Re: Zásah do ekonomiky
Napsal: 18 čer 2017 21:57
To by me taky zajimalo.Qvido píše:Pošli mi sem místa a čas. Já si dám tu práci a najdu si to. Pak si můžeme popovídat o tom kdo je tu blbeček a lhář.
To by me taky zajimalo.Qvido píše:Pošli mi sem místa a čas. Já si dám tu práci a najdu si to. Pak si můžeme popovídat o tom kdo je tu blbeček a lhář.
Lokace 1205.2092 (1 ranger), 1194.2069 (2 rangery). Čas nevím jak přesně dohledat, ale bylo to dnes 18.6.2017 kolem oběda. A pokud to chceš hnát do osobní roviny, tak klidně můžeme. GM Alois to začal. Ale klidně.Qvido píše:Pošli mi sem místa a čas. Já si dám tu práci a najdu si to. Pak si můžeme popovídat o tom kdo je tu blbeček a lhář.
S prodejem mas pravdu, vyveska je otevrena ekonomika, kazdy se rozhoduje sam co a zakolik/zda to proda, ale vyvedu te s omylu s cenou GP.GM Alois píše:No jestli se pletu tak mě oprav.Sir Artuhr píše: Ne, to rozhodně nezíská.
Možná teď tím omezením továrny na peníze jako afk mining, fishing, lumber, se to víceméně srovná. Ovšem za cenu otrávení hry hráčům. Vendoři na výkup itemů, alespoň v tom nastavení v jakém fungovaly poslední měsíce, byl další hřebík do ekonomiky DP. Těch pár jedinců, co umí dobře naskritpovat afk skript a vydělalo desítky milionů si teď může mnout ruce, ovšem jen do té doby, než se projeví, že peníze na DP mají pramalou hodnotu. Takže si za ně nekoupí rozhodně tolik kolik čekali a co čekali.
Makrující hráči si vydělali spousty peněz, které jsou ochotni utrati, za věci, které jdou získat jenom dungeonováním. Nabídka peněz stoupá. Ovšem hlavním zdrojem z dungoenování jsou itemy, které nelze umakřit. Ti hráči, kteří dungeonují, se mohou rozhodnout zda prodají či ne. Pokud prodají, záskají více peněz, které můžou vložit do spotřebáku, nájmu. Pokud by v dungeonech padaly jenom peníze, měl bys pravdu, ale jaksi nepadají.
Děláš tu jako by peníze předtím měly nějakou kupní sílu. Už léta se lidé spíše snaží věci měnit za něco jiného než peníze.
A pokud to budete dohledávat, tak chci, aby výsledek sem napsal Triglav, kterému jedinému věřím. Vím, co jsem viděl a co jsem zabil. Debila ze mě nikdo dělat nebude. A ještě tak arogantním způsobem.Acarus píše:To by me taky zajimalo.Qvido píše:Pošli mi sem místa a čas. Já si dám tu práci a najdu si to. Pak si můžeme popovídat o tom kdo je tu blbeček a lhář.
Když jsou afk makra na mining, lumber a fishing, tak člověk vydělává i když u toho není. A za to nic nedělání je to slušnej peníz. Zrušením vendorů by se tohle spravilo a nemusel by se snižovat drop běžným hráčům bez super maker.GM Alois píše: Každopádně nevím čím vendoři ničí ekonomiku, protože pořád víc člověk získá aktivním dungováním, než nějakým makrováním.
Triglav ti tu nenapise bohuzel. Takze at ti tu napiseme cokoliv tak to stejne nebudes akceptovat ?Bizon píše:A pokud to budete dohledávat, tak chci, aby výsledek sem napsal Triglav, kterému jedinému věřím. Vím, co jsem viděl a co jsem zabil. Debila ze mě nikdo dělat nebude. A ještě tak arogantním způsobem.Acarus píše:To by me taky zajimalo.Qvido píše:Pošli mi sem místa a čas. Já si dám tu práci a najdu si to. Pak si můžeme popovídat o tom kdo je tu blbeček a lhář.
Chapu ze musite drzet pri sobe, ale GM Alois zde komentuje, jako by logoval jinou hru. Me se jeho informace nezdaji relevantni a hraci mu tak take odpovidaji. Takze podrazdeni Bizona, je vcelku pochopitelne. Uvidis co zjistis.Qvido píše:Já tu nic osobně neberu, chci znát pravdu stejně jako vy. Ty jsi byl první, kdo tu začal rozhazovat lháře a hlupáky. Takže se na to podívám a uvidím. A s Triglavem jsi mě opravdu pobavil. Pokud ti zde přijde jako aktivní, tak si počkej na jeho odpověď.
Zeptám se. Vím, co jsem viděl a dělal. Kde, co bylo a nebylo. Kde a co zmizlo. Když mi napíšete, že tam nic nebylo. Jaký mám udělat závěr? Jediné, co mi zbyde je Vám věřit a potom všem, co jste tady vyprodukovali a jakým způsobem, opravdu čekáš, že to 100% přijmu? Opravdu? Když o tom tak přemýšlím, tak je to v podstatě jedno. Já vím, že tam Ti rangeři byli a pak už ne. Věřím svým očím a sám sobě. Omlouvám se.Acarus píše:Triglav ti tu nenapise bohuzel. Takze at ti tu napiseme cokoliv tak to stejne nebudes akceptovat ?Bizon píše:A pokud to budete dohledávat, tak chci, aby výsledek sem napsal Triglav, kterému jedinému věřím. Vím, co jsem viděl a co jsem zabil. Debila ze mě nikdo dělat nebude. A ještě tak arogantním způsobem.Acarus píše: To by me taky zajimalo.
V drtivé většině případů je makrující hráč také PvM aktivní hráč. Takže itemy tento typ hráče získá bez větších zádrhelů a které nezíská, tak je poptává za neskutečně astronomické ceny, kterým další hráči bez afk makrovacích skriptů nemohou konkurovat. Nemluvě o tom, že takovou hodnotu ty itemy ani nemají. Trh se tím celý křiví.GM Alois píše:No jestli se pletu tak mě oprav.Sir Artuhr píše: Ne, to rozhodně nezíská.
Možná teď tím omezením továrny na peníze jako afk mining, fishing, lumber, se to víceméně srovná. Ovšem za cenu otrávení hry hráčům. Vendoři na výkup itemů, alespoň v tom nastavení v jakém fungovaly poslední měsíce, byl další hřebík do ekonomiky DP. Těch pár jedinců, co umí dobře naskritpovat afk skript a vydělalo desítky milionů si teď může mnout ruce, ovšem jen do té doby, než se projeví, že peníze na DP mají pramalou hodnotu. Takže si za ně nekoupí rozhodně tolik kolik čekali a co čekali.
Makrující hráči si vydělali spousty peněz, které jsou ochotni utrati, za věci, které jdou získat jenom dungeonováním. Nabídka peněz stoupá. Ovšem hlavním zdrojem z dungoenování jsou itemy, které nelze umakřit. Ti hráči, kteří dungeonují, se mohou rozhodnout zda prodají či ne. Pokud prodají, záskají více peněz, které můžou vložit do spotřebáku, nájmu. Pokud by v dungeonech padaly jenom peníze, měl bys pravdu, ale jaksi nepadají.
Děláš tu jako by peníze předtím měly nějakou kupní sílu. Už léta se lidé spíše snaží věci měnit za něco jiného než peníze.
Nemyslím si že by se tady AFK scriptem myslelo že to někdo pustí bez dozoru ale že se nemusí starat o jeho běh krom AFK kontroly... Co se týká vyjádření Aloise, taky mi přijde jako by hrát jinou hru. Sochy se roky roků daly stabilně koupit kolem 2M gp v závislosti na tom jak někdo sháněl a kolik byl ochotný dát. Po změně vendorů najednou nebyl problém prodat sochu i za víc než 2x větší cenu ... Čísla které tady padly ohledně výdělku z lumberu myslím odpovídají na to kde se ty nabídky vzaly.Gilraen píše:Mám takový pocit, že afk stále nikdo nepovolil.... Nehledě na to, že v poslední době proběhlo pár kontrol a myslím, že ti co opakovaně afkuji to pocítili.
Vyjádření hráčů jste měli hned po zavedení změn ale rozhodli jste se to ignorovat. Nezdá se vám že když polovina hráčů něco říká, tak ta vaše změna asi nebude to pravé pro udržení hráčů ve hře ? Někde qvido psal že když bude chtít vědět názor hráčů tak se jich zeptá ... ptal se někoho co si o těch posledních změnách hráči myslí?Gilraen píše: Zdražení kouzel bylo plánováno již delší dobu, nebylo to na popud žádného hráče, nebo nějaké chyby. Řekl bych, že regu je všude dost a jak již bylo řečeno kolegyní, na nbiky se myslelo. Do většiny dungeonu se hodil před časem lepší lokac, právě z toho důvodu, aby se dungeon vyplatil bez doplňováku.
Chcete po nás, abychom s vámi něco projednávali, ale polovina z vás by na to hleděla jen jedním směrem - jak z toho něco vytěžit, což je smutný fakt a byl jsem toho svědkem xkrat. Ale to už se někde rozebíralo, opravdu nikomu nezakazujeme, aby nám napsal souvislé a konstruktivní vyjádření, nebo návrh nějaké změny.
AFK nikdo nechce. Porad bych rad rozlisoval autonomni a AFK.Gilraen píše:...
Je pekné, že si sa snažil tou ekonomickou terminológiou, ale tá nestačí. Dôležitejší ako terminológia je ekonomický koncept danej zmeny a jej zámer. V tomto prípade by som ho veľmi rád spoznal, pretože nech sa snažím ako chcem, tak logicky sa k nemu dopracovať neviem.GM Alois píše:No jestli se pletu tak mě oprav.
Makrující hráči si vydělali spousty peněz, které jsou ochotni utrati, za věci, které jdou získat jenom dungeonováním. Nabídka peněz stoupá. Ovšem hlavním zdrojem z dungoenování jsou itemy, které nelze umakřit. Ti hráči, kteří dungeonují, se mohou rozhodnout zda prodají či ne. Pokud prodají, záskají více peněz, které můžou vložit do spotřebáku, nájmu. Pokud by v dungeonech padaly jenom peníze, měl bys pravdu, ale jaksi nepadají.
Děláš tu jako by peníze předtím měly nějakou kupní sílu. Už léta se lidé spíše snaží věci měnit za něco jiného než peníze.
V takom prípade je toto riešenie aj tak veľmi nešťastné. Prečo nestimulovať samotných hráčov tento tovar dopytovať prirodzenou cestou? Veľmi dobré riešenie bolo zavedenie kovových +25 brnení. Hráči s peniazmi mali motiváciu kupovať tieto brnenia alebo ich jednotlivé komponenty a craftovia mali motiváciu začať opäť kopať, čo mohli robiť aj začínajúci hráči.Mephist píše:Podle toho co vím, tak důvod zavedení vendorů byl, aby si mohli začínající hráči přivydělat.
V době kdy se vendoři zaváděli, tak absolutně nefungoval odbyt dřeva, ingotů a dalších makrovacích produktů, jejichž výrobou si před lety většina nb vydělávala na trénink postavy. Proto se zavedli vendoři, aby přidali do ekonomiky poptávku po těchto věcech.
Pokud by se tímhle měli podpořit začínající hráči tak ta podpora je "chcete si vydělat ? pustte si makro..."? To mi přijde postavené na hlavu a určitě je to opak toho, co by chtěl začínající hráč dělat (**** hrát!!!). Spíše bych zvednul padavost regů/gp z potvor v nb dungách a lokacích třeba na 2x tolik, než hnát nbíky do dolů/lesa makrovat. Jestli tohle mělo za učel podpořit začínající hráče tak nechápu, proč je ten směr podpory orientovaný k civění na makrující postavičku ...Mephist píše:Podle toho co vím, tak důvod zavedení vendorů byl, aby si mohli začínající hráči přivydělat.
V době kdy se vendoři zaváděli, tak absolutně nefungoval odbyt dřeva, ingotů a dalších makrovacích produktů, jejichž výrobou si před lety většina nb vydělávala na trénink postavy. Proto se zavedli vendoři, aby přidali do ekonomiky poptávku po těchto věcech.
Tak kdysi bývalo uplně normální, že si začínající prsk na trénink vydělal kopáním v minocu. Kdysi jsem takhle taky začínal se svojí první postavou a to jsem ještě část tréninku klikal ručně na holém clientovi, až později jsem přešel na zázrak jménem yoko Když se tenkrát novej hráč zeptal, jak vydělávat peníze do začátku, tak ho každej poslal kopat, sekat, nebo rybařitRaziel píše:Pokud by se tímhle měli podpořit začínající hráči tak ta podpora je "chcete si vydělat ? pustte si makro..."? To mi přijde postavené na hlavu a určitě je to opak toho, co by chtěl začínající hráč dělat (**** hrát!!!). Spíše bych zvednul padavost regů/gp z potvor v nb dungách a lokacích třeba na 2x tolik, než hnát nbíky do dolů/lesa makrovat. Jestli tohle mělo za učel podpořit začínající hráče tak nechápu, proč je ten směr podpory orientovaný k civění na makrující postavičku ...
Srovnáváš dvě už nesrovnatelné věci.. Musíš brát v potaz dnešní dobu, svět se nezastavil v roce 2000, je plno FREE ONLINE GAME, v minulosti jich tolik nebylo a UO byla snad jediná komplexní hra, kde možnosti byli takřka neomezené.. V dnešní době, zvlášť mezi mladýma určitě nikdo nechce zapnout jednu ONLINE hru (UO) mezi dalšími bambilion hrami, aby čuměl jak tam panáček vykonává AFK činnost, dnešní mládež a všeobecně lidi, si chcou zahrát, jít dung, popřípadě zkusit PvP, zaharvit prostě mačkat klavesnici, citil adrenalin vztek, a ne sedět nesmyslně za PC a měsíce trénovat postavu a další měsíc kopat rudu a vydělat milion. V dnešní době určitě né, to radši tu hru smaže, a stahně něco jiného, kde si hned zahraje a dostane porci uspokojení v podobě hraní a ne, v týdenním hodinovém lapaní lelků..Mephist píše:Tak kdysi bývalo uplně normální, že si začínající prsk na trénink vydělal kopáním v minocu. Kdysi jsem takhle taky začínal se svojí první postavou a to jsem ještě část tréninku klikal ručně na holém clientovi, až později jsem přešel na zázrak jménem yoko Když se tenkrát novej hráč zeptal, jak vydělávat peníze do začátku, tak ho každej poslal kopat, sekat, nebo rybařitRaziel píše:Pokud by se tímhle měli podpořit začínající hráči tak ta podpora je "chcete si vydělat ? pustte si makro..."? To mi přijde postavené na hlavu a určitě je to opak toho, co by chtěl začínající hráč dělat (**** hrát!!!). Spíše bych zvednul padavost regů/gp z potvor v nb dungách a lokacích třeba na 2x tolik, než hnát nbíky do dolů/lesa makrovat. Jestli tohle mělo za učel podpořit začínající hráče tak nechápu, proč je ten směr podpory orientovaný k civění na makrující postavičku ...
Dneksa už je samozřejmě jiná doba, jsou tu skillpointy, vysvědčení atd. A na makrování jsou tu boti o kterých se dřív lidem ani nesnilo
Qvido píše:... chci znát pravdu stejně jako vy. Ty jsi byl první, kdo tu začal rozhazovat lháře a hlupáky. Takže se na to podívám a uvidím.
Gilraen píše:Na ty elfy se podíváme. Někdy se holt stávají věci mezi nebem a zemí... Budu rád, když mi sem hodíte další souřadnice, kde se vyskytují.
Tak doufám, že ten kdo to tam hráčům dával (sám se resp přidal a zase odebral asi těžko..) bude řádně potrestán a vyhozen z vašeho teamu.Bizon píše:Já vím, že tam Ti rangeři byli a pak už ne. Věřím svým očím a sám sobě. Omlouvám se.