Shadowsong
Byotch píše:Dik za pripadne dovysvetleni :)
toto je 20+stranovy topic. ak si tu skutocne nic take nevidel tak ehm. . .

Napsal: 16.05.2009 16:56:53
od Erik Nighelt
Shadowsong píše:
Byotch píše:Dik za pripadne dovysvetleni :)
toto je 20+stranovy topic. ak si tu skutocne nic take nevidel tak ehm. . .
chcu vidět trolla kterej by to pročetl celé:)) nebo snad radši ani nechcu..:)

Napsal: 16.05.2009 17:01:09
od Shadowsong
8) nahodou ja tento topic sledujem od zaciatku ale staci vziat do uvahy poslednych cca 5 stran. zvysok je to iste len stale dokola... (

Napsal: 16.05.2009 17:15:12
od Erik Nighelt
Shadowsong píše:8) nahodou ja tento topic sledujem od zaciatku ale staci vziat do uvahy poslednych cca 5 stran. zvysok je to iste len stale dokola... (
tolik času na forku o hře.. šmarjá :) nic nebudu to komentovat :P

Napsal: 16.05.2009 17:44:23
od Shadowsong
kto mohol vediet ze sa to tak vyvinie... cakal som ze sa to lockne hned na zaciatku :p

Napsal: 17.05.2009 16:08:23
od Hunter
Byotch píše:Tak me pripada ze misto zkvalitnovani PvP se tu neustale diskutuje jak PvM hrace vic a vic pojizdet. Nekdo hold nema cas a kamose abych chodil velky dungy tak vymejsli picovinu za picovinou jak to prekazit tem co jsou schopnejsi.

Nejak mi furt unika to PvP, dycky jsem si to predstavoval jako dobrovolne zapasy player vs. player. A ne nuceni lidi k tomu aby pro ne hra byla otravou a na nejich ucet se bavil nekdo jiny. Dik za pripadne dovysvetleni :)
No jo, to je právě ono - že si představuješ nějakou jinou hru asi, ale určitě ne server Ultimy Online jménem Dark Paradise. Je si třeba uvědomit, že PvP na DP není WoW PvE (blabla) server, kdež jediné pvp ti probíhá po dobrovolném vstupu do arén/battlegroundů. Na DP existuje pvp venkovní, nebotakézvané otevřené. A hlavně také (tedy bývávalo) všudypřítomné a vzájemně se s PvM ovlivňující. A proto je skutečně, ale skutečně, velice mylnou představou si snad myslet, že PvP na DP by se mělo stát záležitostí vyhrazených míst (aka arén, pvp zón, aj.) a kdo si řekne, tak na toho se nebude nikdá útočit (aka antipk zóny/dungy například). Protože by to byl (je) alevskutku velice zrádný názor, který by předpokládal naprostou změnu základních principů, kterými se vyznačuje tento server. Tak :]
Erik Nighelt píše:tolik času na forku o hře.. šmarjá :) nic nebudu to komentovat :P
No jo, na to pozor. Máš nějakejch 317 postů koukám, to je ale zabitého času na forku o hře .. shame on you .. víš kolik jsi mohl za ten čas například vysázet mrkví, nebo hodin prohovořit s pratetou z druhého kolena otcovy strany?! I ty jeden!

Napsal: 18.05.2009 00:44:10
od Shadowsong
mozno by sa tomu prelnutiu pvp a pvm dalo trochu pomoct. co tak zkratit pk timer na ilshenary na nejaku rozumnejsiu dobu? ludia ktory zvladaju ilshenar vacsinou aj zvladaju nejaku tu obranu tak by to mohlo byt zaujimave...

v trinsicu banka na zapade (z brucha, niesom isty :oops: ) pri brane von z mesta, mohla by sa trochu posunut alebo by mohli najat pomocnika ktory by pracoval aj na dosah z vonkajsej strany ak by to bolo mozne... a les na okoli by sa mohol napr vysadit nejakymi magickymi stromami, alebo nieco v tomto style urobit inde avsak na dosah pre blue aj red. hm, celkom blbost co? -_-

Napsal: 18.05.2009 00:49:57
od Johny Matovic
to shadow:
to co si dal za sprostost?:p sak na ishenare su pk viac jak vsade inde...netreba tam nic skracovat staci to jak to je... aj tak tam tie pk stretnes docela casto

Napsal: 18.05.2009 00:53:23
od Shadowsong
jo? ja som tam zatial pk stretol mozno tri krat... i ked v pripade skratenia timeru by som stazil pristup do lakeshire a okolia... headlessovi by som kludne dal imunku nech to nieje pre hocico ranged na solovku...

Napsal: 18.05.2009 00:59:17
od Beruska
V pripade Ilsh 3 by stacilo odstranit tak lehce dostupny porty, o zbytek se postaraji pk.

Napsal: 18.05.2009 12:09:32
od Samial
Beruska píše:V pripade Ilsh 3 by stacilo odstranit tak lehce dostupny porty, o zbytek se postaraji pk.
Nevim, nevim - onehdá se o mně postarali modrý :lol:

Napsal: 18.05.2009 14:13:31
od Beruska
Samial píše:
Beruska píše:V pripade Ilsh 3 by stacilo odstranit tak lehce dostupny porty, o zbytek se postaraji pk.
Nevim, nevim - onehdá se o mně postarali modrý :lol:
Ale tak to nevadi, tak to ma byt... proste jednou se postaraji ti o ty a podruhe ti o ty... jde si myslim o to, aby se o to nestaral port, co je 10 poli od gz.