Stránka 3 z 4
Re: Mapky pokladů
Napsal: 01 říj 2016 20:49
od Uganda
Han Gamms píše:Gilraen píše:Raxik píše:Nebylo by špatné kopat za wampa v morfu...just saying
Kopat v morfu mi přijde trochu nerealné... Už si viděl medvěda nebo vampíra s lopatou v ruce?
Přijde mi trochu nerealné sedět na koni + obě ruce plné a obvazovat člověka 5m od tebe a ještě přes veškerou jeho výstroj. Což pane "RP" GM?
S tím souhlasím....pokud se tu bude hrát na nějaký RP, pak celý DP ztrácí význam....
Já už UO pohřbil a to z toho důvodu, že si tu někdo hraje na GM RP a přitom ve hře je tak NE-RP chujovin, že to je až neuvěřitelný....
Pokud se podívám na Gangrela tak má dvě ruce což by měl možnost kopat, když se budu dívat na nějaký RP
GM, začnite se chovat nějak normálně.....jde vidět kam to všechno dospělo, když odešli normální GM se kterýma se dalo normálně bavit jak ve hře tak i mimo hru...
Nalezlo Vám to moc do palice ty funkce....chováte se jak politici....
Re: Mapky pokladů
Napsal: 01 říj 2016 21:03
od Rycolast
Děkujeme za názor. Tady máte klíčenku.
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 říj 2016 00:25
od cermi
Ja si taky myslim, ze od doby co je wizzy neaktivni, tak se neda s nikym normalne bavit... ze?
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 říj 2016 13:38
od Johny Matovic
Riko to sa bavis sam so sebou alebo co sa mi to mari?:D
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 říj 2016 20:37
od cermi
Johny Matovic píše:Riko to sa bavis sam so sebou alebo co sa mi to mari?:D
to je stejnej případ jako rexik a raxik
Re: Mapky pokladů
Napsal: 05 říj 2016 22:52
od Ulter-Bes
Skočil jsem řadu jedniček a dvojek a nějaké čtverky. V jedničkách změny nevidím.
Ve dvojkách nějaká monstra a nějaký loot a čtverky jak monstra tak loot.
Jedničky a dvojky jsou dobrý - u dvojky mě drobné změny baví. (jen bych se zopakoval s požadavkem na tavení na MC štítů a brnění - možná se dají nějak využít, jen o tom nevím?)
Čtverky byly super - ve dvou jsme si užili jak potvory, tak loot z nich.
Takže za mě díky za změny - nás s bráchou baví
a už se těšíme na další čtverky a chystáme se i na trojky
Re: Mapky pokladů
Napsal: 07 říj 2016 14:59
od LaPiZza
V jedničkách je mám dojem přidaný mystik navíc
Re: Mapky pokladů
Napsal: 08 říj 2016 06:09
od Sturmm
Ulter-Bes píše:Skočil jsem řadu jedniček a dvojek a nějaké čtverky. V jedničkách změny nevidím.
Ve dvojkách nějaká monstra a nějaký loot a čtverky jak monstra tak loot.
Jedničky a dvojky jsou dobrý - u dvojky mě drobné změny baví. (jen bych se zopakoval s požadavkem na tavení na MC štítů a brnění - možná se dají nějak využít, jen o tom nevím?)
Čtverky byly super - ve dvou jsme si užili jak potvory, tak loot z nich.
Takže za mě díky za změny - nás s bráchou baví
a už se těšíme na další čtverky a chystáme se i na trojky
V tych trojkach vela zmien neprebehlo, tak sa az tak moc netes. Ale inak zbytok super...
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 bře 2017 10:12
od Piscot
Z toho co jsem pročetl jsem nějak nedostal kloudný závěr, tak bych se rád zeptal.
Neplánuje se nějak upravit požadavek na lockpick u lvl1, případně i lvl2 mapek?
Hraju primárně paladina a nechat na jedné mapě lvl1 třeba 100 locků není vůbec žádný problém. Rangera nemám a ani tolik známých, které bych mohl otravovat aby se mnou chodili lvl1 mapky ze kterých není loot který by bylo lukrativní dělit.
Napadlo mě třeba, kdyby šlo u lvl1 (případně i lvl2) mapek nastavit truhlu tak, aby jednorázově spálila 5-10 locků a odemčela se. Případně by to mohlo být podle hodnoty lockpickingu (100% - spálí 1 lockpick 90-99,9% spálí 2 lockpicky, ..... 0% spálí 15 lockpicků).
Chápu, že by to v podstatě odbouralo trénink lockpickingu, ale ten by se dal pořád zlepšovat na mapkách vyšších levelů.
Ještě jsem chtěl argumentovat odlivem itemů (mapek), ale pak mi došlo že by to vlastně znamenalo přísun itemů z těch map, takže pššt!
Rád si zajdu nějaké jedničky mapky, protože je to hezké zpestření a přivýdělek, ale abych někam táhnul 150 locků a nebyl si jistý, jestli vůbec bednu otevřu je takové demotivující.
Je mi jasné, že to asi nebude na pořadu dne, ale rád bych nějaké vyjádření gm, jestli je to vůbec technicky možné, případně jak složité.
Názory? Případný argument typu "natrénuj si ranga", beru v potaz, v krajním případě to udělám, ale nejdřív jsem se chtěl zeptat, protože jsem buď špatně hledal, nebo jsem prostě nenašel vyjadření gm k tomuto "problému".
Díky
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 bře 2017 11:19
od Xan
Celkem bych souhlasil, když má člověk rád postavu, která nemá lockpicking nebo minimální hodnotu, tak je škoda na takovou "kravinu" jako je lvl 1/2 mapka, trénit na to specilání char, který člověk třeba ani nebaví. Není z toho kdovíjakej mamon, aby to nějak šlo proti záměru DP obecne a jak bylo zmíněno, tahat 100+ locků ješt někam, kde nejde mark, je jen pakárna.
Návrh - paklíč nabíjecí, který otvíra lvl 1 nebo i lvl 2 mapky za 1 nabtí. 1 nabití = 100 locků
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 bře 2017 13:09
od Thief
Nemám u sebe scripty, ale nedokáže zničit zámek u truhel petarda?
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 bře 2017 13:43
od Piscot
Qvido píše:Nemám u sebe scripty, ale nedokáže zničit zámek u truhel petarda?
Až zjistím, co to je a kde se seženu, tak to vyzkouším
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 bře 2017 14:36
od Cast
Xan píše:Celkem bych souhlasil, když má člověk rád postavu, která nemá lockpicking nebo minimální hodnotu, tak je škoda na takovou "kravinu" jako je lvl 1/2 mapka, trénit na to specilání char, který člověk třeba ani nebaví. Není z toho kdovíjakej mamon, aby to nějak šlo proti záměru DP obecne a jak bylo zmíněno, tahat 100+ locků ješt někam, kde nejde mark, je jen pakárna.
Návrh - paklíč nabíjecí, který otvíra lvl 1 nebo i lvl 2 mapky za 1 nabtí. 1 nabití = 100 locků
Na to zas pozor.. ono to celkom mamon moze byt ak si vytrvaly, neni problem denne zarobit na lvl1/2 mapkach 500k len z gp co ti tam padnu bez akehokolvek risku straty tela. Max je tam sanca pojezdu pk ktora je v urcitych oblastiach mapy fakt minimalna. Pri tom ake mnozstvo tych map pada z fishingu bez afk kontrol, s moznostou dualu a so scriptami ktore ti tie mapy roztriedia podla lokacii v pytlikoch nieje problem na tom vo velkom zbohatnut. A teda nepoznam cele dp ale podla mna zopar ludi to celkom aktivne praktizuje..
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 bře 2017 16:30
od Xan
Tak kdyz jsi vytrvaly,vydelas i na hb, tak jiny chary viz ranger nebo nekr maji top lock oproti klerovi,palovi nebo i warovi a urcite ty mapky daji rychleji za min nakladu, takze bych nebral jako velky zvyhodneni, jde jen o odbourani "pakarny" pro nelockpick chary.
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 bře 2017 18:14
od Zola
Tak u mapek proběhla řada změn co se monster týká a už to není takovej opruz a hlavně locky neváží tunu takže se jich 200 dá vzít + ostatní do packa.Ale malá změna náročnosti na otevření dle lvl mapky by naškodu nebyla.
Re: Mapky pokladů
Napsal: 03 bře 2017 23:58
od Cast
no a nebo taky by bo mohlo byt dalsi vyuziti pro bracelet of master lockpicking
Re: Mapky pokladů
Napsal: 04 bře 2017 09:22
od Fisik III
To není problém jen mapek pokladů... Už několikrát se nám stalo, že pal neotevřel poklad v dungu ani na 100 locpicků...
Vše by se vyřešilo, kdyby si mohla každá postava natrénovat locpicking aspoň na 20%
Re: Mapky pokladů
Napsal: 04 bře 2017 19:54
od Lucky
Drive jsem nekde (moza jeste na starem foru) cetl neco o tom ze stezejni hodnoty jsou 33/66/99%. Je otazka zda-li by tedy 20 neco resilo...
Re: Mapky pokladů
Napsal: 05 bře 2017 10:19
od Acarus
Petarda ano.
lvl 1 nebo lvl 5 tak je jedno. Je to proste zamcene. Je to HC sphere feature, kterou my nemuzeme ovlivnit jinak nez nafouknutim dalsich scriptu pomoci nejake obezlicky.
Re: Mapky pokladů
Napsal: 05 bře 2017 10:25
od Napospas
Když už se řeší ty mapky, nebylo by možné nastavit potvorám (hlavně těm, co vyskočí při otevření truhly) nějaký timer na zmizení? Klidně v řádu hodin nebo i desítek, hlavně potvory, co se nevyplácí moc zabíjet tam dost často straší celé dny, většinou dokud nemá někdo mapku na stejném místě a nevyčistí to..