Stránka 3 z 3

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 11:09:41
od Dudek
Strigwyr píše:
i ked pochybujem ze to bude mozne, ale aspon skusim navrhnut - podla slov chcete urobit zivy server, tak co to urobit tak, ze by sa za GP kupovali skilly za cenu ich narocnosti? namiesto AFK treinu by sla partia harvit alebo dunga atd atd a vo velkej vacsine pripadov by sa neafkarilo v cechu :)
Něco podobnýho funguje na OSI, ale u většiny skillů se nedostaneš přez 50 %, navíc bych chtěl vidět, jak hárvíš dung, když se s postavou, která nemá všechno max, podle názoru většiny osazenstva, nedá hrát.

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 17:38:07
od Mrakoplas
Lehka hra, kde se vsichni dostanou ke vsemu za par M gp, nikoho bavit nebude.

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 18:34:04
od Ocroc
Všechny skilly na 50% za nějakou fixní částku? Teoreticky by to asi nebyl problém, nicméně by se cena musela nastavit rozumně a je otázka zdali by to vůbec někdo využil. Zvlášť když je povolen dual klient.

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 19:29:47
od Strigwyr
Ocroc píše:Všechny skilly na 50% za nějakou fixní částku? Teoreticky by to asi nebyl problém, nicméně by se cena musela nastavit rozumně a je otázka zdali by to vůbec někdo využil. Zvlášť když je povolen dual klient.
100% by to vyuzilo dost ludi... sam som pocuval vela krat reci o tom od vela ludi ze by bolo fajn keby sa aspon nake skilly dali kupit...
Sice 50% je dost malo, pretoze tie najtazsie skilly idu od 80% vyssie, ale keby aspon na 70%(alchemka/inscript, taktika, mgr?), pripadne daktore na 100(zakladne) tak to by bolo velmi dobre...

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 19:33:43
od Ocroc
Podej prst...

Zaklad teoreticky ano, vic ne. Ofc muzem udelat sutr ze za gold sochu to cloveku maxne vsechny skilly...

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 20:37:22
od Strigwyr
Ocroc píše:Podej prst...

Zaklad teoreticky ano, vic ne. Ofc muzem udelat sutr ze za gold sochu to cloveku maxne vsechny skilly...
Najvacsi problem vidim v tom, ze momentalne sa super treni cez skillpointy.. pochvala za to...
A preto by som asi nenechaval pomocou GP kupit len zakladne skilly, aj nejake advanced... moja vizia by vyzerala asi takto:

(Max % co sa da kupit)

100% bojovky/taktika - 400k (len jedna bojovka, pripadne len taktika)
80% heal - 500k (alebo do 75-85-90 ako u ktoreho povolania, cena fixna)
90% mgr/ncr - 800k
80% alch - 1M
80% taming - 1M
30% remove trap - 1M
60% resisty - 500k
90% mining - 600k
30% locking - 300k

Neberte to ako extra lobbing :) len tak ma taketo hodnoty napadli :) (myslim ze velmi neprehanam). pretoze ono dnes je taka doba, ze date NBikovi postavu a sochu a vytreni vam tu postavu nakompletku za TU sochu :)

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 20:40:41
od Acarus
jeste ze te napadly ...

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 23:24:41
od Mihal
NBik si nič kupovať nebude, gp využije užitočnejšie a pri traine sa čo to nauči a spozna ludi, system ... Tento system by vyuzil iba starší a bohatší hráč, čo si to môže dovoliť a tie sumy su pre neho ako zadarmo. Ja si myslím, že tie sumy su veeeelmi nizke. Keby som zaplatil napr. 400k za bojovy skill čo trenim viac ako 10 hodin tak za ten čas zarobim tak 3x viac takze to bude veľmi vynosná investícia s vysokou mierou obratu... ja by som tam dal vzorec x hodin na vytrenenie skilu * hodinovu sadzbu povedzme 50k (čo sa da v pohode za hodinu naharvit) a u niektorych skillov aj viac ako 50k ...

Ale tento lacny spôsob by generoval hračov, čo si za 3M kupi postavu (čo by na trein aj tak minul) a može prudiť ... zmažu mu ju a na druhy den moze znova ...

Re: pojem AFK

Napsal: 29.07.2013 23:39:09
od Sir Artuhr
prosim zavest. Konecne bych si po tech letech koupil lockpick na ranga a brali by me do dungu:((

Re: pojem AFK

Napsal: 30.07.2013 09:43:02
od Mesmeric
Kde na tyhle nápady, firečku, chodíš, to mi hlava nebere. :roll: Smaž si veškeré postavy, majetek a pak si zkus jako "njubík", bez jakékoliv pomoci přátel, nasyslit tyhle částky. Dej vědět jak to šlo, ju?

Re: pojem AFK

Napsal: 30.07.2013 10:03:55
od Acarus
Mesmeric píše:Kde na tyhle nápady, firečku, chodíš, to mi hlava nebere. :roll: Smaž si veškeré postavy, majetek a pak si zkus jako "njubík", bez jakékoliv pomoci přátel, nasyslit tyhle částky. Dej vědět jak to šlo, ju?
presne tak. :)

kdyz uz zvedat skilly tak jedine hranim, ne tim, ze neco od nekoho dostanu zadarmo.

Re: pojem AFK

Napsal: 30.07.2013 12:03:44
od Dudek
Je to trošku jinak, na OSI to jede tak že třeba 10 procent bojovky mezi 30 -40 stoji 2350 gp a nasyslíš je poměrně rychle, ale přez 50 se nedostaneš. Myslím, že magerka jde na 30 a heal na 40, ale možná je to u každé postavy jinak.
Jinak 30 procent remove trap za 1 M koupim i čtyřikrát na jednu postavu :) s tím jak to neroste.

Re: pojem AFK

Napsal: 30.07.2013 12:13:22
od Strigwyr
Prepacte mi ze som si dovolil dat nejaky napad zasluzim si cez tvar a facku a delete..

Pre tych co nepochopili : Ako NB si nebudes kupovat skilly lebo si NB a hrat ta bavi a medzitym trenis, ked si mamonar jak cyp tak ta po 8 rokoch mamonenia uz nebavi trenit nove postavy pokial mas 3 postavy s ktorymi si nahrabal mamon. (A chces si zahratnoveho vampa/WH tak do toho drbnes majetok...)
Mihal píše: Ale tento lacny spôsob by generoval hračov, čo si za 3M kupi postavu (čo by na trein aj tak minul) a može prudiť ... zmažu mu ju a na druhy den moze znova ...
Ja som na trein wara pouzil 50k GP (Co by som normalne cez GP "vytrenil" za 3M) tak som asi teda velmi skill ked to dokazem tak usporne co?...

Re: pojem AFK

Napsal: 30.07.2013 12:45:27
od Arianna
No dobroš, v současné době je skillpoint system udělaný dobře, ale asi bych ho trochu rozšířil.

Co takhle udělat, že by ze skillpointu rostl skill podle toho co člověk má v ruce za zbraň, takto by si wara krasně vytrénil do těch vašich max hranic co jste nastavili a pokračovali bychom chozením dungů. Kde by někdo objektivní určil hranice co by daný dung dával.(chápejme kolik skillů)

-> udělat nějakou sochu a po projití rewardou by člověk dostal knihu (nebo nějaký item), který by si mohl vyměnit za skill. samozřejmě nedávat tam dungy typu TS, ICE kde u jednoho vybiti máte další 4 proběhy. a pokud by se nastavily rozumné hranice i u malých dungů jako HYTL, DECEIT atd. tak dle mého by sousta lidí radši proběhalo pár menších dungů za cca 2h než 2 hodiny tupě čučet do monitoru a hlídat afk kontroly.

Re: pojem AFK

Napsal: 30.07.2013 12:54:26
od Helloween
Arianna píše:No dobroš, v současné době je skillpoint system udělaný dobře, ale asi bych ho trochu rozšířil.

Co takhle udělat, že by ze skillpointu rostl skill podle toho co člověk má v ruce za zbraň, takto by si wara krasně vytrénil do těch vašich max hranic co jste nastavili a pokračovali bychom chozením dungů. Kde by někdo objektivní určil hranice co by daný dung dával.(chápejme kolik skillů)

-> udělat nějakou sochu a po projití rewardou by člověk dostal knihu (nebo nějaký item), který by si mohl vyměnit za skill. samozřejmě nedávat tam dungy typu TS, ICE kde u jednoho vybiti máte další 4 proběhy. a pokud by se nastavily rozumné hranice i u malých dungů jako HYTL, DECEIT atd. tak dle mého by sousta lidí radši proběhalo pár menších dungů za cca 2h než 2 hodiny tupě čučet do monitoru a hlídat afk kontroly.
Podobnou věc sem nabízel už cca před půl rokem snad a bez úspěchu....

Re: pojem AFK

Napsal: 03.08.2013 23:22:49
od Xan
Je sranda pozorovat, jak někdo začně vždy lobovat za zrušní afk trestů apod, a náhle jsou prohřešky po delší době opět plné afk trestů :D

Re: pojem AFK

Napsal: 07.08.2013 10:48:57
od Rod Sacketts II
Tak nevim jak jiní, ale já si dávam bacha ale i přez to se zaberu do řešení problému na druhém monitoru a monitor s Ultimou vnímam jen Okrajově.
Byl bych rád kdyby byl aspoň nějaký konces, třeba pozdravit v Ultimě, nebo smrt trošku pomalejší než je IK.
AFK jako nechtění makrování bez přítomnosti hráče a nebo AFK jako pruda hráčů za to že vůbec hrajou.
Para + IK je dost krutá kontrola AFK