Stránka 20 z 93

Napsal: 14 srp 2008 09:53
od Jarin Van Fead
nechcu se s tebou hádat, poněvadž máme opačné názory, ale:
Wilson píše: prebust to je jen v tom ze jiny chary aby tohole dosahli musej pro to puzivat itemy za nekolik M (kdyz nebudu pocitat bishopku), a jestli se ti 10 hp nezda jako vyhoda, tak je to smutny ...

nepouzitelny? nahodit luk dobandit 10 hp prepit gh, a zas prehodit na stit, jinou palnou zbran, to mas za dejme tomu za 5 sekund, a na fakt mas cas temer vzdy ...
1. Nj máš recht rang má výhodu, že ho to za dung ušetří pár smrtí :p takže ušetří fejm, ale zas tak extra výhoda to neni vzhledem k tomu jak dlouho mě vydrží.
2. 5 sekund se starat o sebe a nepomáhat grupě? nic pro mě :p

Napsal: 14 srp 2008 09:54
od Leny-m
Hahahah, zdál se mi příšernej sen, že rang měl v mythu 25 ar a nemohl jsem nikomu z GM vysvětlit, že se s tím skoro nedá hrát :pp

Jinak diskuze stylem: "mám nápad, jak tobě něco omezit" -> "táhni ty špíno jedna hnusná, běž si brečet jinam," je opravdu plodná :-) Fakt pokec tenhle topik.

Napsal: 14 srp 2008 13:07
od Morlith
otazka: ak podla vas tych 10hp zadarmo nei tak ubah velka vyhoda, preco vam tolko vadi ak vam ju zoberu ?
mne sa tez nepaci ze klerovi zobrali sumy, a ze mage robky maju malu durabku a ze zmenili x dalsich veci...
Niekto chcel vediet preco je rang tak dobry. Imho dmg spel, sakra dobry heal, dobry dmg na dialku = tazka strata fejm bo ked ve de stat tak nechcipne, dobre sumy, imho budte radi ze vam chcu zobrat len +10 hp a armor :p
edit: jedna mala vec, kazda hra, ci uz stolna kartova, alebo PC hra a hlavne hry na dlhe trate, akou UO je, podliehaju upravam a snazia sa vyvazovat, tak ako v Magicu kedysi boli ubah karty a dnes ich na sutazi nemozes pouzit lebo by to bolo nevyvazene... tak ako boli kedysi rare poklady a dnes cas od casu natrafis na rare cetku...

Napsal: 14 srp 2008 13:56
od Mulambo
Leny-m píše:Hahahah, zdál se mi příšernej sen, že rang měl v mythu 25 ar a nemohl jsem nikomu z GM vysvětlit, že se s tím skoro nedá hrát :pp

Jinak diskuze stylem: "mám nápad, jak tobě něco omezit" -> "táhni ty špíno jedna hnusná, běž si brečet jinam," je opravdu plodná :-) Fakt pokec tenhle topik.
No ale zacal si s tim ty, kdyz si se snazil vsemozne dokazat jak strasne rang to parry potrebuje

Napsal: 14 srp 2008 15:47
od Leny-m
Mulambo píše:No ale zacal si s tim ty, kdyz si se snazil vsemozne dokazat jak strasne rang to parry potrebuje
A to je přesně to, o čem mluvím... vy se začínáte prát o to, kdo koho dřív setře, naprosto přesný ^ :-)

Rang je dobrej jakej je.

Napsal: 15 srp 2008 07:43
od Han Gamms
Morlith píše:otazka: ak podla vas tych 10hp zadarmo nei tak ubah velka vyhoda, preco vam tolko vadi ak vam ju zoberu ?
mne sa tez nepaci ze klerovi zobrali sumy, a ze mage robky maju malu durabku a ze zmenili x dalsich veci...
imho budte radi ze vam chcu zobrat len +10 hp a armor :p
Kdopak nam to chce sebrat ? :) Klerici, kteří přišli o summy a magove, kteří přišli o durabku robek ? Pls pls vemte taky něco rangům :D

Až nějaké GM usoudí, že hold rang je tááák moc zvýhodněnej, myslim že vymyslí nějaké opatření, jak zjednat nápravu.

By mě zajímalo, co vás tak žene proti těm silver lukům najednou :)

Napsal: 15 srp 2008 11:33
od Big Bud
Spis dokaze nekdo rozumne vysvetlit proct tuhle feature maji jenom silver luky a ostatni silver zbrane ne? :p

Napsal: 15 srp 2008 13:39
od Alassea
Big Bud píše:Spis dokaze nekdo rozumne vysvetlit proct tuhle feature maji jenom silver luky a ostatni silver zbrane ne? :p
protoze lukem se strili a ostatnima zbranema se jen mlati !!! :D

Napsal: 15 srp 2008 15:58
od Pallando
Jagen píše:ona ta fame u ranga je sporna, u luciana ji dlouho neudrzis, v despech mas taky problemy...
me kdyz dojde fama na zbrane tak z packa vytahnu svitky na blesky a proste bleskuju, on rang kterej bleskuje taky neni spatnej, aspon tolik nefizuje jako s lukem missuje:)
Jak kdo, osobně nemám problém a znám také jiné rangy, kteří s tou fámou opravdu u Luciana ani v despech problémy nemají. Blesky používám nezávisle na fámě. Když dojde fáma, tak máš stále docela širokou paletu zbraní (elvena,+silver,+sovka s menší náročností, mystik, šutrovky).
Jarin Van Fead píše: tak a teď zabředneme do debaty o velikosti 10HP :roll:
poďme si spíš zadebatovat o tom, kolika smrtí vás tento přeboost v dungu ušetří? Ranger moc nechcípá. já chodím v dungu většinou bez silver luku bo ho dycky zapomenu. v těžším dungu chcípám málo, průměrně 2x-7x dejme tomu (když nemám své dny). V kolika případech by mě přeboost silverem zachránil? Od všech smrtí mě určitě nezachrání. Takže třeba 0-2 smrtí bych byl ušetřen kdybych ho měl.
Jn máte pravdu ten ranger je díky tomu luku strašně přeboost :D
Výrobní cena by se klidně mohla zvýšit, představoval bych si ji tak kolem 20k, ikdyž nevim jak změnit recept, aby to mělo i nějakou logiku. Možná přidat na výrobu nějaké diamanty, nic víc mě nenapadá.
Ještě taková hypotetická otázka -> kdyby byl silver luk zdražen mnohem víc, tak ho asi začnu zapomínat záměrně :p
No a zrušení přídávání +10HP rangovi, jak z mé hypotetické teze můžete vyčíst, tak efekt těch 10HP se zdá být zanedbatelným, ne vždy a ne pro každého, ale přesto si dovoluju to takto definovat.
Tudíž si myslím, že zrušení přidávání 10HP je zbytečným zásahem do systému, když sou prioritnější věci k řešení :twisted:
To, že ho nepoužíváš/neumíš použít je tvoje věc. +10 hp zadarmo je kotel moc, protože jinak honíš každý bodík str přes brnka a to je oproti silver luku sakra drahá záležitost. 10 hp není zanedbatelné a když už to chceš porovnávat takto, tak proč fena chain dává jen o 5str víc než fena ring, když je to topko a +5hp(str) je podle tebe dvakrát víc zanedbatelné? Navíc to zas až takový zásah do systému není a samotná změna je velmi jednoduchá a tebe se jak píšeš nedotkne, takže oba budem spokojení.

Byotch píše: A co se stitu tyce omezeni kite proc ne, ale dal bych to na drevenej kite.
Rozhodně ne, moje čísla použitá v příkladu jsou s dřevěným kite štítem, s tím 110ar prostě dosáhneš.
Han Gamms píše: fakt tu brečím smíchy retardi :D :D :D
když vás to tak fascinuje hrajte ranga :)
Ano, již hraji ranga.
Jarin Van Fead píše: 1. Nj máš recht rang má výhodu, že ho to za dung ušetří pár smrtí :p takže ušetří fejm, ale zas tak extra výhoda to neni vzhledem k tomu jak dlouho mě vydrží.
2. 5 sekund se starat o sebe a nepomáhat grupě? nic pro mě :p
1. Držet přeboost pomocí silver luku se dá držet v pohodě téměř po celou dobu dungu a dokáže to pomoct. Důležité je, jestli tě to zachrání od smrti, která je osudová pro celou tvou skupinu.
2. Tak to já preferuji se starat o sebe, tím pomáháš grupě asi nejvíce. Když se bandíš sám, ulehčuješ práci klerikovi, který se může věnovat jiným. Když si dáš o 10hp víc, v akci se můžeš věnovat jiným aktivitám o 10hp dýl. A přežít krizovku a zachránit výpravu je navíc pomoc grupě, která je nevyčíslitelná a to za těch 5sec imho stojí.

Napsal: 23 srp 2008 17:11
od Pipca Ponoskova
Legend Of Pain napsal:
no nato ze je to zadarmo mi to prijde ako sakra preboost no



je to zadarmo béééé
ako sakra preboost bééééé
má moc velký AR bééééé
má porty bééé
má srdíčka béééé
lečí jed bandou bééé
a co ta pauza na klamáky, to už si fakt děláte prdel béééééé

fakt tu brečím smíchy retardi
když vás to tak fascinuje hrajte ranga
myslim ze vetsinu těch ubrečenců, by to rychle přešlo, až by museli trenit prudérni taming a neustale harvit peří a klamáky a hodf na dungy

to už nikdo nevidí, ale prostě přebůůůst bééééé !!
tjn rang neni zas taková sranda chce to pouze trpelivost. Mám ranga a zas tak zadarmo neni...PK při taming, arch, mgr,atd. ale kdyz se to vsechno vzladne tak je to smrtici kombinace

Napsal: 11 črc 2009 14:54
od Blaznivy Sven
Zkusim nahodit diskuzi v jinym stylu.
Rang mi přijde jako super povolání hlavně kvůli určitý univerzalitě, takový "od každýho něco". Hlavně mě vždycky přitahovaly neuznaný výhody pasivních skillů. Přes všechny odradný řeči zlých jazyků sem trénil místo animal tamingu radši veterinu, snooping (kterej má mimochodem úplně úletový využití, ale to nechť zůstane know-how gildy) a podobný.

Poďme se pobavit třeba o trochu zapadlym skillu remove trap. Pár týdnů jsem se mu věnoval jako vedlejšáku v nadšení pro myšlenku jaký by to bylo mít 100%. zjišťoval sem, bohužel neznám nikoho kdo by měl byť přes 50%. Tak nezbylo než vyzkoušet. Za měsíc občasnýho přiložrukukdílu to šlo zhruba na 20%. Pozorování rozdílu který sem založil na jedný konkrétní pasti vypovídá, že 20% je znát. Inu, když si vemu kolik toho člověk v dungu vyšlápne, myšlenka, že ranger cestičku kde se ostatní trápí proběhne jako kobercem potaženou uličku a ještě v papučích s pěticentimetrovou pěnovou podrážkou je poměrně vyzývavá. V kombinaci s mágem jako průzkumná skupina, je to krása (za předpokladu, že je vše tak jako teď, že jsou dungy prošpikovaný pastěma).

Takže výstupní dotazy z tohohle elaborátu:
1.Co si Vy myslíte o remove trapu?
2.Kolik je tu rangerů s timhle skillem přes 50%?
3.Používáte ho aktivně při výpravách?


Jen pro zajímavost píšu co bych zkráceně asi odpověděl já:
1.Je to určitě mega skill pro fajnšmekry, opravdový rangy, kterýho výhodu ještě nikdo pořádně neobjevil, protože pravděpodobně neni nikdo kdo by moh říct mám 100 a funguje to/nefunguje to, hromada lidí si totiž myslí, že to de trénit jen chozenim dungů a stoupánim na pasti :-(
2.No při tom co pořád slyšim takový ty samolibý hlášky do tmy jako taming je nejdůležitější skill u ranga a že tak moc lidí s kterejma sem se o tom bavil ani neví jak se to dá různě použít asi dost málo.
3.Občas, radši si past přes kterou mám já či někdo se mnou přebehnout removnu a teprv pak běžim a tim zároveň regulérně trénuju.


Rád se o tom pobavim, ale na hašteřivý odpovědi bez nějakýho přemejšlení jestli to co napíšu je opravdu diskuze, takový jaký sem viděl na posledních dvou stránkách, neodpovídám.

Možný příští téma: Ortodoxní styl hraní ranga (sumuj, stůj, střílej, harmuj, házej klamáky, buď sekundární povolání) versus alternativa?
a teď poďte do mě!

Napsal: 11 črc 2009 17:40
od Inkvizitor Dan
1) Remove trap je pasivni skill, tudiz se aktivuje pri kazdym seslapnuti pasti a dava procentualni sanci na to ze past neda efekt. Takze ano pouzivam remove traps v kazdym dungu

2) Pokud si dobre vzpominam, tak tenhle skill by se nemel trenit (tim ze vlezes na zacatek decu nebo tak a tam probihas dokola jednu past.) Mel by ti lezt postupne tim, ze chodis dungy a ty pasti proste slapes normalne pri pruchodu dungu. ''Je zakázán trénink na předmětech, které nejsou svojí funkcí k tomuto účelu určeny (např. Ress kříž, pasti - na skill healing).'' - dovolil bych si tvrdit, ze tohle plati i pro trenovani remove trap

3) Viz. bod c. 1

4) Hodnota 100 bych rekl, ze bude zalezitosti nekolika let aktivnicho chozeni dungu, protoze na tech 20 co mam u klera to naslapat trvalo docela dlouho.

Napsal: 11 črc 2009 17:44
od Pheme
Blaznivy Sven píše: hromada lidí si totiž myslí, že to de trénit jen chozenim dungů a stoupánim na pasti :-(
Hele on jde remove trap trenit pouzivanim toho skilu na ... neco?

Napsal: 11 črc 2009 17:45
od Inkvizitor Dan
Pokud ano, tak bych odhadl ze to bude bug, nebo zneuziti nastaveni.

pasivní nebo aktivní?

Napsal: 11 črc 2009 17:59
od Blaznivy Sven
Ahoj, díky za pěknou první odpověď.
Remove Trap je aktivní skill, který zároveň běží pasivně.
Jen posledních 10% skillu jsem natrénoval opravdu ne tím, že bych přes ně přebíhal a opravdu ne tím, že bych používal bugy.

Hint: Otázka od Pheme je na místě.

Napsal: 11 črc 2009 21:54
od Papez
Jenom mě napadla taková blbůstka: existuje quest na elfí tětivu? Díky.

Napsal: 11 črc 2009 22:16
od Castian
existuje quest ktory s nou suvisi ano.

Re: pasivní nebo aktivní?

Napsal: 11 črc 2009 22:47
od Inkvizitor Dan
Blaznivy Sven píše:Ahoj, díky za pěknou první odpověď.
Remove Trap je aktivní skill, který zároveň běží pasivně.
Jen posledních 10% skillu jsem natrénoval opravdu ne tím, že bych přes ně přebíhal a opravdu ne tím, že bych používal bugy.

Hint: Otázka od Pheme je na místě.
Jej tak to me ani v nejmensim nenapadlo ze to muze fungovat i takhle,kdyz pasti jsou hlavni soucast stupnovani obtiznosti, diky za hint. Skoda ze to nefacha i na mob pasti.

Napsal: 22 zář 2009 12:51
od Roland Cypher
Ahoj, měl bych pár nováčkovských dotazů.
Kdysi jsem sice už hrával za rangera na DP se zaměřením hlavně na Taming, ale dost se od té věci změnilo, tak bych se rád zeptal zatím hlavně na 2 věci:

1) kde se dá sehnat na povrchu peří? Tak abych to zvládnul sám. Dřív jsem chodil na Harpye u Britainu, ale na tom místě teď stojí domy a místo, kde by bylo víc ptáků pohromadě jsem taky nenašel. Poslední dobou když už zabiju nějakého ptáka, tak tělo zmizí cca za 4. sekundy a nestačím si z něho vzít ani těch 25 pérek.

2) A jelikož mám stálý nedostatek šípů a od hráčů se mi podaří nakoupit jen výjmečně, tak bych se chtěl zeptat, jaká je nejlepší bodná zbraň pro rangera (asi jednoruční) ... teď mě hlavně napadlo, že bych si nechal udělat stříbrnou na obyčejné kosti, ať na ně neplýtvám zbytečně šípy, ale nevím jestli je lepší stříbrný kryss, nebo jednoruční kopí, či stačí jen obyč silver dýka.

Díky moc za informace a tipy, dřív jsem býval relativně obrychtovaný, ale teď si připadám jako bych tu nikdy nehrál (a to je asi dobře : )

Napsal: 22 zář 2009 13:23
od Acarus
Roland Cypher píše:Ahoj, měl bych pár nováčkovských dotazů.
Kdysi jsem sice už hrával za rangera na DP se zaměřením hlavně na Taming, ale dost se od té věci změnilo, tak bych se rád zeptal zatím hlavně na 2 věci:

1) kde se dá sehnat na povrchu peří? Tak abych to zvládnul sám. Dřív jsem chodil na Harpye u Britainu, ale na tom místě teď stojí domy a místo, kde by bylo víc ptáků pohromadě jsem taky nenašel. Poslední dobou když už zabiju nějakého ptáka, tak tělo zmizí cca za 4. sekundy a nestačím si z něho vzít ani těch 25 pérek.
Mizi nejspis proto ze je prejdes a jeste si je nerizl, tudiz maji 0 itemu v baglu to je pak nastavene ze takove mrtvolky se mazou. jinak harpijky lze sehnat v pohode na povrchu a nebo i v lehce solo pristupnem miste v dungeonu.