Stránka 3 z 5

Napsal: 27.03.2009 06:33:26
od Hunter
Inkvizitor Dan píše:Ale jen mi prijde zvlastni proc v dobe kdy gmka nevedi jak hru ztizit zavadej veci co zlehcej trein rychlokvaskovejch waru... asi to je vec pohledu.
No jo, to je právě ten problém. Že rychlokvaškou se nenazývá postava, která byla natréněna v přírodě (běhá po světě a zabíjí potvory, chodí různý minidungy a takový věci) .. když stále je train makrem rychlejší a co hlavně, tak pohodlnější. Pak postava sežere pár desítek knížek a hotovo.

Train zbraně jsou prostě proto, aby lidi měli motivaci tahnout do přírody a nestrávit prvních pár stovek skillcapu v (polo)afk v cechu. Nevím, proč s tím nápadem má tolik lidí nějaké nečekané problémy.

Napsal: 27.03.2009 12:17:39
od Johny Matovic
Lucky píše:
Inkvizitor Dan píše:a anatomkou aby se vubec mohl healnout....
Kdes to vzal? Anatomka fak funguje? Ja osobne sem to nak extra nepozoroval tedy, ikdyz osobne si myslim ze je to lepsi ju mit :p
Imho funguje :p (odskusane na sebe)

Napsal: 28.03.2009 19:16:26
od Inkvizitor Dan
Hunter píše:
Inkvizitor Dan píše:Ale jen mi prijde zvlastni proc v dobe kdy gmka nevedi jak hru ztizit zavadej veci co zlehcej trein rychlokvaskovejch waru... asi to je vec pohledu.
No jo, to je právě ten problém. Že rychlokvaškou se nenazývá postava, která byla natréněna v přírodě (běhá po světě a zabíjí potvory, chodí různý minidungy a takový věci) .. když stále je train makrem rychlejší a co hlavně, tak pohodlnější. Pak postava sežere pár desítek knížek a hotovo.

Train zbraně jsou prostě proto, aby lidi měli motivaci tahnout do přírody a nestrávit prvních pár stovek skillcapu v (polo)afk v cechu. Nevím, proč s tím nápadem má tolik lidí nějaké nečekané problémy.
Aby to melo nakej realnej ucinek, tak by tam museli bejt i zbrane s kterejma se da zabit v ty prirode treba frost orc, aby to nekdo nekam bral na opravdovy hrani v prirode a pak by se muselo zavrit brit HB, protoze tohle lidi z cechu presune na brit hb kde budou poloafk hromadne stat u spawnu zombie :p

Napsal: 29.03.2009 16:20:23
od Enquea
Jenze DP svet neni moc delanej na to aby se nechalo jentak behat po prirode a zabijet co potkas ... z jednoho duvodu, ze toho moc nepotkas co jde efektivne zabijet... bud jsou to orkove co umrou na 2 rany a je z nich 30 gp, nebo pevnosti s kulomet archerama, kde nez se nbik vzpamatuje, tak ma kapuci prez hlavu a retro cernobilej vyhled...

Napsal: 29.03.2009 20:17:54
od Inkvizitor Dan
Enquea píše:Jenze DP svet neni moc delanej na to aby se nechalo jentak behat po prirode a zabijet co potkas ... z jednoho duvodu, ze toho moc nepotkas co jde efektivne zabijet... bud jsou to orkove co umrou na 2 rany a je z nich 30 gp, nebo pevnosti s kulomet archerama, kde nez se nbik vzpamatuje, tak ma kapuci prez hlavu a retro cernobilej vyhled...
Taky me obcas zarazi, proc je ve svete tolik spawnu jen tak k nicemu. Treba Ils 2 je toho krasnym prikladem. Cela mapa preplacana tunama spawnu, ze kterejch nic nepada, zabijet to je nejvetsi opruz a jediny k cemu to je dobry, ze to cloveka prudi kdyz potrebuje nekam dojit a ma lagy. Harvit se tam chodi cca 5 mobu z cely mapy a jeden minipoklad a zbytek tam je totalne na nic.

Napsal: 30.03.2009 10:02:23
od Kaj
Inkvizitor Dan píše: Taky me obcas zarazi, proc je ve svete tolik spawnu jen tak k nicemu.
Vedet, ze kazdy spawn ktery neni dost lukrativni na to aby na nem lide harvili penize = spawn k nicemu, tak bychom mohli zrusit 90 % spawnů. Nebudeme ale upravovat hru podle logiky uvazovani harvera skillu/penez: aneb jakykoliv klik do klavesnice navic nad kliky prinasejici co nejvice skillu nebo penez je zbytecny klik a ztrata casu.

Napsal: 30.03.2009 10:14:34
od Beruska
Kaj píše:
Inkvizitor Dan píše: Taky me obcas zarazi, proc je ve svete tolik spawnu jen tak k nicemu.
Vedet, ze kazdy spawn ktery neni dost lukrativni na to aby na nem lide harvili penize = spawn k nicemu, tak bychom mohli zrusit 90 % spawnů. Nebudeme ale upravovat hru podle logiky uvazovani harvera skillu/penez: aneb jakykoliv klik do klavesnice navic nad kliky prinasejici co nejvice skillu nebo penez je zbytecny klik a ztrata casu.
Welcome to Dark Paradise.

Napsal: 30.03.2009 15:19:02
od Inkvizitor Dan
Kaj píše:
Inkvizitor Dan píše: Taky me obcas zarazi, proc je ve svete tolik spawnu jen tak k nicemu.
Vedet, ze kazdy spawn ktery neni dost lukrativni na to aby na nem lide harvili penize = spawn k nicemu, tak bychom mohli zrusit 90 % spawnů. Nebudeme ale upravovat hru podle logiky uvazovani harvera skillu/penez: aneb jakykoliv klik do klavesnice navic nad kliky prinasejici co nejvice skillu nebo penez je zbytecny klik a ztrata casu.
Ale proc je tady pak radka spawnu, ktere se harvit vyplati, kdyz to absolutne degraduje veskere ostatni spawny v prirode. Znovu musim jmenovat Ils 2. Nikdo tam skoro nechodi a kdyz tak na minimalni mnozstvi spawnu a celej zbytek je prazdnej, pusobi preplacane a trochu kycovite. Proc treba vznikla ta orc pevnost s vchodem do orc dungu zrovna na ilsu? Kdyz ve svete je 150 orc fortu kam nepachne noha. Proc jsou vsechny ty lukrativni spawny udelany tak, ze na jejich harvest staci vybehnout 200 policek z Gz ( napr. lichove na Homare), nebo skocit do portu a ubehnout 200 policek (Ils 2 krakeni , headless knight Ils 1) , v pvp zone, ktera je rajem ressrobe nekru a magu atd. atd.
A kdyz uz to je tak jak je, proc se ty min lukrativni spawny obcas nevyuzijou k nakymu miniquestiku aby se nebehalo furt na stejny mista? Vzdyt hodit trochu spotrebaku do truhlicky a napsat do hry, ze banditi oloupili karavanu co neco prevazela je zalezitost 5ti minut. Prijde mi proste skoda, aby se diky tyhle nevyvazenosti 90 procent mist v prirode bralo za mrtve a nikdo tam nechodil. Taky mi neprijde moc fajn, ze si solo prsk udela za hodinu systematickym obihanim tehle spawnu stejnej mamon jako clovek co jde 2,5h nakej middle dung.

Napsal: 30.03.2009 16:32:18
od Johny Matovic
Inkvizitor Dan píše: Taky mi neprijde moc fajn, ze si solo prsk udela za hodinu systematickym obihanim tehle spawnu stejnej mamon jako clovek co jde 2,5h nakej middle dung.
imho vacsi

Napsal: 30.03.2009 16:40:15
od Redd
Já jsem třeba naházel do pár potvor takhle sochy a ještě je nikdo nevybral. To, že je nikdo nezabíjí, neznamená, že z nich nemůže nic padnout.
Třeba půjde okolo nějaký ňůbík s training zbraní a bude mít štěstí :-)

Napsal: 30.03.2009 16:49:01
od Karolilinecka
Redd píše:Já jsem třeba naházel do pár potvor takhle sochy a ještě je nikdo nevybral. To, že je nikdo nezabíjí, neznamená, že z nich nemůže nic padnout.
Třeba půjde okolo nějaký ňůbík s training zbraní a bude mít štěstí :-)
Jo a pak tu sochu na trhu prodá za blood brnko

Napsal: 30.03.2009 16:49:20
od Castian
Redd píše:Já jsem třeba naházel do pár potvor takhle sochy a ještě je nikdo nevybral. To, že je nikdo nezabíjí, neznamená, že z nich nemůže nic padnout.
Třeba půjde okolo nějaký ňůbík s training zbraní a bude mít štěstí :-)
si sa asi trochu uklikol mne padli naraz dve sochy z jedneho moba co sa da najst napovrchu..

Napsal: 30.03.2009 16:58:29
od Redd
Karolilinecka: A co to mění na tom, že se takový itemy můžou vyskytnout v "méně výdělečných" spawnech?

Castian: Nevim, buď jsi měl dva loot pytle a velký štěstí, nebo se uklik někdo jiný, do každé potvory jen jednu, nebo nějaký jiný pěkný item.

Na tom nezáleží, tohle se dělalo i třeba v dungu, když se určitá část probíhala a vědělo se, že to nikdo nezabíjí.

Napsal: 30.03.2009 16:58:43
od Johny Matovic
Redd píše:Já jsem třeba naházel do pár potvor takhle sochy a ještě je nikdo nevybral. To, že je nikdo nezabíjí, neznamená, že z nich nemůže nic padnout.
Třeba půjde okolo nějaký ňůbík s training zbraní a bude mít štěstí :-)
jj to je velice mudry postup ako degradovat dungy. :p

Napsal: 30.03.2009 17:08:48
od Joe
Bavite se tady o lukrativnich/nelukrativnich spawnech ale topic je training zbranich..
Co takhle rict jestli jsou ty zbrane pouzivany?

Napsal: 30.03.2009 19:29:39
od Byotch
Joe píše:Bavite se tady o lukrativnich/nelukrativnich spawnech ale topic je training zbranich..
Co takhle rict jestli jsou ty zbrane pouzivany?
Na trhu to zatim vypada ze jo :)

Napsal: 07.04.2009 21:13:54
od Napospas
V cechu tím taky bouchá kotel lidí :p

Jinak za sebe můžu říct, že ten gain mi na hb s krissem přijde +/- stejný jako v cechu s dýkou, což je pokrok, ale je to pro mě pořád málo :)
Co tomu snížit durabku, zdražit a zvětšit ještě gain? (vím že je to to "podej mu prs a sní celou ruku"). Ale řekl bych, že cílovou skupinu to v nynějším nastavení mine:
- ti, co jsou líní nebo už mají něco nahráno budou radši stát v cechu jestli je růst stejný, protože u toho prostě můžou dívat film, seriál, porno, cokoli.
- ti, co chcou trénovat venku to tak většinou dělali i do teď, bez train zbraní

Napsal: 07.04.2009 22:41:29
od Death Storm
Vim, ze je to offtopic a boli me huba, ze to rikam, ale Invizitor ma 100%ntni pravdu..to ze je spousta spawnu naprosto zbytecna ve svete je pravda, kdyby treba existovalo NPC, ktere vykupuje item ''skalp ze zbytecneho NPC'' tak by to rychle padalo :-) takovy like Daily quest...samozrejme by nemohlo jit o nakou zavratnou castku, ale aspon by se lide probehli po svete a PK by rozsirili pole pusobnosti z kouvu :-)

Napsal: 08.04.2009 21:05:24
od Aken
Inkvizitor Dan píše:Ja bych to zrusil zas uplne. Nvm co tady furt Miki neco resi ze hraci co nejchtej sparryingovat v cechu atd. Kdo nechtel trenovat v cechu, netrenoval tam ani predtim a mel postavu udelanou dost rychle, navic uz sem tady pred nakou dobou v jinym topicu psal, ze vytrenovat dunguschopnou postavu bylo uz PRED zavedenim tyhle blbosti rychlejsi v prirode. Takze najak nechapu proc tohle vubec vzniklo.
Ty chytráku vsadím se, že si postavu na hb nikdy nevytrejnil a píšes tu jak kdybys vytrejnil 20 postav. To je furt jen kamos psal, ze to leze, na mape jsem mel samé hlasky gain 2,5 nebo co si tu mlel o par postu vejš. Vem si tu zbran do ruky bez to ozkouset a pak mužes komentovat a navážet se do ostatních.

Napsal: 09.04.2009 18:35:29
od Inkvizitor Dan
Aken píše:Ty chytráku vsadím se, že si postavu na hb nikdy nevytrejnil
Nevytrenil no a jsem na to hrdej :p A asi tak posledni nazor co me zajima je nakyho hb skillera co si tam nabouchal 2 postavy za 14dni diky temhle zbranim.... prave kvuli takovejm lidem se mi nelibi ze se to zavedlo.

prave proto ze jsem vytrenil char mimo cech a hb bez techto zbrani mi dava pravo na nazor, ze je to zbytecne a ze to je cely o tom jestli clovek mimo to HB a cech chce jit nebo ne. Stejne je to nastaveny aby ten gain byl vesmes stejnej jako v cechu protoze kdyby byl vetsi, uz by to bylo prislis rychle. V cechu se muzes divat na film atd. tudiz to bude porad o lenosti.
Kdo boucha v prirode tak chce proste si zahrat a predpokladam, ze takovej clovek se nepodela kvuli tomu, ze to postavu bude mit max o 3 dny pozdejc.