Stránka 17 z 21

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 14:01:22
od Acarus
berny píše:
Acarus píše:netýká se to hlídačů
Tak ani bych neřekl, přístup na takovej hytl je tedko docela dost komplikovanej a i časově naročnej pro pk. A kdyz tedy zjistime vypravu, kterych do hytlu ted už nechodí mnoho, tak je stejne nepojedem protoze se nam to nerespne...
No vidis, ja narozdil od tebe vim ze tahle zmena s tim casem naprosto vubec nic neudelala, a ta doba respu je stale stajna uz minimalne rok, co balt predelal hlidany dvere. Tak asi k tomu.

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 14:09:13
od berny
Acarus píše:
berny píše:
Acarus píše:netýká se to hlídačů
Tak ani bych neřekl, přístup na takovej hytl je tedko docela dost komplikovanej a i časově naročnej pro pk. A kdyz tedy zjistime vypravu, kterych do hytlu ted už nechodí mnoho, tak je stejne nepojedem protoze se nam to nerespne...
No vidis, ja narozdil od tebe vim ze tahle zmena s tim casem naprosto vubec nic neudelala, a ta doba respu je stale stajna uz minimalne rok, co balt predelal hlidany dvere. Tak asi k tomu.
Jen tedy, když říkáš ze to je nastaveny tak, že my mužem vypravy vcelku dobíhavat tak nam porad jak na to. Častěji obíhávat respy? Nechodit do školy a kempit dungy? Nechodit pojezdy?

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 14:12:14
od Acarus
berny píše: Jen tedy, když říkáš ze to je nastaveny tak, že my mužem vypravy vcelku dobíhavat tak nam porad jak na to. Častěji obíhávat respy? Nechodit do školy a kempit dungy? Nechodit pojezdy?
Najdi mi prosim, kde rikam, ze vy muzete vypravy vcelku dobihavat.

Ja jen opravuji Wralla v tom, ze co se hlidacu tyce, tak ta zmena ve scriptu s respawnem, neudelala s respem hlidacu naprosto vubec nic. Tzn pro vas rozdhodne ho neprodlouzila.

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 14:13:03
od Wrall Nightmare
Acarus píše:No vidis, ja narozdil od tebe vim ze tahle zmena s tim casem naprosto vubec nic neudelala, a ta doba respu je stale stajna uz minimalne rok, co balt predelal hlidany dvere. Tak asi k tomu.
Dobre, tak se to ty novinky netyka, ale stejne bys mohl pouvazovat nad zkracenim respu hlidacu. Kdybych mel byt konkretnejsi a mohl jmenovat 1 hlidace v kazdem dungu, pak v TK to LSN dole v mensi mistnosti, kde skacou tarantule, v Cove Liche Queena, v CV Cyclop King v lodenici, v Hythu Key Keeper na zacatku, popr. Balron v pulce, ve FDD Balron pred fire mistnosti. To me tak napadlo z hlavy...

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 15:14:36
od Robin de Martis
Až rozdělíte svět na blue/red, tak mužete něco vymýšlet..do té doby, kdy může mít každý modrou i červenou postavu je to uplně zbytečné.. Sami už to tu rozdělujete na blue a red.. At modráci nelezou do dungu apod.. Tak k čemu Vám modré postavy jsou... Rozdělí se to..Modráci budou dobíhat červené a červení modré.. Pak se chytneme za ruce a půjdeme společně budovat lepší a prosperující svět!

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 15:28:48
od Beruska
Mě se třeba v tomto hrozně líbí Kváky 1 a 2 - je to krátký, akční, dá se to zajít za chvilu, pro pk, který má štěstí a je pohotový, je to doběhnutelný, ale přitom pro lidi, co si dávají pozor, to vůbec není rizikový, protože buď máme track žeano, nebo máme zeď, žeano. Takže finále je to, že my jsme za uchem spokojení, protože se to dobíhat a když se lidi odezdí, je to prostě náš fail a přitom modráci si to můžou vesele chodit a když jsou obezřetní/rychlí v postupu, měli by být vpohodě. Ještě doplním, že (nevím, jak přesně dlouho trvá zmizení lodě) nás kontrolování toho dungu taky něco stojí... víc takovejch!

Ale to se opakujeme žejo... s tou obezřetností.

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 16:42:12
od Lucky
Zacal bych zlepsovani tim ze odstranim pauzu relogu pk/frakce, k nicemu to neni akorat to prudi, relogy samotny (umru za pk-relognu na ch/o) by byly púostihovany ale tohle je fakt hloupost, to me treba vzdycky odrazovalo abych byl na frakci jelikoz mam pulku charu pk a jejich alternativy nemam v modre verzi, tak jako vetsina lidi.
Jinac za casu frakce se myslim oslovovala Amontka a mozna jeste naka guilda jeslti nechtej udelat frakci, jestli a kde to ztroskotalo nevim.

Ohledne kvestu/eventu, stacilo by treba do pk sekce obcas hodit ja nevim chystame otevrit tohle mesto, tenhle prusmyk, chystame testovat tenhle dung mate zajem?
Tohle si hraci sami neudelaj nakej pvp event a to vim o cem mluvim .. nabehnout doprostred cove jediny ceho se clovek docka tak je GUARDS! Driv sme to resili tak ze sme napsali snowerovi a rekli sme mu naky napady ktery se dostavily v tu chvili a bud to vyslo nebo ne, ted tahle realizace chybi a celkove nak chybi pvp gm... Ty mas Acare plno prace se vsim okolo a vetsina gm jak si naznacil se venuje pve.

Add dungy - vcera sme meli s Wilznem vasnivou debatu, dosli sme k tomu ze wrong/ice by chtel neco udelat s vlezem pk at to neni tak rychli, ja navrhoval umele implementovat patro, popr rozdelit a přetvorit zacatek pro pk tak, aby to nebylo jen klikani a zabralo to nejaky cas. On navrhoval pristupnost pouze z t2A coz sem zamitl s tim ze kdyz pujdu dung za pk nepudu preci nekam do hajzlu hledat vlez, ale budiz.

Co s tema PK virtues portama? budou?

Celkove pk nechteji prezivat na cove pvp, ale chteji si neco i vydelat takze proto pojezdy. Jak to zmenit netusim, ale pravdou je ze guilda uz vpodstate poradne nepojizdi. Namisto toho se jede PVE.

Vic zon jako je ilsh 3, to by potesilo, lepsi pristup na ilshenar a lidsky timery hlidacu v dungach

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 19:03:50
od Inkvizitor Dan
Ja bych treba mel vymysleny eventy, jenze na to bych potreboval spolupracujici GMko...zkusenosti jsou zatim takove, ze krom te literarni souteze kterou si organizacne obsataravam komplet sam me byl odignorovan kazdej navrh jak na foru, tak poslanej PMkou ke zhodnoceni. Nikdo nemel ani dostatek slusnosti mi odpovedet na dotaz proc to bylo bez odezvy, pripadne co tam bylo blbe abych dopriste vedel ceho se vyvarovat. Takze trochu ztrata motivace....

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 19:29:19
od Retromancer
Návrh na úpravu PvP na DP

První premisa - musí existovat čtyři strany.
První strana jsou vrazi, jejichž pozitivem je, že mohou zabíjet výpravy.
Druhá strana jsou PvP orientované modré guildy Order.
Třetí stranou jsou PvP orientované modré guildy Chaos.
A čtvrtou a poslední stranou jsou modráci bez umístění, též známí jako PvE hráči, nebo mobaři a nebo "v dungách chodící váčky mamonu".

Protože O/Ch nemá prakticky vzato jiný zdroj zisku, než zabíjení členů druhé strany té samé mince a PK, je jeho provoz vždy ztrátový. Narozdíl od PK nemá možnost zabíjet naducané "váčky mamonu" v dungeonech, proto je třeba provoz PvP za člena těchto frakcí velmi zlevnit. Zlevnit natolik, že bude možné hraním PvP sponzorovat samotné PvP.
Ano, hraní PvP za frakce musí být jednodušší, kvalitnejší a zábavnější než hraní za PK. Protože pro server je užitečnější hráč, který ostatním hru nekazí a od hraní je neodrazuje, než hráč, který toto dělá. Myslete si, že je to brekot, ale je to prostě tak.

Základem PvP ve světě tedy budou Order a Chaos. PK budou hrát třetí stranu, tak jak to bylo zamýšleno a jejich zabíjení a boj s nimi musí být pro hráče O/Ch vždy ziskovější, než zabíjení druhé frakce. Vyhneme-li se imaginárním honourům známým z WoWka, je třeba, aby odměna za zabití PK byla mnohonásobně vyšší, než za zabití protivníka opačné frakce.

Co se týká provozu PvP a jeho ceny. Při současném provozu na DP nelze moc mluvit o nějakém smysluplném boji s nějakými pravidly a ani za současné situace nelze nijak moc získat údaje o ceně provozu a náročnosti normálního PvP.

V ideálně funkční ekonomice bychom prostě hráče hrající PvP nechali získávat zabíjením protivníků předměty, které by využili hráči PvE, kteří by vyráběli naopak předměty pro každodenní použití v PvP. Obecně řečeno například - hráči PvP by vyráběli svou činností +25 pláty, které by měnili za KVF svitky. To na DP moc možné není - právě proto, že každý hráč na DP, a ti PVP hrající zvlášť, touží po naprosté samostatnosti co se výbavy týká.

Proto bych navrhl jistý reward systém pro hráče O/Ch i PK.
1) V nakupovacím automatu by bylo možné koupit jakoukoli zbraň, zbroj, svitek, káď s lektvary a podobně. Důležité je, že pouze výsledný produkt, nikoli surovinu.
2) Jakýkoli takto koupený item by se linkoval pouze na kupujícího.
3) Vytvoření dlaždice, která najde a vyhledá předmět s parametrem "koupený z PvP rewardy" a tyto dlaždice umístit do dungeonů.
4) PvP reward coiny na nákup itemů by se získávaly dvojím způsobem - první by byl rozkládáním nepřátelské PvP výbavy a těl, druhý by byly poklady a reward gate na koncích dungeonů - možnost pro modré hráče obchodovat s PvP hráči. Dále možné eventy a boje o města.
5) Bonus by samozřejmě měla PK výbava rozložená O/Ch hráčem. Samotné PvP reward coiny by byly normálně obchodovatelné, koupená výbava vzhledem k linknutí už nikoli.
6) jakýkoli PvP hráč by samozřejmě mohl používat i svitky a lektvary vyrobené normálně.

Vzhledem k tomu, že Order, Chaos a PK jsou protivníci bylo by bezpodmínečně nutné, aby jeden a ten samý hráč nemohl hrát více stran. To by bylo třeba hlídat a trestat.

Výhody : PvP v předmětěch z PvP reward coinů by probíhalo mimo oblast dungeonů. Do nich by bylo třeba brát pro všechny strany standardní výbavu. Při dobrém nastavení odměn za PvP (především bonus za zabitého protivníka - NB item na "říznutí" těla a získání tak předmětu k rozložení) reward systém by byl provoz PvP opravdu pouze za hru.

Nevýhodou je zcela jistě náročnost na naskriptování a hlídání prohřešků (relogy a úmyslná úmrtí "naoplátku", které by určitě byly, alespoň zpočátku.

Tak co, je to až tak praštěné? :paranoid:


EDIT : a pokud by něco takového začalo fungovat, začal bych se bez problému věnovat zlehčení dobíhání dungů za PK.

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 22:07:48
od Lucky
No je fakt ze je skoda ze si tu clovek nemuze ciste za pvp koupit TOP itemy jako je napr pure pvp item skladacka ... to mi tu dost chybi.
Vypada to zajimave ale kdo ví, tohle neni wowko.

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 22:17:12
od Anger
Ty jo Retromancer dobre :)

Me se teda taky libi to ze by frakcni hraci meli mit o dost levnejsi moznosti se dostat k vecem ( tem zakladnim)
Napr za jedna pk nebo clena druhe frakce (500,200 nejakych bodu,) a treba porizovaci cena 2000 bodu za kad s 50 tmr nebo 500 regu od neceho nebo dokonce nizsi cena.Proste aby to bylo vazne levny a ten hrac by netrpel nakym strachem ze ztraty ekvipu.

Pk by bylo jak je ted.A navic bych zase zavedl frakcni runy teda nemuseli by kopat na hlavu :)

To je podle me jedina moznost obziveni frakce dam jim proste poradne support.

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 23:03:21
od berny
Jako frakční runy by být mohli, ale.....

Když zavést runy , tak snižit i ten timer hlidačů.

Protože jinak by samozřejmě runy byli k ničemu, když neni co pojíždet ;-)

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 23:25:13
od Wilson
by me zajimalo na jakym systemu si predstavujete ty runy, kdyz ne aby hazeli na hlavu? si myslite ze o/ch pujde za vama a bude cekat hodinu a pul na hlidace a vy budete uz davno mit pojety 3 jine dungy? :lol:

Edit: ja si myslim to ze to hazi na hlavu + je tam ta % sance na to ze to toho o/ch kopne je dobre vymysleny, ono ani nijak nevim pri soucasnym nastaveni co byste jinyho chteli vymyslet, aby to melo smysl a plnilo to svoji roli ...

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 13.01.2011 23:49:31
od Inkvizitor Dan
Co se tyce PK vs PVM hraci, chtelo by to pouzit jeste jeden uhel pohledu na celej system a polozit si nekolik otazek:
Je opravdu system ze pk dobihaji vypravu nekolika usmudlanych dobrodruhu jdoucich za bajnym pokladem v jeskynni plne draku v poradku? Ze je tahne vic nekolik usmolenych equipu nez onen poklad na konci?
Je opravdu v poradku ze jsou nektere dungeony frekventovanejsi nez lecjake mesto?
Je opravdu v poradku ze je vsechno potrebne pro PVM hrace uvnitr gz a po svete jsou jen bezcilne harvy, nebo nb questiky nezazivne pro pokrocile hrace?
Je v poradku ze se ke kazdemu dungu da priportit runou primo pred vchod, nebo alespon dojit po temer safe ceste?
Je ok, ze maj hraci pristup neustale do vsech dungeonu? Ze jiste nizsi hracske kruhy nebo jak bych to nazval proste nemusi kvuli sve nezkusenosti/neschopnosti ziskavat prijem na povrchu, nebot temne podzemni komplexy plne nejhorsich nestvur by nemuseli byt pro kazdeho joudu co namakruje postavu a vyzebra bloodko?

+ viz. dalsi veci s travel systemem a tim co sem popsal v drivejsim postu.

Pokud si totiz tyhle otazky nepolozime budem se stale tocit s PK v jednom zacarovanem kruhu : PK friendly nastaveni + prazdnej svet - jedinej prijem v dungu, pk dobihaji a pojizdeji, modraci placi. Anti-PK zmeny + prazdnej svet ,pk stalne nema kam jit jinam nze do dungu - pk breci, snazi se najit si zpusob na prijem, vyporadat se s nepriznivym nastavenim, casto to konci prekrocenim hranice pravidel, dalsi problemy, pvp skomira, nikdo to nechce grat. Pak se zas povoli uzda smerem PK friendly a cely to jede od zacatku.

Jeste jednou musim zduraznit ze by to chtelo aby byl zaklad hry behani po svete po povrchu. Je o jen o tom odhodlat se vzit rozmazlenejm DP hracum cast prehnanyho pohodli a standardu na ktery sou leta zvykli.

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 14.01.2011 01:47:21
od Kelnor
Modří nebudou běhat zbytečně a přehnaně po povrchu, stejně jako se obyvatel Manhattanu nepůjde v neděli odpoledne s rodinkou projít do Bronxu ... Proč ? Protože nechce aby ho někdo zastřelil ...

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 14.01.2011 03:52:55
od Anger
Kdyby runa kopala kopala vzdycky ale ne na palici.

Nejlip treba sekce ktery se aktivujou az se vstupem pk.Tim by se dung rozkouskoval na sekce (3-4?)

Jinak si myslim ze neni dobra cesta omezovat travel system mezi mesty.Spis dat do prirody neco co ty lidi vylaka.Treba tri fenixe na volnym prostranstvi,Sem balika okolo par monster,Sup sem zase 5 krakenu,Hle a co tamhle Par draku a na konec Wyrma.

To bylo videt i na pvp zone ze tam lezli i normalni ne uplne pvp hraci aby si neco naharvili a nemuseli schanet skupinu + udelat si cas 2hodky ++.

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 14.01.2011 04:38:15
od Grim
Lucky píše: Ohledne kvestu/eventu, stacilo by treba do pk sekce obcas hodit ja nevim chystame otevrit tohle mesto, tenhle prusmyk, chystame testovat tenhle dung mate zajem?
Něco v tomto duchu se v současnosti připravuje.
Lucky píše: ... Tohle si hraci sami neudelaj nakej pvp event a to vim o cem mluvim .. Driv sme to resili tak ze sme napsali snowerovi a rekli sme mu naky napady ktery se dostavily v tu chvili a bud to vyslo nebo ne, ted tahle realizace chybi a celkove nak chybi pvp gm...
Myslím, že záleží dost na tom, co od toho sami hráči čekají a jestli jsou ochotní dodržet pár základních pravidel, aniž by nad nimi stál někdo s bičem. Ale v podstatě domluvit se můžete i sami ne? Co se týče věcí, které musí přidat GM - mám za to, že jsou jen vrcholkem nějakého konkétního nápadu a ten rozhodně hráči vymyslet a rozpracovat mohou. Pošlete mi ho PMkou a rád ho přečtu. Víc ti předem neslíbím.
Otec Z Nebes píše: Přibyla nová GM, ale stejně kvesty pro pk jednou za uherskej rok udělá akorát Acarus... co třeba začit u tohoto.
Proč ne. Nějaký rozumný, který bude mít odezvu u hráčů navrhni.
berny píše: Pro acara: taky souhlas, kvesty, eventy by jsme si mohli vymyslet samy, zkusim s tim něco udělat.
Výborně!

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 14.01.2011 07:26:51
od Marcus De Raven
Retromancer píše:Návrh na úpravu PvP na DP
Když to tak čtu, a toto by platilo, mám úplnou chuť se připojit do O/CH bojů se svým warrem, to by byl masakr!! :wink:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 14.01.2011 08:57:20
od Perseus
Marcus De Raven píše:
Retromancer píše:Návrh na úpravu PvP na DP
Když to tak čtu, a toto by platilo, mám úplnou chuť se připojit do O/CH bojů se svým warrem, to by byl masakr!! :wink:
A o to tu přesně jde. Aby se frakce zase rozjely a aby se našlo i pár frakčních co nekamarádíčkují s PKčky pač je zcela normální model: Jednu blue postavu mám ve frakci a jednu red postavu mám v Hated či jiné partě výtečných mladých vytálních lidí s podezřele rudým jménem.

Pauza mezi relogy mezi pk ch/o by měla minimálně zůstat jek je nebo dovolit zvolit jen jednu stranu buďto PK nebo Frakci.....

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Napsal: 14.01.2011 09:48:09
od Zoldnier
Frakcie by sa mali jednoznacne ozivit. Niet vacsej srandy ako boje medzi o/ch/pk. Musim povedat ze aj forum pre o/ch je dost mrtve takze thumbs up pre ozivenie :mrgreen: