Stránka 3 z 3

Re: Soul Shardy

Napsal: 23.03.2011 12:08:55
od Dudek
Blbost, myslím si, že zbraní na výběr je až, až.

Re: Soul Shardy

Napsal: 23.03.2011 14:55:20
od Amigor
Stigmus píše:Jenom takovy napad, mozna hloupy..

Co kdyby se pridal novy druh soul shardu, ktery by mel rekneme mnohem mensi drop a ten by pridaval random efekt do zbrani? Napriklad pri bouchnuti sance v par % na ijs self/kvf target/blesk target apod jako u sutrovek, az na to ze tohle by byla "obyc" plusovka a nenicila by se kazdou ranou.
Na to máš zbraně s kamenu ...tohleby bylo moc -)) Spiše udělatnahodu % aby t přidalo více než +1

Re: Soul Shardy

Napsal: 09.07.2012 12:23:48
od Nagash
Dostal jsem takový nápad.
Co kdyby ony zbraně opatřené + ze soul shardu přidávali bojový sill, podle typu zbraně ?
V praxi by to vypadalo tak, že +11 scimitar, by přidával třeba +2 do skillu SW.

Re: Soul Shardy

Napsal: 09.07.2012 12:59:10
od Raziel
Nagash píše:Dostal jsem takový nápad.
Co kdyby ony zbraně opatřené + ze soul shardu přidávali bojový sill, podle typu zbraně ?
V praxi by to vypadalo tak, že +11 scimitar, by přidával třeba +2 do skillu SW.
Tohle mě taky napadlo ... i když spíš než tohle jsem uvažoval směrem že by se mi líbila alternativa k pluskovosti. Jako že bud očaruješ zbran že má o +1 víc a nebo že bude dávat bonus do bojového skillu(bez možnosti kombinace na jedné zbrani tedy bud + dmg nebo + skill) - třeba hlavně pro druida/vampa, co mají skilly malé a moc jim nepomůže že dají více dmg jak se stejně do ničeho netrefí.

Re: Soul Shardy

Napsal: 09.07.2012 15:28:24
od Thief
Tak na tohle obávám se moje kung-fu stačit nebude. Navíc si myslím, že specky jsou dobře vybalancované a nepotřebují zvyšovat útočné skilly.

Re: Soul Shardy

Napsal: 13.07.2012 02:36:22
od Mihal
Nagash píše:Dostal jsem takový nápad.
Co kdyby ony zbraně opatřené + ze soul shardu přidávali bojový sill, podle typu zbraně ?
V praxi by to vypadalo tak, že +11 scimitar, by přidával třeba +2 do skillu SW.
Začínaš mi pripomínať strigwire ale v PVM verzi ... Najlepšie časy boli ked sa nezačali zavadzať same upgrady v podobe nových itemov ... možno by teraz ešte hralo stále toľko hráčov ...

Re: Soul Shardy

Napsal: 13.07.2012 10:00:55
od Thief
Hra která se nijak nevyvýjí bude stále bavit? Tohle mě osobně moc dohromady nejde.

Re: Soul Shardy

Napsal: 13.07.2012 12:35:34
od Mihal
Qvido píše:Hra která se nijak nevyvýjí bude stále bavit? Tohle mě osobně moc dohromady nejde.

To neviem posúdiť, ale vyvoj by mal ist smerom podľa mňa na podstatu a najväčšiu časť zaujmov a to su podla mna dungy, questy, solovky ... ak do hry zavádzaš stále niečo nové, môže sa to odkloniť od predstáv hráčov a stratit tu originalitu, prečo to hrali ... moje skusenosti hovoria, že všetky väčšie zmeny i tie menšie mali obeti na hračoch a zapričinili odliv ... ale samozrejme to ma na svedomí ovela viac faktorov ako je menej času, leto, ....
toto je môj názor a môžem sa mýliť, ale štýl ulahčovania niečoho vedie k jednemu, rychlejšiemu naplneniu ciela čo znamená stratu motivácie ... možno by sa mohli posunút tieto ciele vyššie aby hrači neboli tak nadosah cielom ...

Re: Soul Shardy

Napsal: 13.07.2012 17:18:50
od Farwik
Ma pravdu ten chlapec co tu pise ty hemzy nademnou...viz. wowko :P furt neco novyho vymyslej a lidi jim na to zacinaj sr*t...tady je to IMO to samy. Teda krome tech ostatnich stopadesati ruznych faktoru :p

Re: Soul Shardy

Napsal: 22.07.2012 18:39:52
od Nagash
Mihal píše:
Nagash píše:Dostal jsem takový nápad.
Co kdyby ony zbraně opatřené + ze soul shardu přidávali bojový sill, podle typu zbraně ?
V praxi by to vypadalo tak, že +11 scimitar, by přidával třeba +2 do skillu SW.
Začínaš mi pripomínať strigwire ale v PVM verzi ... Najlepšie časy boli ked sa nezačali zavadzať same upgrady v podobe nových itemov ... možno by teraz ešte hralo stále toľko hráčov ...
A děkuju žes mi to vysvětlil, teď už vím co jsem vlastně zač.