Stránka 3 z 5

Napsal: 03.01.2010 20:07:29
od Marius
Kaj píše:
Jakub Bohem píše:a jaky povolani vetsina skilu je uz u ostatnich povolani
Řekněte si, kterých skillů jste ochotni se vzdát (respektive jste schopni zkousnout jejich snižování) u současných postav ve prospěch nového povolání a můžem o tom mluvit. Ale jak znám hráče ...
Tak pro začátek byste mohli vzít Warrovi šipku , už takle těch kouzel má hrozně moc xD

Napsal: 03.01.2010 20:31:25
od Breezeway
Kaj píše:..... chcete druida nebo beastmastera :arrow: dolů u ostatních půjde možnost odshrinkovávat monstra, taming apod.......
A proč ne ?
Nevím jak by se některé věci daly dělat technicky, musela bych se podívat po chytrých knížkách a forech.Staty a ostatní jsem brala zhruba takže čistá spekulace. Prosím nekamenovat :wink:

Beastmaster:
STR :130 DEX :120 INT :50
Brnění pouze Leather nebo Studded věci
Schopnost morfu do Brown bear/ Panther / White wolf v závislosti na kombinaci výše magery/animal lore/taming(?)
Zbraně pouze na fencing, shor spear, kryss, popřípadě +dýka použitelná pouze po BM (Mystik ?)
Roba z cobu taktika +10, fenc +10, taming +20
Kouzla:Heal,Magic Arrow, Night Sight, Port, Reactive Armor, Protection, Strengh, Cure, Greater Cure, Resurrection, Summno creature max 3-4 včetně jezdítka

Omezení pro ostatní povolání:

Taming:
Snížit u všech povolání o 10% pouze u rangera zachovat

Používání klamáků:
Mag/Nekromant - pouze low klamaky - ptáci, háďátka prostě drobotina do 35-40 tamingu (tak si hol nezasolují no.)

Paladin/Clerik/Warior/Vampire - zvěř do 70 tamingu

Ranger - všechny zvířátka jako doposud

Beastmaster (?) - všechny zvířátka s polovičním timerem rangera a dvounásobkem slotů (?)

Uf už nevím o skillech by se ještě dalo polemizovat .... nevím skuste to někdo :?

Edit: součet statu :) Dik Miki, nevšimla jsem si.

Napsal: 03.01.2010 22:21:48
od Miki
Součet statů musí být 300 , u tebe jsem viděl 310 :-)

edit: Jinak to co jsi ty tady navrhl, tak by to byl strašnej držák a Upíra by to odsunulo ůplně stranou.

Jinak s tím reactivem , nevím no. Přecejenom je to nejsilnější kouzlo na DP.

Napsal: 03.01.2010 23:02:33
od Ardent
Já teda do toho nemám moc co mluvit,
ale jako paladin -když se mrnku na to co napsala Bree, tak můžu Ard pověsit na hřebík a rovnou si udělat tohle . Krom využití zbraní je to pal se sumama, morfem, arch kouzlama a ještě dobrým timrem na klamáky. K čemu bychom pak mi hodní paladinové byli? A nemluvme o tom, že pal je DMG protože za tu ji většina hráčů opravdu nepovažuje...

Napsal: 03.01.2010 23:10:15
od Malbord
Miki píše: a Upíra by to odsunulo ůplně stranou.
On ještě neni uplní v pr* teda stranou? :)

Napsal: 03.01.2010 23:17:20
od Miki
Malbord píše:
Miki píše: a Upíra by to odsunulo ůplně stranou.
On ještě neni uplní v pr* teda stranou? :)
Ted se čeká na štastnou abillitku za Stone Impa.

Napsal: 03.01.2010 23:17:46
od Shadowsong
Malbord píše:
Miki píše: a Upíra by to odsunulo ůplně stranou.
On ještě neni uplní v pr* teda stranou? :)
mas bod

inak keby roba z cobov nepridavala +40 statov a trosku sa ubralo na tych kuzlach tak by to mohol mozno byt celkom hratelny char

Napsal: 03.01.2010 23:26:21
od Miki
Když už jsme u těch nových povolání, tak bych uvítal na ultimě item.
Dýku která by uměla portovat (mohl by to být artefakt).

-Byl by to takový instatní teleport (cd 0/1s). ´
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
PR:poklikání na item(dagger) ... -> ... vyjetí targetu(teleport) ...->... zatargetení na místo ...->... intant port na místo.

-Samozřejmě port by musel být v lajně.

Teoreticky by to mohl být item (který by se skládal podobně jako "wand of sacriface"). Takovej port záchrany.

Napsal: 03.01.2010 23:57:29
od Xan
DRUID
120 / 120 / 60

Pro:

-macefighting tak 70(80 questem) - mohl by jen staffky (+ black staff, popr zavest dalsi plusove staffky), ze by udelat i silver, shadow staffky?
-archery tak 70 - nonpluskove luky, kuse, ale mohl by silver a shadow
-fencing tak 70(80 questem)- pouze plusove, kovove dyky
-parrying tak 50- pouze buckler
-spelly - byl bych proti Greater Cure, pouze Cure, jinak jak Breezway
- port, reaktiv a protection jen ze svitku, mozna nakonec krom sipky a svetla all jen ze svitku
- summoni - upravene verze eaglu a vlku, jezditko pro zmenu
treba orn
-magery tak 75 - mensi fizz summonu, zas by jich mohl ale méně
-taming neco mezi rangem a wampem
-alchemy tak 55 pro zpestreni(TR, GS, GH s fizzem za chodu, ne na makrování)
-armor na hlavu - deer mask(bo jak se menuje ta jeleni pokryvka hlavy)
-nonplusove kuze z... treba dark hidy, hidy, drahokamy, mozno i nakej ten ing, ...
-healing - neco mezi nekrem a warrem
-cobbovka treba healing a parrying :P
- hezky hnědej spellbook :)


Proti:

...koukam je toho mozna moc, znamenalo by to mrte itemu navic(jde o to, jeslti pri stavajicim poctu itemu na serveru uz to neni jedno :wink: )
...jestli by to bylo schopny neco zabit, pac sumy by meli bejt slaby(popr ze by umeli neco spesl misto dmg (treba kousne a parne :P )- zda je moznost vubec neco takoveho na kouli vytvorit?)
...jestli by to bylo schopny prezit - malej healing, koz. brneni/bust, parrying
...poresit morf, aby nenahradil wampa(malej dmg ale moznost kouzlit?)
...jeslti by nebyl preboost takhle :wink:

------------
Paladina, si myslím, by to takhle nenahradilo. Staffky, dyky, kuze, buckler by porad bylo nesrovnatelny oproti platum, heatru, ost. zbranim + vetsi boj skill

Napsal: 04.01.2010 00:03:20
od Darkne
Ktěm sumům,mohly by se vytvořit pro nějaké povoláni i bojové pety,kterých může člověk mít naráz maximálně třeba 2-3.

Napsal: 04.01.2010 00:21:40
od Breezeway
Ardent píše:Já teda do toho nemám moc co mluvit,
ale jako paladin -když se mrnku na to co napsala Bree, tak můžu Ard pověsit na hřebík a rovnou si udělat tohle . Krom využití zbraní je to pal se sumama, morfem, arch kouzlama a ještě dobrým timrem na klamáky. K čemu bychom pak mi hodní paladinové byli? A nemluvme o tom, že pal je DMG protože za tu ji většina hráčů opravdu nepovažuje...
Tak je pravda, že třeba Reaktiv by tam byt nemusel/neměl. Vyloženě by měl mít zakladní kouzla aby si mohl dopřát luxus vyšší síly a obrany oproti absence AR. Jinak s brněním/kůžema bude o dost zranitelnější než třeba paladin. Spíš by ty kouzla využil v morfu na vlastní posílení. Tak nějak bych to viděla.

Ono je těžké tady něco vymýšlet. DP má povolání tak "rozhozené" do širokého záběru skillů, kolikrát úplně mimo mísu, že se těžko vymýšlí něco nového. Buď se to může skusit a pomalu přispůsobit i ostatní povolání nebo se na to rovnou vykašlat a nechat vše tak jak je. Nechuť něco měnit na skillech směrem dolů ze strany hráčů je víc než evidentní.

Napsal: 04.01.2010 00:39:04
od Baltik
Noooo, jeden pozustatek doby davno minule ve scriptech ted budem testit, treba se to ukaze jako pouzitelne nebo aspon jako mozny zaklad :)

Re: Nová rasa

Napsal: 04.01.2010 12:16:48
od Fila
Sokrates píše:Ahojky, ...
jestli chces vypadat jinak tak si nainstaluj stareho dobreho jedinecneho a dokonaleho assista a tam si muzes vybrat jak budes vypadat (skeleton/orc/krysak/cokoli) :twisted:
teda pokud ti slo ciste o vzhled a dokonce se i zachova rychlost (kdyz si na koni) atd. Ale vyuziti je spis kdyz mag morfuje do draka/deamona, tak vidi pres ty hloupe kridla

Re: Nová rasa

Napsal: 04.01.2010 13:36:43
od Brejechcenko
Fila píše:
Sokrates píše:Ahojky, ...
jestli chces vypadat jinak tak si nainstaluj stareho dobreho jedinecneho a dokonaleho assista a tam si muzes vybrat jak budes vypadat (skeleton/orc/krysak/cokoli) :twisted:
teda pokud ti slo ciste o vzhled a dokonce se i zachova rychlost (kdyz si na koni) atd. Ale vyuziti je spis kdyz mag morfuje do draka/deamona, tak vidi pres ty hloupe kridla
jop, anebo prikazem ,morph X
kde x je cislo grafiky urcite postavy

Re: Nová rasa

Napsal: 04.01.2010 15:35:08
od Xiin
Brejechcenko píše:
Fila píše:
Sokrates píše:Ahojky, ...
jestli chces vypadat jinak tak si nainstaluj stareho dobreho jedinecneho a dokonaleho assista a tam si muzes vybrat jak budes vypadat (skeleton/orc/krysak/cokoli) :twisted:
teda pokud ti slo ciste o vzhled a dokonce se i zachova rychlost (kdyz si na koni) atd. Ale vyuziti je spis kdyz mag morfuje do draka/deamona, tak vidi pres ty hloupe kridla
jop, anebo prikazem ,morph X
kde x je cislo grafiky urcite postavy
V tom magove případě doporučuji 6 :lol:

Napsal: 04.01.2010 16:10:59
od Night Storm
nechapu jak muze byt hra oznacena za "stale snazsi" kdyz se porad stezuje ale budiz

ww nefunguji

vamp je... jak bych to rekl... paru umi jiny povolani a mlaticka je to docela lůzrová..
Camarila si sice hrala na vampirskou komunitu... ale kdy? kdyz ja zacal hrat v roce 2004 uz to byla mrtva guilda.

basteti.. jak ze se to da ziskat? :D

Urcite kazda inovace dp pomuze. Zvedam vsechny ruce pro novou rasu.
Xiin píše:
Brejechcenko píše: jop, anebo prikazem ,morph X
kde x je cislo grafiky urcite postavy
V tom magove případě doporučuji 6 :lol:
51:)

Napsal: 04.01.2010 16:23:15
od Redd
WW - Proč se za ten rok nikdo neozval, že to přescriptí? Proč někdy nepřijde hráč s hotovým návrhem (ne s řečma:"Já to udělám!")?
Víte, když to jeden nascriptí a pak nemá rok čas, druhý je mimo republiku, nemá ani přístup do hry a třetí je tak časově vytížený svou RL prací, že na to prostě čas neměl - co jsme měli dělat?

Questy - kolik z vás mi napsalo, že chce udělat quest? Maximálně 3. Z toho se jeden nerealizoval, kvůli tomu, že nebyl scriptér a já to sám nascriptit neuměl. Přitom je to tak jednoduché. Udělat massquest s nějakým příběhem a s věcma, který už jsou ve hře, není problém. Jen by mi stačilo napsat na icq. Postavit krátký dungeon pro nějaké skupinky taky není problém. Jenže velká většina lidí má jen velký řeči...

Napsal: 04.01.2010 16:35:36
od Night Storm
GM se pta hracu proc to nenascripti a proc neprijdou s hotovym questem?

omfg rofl lol kdo ty GAME MASTERY vybira...

Napsal: 04.01.2010 16:36:17
od Raynor
Night Storm píše: omfg rofl lol kdy to gm vybira...
Support? )

Napsal: 04.01.2010 16:38:38
od Night Storm
Raynor píše:
Night Storm píše: omfg rofl lol kdy to gm vybira...
Support? )
tak jako nvm v cem :p podle me to neni moc vyhoda byt gm.. spis bremeno ale kdyz to nekdo neumi tak nechapu proc to gm dela..

s timto pristupem to lepsi nebude nikdy