Stránka 18 z 23

Re: Mage

Napsal: 03.06.2013 21:33:21
od Harmer
Zdravim chtel bych se zeptat na magovi sumony kolik potrebuju magery na sumon a esi sou na to zapotreby este aji jiny skili jako treba metidace atd

Re: Mage

Napsal: 03.06.2013 22:01:09
od Tymyan
http://www.darkparadise.cz/main.php?pg=mage

Tu máš tabulku dole. Na vysumění není potřeba nic jiného krom magerky a regů :wink:

Re: Mage

Napsal: 06.06.2013 07:44:14
od Harmer
Lidi ja mim ze bych si na to asi mel prijit sam ale mohl by me nekdo poradit jak mam hrat maga na pvp :)

Re: Mage

Napsal: 06.06.2013 17:26:23
od Polarka
Harmer píše:Lidi ja mim ze bych si na to asi mel prijit sam ale mohl by me nekdo poradit jak mam hrat maga na pvp :)
no hraj a uc sa na vlastnych chybach... davaj duely s inymi prskami a premyslaj, preco si zas umrel :P

ako najskor je dobre magery 100, healing 50, rezisty tak blizko 100 ako sa da :P... Potom nastavit makra na hadzanie vsetkeho mozneho na nepriatela a nakych drobnosti na seba.
A este mat aspon +5 koze, robu a kona :) No a zvitky na ijs, kvf, pog... Ale aj rr, salat sa zide :/ No a dost hrat a tak, nevim

Re: Mage

Napsal: 25.06.2013 11:32:08
od Strigwyr
Je v nejakom dohladnom termine spustenie mag/nekro speciek?
uz je to celkom doba... :)

Inak - ak chcete spravit zase kvalitne PvP - dajte komplet fyzicku imunitu magom (pripadne aj nekrom) ... samozrejme s nejakym postihom... pripadne fyz imunita len proti hracom, npc nie... budu zase mag/nekro fighty, bude to zase o skille a o zabave lebo cele to behanie proti WH je trapas a fakt pekna nuda...

Re: Mage

Napsal: 25.06.2013 11:40:31
od Wallace
WH je nejsnaze zabitelny char s invul robama...nevim tady brecite ze beha sami war pritom je pvp porad stejny , sami prsk tak nevim co resis, neuzivis to nicim, je malo hracu, nic vic, a imunita proti melle( omezeni na plus zbrane, kamenky, destro a gard guny by dmg davali... nevsiml jsem si ze wh je imuni proti nejsilnejsimu kouzlu na dp(para) a nasledny blok, zdi ....

Re: Mage

Napsal: 25.06.2013 11:55:21
od Strigwyr
Wallace píše:WH je nejsnaze zabitelny char s invul robama...nevim tady brecite ze beha sami war pritom je pvp porad stejny , sami prsk tak nevim co resis, neuzivis to nicim, je malo hracu, nic vic, a imunita proti melle( omezeni na plus zbrane, kamenky, destro a gard guny by dmg davali... nevsiml jsem si ze wh je imuni proti nejsilnejsimu kouzlu na dp(para) a nasledny blok, zdi ....
Walko nerozumies tomu... ja nechcem oslabenie WH pretoze by bol silny, ale preto - ze behat proti WH je najvacsia nuda ktora nici uroven PvP.
2 prskovia s robami daju wh v pohode.. to ano... ale co je to za pvp ked behaju len a len WH... pekne otravne... a obranujes to kvoli tomu ze sam mas wh :) ja som mal kedysi sam WH, ale potom som poprosil a dostal som na zmenu obyc wara a bol som rad...

keby je na vyber speciek len obyc war alebo WH, tak si rozhodne vyberem obyc wara... (pokial by to bola stara klasika, medailon atd...) avsak destro sa podoba povodnemu warovi a je dobry tak v dnesnej dobe volim destra..

Re: Mage

Napsal: 25.06.2013 13:06:13
od Wallace
beham jak destra tak wh, nelobuju za nikoho, a to ze beha wh myslis ze na tebe naskakali 2- 3 wh amonthaci s wetcherem? jinak nikdo wh nebeha ... nevim proc furt brecis, zabijes prska mas regy nic vic, z wh mas aspon naky ten eq:) a imunita proti melle snad neni ani mozna a imho nesmysl by to byl

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 00:45:18
od Strigwyr
xx

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 12:10:16
od Mesmeric
Zapni mozek firečku.....prý Vas Flam Por......kristova noho. :shock: :shock: :shock:

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 12:37:28
od Thief
To je myšleno jako vážně?

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 12:56:35
od Mihal
Qvido píše:To je myšleno jako vážně?
Nieeeee to je len prvy koncept, este tam chyba GMroba s 230ar a kuzlo .kill a .tele ... a to in corp bude aktivna abilita ako u ivm monstier ktora sa bude striedat este aj s ijs ... A este som zabudol, ze bude moct byt len jeden char na serveri a ten bude mat Strigwire ...
Myslim, ze na wikipedii bude treba definovat nový pojem ako Strigwirovina.

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 19:09:11
od Kesemot
No Mihalovina tam uz je, tak preco nie :D (musel som)
K teme - bol by to taky kamikadze mag. Brutal dmg kym by neumrel :D

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 20:32:53
od Strigwyr
xx

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 21:47:41
od Wallace
s tim wos se mi to libi- ponechat svitky ))))))))))))))))))))))))))) wos z hlavy snad nikdo necasti( v pvp) :p a rychlejsi para taky dobry :p dokazes neco vymyslet normalniho?

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 23:04:09
od Strigwyr
xx

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 23:19:01
od King
Strigwyr píše: ludi ktory sa lepsie vyznaju v pvp ako ja sa da pocitat na jednej ruke.
sebevedomi ti nechybi teda

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 23:54:07
od Acarus
Strigwyr píše:Navrh DMG mag specky
(kedze uz je specka wh je mozne vsetko... :) )

staty: 90 str 140 mana 70 dex

nevyhody:
- nemoznost healenia bandazami (sameho seba, ani iny hraci)
- nemoznost WOS hlavy (ponechane zvitky)
- nemoznost IJS (ponechat zvitky)
- nemoznost sumonov a elementov
- nemoznost GH potionov
- nemoznost meteoru a explozie, pripadne aj VAO a VOG


vyhody:
+ in corp mani kuzlo (iba sebe, inym dmg magom), STR kuzlo (iba sebe)
+ nove kuzlo - za 6 many (2. kruh) prida cielu 9-10 many (sebe pripadne aj spoluhracom)
+ nove kuzlo - stit ako keby protect proti fyz. dmg
+ POG - dmg zvysena na 30, zredukovany manacost
+ KVF - dmg zvysena na 50, znizeny manacost
+ Vas Flam Por kuzlo
+ rychlejsi cast paralyze - ako keby zo zvitkov
+ za 30 many instant hiding
+ lifesteal abilita s equipom/itemom - +-30%? dealnutej dmg cielu sa o tolko healne
+ pasivna abilitka (20% ?)- pri zacasteni kuzla moznost fizznut vsetky akcie
+ sila TMR na 70
+ instant teleport za cenu 50 many (pripadne posuv facedirection o 5 policok)...
+ moznost nabit si kuzlom staffku s ktorou nasledujuci uder nemissne a ciel dostane nejaky dmg/stat efekt
+ kazdy kto streli/udre tohto maga (neplati na castenie kuzlami) dostane stamka/mana drain (-10 a -10)
Poprosim te abys slezl ze stromu a jal se nasledovat uz prachem zapadane stopy Mira k jeho laboratoriu, abys zjistil, co je a co neni mozne.
Dokud to nebudes umer rozlisit, prosim zdrz se takovychto fantasmagorickych napadu, ze kterych toho moc nejde pouzit.

Re: Mage

Napsal: 17.08.2013 23:55:34
od Sikulka
Mihal píše:
Qvido píše:To je myšleno jako vážně?
Nieeeee to je len prvy koncept, este tam chyba GMroba s 230ar a kuzlo .kill a .tele ... a to in corp bude aktivna abilita ako u ivm monstier ktora sa bude striedat este aj s ijs ... A este som zabudol, ze bude moct byt len jeden char na serveri a ten bude mat Strigwire ...
Myslim, ze na wikipedii bude treba definovat nový pojem ako Strigwirovina.
pockaj kebz ich bolo viac ako jeden tak bz stigwir pisal na forko ye ho dakto takz ako on pojel a to by us potom bol flam lebu yabit lamu stigwira je bud to bug alebo pomoc od gm ...

Re: Mage

Napsal: 18.08.2013 00:43:29
od Strigwyr
Acarus píše:.
Ospravedlnujem sa ze som si dovolil nieco v ramci diskusie navrhnut, post deleted.

Vobec tu nejde o to ze hento tolko a tamto tak a tolko. Islo o to, ze to bol koncept "DMG maga ktory dealuje dmg ako war" rozpisanie len teoretickymi navrhmi.
ale moze sa to rozpisat aj tak ze:
mag - DMG mag / elemental supporter / polymorpher
nekro? summoner / lich / bloodhunter
...

Fakt neviem... namiesto posthuntu sa tu snazim aspon nejaky koncept navrhnut namiesto 70% offtopiku co tu vacsina ludi spamuje a dostanem este zjeb :) pritom dakujem kritikom ze predniesli vlastne navrhy ked tu idu vychytavat kazdu jednu malu chybu.