Stránka 3 z 5

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 10:11:50
od Mighty PvP GOD
Ja som extremista co sa tyka boostov, ale predsa by som dal moj navrh:

TOPka su top zbroje ktore sa zbieraju naozaj dlho (z pohladu priemerneho hraca). Vzhladom na ich "silu" ktoru ponuknu hracovi, sa z realneho "ekonomickeho" hladiska v ziadnom pripade neoplatia tahat do dungu. Tahaju ho hraci kvoli frajerine alebo ze toho maju strasne vela.
Urobil by som topka podobne ako na inych MMO, a to s poriadnym boostom, aby naozaj bol citit rozdiel v PVM a aby sa eventualne zacali tahat aj do PVP.
Neviem na kolko je mozne pridat STR, lebo sa mi zda ze nejako STR nad 250 buguje ale nebudem teraz prihliadat na technicke moznosti sfery na kolko obmedzenia nepoznam.

Kazde TOPko: +-100 STR (ostatne staty nejak k tomu doladit), samozrejme by bol potrebny rework aj adamantia, ostatne zboje ponechat tak ako su (napr. ze invul da +30 str ci kolko)
- u kazdeho TOPka by som vyzdvihol skilly na "nefizzujucu" uroven, tj u bojovych topiek pridat +20 az +30 bojovky, u rangovskeho +30 taming a +30 archery, u klera +30 heal +30 mgr atd...

Prilis silne? Nie. Preco?
V PVM ked dojde na krizovu situaciu, tak tam nejakych +100 hp velmi malo pomoze a v PvP by nikomu nevadilo hrat proti takym equipnutym hracom kedze mozu o to vsetko prist pomerne lahko. A nekra s 200 hp by lepsi nekro s 80 hp v pvp zosmazil bez problemov.

Pri takomto pristupe by sa realne mohli tahat odost viac TOPka do dungov, a "mamon" hraci by ich mozno vytiahli aj do pvp.

Vzdy som chcel vytiahnut top gear do pvp, zbrane som aj dost krat vytiahol a riskoval vzhladom na cenu/vykon su natom ovela lepsie ako zbroje, len tie zbroje skoro nic okrem imidzu navyse nepridaju... Viem ze je to odjakziva nastavene tak ako je, ale predsa zmeny su fajn. V ostatnych MMO ked si niekto da top armor tak vydueluje aj 5v1, to tu zas samozrejme nikto nechce ale trocha boostu ako som pisal by tiez nebol ziadny extremny boost :) a dungy k tejto zmene by sa tiez mohli stazit aby hraci mali motivaciu ist s topkami...

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 11:12:48
od Scorp -K-
Acarus píše:Sem rad ze mi nehlasite zadne chyby.
Topka porad pridavaj veci okoli a jine staty, maji vetsi armor nezavislej na fame, jinaci lehci vahu, teoreticky by se meli rozbijet pomaleji vzhledem k vyssi durabilite.
A ked som tu trikrat pisal, ze kombinacia topka 3 casti a +25 myth 3 casti dava o 9 viac str ako topko komplet, to ako neni chyba? Pytam sa len ci je to ziadane, alebo bug.

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 11:19:42
od Acarus
Neni to bug.

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 11:55:09
od dacaleb
Acarus píše:Sem rad ze mi nehlasite zadne chyby.

Topka porad pridavaj veci okoli a jine staty, maji vetsi armor nezavislej na fame, jinaci lehci vahu, teoreticky by se meli rozbijet pomaleji vzhledem k vyssi durabilite.
Vzhledem k diskuzi a spekulacim, bych znovu polozil svoji prvni otazku z topiku Vampire.

Jaky byl duvod, k temto upravam? (Nejaka vyrazna nevyvazenost vlastností/ceny? atd.)
Jaky je cil uprav? (Jak bude predpokladana nevyvazenost narovnana)


Dekuji za odpoved.

PS: vim ze jsme na freeshardu a vznaset nejake pozadavky, neni na miste. Spis to berte jako prosbu. Pokud jsou zavedeny podobne upravy, vice nez "Nove je to to a to", by se hodilo uvest uz na zacatku, bylo zavedeno toto, z duvodu "XYZ", cilem je "YXZ". Takto tu vznikaji ex post spekulace/dotazy prave na tuto zakladni otazku.

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 12:12:20
od Acarus
Cilem bylo zavest enchanting. A proto byly nektere zbroje revidovany, tak aby lepe zapadly do cele koncepce. Zaatraktivneni obyc +vych ar a nasledne bude i lehke zatraktivneni kovovych brnek.

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 12:43:37
od dacaleb
Acarus píše:Cilem bylo zavest enchanting. A proto byly nektere zbroje revidovany, tak aby lepe zapadly do cele koncepce. Zaatraktivneni obyc +vych ar a nasledne bude i lehke zatraktivneni kovovych brnek.
Diky za odpoved. Pockam si az to bude nahozeny vse, do ty doby asi nema smysl to nejak hodnotit :).

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 13:13:20
od Acarus
dacaleb píše:
Acarus píše:Cilem bylo zavest enchanting. A proto byly nektere zbroje revidovany, tak aby lepe zapadly do cele koncepce. Zaatraktivneni obyc +vych ar a nasledne bude i lehke zatraktivneni kovovych brnek.
Diky za odpoved. Pockam si az to bude nahozeny vse, do ty doby asi nema smysl to nejak hodnotit :).
Doufam, ze to budu mit hotove do par dnu.

V kostce pujdou pomoci nuznostitu, ktere se rozbiji, ukovat neco, co muze dat kovovym brnkum az +15 do AR ...

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 16:08:48
od Sturmm
Mne sa to paci, uvidime ako to bude vyzerat ked to bude hotove. Teraz je tazko nieco komentovat, hodnotit.

Re: Revize zbroji

Napsal: 06.10.2016 16:14:31
od Rycolast
Sturmm píše:Mne sa to paci, uvidime ako to bude vyzerat ked to bude hotove. Teraz je tazko nieco komentovat, hodnotit.
mne se páčía ako obcházáš neustále svoj trvalý ban

Re: Revize zbroji

Napsal: 07.10.2016 11:01:17
od Fisik III
Mighty PvP GOD píše:Kazde TOPko: +-100 STR (ostatne staty nejak k tomu doladit), samozrejme by bol potrebny rework aj adamantia, ostatne zboje ponechat tak ako su (napr. ze invul da +30 str ci kolko)
- u kazdeho TOPka by som vyzdvihol skilly na "nefizzujucu" uroven, tj u bojovych topiek pridat +20 az +30 bojovky, u rangovskeho +30 taming a +30 archery, u klera +30 heal +30 mgr atd...

Prilis silne? Nie. Preco?
V PVM ked dojde na krizovu situaciu, tak tam nejakych +100 hp velmi malo pomoze a v PvP by nikomu nevadilo hrat proti takym equipnutym hracom kedze mozu o to vsetko prist pomerne lahko. A nekra s 200 hp by lepsi nekro s 80 hp v pvp zosmazil bez problemov.
Nevím jestli až tak, ale značné zesílení STR by bylo fajn. Aspoň by se to lépe využilo.

Podle mě to chce něco udělat hlavně s NEKRO TOPKEM.

10k Fame:
+25 kosti: 90 STR, 95 DEX, 150 INT, 38 AR - 107,5 Nekro, 102,5 Magery
Topko: 105 STR, 105 DEX, 155 INT, 45 AR - 115 Nekro, 110 Magery + reaktivko?

ZA tu cenu.. co to je za + funkci mít reaktivko, a +5 INT?
STR +15 je vzhledem k ostatním nastavením topek asi v pořádku. Ale třeba flus to asi nezachrání když mám s ancestralkou, GSkem, GH a nahozenýma statama .. :) 186/166 HP (+25: 171/151)
__________________________________
Nebudu kvůli tomu zakládat novej topik. Neplánuje se revize skládaček?
Můj návrh zní.
Udělat ZBRANĚ do +15 (namísto do +9), samozřejmě plusovost odstupňovat podle fame.
Přidat ROBÁM +5 STR, které bych taktéž odstupňoval podle fame.. (5k fame +1 STR, 6k fame +2 STR ..>>.. 9k fame +5 STR)

Re: Revize zbroji

Napsal: 07.10.2016 11:39:36
od Erik Nighelt
Fisik III píše: Neplánuje se revize skládaček?
Můj návrh zní.
Udělat ZBRANĚ do +15 (namísto do +9), samozřejmě plusost odstupňovat podle fame.
Přidat ROBÁM +5 STR, které bych taktéž odstupňoval podle fame.. (5k fame +1 STR, 6k fame +2 STR ..>>.. 9k fame +5 STR)
jo revize skladacek by byla fajn.. se vsema tema zmenama je skladacka proste jen predrazenej nb item, ktery se da nahradit xy lepsima a pritom levnejsima vecma... :p

Re: Revize zbroji

Napsal: 07.10.2016 22:18:44
od Mighty PvP GOD
Je pravda ze skladacky su len imidzovka, ale asi by som ich nereworkoval aj ked mam sam 2, lebo sa vyuzivaju 99,9% v pvp tak nech je aspon nieco na loot v pvp... (keby rangovia/buchny behali v pvp s +15 nb gunami tak to by bol horor)

Skor by som ich reworkol tak, ze by som zrusil uplne ich drop v pvm a nechal to len ako odmeny za pvp turnaje. Nech imidzova skladacka reprezentuje pvpera. A aspon by konecne mohli pvp hraci vlastnit viac nez 0,5% dp majetku ked sa to rozhodnu predat.

Edit 2: naozaj verte mi, ale naviazovat pvp itemy na fame je rakovina... potom hra kazdy tight a nevybehne solo aj keby mohol aby si stale drzal fame. Okrem toho pvp hraci nemaju gaty na lordov ako pvm hraci...

Re: Revize zbroji

Napsal: 11.10.2016 17:05:11
od Acarus
Nyni jde enchantovat myth, black, blood, magickyma spherama, ktere se vyrabi hlavne z magic wire, ktere se tavi pomoci vyhne, kterou lze koupit u hastala. On povi snad i neco vic.

Enchant lze na kazdou cast pouzit 2x ... poprve je to bez fizu a ziskate +15 armoru. Po druhe muzete ziskat bonusovych +5 v celku tedy +20. Po druhe je riziko, ze se snizi dura o polovic. Sance je presne ze padne li z nahodneho rozmezi 0-4 tj 0 1 2 3 4 (5 cisel) prave a pouze 0. tak to fizzne. Tj fizz 20%. pak uz by to jit nemelo.

Re: Revize zbroji

Napsal: 11.10.2016 17:09:16
od Scorp -K-
A co tie stity Acar? Tie sa vobec nebudu dat enchantovat? Neplanujes nieco aj na to?

Re: Revize zbroji

Napsal: 11.10.2016 17:17:31
od Acarus
Scorp -K- píše:A co tie stity Acar? Tie sa vobec nebudu dat enchantovat? Neplanujes nieco aj na to?
Stity jsou z meho pohledu takove dost preboostene a davaji moc AR, ale je to muj pohled, zatim nemam v ukolovnicku s nimi v ramci skriptu hybat.

Re: Revize zbroji

Napsal: 11.10.2016 17:22:39
od Scorp -K-
Mne ide viacmenej len o tu farbu. Keby ten stit nedava nic, iba enchant by dal +1 do parryingu na kazdu uroven a farbu? :) Takto to combo vyzera tak onicom ked ma clovek +25 myth combo s +25 obyc stitom. Len navrh ...

Re: Revize zbroji

Napsal: 11.10.2016 17:39:28
od Johny Matovic
Mna by zaujimalo preco pri +25 komplete pouzivas slovo kombo...
Ak si dobre spominam tak to znamenalo uplne nieco ine ako komplet platoveho brnenia. :)
Srry za OT

Re: Revize zbroji

Napsal: 11.10.2016 22:23:59
od Bloodboy
Plánuje se nějak sahat (boostit) na ice brnění? Doteď jsem chodil jako WH v ice ring kompletu, jelikož je to nejbližší k topku, co navleču. Otázka remove trapu mě jako WH moc nepálí, ale krom ada ringů poskytoval zatím ice gear přece jen nejlepší staty.
WH v Ice kompletu bez štítu -> 182str, 55ar
WH v +25 myth kompletu bez štítu -> 195str, 46ar
Se štítem jsem na rozdílu armoru 83/74, kde si radši přilepším o těch 13 str a ice pro mě má už jen význam hezké barvy a občasného zaparování někoho, kdo mě chce vyšipkovat z pary při vypnutý imunce, za cenu celé kombo vs jedna část.

Re: Revize zbroji

Napsal: 12.10.2016 00:42:03
od Mephist
Acarus píše:Nyni jde enchantovat myth, black, blood, magickyma spherama, ktere se vyrabi hlavne z magic wire, ktere se tavi pomoci vyhne, kterou lze koupit u hastala. On povi snad i neco vic.
Není ta spotřeba magickyho drátu moc vysoká? Na výrobu 8 spher jsem spotřeboval cca 150 +1 štítů. To byly moje téměř celé celoživotní zásoby. Další pokus o enchant zase za pár let :)

Re: Revize zbroji

Napsal: 12.10.2016 07:01:07
od Acarus
Mephist píše: Není ta spotřeba magickyho drátu moc vysoká? Na výrobu 8 spher jsem spotřeboval cca 150 +1 štítů. To byly moje téměř celé celoživotní zásoby. Další pokus o enchant zase za pár let :)
No kdyz pouzijes lepsi stity, tak dostanes vic dratu, pochopitelne to odrazi i durabilitu danych predmetu.