Soul Shardy

Vaše nápady a návrhy
Uživatelský avatar
Dudek
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 601
Registrován: 08 zář 2006 13:23
Bydliště: Papučárna
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Dudek »

Blbost, myslím si, že zbraní na výběr je až, až.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Uživatelský avatar
Amigor
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 163
Registrován: 28 kvě 2010 16:27
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Amigor »

Stigmus píše:Jenom takovy napad, mozna hloupy..

Co kdyby se pridal novy druh soul shardu, ktery by mel rekneme mnohem mensi drop a ten by pridaval random efekt do zbrani? Napriklad pri bouchnuti sance v par % na ijs self/kvf target/blesk target apod jako u sutrovek, az na to ze tohle by byla "obyc" plusovka a nenicila by se kazdou ranou.
Na to máš zbraně s kamenu ...tohleby bylo moc -)) Spiše udělatnahodu % aby t přidalo více než +1
Amigor - Padlý anděl,vyhnán svatým Michealem z nebe,jenž bloudí po zemi,a zotročuje všechny duše.
Zortlak - Temny Elfí mág, jenž poznal černou magii, a snaži se zotročit duše, živých i mrtvých.
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Nagash »

Dostal jsem takový nápad.
Co kdyby ony zbraně opatřené + ze soul shardu přidávali bojový sill, podle typu zbraně ?
V praxi by to vypadalo tak, že +11 scimitar, by přidával třeba +2 do skillu SW.
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Raziel »

Nagash píše:Dostal jsem takový nápad.
Co kdyby ony zbraně opatřené + ze soul shardu přidávali bojový sill, podle typu zbraně ?
V praxi by to vypadalo tak, že +11 scimitar, by přidával třeba +2 do skillu SW.
Tohle mě taky napadlo ... i když spíš než tohle jsem uvažoval směrem že by se mi líbila alternativa k pluskovosti. Jako že bud očaruješ zbran že má o +1 víc a nebo že bude dávat bonus do bojového skillu(bez možnosti kombinace na jedné zbrani tedy bud + dmg nebo + skill) - třeba hlavně pro druida/vampa, co mají skilly malé a moc jim nepomůže že dají více dmg jak se stejně do ničeho netrefí.
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03 čer 2011 16:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Thief »

Tak na tohle obávám se moje kung-fu stačit nebude. Navíc si myslím, že specky jsou dobře vybalancované a nepotřebují zvyšovat útočné skilly.
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09 lis 2006 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Mihal »

Nagash píše:Dostal jsem takový nápad.
Co kdyby ony zbraně opatřené + ze soul shardu přidávali bojový sill, podle typu zbraně ?
V praxi by to vypadalo tak, že +11 scimitar, by přidával třeba +2 do skillu SW.
Začínaš mi pripomínať strigwire ale v PVM verzi ... Najlepšie časy boli ked sa nezačali zavadzať same upgrady v podobe nových itemov ... možno by teraz ešte hralo stále toľko hráčov ...
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03 čer 2011 16:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Thief »

Hra která se nijak nevyvýjí bude stále bavit? Tohle mě osobně moc dohromady nejde.
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09 lis 2006 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Mihal »

Qvido píše:Hra která se nijak nevyvýjí bude stále bavit? Tohle mě osobně moc dohromady nejde.

To neviem posúdiť, ale vyvoj by mal ist smerom podľa mňa na podstatu a najväčšiu časť zaujmov a to su podla mna dungy, questy, solovky ... ak do hry zavádzaš stále niečo nové, môže sa to odkloniť od predstáv hráčov a stratit tu originalitu, prečo to hrali ... moje skusenosti hovoria, že všetky väčšie zmeny i tie menšie mali obeti na hračoch a zapričinili odliv ... ale samozrejme to ma na svedomí ovela viac faktorov ako je menej času, leto, ....
toto je môj názor a môžem sa mýliť, ale štýl ulahčovania niečoho vedie k jednemu, rychlejšiemu naplneniu ciela čo znamená stratu motivácie ... možno by sa mohli posunút tieto ciele vyššie aby hrači neboli tak nadosah cielom ...
Uživatelský avatar
Farwik
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 38
Registrován: 12 kvě 2009 20:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Farwik »

Ma pravdu ten chlapec co tu pise ty hemzy nademnou...viz. wowko :P furt neco novyho vymyslej a lidi jim na to zacinaj sr*t...tady je to IMO to samy. Teda krome tech ostatnich stopadesati ruznych faktoru :p
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Soul Shardy

Příspěvek od Nagash »

Mihal píše:
Nagash píše:Dostal jsem takový nápad.
Co kdyby ony zbraně opatřené + ze soul shardu přidávali bojový sill, podle typu zbraně ?
V praxi by to vypadalo tak, že +11 scimitar, by přidával třeba +2 do skillu SW.
Začínaš mi pripomínať strigwire ale v PVM verzi ... Najlepšie časy boli ked sa nezačali zavadzať same upgrady v podobe nových itemov ... možno by teraz ešte hralo stále toľko hráčov ...
A děkuju žes mi to vysvětlil, teď už vím co jsem vlastně zač.
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Odpovědět