DRUID
120 / 120 / 60
Pro:
-
macefighting tak 70(80 questem) - mohl by jen staffky (+ black staff, popr zavest dalsi plusove staffky), ze by udelat i silver, shadow staffky?
-
archery tak 70 - nonpluskove luky, kuse, ale mohl by silver a shadow
-
fencing tak 70(80 questem)- pouze plusove, kovove dyky
-
parrying tak 50- pouze buckler
-
spelly - byl bych proti Greater Cure, pouze Cure, jinak jak Breezway
- port, reaktiv a protection jen ze svitku, mozna nakonec krom sipky a svetla all jen ze svitku
- summoni - upravene verze eaglu a vlku, jezditko pro zmenu
treba orn
-
magery tak 75 - mensi fizz summonu, zas by jich mohl ale méně
-
taming neco mezi rangem a wampem
-
alchemy tak 55 pro zpestreni(TR, GS, GH s fizzem za chodu, ne na makrování)
-armor na hlavu - deer mask(bo jak se menuje ta jeleni pokryvka hlavy)
-nonplusove kuze z... treba dark hidy, hidy, drahokamy, mozno i nakej ten ing, ...
-
healing - neco mezi nekrem a warrem
-cobbovka treba healing a parrying
- hezky hnědej spellbook
Proti:
...koukam je toho mozna moc, znamenalo by to mrte itemu navic(jde o to, jeslti pri stavajicim poctu itemu na serveru uz to neni jedno

)
...jestli by to bylo schopny neco zabit, pac sumy by meli bejt slaby(popr ze by umeli neco spesl misto dmg (treba kousne a parne

)- zda je moznost vubec neco takoveho na kouli vytvorit?)
...jestli by to bylo schopny prezit - malej healing, koz. brneni/bust, parrying
...poresit morf, aby nenahradil wampa(malej dmg ale moznost kouzlit?)
...jeslti by nebyl preboost takhle
------------
Paladina, si myslím, by to takhle nenahradilo. Staffky, dyky, kuze, buckler by porad bylo nesrovnatelny oproti platum, heatru, ost. zbranim + vetsi boj skill