Stránka 19 z 58
Napsal: 28.06.2009 14:55:45
od Hunter
Dargor píše:velice aktuální testování huntere vzkutku, když post na foru je z 10.8.2004...
Opravdu, říkáš, je z toho data? Fíha, no potom .. krom toho tedy, že
nechápu, proč tady řešíš datum jakéhosi testování, když se bavíme o tom,
jak je nastavena šance na fizz (kdežto v tom testu se řeší,
zda-li šance funguje jak má), tak .. hmm .. v
zkutku se jistě zásadní věci, jako šance na fizz, budou měnit každý druhý týden. Ano, toto JE třeba předpokládat. A proto bych tvým jménem rád požádal o report každých 14 dnů o tom, zda-li je fizz mythu nastaven stále stejně. Děkuji.
Drudge Gadgeteer píše:Asi běžná rychlost zkoumání problémů tady. Tak to už se tu na hraní těším.
Ó ano. I tvým jménem.
Jaké zkoumání problémů xakru? O.o
WTF?
Napsal: 28.06.2009 15:41:13
od Mesmeric
Hunter píše:Dargor píše:velice aktuální testování huntere vzkutku, když post na foru je z 10.8.2004...
Opravdu, říkáš, je z toho data? Fíha, no potom .. krom toho tedy, že
nechápu, proč tady řešíš datum jakéhosi testování, když se bavíme o tom,
jak je nastavena šance na fizz (kdežto v tom testu se řeší,
zda-li šance funguje jak má), tak .. hmm .. v
zkutku se jistě zásadní věci, jako šance na fizz, budou měnit každý druhý týden. Ano, toto JE třeba předpokládat. A proto bych tvým jménem rád požádal o report každých 14 dnů o tom, zda-li je fizz mythu nastaven stále stejně. Děkuji.
Btw ten první odkaz ti nefunguje

. Jo jestli je to takhle nastavené tak to chápu a nedivím se, že se to kove jak se to kove. Ale spíše mi jde o to, jestli ta hranice fizzu měla být nastavena takhle vysoko obecně. Přeci jen myth nepadá zrovna extra moc, kopu docela pravidelně, tak tu padavost mám něják i docela okoukanou. A když teda konečně vypotím nějáké kovatelné množství ingotů, tak to ještě pěkně pofizzuje, to docela naštve.

Přeci jen cena myth kompletu není niják závratná a zrovna extra, super brnění to taky není, tak proč fizz tak vysoko? Ale tak jestli je současný stav vyhovoující, tak se s tím musíme smířit, co se dá dělat.

Napsal: 28.06.2009 16:35:34
od Reginald
Mesmeric píše:Hunter píše:...
Btw ten první odkaz ti nefunguje

. Jo jestli je to takhle nastavené tak to chápu a nedivím se, že se to kove jak se to kove. Ale spíše mi jde o to, jestli ta hranice fizzu měla být nastavena takhle vysoko obecně. Přeci jen myth nepadá zrovna extra moc, kopu docela pravidelně, tak tu padavost mám něják i docela okoukanou. A když teda konečně vypotím nějáké kovatelné množství ingotů, tak to ještě pěkně pofizzuje, to docela naštve.

Přeci jen cena myth kompletu není niják závratná a zrovna extra, super brnění to taky není, tak proč fizz tak vysoko? Ale tak jestli je současný stav vyhovoující, tak se s tím musíme smířit, co se dá dělat.

no ono si člověk musí uvědomit že dřív byla možnost kutat v guard dole takže problém nakutat myth tu nebyl...teď už je to hold jiný...
a to co tu hunter postnul,pochybuju že by se stim nějak za tu dobu hejbalo,nastavený to bude furt stejně...
Napsal: 28.06.2009 23:18:51
od Mesmeric
Reginald píše:
no ono si člověk musí uvědomit že dřív byla možnost kutat v guard dole takže problém nakutat myth tu nebyl...teď už je to hold jiný...
a to co tu hunter postnul,pochybuju že by se stim nějak za tu dobu hejbalo,nastavený to bude furt stejně...
Hádám, že jsi trefil hřebíček na hlavičku. Teďka guard doly neexistují až na Homare, ale i tam se dá dobře pojet. Možná v rámci nějáké spravedlnosti, by se s tím i mělo hýbnout.
Napsal: 28.06.2009 23:24:51
od Napospas
V době kdy se spíš omezuje je to nereálné
Napsal: 28.06.2009 23:29:19
od Reginald
Mesmeric píše:Reginald píše:
no ono si člověk musí uvědomit že dřív byla možnost kutat v guard dole takže problém nakutat myth tu nebyl...teď už je to hold jiný...
a to co tu hunter postnul,pochybuju že by se stim nějak za tu dobu hejbalo,nastavený to bude furt stejně...
Hádám, že jsi trefil hřebíček na hlavičku. Teďka guard doly neexistují až na Homare, ale i tam se dá dobře pojet. Možná v rámci nějáké spravedlnosti, by se s tím i mělo hýbnout.
pochybuju že by se stim hnulo...jediný co by se mohlo je trošku zhoršit přístup na Homore,jako vrácení luku guardum(pokud už se tak nestalo)nebo prodloužení toho antimagic pole,aby prozdění bylo horší...ale i tak to nijak neřeší vyskakující potvory,hold guard je guard,ale to už se tu řešilo několikrát a rozhodnutí je jasné...
Napsal: 29.06.2009 23:41:27
od Mesmeric
Reginald píše:Mesmeric píše:Reginald píše:
no ono si člověk musí uvědomit že dřív byla možnost kutat v guard dole takže problém nakutat myth tu nebyl...teď už je to hold jiný...
a to co tu hunter postnul,pochybuju že by se stim nějak za tu dobu hejbalo,nastavený to bude furt stejně...
Hádám, že jsi trefil hřebíček na hlavičku. Teďka guard doly neexistují až na Homare, ale i tam se dá dobře pojet. Možná v rámci nějáké spravedlnosti, by se s tím i mělo hýbnout.
pochybuju že by se stim hnulo...jediný co by se mohlo je trošku zhoršit přístup na Homore,jako vrácení luku guardum(pokud už se tak nestalo)nebo prodloužení toho antimagic pole,aby prozdění bylo horší...ale i tak to nijak neřeší vyskakující potvory,hold guard je guard,ale to už se tu řešilo několikrát a rozhodnutí je jasné...
Ale tak mě nejde o chráněné doly, pro mě PK v dole jsou docela vítané zpestření, páč mi hodněkrát k ingotům darují i spotřebák, spíše mi jde o tu fizzovst mythu. Ať myth padá jako doteď, ať si potvory vyskakují klidně i více, ale ať se nestane, že fizzne 5krát za sebou hruď při kování.
Napsal: 30.06.2009 00:11:19
od Reginald
vim trochu jsem odbočil,ale tak i tak jak psal Napospas v době utahování opasku se jen tak povolovat nebude...
Napsal: 04.07.2009 17:06:48
od Dargor
Jako pospo vubec nechápu o jaké době omezování mluvíš, protože jsem žádné omezování čehokoli nepocítil. Žádné omezovací opatření jsem nezaznamenal, maximálně tak, že v pokladech už padá velký výkal (rozuměj hovno), a to ještě jednou za tyden, tomu panečku říkám opatření. Jinak všechno je furt,metafora, milionkrát dražší, než dřív, čiže vubec nevim, jestli se kdy něco podnikalo v tomto směru, pochybuju... jak říkal megachytrý a do všeho zasvěcený Hunter se svýma nefunkčníma trapnýma odkazama, milion roků se s tim nehýbalo, proč by s tim někdo něco dělal ted, kor když žádné GM na nic nemá už čas, max na afk kontroly a to ráz za "tyden"...
Napsal: 04.07.2009 17:40:53
od Driana
Kdysi za Nb jsem potkaval v Nb dungeonech Craftika, a ted když mam na craftikovi hotove bojove skilly a +50 Tinkering tak mě to nechce pustit do žádného Nb dungeonu. Tak to má být?
Napsal: 04.07.2009 19:32:06
od Pheme
Napsal: 05.07.2009 09:29:59
od Byotch
Driana píše:Kdysi za Nb jsem potkaval v Nb dungeonech Craftika, a ted když mam na craftikovi hotove bojove skilly a +50 Tinkering tak mě to nechce pustit do žádného Nb dungeonu. Tak to má být?
Uz jsem na stejny problem upozornoval, Triglav rikalo to opravi, ale asi na to zapomel.
Problem je v souctu skillcupu.
Napsal: 31.07.2009 22:50:45
od Orion
Dalo by se nějak udělat to, že by se dali 'přešít' Pánské Skládačky a +Kovové roby na Dámské?
Skládačky jdou při výrobě v nabídce přešít, ale Kovovky nejdou...Dík za odpověd
Napsal: 21.08.2009 18:09:11
od Papez
Jen bych se chtěl zeptat gm týmu, jestli stále považují nastavení craft roby za ideální (durabilita 0ú0, prý stačí tři údery na zničení). Já osobně bych dal durabku na 2/2 až 5/5 s možností questu na řekněmě 15/15 - 30/30 jako moc velký luxus určitě neprojde). Proč? Vstup do Fanatic Caves není pro každého samozřejmost, plus s dnešní padavostí cobů mi craft roba s trvanlivostí ress roby nepřijde jako boží nápad. I s 5 durabkou by stačila všem, snad jen toho člověka, co to vymyslel - bohužel by se holt utrápil závistí

. Promiňte že to píšu znova, i když se to tu probíralo, ale prostě mi to nedá. Díky za pozornost.
Napsal: 22.08.2009 23:46:26
od Mesmeric
Papez píše:......durabilita 0ú0, prý stačí tři údery na zničení). .
Rly? Když je 0/0 tak fakt 3 údery? Stačí jedna šipka a máš po robce...takže pověst nelhala, jsou tam.
Napsal: 23.08.2009 06:21:28
od Pheme
No ten kdo vymyslel tu 0/0 craft robku k tomu asi duvod mel, me teda zustal utajen(snad nechtel, aby je crafti nosili a pk jim je mohli zebrat), ale to je asi tak vse, co s tim muzu delat
Napsal: 23.08.2009 11:12:24
od Prafotr Morava
Ta durabka je tam proto, že craft který si dříve udělal robku s durabkou třeba 15/15 o ni nemohl skoro nikdy přijít pokud v ní nechodil dungy nebo nekopal v dole, což ale nechápu proč by dělal...
Napsal: 23.08.2009 11:24:37
od Papez
Prafotr Morava píše:Ta durabka je tam proto, že craft který si dříve udělal robku s durabkou třeba 15/15 o ni nemohl skoro nikdy přijít pokud v ní nechodil dungy nebo nekopal v dole, což ale nechápu proč by dělal...
Nějak mě nenapadá, proč jít s craft robou do dungu..někoho ano? Krom toho, jak o ni rychle přijít? o brnění taky nemůže craft přijít, což se přiznává, že je neřešitelný "problém" Když už se smířili s tím, že nemůže přijít o brnko, proč se nesmířit s tím, že chce mít taky robu? Ne každého baví sledovat 70% fizz mytrilu jen proto, že si jedno nejmenované gm nechce připustit, že prosadilo blbost :p. (Já mu to klidně prominu, nikdo totiž není dokonalý, taky někdy dělám hovadiny že až nevěřícně zírám na svou vlastní blbost)
Napsal: 23.08.2009 12:15:33
od Mesmeric
Papez píše: Ne každého baví sledovat 70% fizz mytrilu jen proto, že si jedno nejmenované gm nechce připustit, že prosadilo blbost :p.
Eh on tě doma někdo běžné cástí a mlátí, že na sebe nemůžeš vzít robu????
Já o craftku přišel po 1 roce a to ještě vlastní blbostí při AFK kontrole.
Napsal: 23.08.2009 12:40:14
od Pheme
Takze co ten napad dat 0/0 durabku vyresil?