Stránka 3 z 10

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 09:54
od Sir Artuhr
Artwelis píše:Problem s PvP ve frakcich byl od pocatku DP. Je to zapricineno celkovym nastavenim v PvM a odmenama za PvP ve frakci. (Lootnout PvM postavu v dungu za PK je radove vetsi mamon nez sejmout PvP postavu ve frakcnich bojich)
Nemyslim si, ze by to slo jednoduse opravit jen zkracenim pauzy na relog.

Vzdy tu bude skupina lidi, kteri preferuji praseni pred PvP. Dle meho by GM meli dat ve frakcich takove odmeny, aby se hracum vyplatilo jet PvP ve frakci nez PvP za PK.
Zvysovanim odmen pro frakcni hrace cesta urcite nevede. Myslim, ze soucasna situace je adekvatni. Frakcni PvP by urcite nemelo byt primarne o vydelavani. Ja si predstavuji frakcni PvP jako nejlepsi moznou cestu v hrani PvP na DP a to z pohledu zabavy a urovne kvality hracu. Zvysovanim odmen by jenom pritahlo prizivniky a mamonare s nulovym PvP skillem. V tomhle smeru bych radeji videl 10 kvalitnich PvP hracu ve Frakci, nez 25 cove pvperu.

Zkraceni te pauzy neni nic revolucniho, ale mohlo by podporit to oziveni, ktere se ted ve frakci deje. Je to uplne zanedbatelna zmena v porovnani s tim co se tady na serveru reviduje a meni. Bohuzel kompetentni PvP GMka nejevi ocividne o hru ani o forum zajem, takze nevim jake jine GMko ktere alespon trosku chape zaklady PvP by o tomhle mohlo rozhodnout.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 09:59
od Shadowsong
Sir Artuhr píše:
Artwelis píše:Problem s PvP ve frakcich byl od pocatku DP. Je to zapricineno celkovym nastavenim v PvM a odmenama za PvP ve frakci. (Lootnout PvM postavu v dungu za PK je radove vetsi mamon nez sejmout PvP postavu ve frakcnich bojich)
Nemyslim si, ze by to slo jednoduse opravit jen zkracenim pauzy na relog.

Vzdy tu bude skupina lidi, kteri preferuji praseni pred PvP. Dle meho by GM meli dat ve frakcich takove odmeny, aby se hracum vyplatilo jet PvP ve frakci nez PvP za PK.
Zvysovanim odmen pro frakcni hrace cesta urcite nevede. Myslim, ze soucasna situace je adekvatni. Frakcni PvP by urcite nemelo byt primarne o vydelavani. Ja si predstavuji frakcni PvP jako nejlepsi moznou cestu v hrani PvP na DP a to z pohledu zabavy a urovne kvality hracu. Zvysovanim odmen by jenom pritahlo prizivniky a mamonare s nulovym PvP skillem. V tomhle smeru bych radeji videl 10 kvalitnich PvP hracu ve Frakci, nez 25 cove pvperu.

Zkraceni te pauzy neni nic revolucniho, ale mohlo by podporit to oziveni, ktere se ted ve frakci deje. Je to uplne zanedbatelna zmena v porovnani s tim co se tady na serveru reviduje a meni. Bohuzel kompetentni PvP GMka nejevi ocividne o hru ani o forum zajem, takze nevim jake jine GMko ktere alespon trosku chape zaklady PvP by o tomhle mohlo rozhodnout.
pojazdy by zas podla mna nemali byt mamon bokovkou pre frakcnych hracov. znizenim pauzy by si ziskal 4 z 5 hatedov vo frakcii, 5. obieha dungy a zvysny 4 reloguju na pojazdy a naspat.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 10:00
od Bloody King
Shadowsong píše: tak vo co go? podla mna je oddelenie hrania frakcie od pk jedine spravne. chapem ze by ste niektory najradsej behali frakciu kde su rewardy a modraci na vas nemozu, v pripade potreby hned relogli na pk na pojazd a potom zas naspat na frakciu, a podobne... :roll:
Pk vždy patřili do této hry, ale postupem času se zacinala odsouvat na jiný zájem. Vezměme to od začátku, na začátku se chodili dungy v bloodu a Blue+5 -+7 zbraněmi. Tam pojezdy nevadili? V dungu se bylo déle, ale nebylo tolik uplakanku. Postupem času se začali tahat dražší a dražší věci a už se začínalo bulet, že pk jim vzali milióny. Zavedli se pauzy a rozjela diskriminace pkcek. Tím jsme se dostali až do současnosti a dnešní equipy? Topka, top zbraně,... Máte vyšší nároky a aby se vám zacpala huba, tak pauzy zůstanou. Krásné myšlení, ale moc bych se nechlubil.

Jinak ohledně výdělku je lepší pvm než pk. Pojezdy máš narazovky a ne každý se povede. Dnešní party nemají ani šanci lehnout v dungu, takže jde jen o mamon pvm hráčů a ne pk.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 10:04
od Breezeway
Omlouvám se že Vám to sem ještě postnu do debaty. Slibuju, že to je opravdu naposledy. :lol: :lol: :lol:
Sir Artuhr píše:......Jestli sis nevsimla topik jsem zalozil pro potrebu naprosto seriozni debaty o konkretnim tematu, o konkretni zmene a byl zde prostor pro souhlasne i nesouhlasne argumenty. Nez si opet zacla psat ty a nandala si nam to tim jakou si z nas delas srandu. ........
Nevšimla. Už od šestého postu v původním topicu se tu akorát urážíte a plácáte nesmysly. Nebo snad ne? A mě to budeš vyčítat :D A to že to někdo jiný vidí v jiných souvislostech tak to hned neznamená že říká nesmysly. To samé se dá tvrdit o tvém názoru.
Strigwyr píše: boze brezneway ty si ...
Ano? :P Chytrá, krásná a neodolatelná? Neskončil jsi náhodou s hraním na DP? Btw., ty jsi vůbec perla v postování :D
Bloody King píše: ......kolik lidí kvůli téhle breezewayině dostalo sekeru ba hůř......
Prosím GM aby zavedla v jailu "a hatchet of Breezeway´s guilt" aby všichni věděli, čí vinou tam jsou :D :D :D PROSÍM, PROSÍM.
Bloody King píše: Only for Breezeway:
Kamarádko, možná je teď pravá chvíle objevit WoW, tam o věci nepřijdeš a nebudeš plakat, dokonce tam zavedli přímo pro tebe postavu. Vytvoř si pandu, dej ji zrzavou chocholku a minimum inteligence. Děkovat nemusíš.
WoW? Né díky, to přenechám tobě. :) Náhodou pandy se mi líbí.
K tvému postu o kus výš. Neomlouvej se ostatním to se tu nenosí :) GM to pochopí a ostatním to je jedno. A mě urazit nemůžeš, jsem zvyklá. ..... A ano, dokážu lidi vytočit k nepříčetnosti.
Erik Nighelt píše: nemá smysl tu o čemkoliv diskutovat, takovéhle téma bych nahodil do o/ch fora, ale teď už ani tam ne, když gm co to řešily na to dlabou a ty dvě co tu zbyly viděli pvp max. v postech od brýzwej
Eriku, Eriku, a takový si býval slušňáček :P :) samé prosím a děkuji a teď tohle.
Sikulka píše: mozem tuto sochu poprosit v reale pred barak alebo vyhotovujes len ingame? material by som nechal na teba
Samozřejmě že i v reále. Pošli adresu a požadované rozměry. V základní verzi děláme pětimetrové s metrem v průměru. Jsou určené k umístění u rodinných domku nebo na návsi v menších vesnicích. Samozřejmě není problém padesátimetrový monument. Pamětní destičky velikostně přizpůsobujeme požadované velikosti památníku. Od tebe je potřeba zajistit dostatečný prostor na zahradě nebo pozemek. O stavební povolení a ostatní formality se už postaráme. Jako stavební materiál standardně používáme armovaný beton, aby památník něco vydržel a přetrval věky. Dle požadavků můžeme použít tebou vybraný materiál aby lépe vystihoval tvojí povahu, tvrdost a výdrž.

Jestli mohu doporučit široké veřejnosti, máme speciální nabídkový program BIG EGO. Program počítá se stádovým efektem v komunitách a proto nabízí stavbu více památníků na jednom místě. Takzvaný vzpomínkový park. Ten je obehnán kamennou zídkou v anglickém stylu a přístup je zdoben kovanou bránou s nápisem "Nelepší hráči Temného Ráje". Nápis se dá pozměnit jak stylově tak co do barev. Ve standartu nabízíme původní černé zabarvení ručně kovaného železa bez další povrchové úpravy. Následné zreznutí dodává příchuť autenticity a příchozí si tak mohou udělat jasný obrázek o lidech jimž památníky patří. To se příchozích zmocní jediná myšlenka: "Teda, ten Temný Ráj musel být plný ....." Jediné co navrhuji tak v takovém to parku zachovat jednotné rozměry všech pomníků, aby se předešlo k následnému dohadování v pamětní knize o tom kdo byl větší nebo tvrdší.


P.S.: díky za pokec, už jsem se dlouho takhle nepobavila. Těším se na ty pojezdy ve hře :D

Přejí všem příjemný den.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 10:04
od Shadowsong
Bloody King píše:
Shadowsong píše: tak vo co go? podla mna je oddelenie hrania frakcie od pk jedine spravne. chapem ze by ste niektory najradsej behali frakciu kde su rewardy a modraci na vas nemozu, v pripade potreby hned relogli na pk na pojazd a potom zas naspat na frakciu, a podobne... :roll:
Pk vždy patřili do této hry, ale postupem času se zacinala odsouvat na jiný zájem. Vezměme to od začátku, na začátku se chodili dungy v bloodu a Blue+5 -+7 zbraněmi. Tam pojezdy nevadili? V dungu se bylo déle, ale nebylo tolik uplakanku. Postupem času se začali tahat dražší a dražší věci a už se začínalo bulet, že pk jim vzali milióny. Zavedli se pauzy a rozjela diskriminace pkcek. Tím jsme se dostali až do současnosti a dnešní equipy? Topka, top zbraně,... Máte vyšší nároky a aby se vám zacpala huba, tak pauzy zůstanou. Krásné myšlení, ale moc bych se nechlubil.

Jinak ohledně výdělku je lepší pvm než pk. Pojezdy máš narazovky a ne každý se povede. Dnešní party nemají ani šanci lehnout v dungu, takže jde jen o mamon pvm hráčů a ne pk.
pojazd tk ti zarobi viac ako prejdenie tk.
pojazd despu ti zarobi viac ako prejdenie despu.
nemozes porovnavat vynos z pojazdu tk a prejdenia despu...
miesto "znesvatovania" frakcie tzv "true" pk hracmi, by som skor zatraktivnil hranie pk. zlepsil pojazdovost dungov, na druhu stranu vratil (osetrene) frakcne runy.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 10:22
od Sir Artuhr
Shadowsong píše: pojazdy by zas podla mna nemali byt mamon bokovkou pre frakcnych hracov. znizenim pauzy by si ziskal 4 z 5 hatedov vo frakcii, 5. obieha dungy a zvysny 4 reloguju na pojazdy a naspat.
Ja nevim proc do toho pletete porad pojezdy. Zaprve v realu to funguje tak, ze jeden clovek obiha a ostatni bud cekaj na pojezd nelogli nebo jsou na modrakovi. Nikdo ale neni na frakci. Riziko hodiny na relog je pro aktivni PK nemyslitelny, pokud chce nekoho nekde dobehnout. Tim padem lidi v dungu ted ziskaji maximalne 15 minut k dobru, pokud jsou predtim PK logli na modrakovi. V jistem slova smyslu zkraceni pauzy dava moznost hracum v dungu dalsi sanci na to, ze je nikdo nedobehne. Ale pripada mi ze se tu uz opakuju.
Klidne bych za poruseni relog pauzy Frakce/Pk daval prisnejsi tresty. Vyhozeni z frakce na min pul roku by byl zaklad.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 10:41
od Shadowsong
Sir Artuhr píše:
Shadowsong píše: pojazdy by zas podla mna nemali byt mamon bokovkou pre frakcnych hracov. znizenim pauzy by si ziskal 4 z 5 hatedov vo frakcii, 5. obieha dungy a zvysny 4 reloguju na pojazdy a naspat.
Ja nevim proc do toho pletete porad pojezdy. Zaprve v realu to funguje tak, ze jeden clovek obiha a ostatni bud cekaj na pojezd nelogli nebo jsou na modrakovi. Nikdo ale neni na frakci. Riziko hodiny na relog je pro aktivni PK nemyslitelny, pokud chce nekoho nekde dobehnout. Tim padem lidi v dungu ted ziskaji maximalne 15 minut k dobru, pokud jsou predtim PK logli na modrakovi. V jistem slova smyslu zkraceni pauzy dava moznost hracum v dungu dalsi sanci na to, ze je nikdo nedobehne. Ale pripada mi ze se tu uz opakuju.
Klidne bych za poruseni relog pauzy Frakce/Pk daval prisnejsi tresty. Vyhozeni z frakce na min pul roku by byl zaklad.
preco do toho pletiem pojazdy? pretoze pk uz nic ine ako pojazdy nehraju. ked chcu hrat pvp, preco pk nehraju pvp za pk? preco sa tak strasne snazia pk (primarne pvp char) pretlacit do modreho pvp? co by kto ziskal skratenim pauzy, okrem pk kt by sa zjednodusil pristup ku frakcnym rewardom? skratenie pauzy by davalo hracom moznost na to ze ich nikto nedobehne? kde? ako? v sucasnosti, ako vravis, mas pk ktore obieha a zvysok je na modrakoch a cakaju len na pojazd, pri kt po 15min relognu. skratenie pauzy by viedlo len k tomu, ze by jedno pk obiehalo a zvysok by bol zatial na frakcii s rewardami a v pripade pojazdu po x min relognu a idu na pojazd. nevidim nikde znizenie sance na pojazd. pojazd sa ti vzdy viac oplati ako frakcne pvp hoc aj s rewardami, takze si mozme byt isty ze frakcne pk by v pripade pojazdu uprednostnili pojazd.
prirodzene si kazdy budeme hajit vlastny napad, tak tu trosku rozvediem ten moj.
zlepsenie pojazdovosti dungov: 2-3 hod respawny mobov su fakt k placu. lsnko v tk, lichovia v cove, king v cv a podobne. kto dobieha mi to potvrdi (a mozno ani nie, pretoze kto by dnes dobiehal cove?)
v kombinacii s frakcnymi runami ktore:
budu napr kopat len do urcitych lokalit v dungu, tzn frakcia bude moct vdaka zlepsenej dobiehatelnosti dungov aj dobehnut pk ak by boli pred nimi / moze pripravit pascu na pk ktore este nedorazili do casti dungu do kt portuje frakcna runa.
v tomto pripade by som uvital mechanizmy v style skratenia respov hlidacov, tazko zabitelnych hlidacov s par minutovymi respami a ku koncu dungu nieco s dlhsim respawnom na jen jednou dvere (aby vyprava kt uspesne prejde cely dung, napr aj s pk v patach, by si mohla v klude dat toho zasluzeneho posledneho bossa a v pokoji vybrat zasluzeny poklad)

imho by to viedlo ku aktivnejsej frakcii, co by mohlo viest ku aktivnejsim cove pk kt by mali proti komu behat, a tiez aktivnejsie pojazd pk. inak povedane nie kombinovat frakciu a pk, ale naopak oddelit ich a podporit herne moznosti ako jednej strane, tak aj druhej. (alebo inak povedane aj tie pk [vo vseobecnosti] by si zasluzili nejaku podporu}

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:01
od Sir Artuhr
Zaprve na serveru kde hraje max 100 lidi je nesmysl neco oddelovat. Tady se muzou maximalne oddelovat PvM hraci a PvP hraci. PvM hraci maji taky pristup ke vsem moznostem PvM. Stejne tak hrac ktery preferuje PvP by mel mit moznost zahrat si na DP jakykoliv druh PvP. Opravdu tady nejsme v situaci, kdy muzeme pocitat ze je tu tolik lidi aby kapacitne naplnily PK druh PvP i frakcni druh PvP.
A reward system O/CH opravdu neni nic zasadniho kvuli kteremu by se tam hrnuly zastupy lidi, ale bohate staci. A ano at jeden hrac obiha a dalsi jsou na frakci a behaji aktivne frakcni PvP. Vsak o to tady jde. Nevidim rozdil v tom jestli jsou na modrakovi nebo na frakci, kdyz stejne pak musi mit 15minut relog pauzu. To at si kazdej rozhodne sam.

A nerad bych se tady poustel opet do debaty kolem pojezdu. Dnesni hraci jsou tak rozmazleni, ze by naopak potrebovali aby se pkckum pojezdy zlehcily. Vsichni sest pulek ekvipu, ktery nedojde a cokoliv horsiho nez +25 apod. je urazka. Uz jsou dokonce lini si treba tracknout. Degenarace hracu je tu opravdu hrozna.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:06
od Bloody King
Stačí ti dat antipk runy pro zpomalení dobihani nebo částečnou eliminaci.

Řekněme, že se do dungu dají kombinace pastí, které aktivuje pouze pk. God mirrori, deportace před dungu,...

Jen nápad, samozřejmě je nenasolit jednu vedle druhé, ale dat šanci i oněm pk. Pak by se mohli stáhnout pauzy, ale prostě to zase bude mít negativní odezvu.
Pak už jen gz v dungu aby byli všichni spokojeni ne?

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:08
od Noncompet Ismentis
Uz sem skoro zapomnel jak se PvM hraci u pojezdu velmi bavi.

Podporovat to, kde se bavi obe skupiny je OK.

Ale podporovat nejak skupinu jednu na ukor druhe ? Takze tu hodinovou pauzu vidim jako celkem OK, pro frakcni hrace.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:15
od Shadowsong
pk ma tiez pristup ku vsetkym pvp moznostiam... argument invalid
co sa rewardu tyka, tak nejde o to ze by bol nejak uber op, ale ako vravis staci. tiez pojazdy dnes niesu ziadna slava, ale povedzme ze stacia. nemyslim si ale ze by pristup ku "dostacujucemu" rewardu z modreho pvp mal byt tak jednoducho pristupny pre hracov, co maju "dostacujuci" reward z cerveneho pvp, ako sa tu snazis presadit. opat vravim nejde o to ze by ten frakcny reward bol prilis op, keby sa k nim dostali pk, len si proste nemyslim ze tu z toho musime robit gulas aktivit a odmien pre hamiznych. je tu proste modre pvp s frakcnym rewardom a pk pvp s pojazd rewardom. jednoducho frakcny reward podla mna nieje urceny pre pk ktore su prilis lenive behat pvp za svoje cervene chary.
co sa pojazdov samo o sebe tyka tak plne suhlasim a to uz peknych par rokov. vodenie modrakov za rucicku a bitie pk palicou sa tu od casov noneho fakt uplne preklopilo. ze je tu par veci postavenych na hlavu a ze mame sem tam trosku zmatocny system, myslim ze denny poriadok. modre pvm je uz ale fakt prilis lahke na to, ake tazke je tie dungy dobehnut. a "tazke" je este slabe slovo.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:17
od Shadowsong
Noncompet Ismentis píše:Uz sem skoro zapomnel jak se PvM hraci u pojezdu velmi bavi.

Podporovat to, kde se bavi obe skupiny je OK.

Ale podporovat nejak skupinu jednu na ukor druhe ? Takze tu hodinovou pauzu vidim jako celkem OK, pro frakcni hrace.
dlhorocna podpora modrakov na ukor pk. argument invalid.

inak povedane ak sa tak velmi chces bavit bez rizika, mas tu rubikovu kocku alebo klbko vlny...

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:26
od Noncompet Ismentis
Aby neslo dobihat dungeon ? No, co si pamatuju, tak dost byl i problem blue vs blue.
Ale je jasne, ze dvere jen jednou jsou jakesi anti pk opatreni. Kazdopadne na druhou stranu, projit si cistym dungeonem na to tata, taky neni ok, neni to rovne. Pokud gmka jsou neschopny vymyslet nejakou jinou alternativu, tak bohuzel musime zit s tim co je.

Ale klidne s tebou souhlasim v tom, ze by se to melo proste oddelit.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:30
od Bloody King
Noncompet Ismentis píše:Aby neslo dobihat dungeon ? No, co si pamatuju, tak dost byl i problem blue vs blue.
Ale je jasne, ze dvere jen jednou jsou jakesi anti pk opatreni. Kazdopadne na druhou stranu, projit si cistym dungeonem na to tata, taky neni ok, neni to rovne. Pokud gmka jsou neschopny vymyslet nejakou jinou alternativu, tak bohuzel musime zit s tim co je.

Ale klidne s tebou souhlasim v tom, ze by se to melo proste oddelit.
Když už tu píšeš že gmka jsou neschopné, tak vymysli ty nějakou alternativu, která se bude líbit oběma stranám nebo si je neber do huby

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:31
od Sir Artuhr
Shadowsong píše:pk ma tiez pristup ku vsetkym pvp moznostiam... .
Napriklad k frakcnich rewardam, rychlemu pristupu do nekterych lokaci atd. atd. a systemu nastaveni typu nemoznost loceni mrtvych tel apod? No nevim nevim.

A ja tu rozhodne nechci menit system pojezdu. Ztezovat nebo zlehcovat. Myslim, ze sikovne PK je schopne si porad dobre vydelat. A zalezi jen na jeho sikovnosti a casu, ktery je ochotny do hry investovat. Takze je ve stejne situaci jako vsichni ostatni. Me jen stve pristup hracu, kteri maji v dnesni dobe riziko pojezdu snizene na historicke minimum a porad budou brecet, ze kazde sahnuti do PvP systemu zvysi moznost pojezdu. Presne jako upraveni relog pauzy mezi Frakci a PK, ktera s tim absolutne nesouvisi.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:36
od Noncompet Ismentis
Sir Artuhr píše:
Shadowsong píše:pk ma tiez pristup ku vsetkym pvp moznostiam... .
Napriklad k frakcnich rewardam, rychlemu pristupu do nekterych lokaci atd. atd. a systemu nastaveni typu nemoznost loceni mrtvych tel apod? No nevim nevim.
A modrak ma stejnou moznost si kohokliv kdekoliv pojet. Ale dostane jen kill a to je pro nej ok. Pk runebook.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:37
od Noncompet Ismentis
Bloody King píše:
Noncompet Ismentis píše:Aby neslo dobihat dungeon ? No, co si pamatuju, tak dost byl i problem blue vs blue.
Ale je jasne, ze dvere jen jednou jsou jakesi anti pk opatreni. Kazdopadne na druhou stranu, projit si cistym dungeonem na to tata, taky neni ok, neni to rovne. Pokud gmka jsou neschopny vymyslet nejakou jinou alternativu, tak bohuzel musime zit s tim co je.

Ale klidne s tebou souhlasim v tom, ze by se to melo proste oddelit.
Když už tu píšeš že gmka jsou neschopné, tak vymysli ty nějakou alternativu, která se bude líbit oběma stranám nebo si je neber do huby
Tak hlavne, ze vy uplakanci, tady navrhujete systemova reseni.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 11:40
od Bloody King
Noncompet Ismentis píše:
Bloody King píše:
Noncompet Ismentis píše:Aby neslo dobihat dungeon ? No, co si pamatuju, tak dost byl i problem blue vs blue.
Ale je jasne, ze dvere jen jednou jsou jakesi anti pk opatreni. Kazdopadne na druhou stranu, projit si cistym dungeonem na to tata, taky neni ok, neni to rovne. Pokud gmka jsou neschopny vymyslet nejakou jinou alternativu, tak bohuzel musime zit s tim co je.

Ale klidne s tebou souhlasim v tom, ze by se to melo proste oddelit.
Když už tu píšeš že gmka jsou neschopné, tak vymysli ty nějakou alternativu, která se bude líbit oběma stranám nebo si je neber do huby
Tak hlavne, ze vy uplakanci, tady navrhujete systemova reseni.
Aspoň něco místo osočování gm že dělají něco blbě.

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 12:03
od Tuzemack
Hmm zatím jsem tu v argumentech neviděl žádný reálný negativní dopad, který by zkrácená relog pauza na 10 m způsobovala. Zkuste se snažit víc :)

Re: Pokračování relogu

Napsal: 21 úno 2014 12:14
od Strigwyr
Nebojte sa forum aj tak sleduju nadalej gmka...

Noncompet Ismentis je Acarus...


a brezwaj - nie, qvido mi editol co tam bolo napisane tak radsej ti to nepoviem lebo nezaspis... a ano skoncil som ale mozno ze sa o pol roka zase nachvilu vratim.