Stránka 19 z 26

Re: Necromancer

Napsal: 29.08.2012 12:22:11
od Sartoris
Zdravím,

Malá chybička pri používaní Vendety. Keď aktivujem Vendetou poison (napríklad na pavúkovi), tak to napíše hlášku v zmysle: "Spider actived poison on Spider" (presnosť hlášky teraz nezistím). A podľa mňa to by to malo písať "You (alebo meno hráča) actived poison on Spider". A zároveň, keď použijem Vendetu a pri tom sa my vybije jej sila (testované na hráčovi), tak hlášku "Zbran vycerpala svoji silu" uvidí hráč, na ktorom bola použitá Vendeta. A po správnosti by túto hlášku mal vidieť ten, ktorý Vendetu použil.

Prosím teda (ak sa jedná o chybu) o opravu. Ďakujem.

Re: Necromancer

Napsal: 03.10.2012 09:31:16
od Ian
Jen tak plácnu do větru... což takhle udělat necro specku která bude umět pořádně debuffovat? (za předpokladu, že se nebude dělat cler specka heretic)

Ability, nebo tedy spíše itemy, které by dočasně shazovali % do skillu a armory, např.:

Wand of magician's curse ... -10% magery, -20% Rezist spells (do pvp pozn. viz níže)
- nabíjí se na max 10 nabití pomocí morph wandek
Wand of armorer's curse ... cca -30 ar, - 20% parrying
- nabíjí se na max 10 nabití pomocí + zbraní
Wand of berserk's curse ... -10% do bojovek 20% tactics
- nabíjí se na max 10 nabití pomocí + brnek nebo + štítů

Dalo by se tam vymyslet hodně srandovin, třeba zavést základní wandky (či jiné itemy) s nižším účinkem a nějaké lepší great wandky s vyšším učínkem (použití za víc nabití), které by bylo težší získat.

Pojal bych to jako abilitu, tedy šlo by to i přes magic imunku.
Samozřejmě třeba do pvp by -10% magery bylo imba, do hráčů by to snížilo místo toho třeba o hodně EI.

Nejsem si jistý, jestli by na sféře šlo realizovat DOČASNÉ snížení % skillu. Eventuálně to udělat jen do NPC pernamentně s tím , že lze na jedno npc použít abilitu (item) jen jednou.

Za tuhle specializaci asi kompletně sebrat dmg kouzla krom Harmu a šipku.

Berte to jako námět k diskuzi. Nejsem až tak znalý nastavení hry, abych předkládal hotové návrhy. Jen si myslím, že tu pořádnej debuff char chybí a specializace necromanta je vhodnou příležitostí pro jeho zavedení :)

Re: Necromancer

Napsal: 03.10.2012 16:58:05
od Mihal
Nevidím v tom žiadny význam ani zmysel a neviem si predstavit niekoho, kto by to hral :) ... Budeš len postava, čo za drahý item bude zhadzovať staty/skily, výprave nepomôžeš takmer nijako :) ... v pvm nevyužitelne a drahe, v pvp taktiež ...

toto je teda môj osobný názor :)

Re: Necromancer

Napsal: 04.10.2012 07:31:05
od Ian
Díky za názor. Význam je jediný a to zvýšení DPS (demidž per seknd) celé výpravy v dungu, případně vlastním sumům při sólo hraní. Já bych si takovou specku udělal, jinak bych to nenavrhoval, že (Pvp neběhám) :D

Re: Necromancer

Napsal: 23.10.2012 08:08:02
od Louboutin
Bezte si hrat ty svoje wowka a lineage a neřešte tu takove nesmysly a nechte nekra v defaultu tak jak je.

Re: Necromancer

Napsal: 23.10.2012 08:17:52
od King
jak chcete specializovat neco co uz je je přece mag a nekr chybi zakladni char

Re: Necromancer

Napsal: 26.10.2012 11:17:42
od Leonidus
King píše:jak chcete specializovat neco co uz je je přece mag a nekr chybi zakladni char
Udělal bych základní char - Kapr :D :D - ale dobrej nápad .)

Re: Necromancer

Napsal: 13.02.2013 13:48:52
od Thao
co kdyby vendeta pridavala fencing podle skillu poisoning ? do hranice max 100 ?

Re: Necromancer

Napsal: 13.02.2013 13:52:34
od Shadowsong
Thao píše:co kdyby vendeta pridavala fencing podle skillu poisoning ? do hranice max 100 ?
naco?

Re: Necromancer

Napsal: 13.02.2013 14:05:04
od Xan
Zbytecny, na mlaceni to neni a technika na hitnuti skoro bez missu je a je podle me adekvatni pro nekra

Re: Necromancer

Napsal: 13.02.2013 18:33:58
od Mihal
Pačilo by sa mi to velmi ale povedzme si to na rovinu, bol by to dost velky preboost.

Re: Necromancer

Napsal: 13.02.2013 20:02:18
od Helloween
Já bych ty specky všechny zrušil :oP Ale kompletně...
Vyvolává to jen hádku mezi hráči, rozpoložení, dohady a já nevím co....Fungovalo to x let bež nějakých specek. :oP

Re: Necromancer

Napsal: 13.02.2013 22:43:09
od Acarus
Helloween píše:Já bych ty specky všechny zrušil :oP Ale kompletně...
Vyvolává to jen hádku mezi hráči, rozpoložení, dohady a já nevím co....Fungovalo to x let bež nějakých specek. :oP
hrajte bez nich, no problem.

Re: Necromancer

Napsal: 14.02.2013 07:11:11
od Helloween
Acarus píše:
Helloween píše:Já bych ty specky všechny zrušil :oP Ale kompletně...
Vyvolává to jen hádku mezi hráči, rozpoložení, dohady a já nevím co....Fungovalo to x let bež nějakých specek. :oP
hrajte bez nich, no problem.
To byla jakási jen ironická poznámka :P
Udělej základ takovej, jakej byl a budu hrát bez specek :P

Re: Necromancer

Napsal: 14.02.2013 10:39:10
od Acarus
Helloween píše:
Acarus píše:
Helloween píše:Já bych ty specky všechny zrušil :oP Ale kompletně...
Vyvolává to jen hádku mezi hráči, rozpoložení, dohady a já nevím co....Fungovalo to x let bež nějakých specek. :oP
hrajte bez nich, no problem.
To byla jakási jen ironická poznámka :P
Udělej základ takovej, jakej byl a budu hrát bez specek :P
Porad je, jen si nemuzete zvyknout na to, ze jsme nektera povolani chteli oslabit, tak take v zakladu v tom smeru oslabena jsou.

Re: Necromancer

Napsal: 18.02.2013 01:30:23
od Shadowsong
chcel by som sa spytat ci je spravne nastavene zaberanie slotov pri energy vortoch. pri pouzivani vortexov sa mi stale znizuje pocet slotov a to aj bez fizzovania. pr: zacnem s 2 sumami a 4 vortami, o chvilu uz dam len 2 sumov a 3 vortov, o chvilu mi zostane slot len na jedneho vortexa. vsetci summoni umieraju prirodzenou smrtou az na toho posledneho ktoreho ortnem. fizz ziadny.

Re: Necromancer

Napsal: 18.02.2013 07:10:55
od Nagash
Jen tak dál, doprzněte tohle povlání, ať už neni žádnej důvod ho tahat do dungu. :clap: :clap: :clap:
Nekdo tady odvedl pekně pos*anej kus práce.

Re: Necromancer

Napsal: 18.02.2013 08:26:11
od Mihal
SONG:

takto to funguje už veľmi dlho. Jeden vortex zabera cca 2 sloty a uvolnia sa až po dobe, ked sa rozplynie (neplati zabitie ani ort)

Re: Necromancer

Napsal: 18.02.2013 10:48:19
od Severka
Ahoj, ked to tu uz je - preco boli vytvorene sloty, ktore sa zaberaju aj fizzom a u wortov nefunguju vobec??? Nebol by lepsi proste limit xx summov a tie mozem furt bez ohladu na fizzz? U nekra sa to ako-tak da, ale mag/rang casto koncia na 0, mag u earthov fizzuje a rang fizzuje stale... Je to zbytocne zneprijemnovanie hry kde naozaj byt nemusi...

Re: Necromancer

Napsal: 18.02.2013 10:54:01
od Shadowsong
ak myslis nezaratavanie medzi sloty tak to hovoris o blade spiritovi. vortex, ako si mozes vsimnut par riadkov vyssie, sloty zabera a to dost znacne. blade spirit bol odtial vycleneny koli tomu ze je to jediny vampov summon a je povazovany za dost slabeho a nepraktickeho na to aby sa mohol vyclenit zo slot systemu aby sa ten vamp nemusel tyrat s prefizzovanymi slotmi s jeho ubohou magery. navyse ostatne povolania takto maju nudzovu poistku keby sa im nahodou podarilo prefizzovat si vsetky sloty (lebo vdaka sphere aj so 120 mgry kludne vsetky fizznes) a oni by potrebovali aspon jedneho dvoch sumov pre prezitie.