Stránka 3 z 13

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 20:42:06
od Smoce
Popravdě bych tohle zanechal .. pokud chcete udělat nějakou úpravu , udělejte to, že na jezdítka nastavte nějakou min. hranici síly... ale zas aby někdo nedal šipku necrovi a magovi a nemohli nasednout.. např. takových 30hp min. na nasednutí ..

Víc bych to osobně neomezoval ..

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 20:46:00
od Raziel
návrh 1) Já bych byl pro braní HPček místo pro braní staminy. Sice to sežere boost ale ono když už člověk hiduje a slejzá z jezdítka tak se něco po* a boost není třeba bez staminy se ale nedá ani chodit díky váze co se v dungu tahá. Ale i tak si tímhle nejsem jistý protože při krizovce i těch hp zase tolik není, a kdyby se přidalo omezení že se tímhle sesedáním nemůžeš zabít tak to asi neřeší daný problém pokud to někdo používá na "zblbnutí monster" - stojí v hidu a jen skáče tam a zpátky.

návrh 2) co takhle aby tohle skákání hladovělo jezdítko ? tak by se po pár seskocích splašilo ... no snad by někdo netahal animal boxy do dungu kvůli toho...

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 20:46:54
od Thief
Než sátí stam/many/životů z hráče se příkláním k vysátí životů z jezdítka. Jak tu psal Okcakep.
Situace kdy hráč stojí v hidu a pouze přes jezdítko dává targety monstrům...Než by mu to sežralo veškerou stam, manu a pak hpčka tak stejně to udělá Xykrát za minutu. A navím jak přesně by šel sledovat ten timer kdy by jsi nasedl na jezdítko.

Hranice síly/ hranice Hpček neřeší otázku odtargetování z hidu.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 20:51:02
od Smoce
A nebo ještě další možnost..nechat to aspoň rok ještě jak to je ... :)

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 20:59:53
od Mihal
uberanie HP jazditkam je zla cesta, ak clovek zomrie a jazditko sa provokne tak nasadnutim môže jazditko zabit ... okrem toho, zliezanie z jazditka je rizikove, kedze pri WSkach tie jazditka miznu ... maximalne este to hladovenie jazditok ale uberanie im hp nie je spravny smer ...

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 21:08:26
od Okcakep
Mihal píše:uberanie HP jazditkam je zla cesta, ak clovek zomrie a jazditko sa provokne tak nasadnutim môže jazditko zabit ... okrem toho, zliezanie z jazditka je rizikove, kedze pri WSkach tie jazditka miznu ... maximalne este to hladovenie jazditok ale uberanie im hp nie je spravny smer ...
Raxik píše:
Okcakep píše:
Raxik píše:PS: Ta změna, aby jeztíko přilo o HP při slezení a nalezení by byla supr, po každým WS by na světe ubylo dalších 30 jezdítek.
Pockej to si trosku mimo ne? Jezditka pri WS mizi kdyz si z nich slezl v zone ktera se po WS uzavrela, nebo tim ze dostali poison a vyskytali ti pod zadkem. Vubec to neni tim ze by meli ubrano, to je jen historicka fama...
Ale to by si TY jako skillovy hrac mel vedet nebo ?
A nejsi mimo spíš ty? Nezmizelo mi takto jen jedno jezdítko...je to klasický sphera bug...jestli se ti to nestává máš vážně kliku ale vsadím se že bych našel řadu lidí se stejnými zkušenostmi jako mám já...(pořád mimo téma)...
http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... ?f=4&t=347

"Triglav" : No, když mu ubereš HP na 0, tak umře a pak zmizí.
Ale jinak by počet HP na jeho zmizení neměl mít vliv. Nicméně když by měl jed, klidně umře pod tebou a vypadá to jako kdyby zmizel.
"Kaj" : No rika se, ze aby ti jezditka nemizela, nemel bys z nich sesedavat v zonach, ktere se behem WS deaktivuji.
Zona = ctvercova oblast na mape, ktera se vstupem hrace do ni aktivuje a naopak kdyz v ni nikdo urcity cas neni tak deaktivuje. Tudiz z kone slezej jen v hodne zahracovanych oblastech, kde je velka pravdepodobnost, ze behem WS nebudou prazdne a tudiz se nedeaktivuji.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 22:15:17
od Pheme
Z tech malo lidi kteri na forum chodi, vam vetsina rekne, ze to nechce protoze si neumi predstavit hrat jinak. Takze moc kontruktivnich napadu na foru necekejte. Spis se zde nastvete

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 22:48:41
od Severka
Ja navrhujem po prvom zlezeni -80% hp a po druhom smrt... Na druhej strane ale rapidne zvysit moznost hadzat klamaky vsetkym charom -> proste aby mohol kazdy odtargetovavat klamakmi, ktore su nato urcene a nie konom... A opakovane odtargetovavanie jazditkom by som nenazval skill ako Raxik, ale zneuzivanie nastavenia serveru, kedze pochybujem ze takyto druh odtargetu mal vobec vzniknut :P

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 23:01:37
od Mihal
Severka píše:Ja navrhujem po prvom zlezeni -80% hp a po druhom smrt... Na druhej strane ale rapidne zvysit moznost hadzat klamaky vsetkym charom -> proste aby mohol kazdy odtargetovavat klamakmi, ktore su nato urcene a nie konom... A opakovane odtargetovavanie jazditkom by som nenazval skill ako Raxik, ale zneuzivanie nastavenia serveru, kedze pochybujem ze takyto druh odtargetu mal vobec vzniknut :P
takze ak v dungu pouzijem necro mystik tak sa zabijem ale budem mat manu ;). Ak sa zvyši timer na klamaky tak ako navrhujete, tak rangerov nebude treba, pretoze vyprava zaklamakuje vsetko co bude znamenat zas dalsie nastavenia aby v dungu nesli klamaky co bude viest k tomu, ze klamaky sa nebudu vyuzivat a tato komodita nebude ziaduca takze rangeri pridu o svoju zarobkovu cinnost ... myslim, ze ani toto nie je smer. Akokolvek to bude viest k smrti jazditka narusi sa ekonomika jazditok takze budu znova nedostatkove a cena pojde hore, takze ako som uz upozornoval a nikto ma nebral vazne, ak za hodinu vytamujete vsetky respy (13) tak ste si zarobili 260k ... tolko nenaharvite nikde ... (ano chapem, ze respy su takmer stale vytamovane ale ten kto to stiha obiehať, ma pekny biznis a zabijanim jazditok mu este viac porastie). jediny spôsob ako zabranit tomuto efektu je zaviest vendora, ktorý bude držať (regulovat) cenu jazditok pod istu hranicu .... Ja to vidim asi len v tom, ze ak niekto zlezie napr. viac ako 15x z jazditka dostane napr. paralyzu alebo stone na nejaku dobu, takze 40x za minutu z hidu to nebude mozne. Alebo mu to vysaje staminu a manu a ubere hp....

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 23:18:45
od Irto
Udělejte to tak že hráč který zesedne z jezditka v dung zoně ho rovnou dostane do batužku šrinkleho. Znovu nasednutí bude záležet na postavě a na jeho možnosti ho znova odšrinknout.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 23:20:41
od Arianna
Irto píše:Udělejte to tak že hráč který zesedne z jezditka v dung zoně ho rovnou dostane do batužku šrinkleho. Znovu nasednutí bude záležet na postavě a na jeho možnosti ho znova odšrinknout.
Tohle neni taky moc stastne reseni nebot nezapominejte na dungy kde se na jezditku muze ale nejde tam odshrink. a zadalsi by to neskutecne stizilo hru warum a jinym charum kteri maji na klamaka celkem dlouhy timer.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 23:31:43
od Ocroc
Pheme píše:Z tech malo lidi kteri na forum chodi, vam vetsina rekne, ze to nechce protoze si neumi predstavit hrat jinak. Takze moc kontruktivnich napadu na foru necekejte. Spis se zde nastvete
No zrovna od tebe bych takovýto post nečekal, nicméně si to trefil zcela přesně. Hrát šlo, jde i půjde bez toho, jen si většina lidí zvykla na to že za ně všechno dělá pomocný program a bez toho nejde nic zahrát.

K tématu tedy:
- Chce to vyřešit stejný problém s klamákama vs shrink (aneb obcházení herního nastavení "Nízký strop" v praxi) a jezdítka nějak fatálněji. Pravděpodobně jediná možnost (51a) je zrušit možnost shrinkování v dungeon zóně s výjimkou na taming staffku a její druid verzi.
- Jezdítka - žrát HP (procentuálně) s tím že místo smrti to hráče nechá na "1hp" a shrinkne jezdítko do báglu (dungeon zóna). Druhá možnost - dle skillu stealth + animal lore šance u každého zesednutí na reveal

ad. Destroyer
Destroyer nemá být v žádném případě char který přežívá krizovky, je to čistě mlátička která nic jiného nemá umět. Je pravda že na tohle odtargetovávání jsem nemyslel, takže podle výsledku to když tak nějak ošetřím čistě pro Destroyera.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.02.2013 23:51:59
od Irto
Ocroc píše: Hrát šlo, jde i půjde bez toho, jen si většina lidí zvykla na to že za ně všechno dělá pomocný program a bez toho nejde nic zahrát.
Hmm jenže ne všichni na všechno používají externí programy a ne všichni jsou pure skill, všechna omezení která se dělají sice řeší v extremním případ nějakého zneužití ale postih a dopad to má mnohem větší na ty méně šikovné.

Navíc se prostě celkem domnívám že je toto řešení už v minulosti dostatečně zařízené, nemožnost někde klamakovat nemožnost někde na koni.

Ano člověk si zvykne na vše co mu zbývá že, jen škoda že hru stále upravujete jen a pouze pro "zavislé" hrače a na pohled casual (občasného) hráče se vůbec nedívate. Chápu ti občasní sem na forum ani nechodí protože to stejně nemá vyznam.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.02.2013 00:30:33
od Sikulka
Ocroc píše: - Chce to vyřešit stejný problém s klamákama vs shrink (aneb obcházení herního nastavení "Nízký strop" v praxi) a jezdítka nějak fatálněji. Pravděpodobně jediná možnost (51a) je zrušit možnost shrinkování v dungeon zóně s výjimkou na taming staffku a její druid verzi.
maly dotaz som v dungu za medveda/vampa(cokolvek v morfe) nahadzua klamaky v niakej miesnosti miesnost je zabita a podstatna cast klamakou prezije =>nebudem mat inu moznost ako odmorfnut srinkovat a morfnut. KEd sa toto zavedie bude daky item pre povolania v morfe?

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.02.2013 00:42:20
od Xan
A co takhle poresit nizke stropy ve vice dungach, resp low a pod dungy, popr jejich 1. patra/casti nechat normal, at si lidi blbnou a dalsi tezsi pasaze/patra dat s nizkym stropem a je to. Nejsem nijak RP hrac, ale behat dungy apod na koni mi prijde jako zhovadilost. Reveal na zaklade AL a Stealth stejne moc neomezi rangy a wampy a ostatni budou trpet a kvuli destrovi to budete resit extra, to mi neprijde moc efektivni.
Osobne sam rad zesedam z jezditka, ale neni to nic o skillu a je to fakt tupa taktika. Posledni dobou wampuju v morfu i v mistech, kde ostatni behaji na koni a vic si to uzivam. Samozrejme wampuv hid a stealth je neco jinyho, ale nemuzete chtit stejnou taktiku u vsech charu

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.02.2013 15:02:26
od Atalia
Taky bych nic neměnila. Sem tam sesednutí z jezdítka pomůže zachránit výpravu. Ještě že tu ta možnost je.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.02.2013 15:18:11
od Shadowsong
co je zle na tom ze si niekto shrinkuje klamakov? to ze zosada nasada na jazditko este beriem ako neziaduce, ale na shrinky musim mat skill ktorym si ho namiesam, kad z ktorej nacapujem, flasky ktore mi zvieratko papa takze ich musim mat dost, byt dost blizko ku zvieratku atd, takze iste naklady a narocnost na vykonavanie tam je. nechcem tvrdit ze taktika s milion shrinkami a 1 klamakom je ok, ale radsej si zoberiem milion klamakov a tri shrinky. ci tamujem alebo miesam mi pride jedno. zas neulietavajme moc v tych uber upravach... navyse co by sa zmenilo tym ze by sa povolil shrink len tamingou? ludia maju skor skripty na shrink cez staffku ako skripty na nejake hadzanie flasiek po zvieratach a kto by chcel tak by si tie klamaky shrinkoval aj tak. osoh nic moc, len obmedzenie pre chary v morfe.
ak sa to da, tak nech shrinknutie klamaka z hidu ma sancu na odhid podla stealth tak ako pasce.

pacil sa mi celkom napad s hp drainom jazditkam. otazka je co s jazditkami ludi co umru? taky clovek co dostane ik a nasledne na to ws moze ratat s automatickym hk ak nejde zrovna na black mustovi? ja osobne som za nizke stropy do vsetkych dungov kde nieje otvorena obloha. tzn deceit nizky strop, cyclops valley nie. a keby to bolo na mne tak dam nizky strop aj do domovej zony. s autom si tiez zastavis pred domom a nejdes si s nim az do kuchyne...

btw skoda ze takuto diskusiu nemali aj pvp dvere a gaty. povedal by som netreba sit horucou nitou a tiez viac hlav viac vie :paranoid:

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.02.2013 16:08:24
od erunno
Shadowsong píše:Ehm....??
Nerad ti beru iluze :) ale asi nevíš o tom že shrinkovat se dá dvojklikem na kaď a kliknutím na klamaka. Tedy lahvičky nejsou třeba stačí ti jen káď.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.02.2013 16:16:02
od Shadowsong
no vidis to som vskutku nevedel. otazka je preco sa teda vymyslaju komplikovane hluposti s hp a odhidom, ked staci zrusit shrink z kade? :p

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.02.2013 16:16:50
od Skuhry
Fakt je, ze slejzani a nalejzani pri mlaceni je prasecina, kdyz je clovek v hidu nema snad potrebu neustale slejzat, snad jen pri 4 % ojedinelich situaci, kdy je potreba hodit odtarget.
Nebo co je podle Vas vetsi bolest? odtarget v hidu, kdy chtej vsichni hidnout a nebo jinej target pri mlaceni? Me osobne aktivni pouzivani jezdika a sam dotycnej mlati.

Sani staminy, hp, odhid hrace se mi osobne moc nezamlouva. Staminu uz zere kde co (ress, pfka, prehazovani brnka), to by mi prislo uz jako velka pruda na normalni lidi kuli par jedincum.

Jen me tak napadlo, samozrejme nevim do jake miry to je realne udelat:
- nasedani by rusilo akci (kuli tem aktivnim mlaticum co slejzal a mlatej)
- nasedani zralo karmu/fame (karma a magic pal!, 20-50)
- kdyz by se v zone moc casto objevovalo jezditko (sumon?) > sance na skoceni monstra jako pri 3 lidich na sebe? > napr nejaka sance se skillem remove trap (x % z max skilu porp sc daneho charu) samozrejme nejak vybalancovat pocty.
To by mohlo vyfiltrovat ojedinele slezeni z kone, normalni hrace a prehanejici hrace.

problém s klamákama vs shrink (aneb obcházení herního nastavení "Nízký strop" v praxi)
- nevim moc presne o co jde a co je tim mysleno.
Jestli problem ze z kade shrinku klamaky, tak to mi prijde celkem v pohode a prijemna zmena ktera zniceho nic prisla.
Kdyz by to bylo hozeny na stafku, tak stejnak toho klamaka shrinku stejne rychle.
Nebo jde opet o problem rychleho odtargetu z hidu? Tam teda treba hodit ten reveal.