Stránka 3 z 3

Re: Alchemka

Napsal: 26.12.2017 09:01:52
od Waringull
Po 2-3 hodinách míchaní Michani: 291 pokusu z toho se michlo 271
Potion: TR
Růst skillu v %: 0
Skill: 50

Za mě nejhorší skript roku 2017 ... zlaté staré alchemy.. po několika XY hodinách mít stále stejný skill je dost smutný.. asi by to měl někdo fixnout

Re: Alchemka

Napsal: 26.12.2017 15:08:54
od Xan
Todle mi nijak neprijde jiny oproti minulosti, clovek michal alchemku zaplou cely dny a byly dny, doslovy dny, kdy to nepopolezlo ani o pid a jiny dny to lezlo zas o cely procenta. Nakejch par hodin a 300 potionu, to je nic

Re: Alchemka

Napsal: 26.12.2017 16:35:03
od Eric
Hojte, podepisuje se na vas trochu koule a pravdepodobnost ve velkejch cislech.

pokus: 440
namichano: 387
fizz: 52
skill: 50.6
gain: 0.6

Nezapomente, ze koule za pokus pocita jeden lektvar, ne jeden reg -> na lektvarech slozenych z hodne regu to bude trvat dlouho. hodne dlouho.

edit: nechal jsem to michat jeste par hodin:
new mortar - Total Refresh
pokus: 670
namichano: 593
fizz: 75
skill: 51.1
gain: 1.1

Re: Alchemka

Napsal: 27.12.2017 12:20:58
od dacaleb
Eric píše:Hojte, podepisuje se na vas trochu koule a pravdepodobnost ve velkejch cislech.

pokus: 440
namichano: 387
fizz: 52
skill: 50.6
gain: 0.6

Nezapomente, ze koule za pokus pocita jeden lektvar, ne jeden reg -> na lektvarech slozenych z hodne regu to bude trvat dlouho. hodne dlouho.

edit: nechal jsem to michat jeste par hodin:
new mortar - Total Refresh
pokus: 670
namichano: 593
fizz: 75
skill: 51.1
gain: 1.1
A ty nazvy/menu? :D

Re: Alchemka

Napsal: 27.12.2017 14:35:06
od erunno
dacaleb píše: A ty nazvy/menu? :D
Hrozný s tebou :D tvoje starosti bych chtěl mít :D

Re: Alchemka

Napsal: 28.12.2017 20:22:33
od Mephist
dacaleb píše:„Má-li nějaká práce smysl, má smysl udělat ji dobře. Nemá-li smysl, dejte ji Rimmerovi.“
Asi GM teamu chybi nejakej "Rimmer", aby mu zadali predelat ty nazvy, no.

Re: Alchemka

Napsal: 29.12.2017 10:17:58
od dacaleb
erunno píše:
dacaleb píše: A ty nazvy/menu? :D
Hrozný s tebou :D tvoje starosti bych chtěl mít :D
Eru, takle by se dalo asi odpovedet na vsechny posty zde na forku, jen nevim proc bych to delal. :wink:

A ano, zamzri kdyz GM Eric odpovi dvoum novejsim postum a me nenapise ani carku. Proste "Uz se menit nebude", "Nato uz neni cas", "Je to kravina", by potesilo. Ale pochopim pokud vysetroval chybu s Alchemkou, scriptil novou a stalo ho to more casu, ze se ho mohla dotknout namitka k provedeni, to je prirozene.
Mephist píše:
dacaleb píše:„Má-li nějaká práce smysl, má smysl udělat ji dobře. Nemá-li smysl, dejte ji Rimmerovi.“
Asi GM teamu chybi nejakej "Rimmer", aby mu zadali predelat ty nazvy, no.
Pokud jsem nekoho urazil, tak je mi to lito a omlovam se, rozhodne to tak nebylo zamysleno.

Prislovi jsem psal s nadsazkou a dulezita cast znej mela byt prave ta obecna "„Má-li nějaká práce smysl, má smysl udělat ji dobře."...
Proste mam za to, ze Alchemka je skill, ktery si zaslouzi "Udelat dobre". Tak jak se to ted necha uz to zustane naveky.

Je to jen hra at hraci nebo GM team tomu maji venovat svuj relax time, pokud to tak neni a zabiha to na jedne srane k posledlosti/zavislosti a na druhe k otroctvi (jak u nas na mape poznamenal na adresu GM jeden z hracu a bohuzel mel/a mozna i pravdu), je neco spatne.

Tak vsem preji pohodu a klid do noveho roku a zadne stresy, uz vubec ne tady. 8)

Re: Alchemka

Napsal: 29.12.2017 23:52:42
od Hugo II.
Narazil jsem na problém u Alchemy s Deadly poisnem. Po x pokusech stejný výsledek a to, že začne míchat. Hodí hlášku, že přidává reg a jakoby ani nedokončil míchnutí prvního regu a vysokočí, že se nepovedlo. Dělá to jen mě nebo bude nějaká chybička na straně scritpu?

Edit : Tak po asi čtvrtém relogu to zdá se míchá normálně, tak nevím čím to mohlo být.

Re: Alchemka

Napsal: 31.12.2017 09:24:07
od Waringull
Hugo II. píše:Narazil jsem na problém u Alchemy s Deadly poisnem. Po x pokusech stejný výsledek a to, že začne míchat. Hodí hlášku, že přidává reg a jakoby ani nedokončil míchnutí prvního regu a vysokočí, že se nepovedlo. Dělá to jen mě nebo bude nějaká chybička na straně scritpu?

Edit : Tak po asi čtvrtém relogu to zdá se míchá normálně, tak nevím čím to mohlo být.
Chyba ve skriptu, celé je to probugované, mám nejspíš jiný problém ale kolikrát mícham, přestanu míchat, lognu další den chcu míchat, a vezme to regy a vypíše hlášku že bere reg, a nic se nestane... ani fizz ani hotový potion, prostě se to bugne a ani skript nefuguje, takže pustit znova... no a takhle je to pořád dokola :D

Re: Alchemka

Napsal: 31.12.2017 11:11:50
od krysakrys
Fizz je stejný, měřil jsem to na TMR.

Re: Alchemka

Napsal: 08.01.2018 23:47:01
od Eric
Hi all.

Co se tyka nazvu/menu: pokud mozno to menit nebudeme.

Co se tyka problemu s michanim:
1) Pokud v prubehu michani padne save, script se zastavi (technicky vzato se vam z postavy smazne timer, stejne jako pri KoPu). S tim nic udelat nejde.
2) asi 2x se mi stalo, ze najednou neslo michat - neco se po... a ani zaboha. Zpetne nedohledatelny, pravdepodobne neco nestandardniho hodne hluboko v kouli. V obou pripadech pomohlo provyst nejakou akci, ktera ma na sobe timer, napr. seknout do stromu sekerou. Urcite tech zpusobu bude vic, bohuzel/bohudik vic prilezitosti na patrani nebylo.

Fizz jsme se snazili naladit na zhruba stejne hodnoty, gain se trochu lisi, ma na sobe par zavislosti (patrejte).

Howgh.

Re: Alchemka

Napsal: 09.01.2018 09:14:32
od proffesor
Stalo se mi neco podobne, nevim, jestli to pomuze... vcera pri michani TMR fizzovalo jedno za druhym. Zacal michat, po prvnim vypsani *You add more reagents and continue grinding* cekal 5-6sec a vyhodil fail. Relognul jsem a pak vse OK.

Log z Phoenixe, id a jmeno skryte

Kód: Vybrat vše

[6:15:49] Journal: 0x00xxx 0x0022 xxx: *You add more reagents and continue grinding*
[6:15:51] Journal: 0x40358A26 0x03B2 You see: 1772 Eyes of Newt
[6:15:53] World: Object 0x402E7185 removed from world.
[6:15:53] World: Object 0x402D918B removed from world.
[6:15:54] World: Object 0x402D918B removed from world.
[6:15:55] World: Object 0x40304CA1 removed from world.
[6:15:55] Journal: 0x00xxx 0x0022 xxx: *You toss the failed mixture from the mortar*
[6:15:57] Journal: 0x00xxx 0x0022 xxx: *You add more reagents and continue grinding*
[6:15:58] World: Object 0x40304E26 removed from world.
[6:15:58] World: Object 0x402D8F04 removed from world.
[6:15:58] World: Object 0x402D8F04 removed from world.
[6:16:03] World: Object 0x4035EB14 removed from world.
[6:16:03] Journal: 0x00xxx 0x0022 xxx: *You toss the failed mixture from the mortar*
[6:16:04] World: Object 0x402D918B removed from world.
[6:16:04] World: Object 0x40304E26 removed from world.
[6:16:05] Journal: 0x00xxx 0x0022 xxx: *You add more reagents and continue grinding*
[6:16:05] World: Object 0x40304E26 removed from world.
[6:16:10] World: Object 0x4035EB14 removed from world.
[6:16:10] Journal: 0x00xxx 0x0022 xxx: *You toss the failed mixture from the mortar*
[6:16:11] World: Object 0x402D6147 removed from world.
[6:16:11] World: Object 0x402D6034 removed from world.
[6:16:11] World: Object 0x402D6034 removed from world.
[6:16:12] Phoenix: Light changed to 10
[6:16:12] Journal: 0x00xxx 0x0022 xxx: *You add more reagents and continue grinding*
[6:16:16] World: Object 0x4036F89F removed from world.
[6:16:16] World: Object 0x4035EB14 removed from world.
[6:16:17] World: Object 0x4035EB14 removed from world.
[6:16:18] World: Object 0x4038A9F9 removed from world.
[6:16:18] Journal: 0x00xxx 0x0022 xxx: *You toss the failed mixture from the 

Re: Alchemka

Napsal: 10.01.2018 02:16:22
od Rod Sacketts II
Plánuje se upravit název dvou potionů ( v menu Alchemy ) ..... "Lesser Explosion potion a Explosion potion ?

Jsou to jediné dva potiony, které mají v názvu v začátku slova malé písmeno......

Re: Alchemka

Napsal: 22.01.2018 22:46:32
od GM Alois
Neplánuje.

Re: Alchemka

Napsal: 14.08.2018 10:09:24
od dacaleb
Ahoj,

asi bude u nove alchemky bugu vice a nevim zda je ve moznostech stim neco udelat, nic mene jeden jsem vypozoroval pri tom kdyz ma postava otravu. Nejdriv sem to pozoroval v dungu/questu, provedl jsem otestovani v safe zone abys si to overil:

Mortar (NB) ID: 0x4001DA30
Postava (Vamp bez specky) ID: 0x0027FF8E
Lektvar Poison Lesser

Postup testovani:
- Nekromancerem jsem si na vampa zakouzlil otravu In Nox.
- Dokud neskytal, michani fungovalo standardne.
- Jak zacal skytat Michani po pridani prvni ingredience fizzlo.
- I kdyz sem otravu vylecil, opravil staty, odlognul a zas nalognuk tak tento stav setrvaval nekolik jednotek/desitek minut.
- Po case opet zaclo fungovat samo od sebe.

Nebudu teoretizovat, protoze vubec netusim jak se to scripti a jak je to nascriptene, ale predpokaldam ze postava ma nejaky Flag a ten zpusobuje Fizz.

Pokub by stim slo neco udelat, bylo by to super. Puvodni Alchemka nefizovala pokud mel clovek otravu. Kdyby aspon vylecenim se to spravilo ihned. Ale chapu ze se vtom nikdo hrabat neche ;]

Predem dik.

Re: Alchemka

Napsal: 15.08.2018 03:00:56
od Iery
Tohle se mi stalo taky

Re: Alchemka

Napsal: 15.08.2018 13:45:37
od Empair
Součásná alchemy opravdu buguje.

Ano je stav, kdy nějakou dobu běží jako stará verze ale stane se, že hráč fizzuje bez důvod nápoj za nápojem a nepomůže ani svěcená voda a nějakém čase se to zase ""samo" zpraví.

Neznám důvod proč se to změnilo ale zauvažoval bych nad návratem, byla to věc co fungovala bezchybně roky ... takovéto buggy odrazí od hraní.

Re: Alchemka

Napsal: 15.08.2018 18:30:39
od GM Alois
Ahojte,

současná alchemie, je prostě fakt, se kterým se bohužel musíme smířit. Lépe to prý nejde. Stará alchemie se dala velmi jednoduše zneužít k tomu, aby si člověk míchal zadarmo a tím pádem mazal místo reagentů jiné itemy ze světa, jakékoliv itemy. A to je stav, který je velmi problematický.

V současnosti je to nastavené tak, že se nesmí změnit HP a nesmíte při míchání dělat žádnou akci. Aspoň tak mi to bylo vysvětleno. Myslím, že to tu už někdo psal, ale opakování je matka moudrosti.

Re: Alchemka

Napsal: 16.08.2018 10:06:08
od dacaleb
GM Alois píše:Ahojte,

současná alchemie, je prostě fakt, se kterým se bohužel musíme smířit. Lépe to prý nejde. Stará alchemie se dala velmi jednoduše zneužít k tomu, aby si člověk míchal zadarmo a tím pádem mazal místo reagentů jiné itemy ze světa, jakékoliv itemy. A to je stav, který je velmi problematický.

V současnosti je to nastavené tak, že se nesmí změnit HP a nesmíte při míchání dělat žádnou akci. Aspoň tak mi to bylo vysvětleno. Myslím, že to tu už někdo psal, ale opakování je matka moudrosti.
Chapu-li spravne, pak staci mit zarovnane staty, aby nechazelo k -1 hp pri preboostu / stejne je to i u to jedu = dava dmg = fizuje michani.

Dekuji moc za odpoved a vysvetlneni (zopakovani ;]).