Stránka 17 z 42
Napsal: 05.06.2009 09:06:21
od Ducky
Byotch píše:Ja teda objekt na nekoho konkretniho taky nemam a lidi me neumiraj/ly. Staci rict magoj at na sebe neco napise, prokliknes war vytahnes si ho a jedes.
Bych te chtel nekdy videt hrat, slova na foru mas docela silny

Ono vsadim se, ze kdyz ho mam na makru tak hodim tomu magovi ivmko o takovejch minimalne 5-10 vterin treba po skoku rychleji nez ty coz v urcitych pripadech muze rozhodovat o smrti.
Preci jen :
magu rekni mi neco
mag: blablabla
Vypnout war
klik na text
klik v paperdolu na status
klik hotkexe na ivm
target statusbar
nevim no :p ale to uz tu zase mluvime o blbostech protoze takovy makro si udelam i v asistu
Napsal: 05.06.2009 09:46:42
od Byotch
Ducky píše:Bych te chtel nekdy videt hrat, slova na foru mas docela silny

Ono vsadim se, ze kdyz ho mam na makru tak hodim tomu magovi ivmko o takovejch minimalne 5-10 vterin treba po skoku rychleji nez ty coz v urcitych pripadech muze rozhodovat o smrti.
Vsak to nepopiram ze mu to ivm s tim makrem hodis rychleji, jen rikam ze tohle makro nerozhoduje o tom jestli si top nebo ne jak tu jini naznacujou. I bez tohodle makra dokaze clovek hrat velice dobre ze to grupe necini problemy. Pokud je mag neschopnej nebo machruje tolik ze potrebuje 2x clery aby ho meli na makru a delaly mu ochocenyho pejska kdykoli si rekne tak jeho vec no.
5let hraju jen clera, to ze nekomu nevyhovuje tahani zalozek protoze jeste hraje maga, ranga, wara, negra a ja nevimco jeste je jeho problem. At toho clera nehraje a muze logovat ty jiny chary co ma.
Napsal: 05.06.2009 10:32:18
od Castian
Neco mi napovida, ze hrajes i krafta a tym padem nic co si rekl neni relevantni!!!!!!
Napsal: 05.06.2009 10:32:41
od Lucky
Spoustu lidi si ho zkusilo, vetsina zjistila ze bez programka to neni defakto nic moc. A tak me spoustu techto lidi pise o nepadave joko. Nebot je to pro ne lepsi nez phoenix (ktery si neumi dopsat a tudis nemaji stejne herni vychytavky jako treba Emp O_O ). Pro me je tahle debata uz zbytecna. I velci zastanci tohohle programu na nej rezignuji, ja osobne bych uz byl asi taky proti (mezi zastanci napr: Elisha, Snow asj Wilzn me psal :p ) takze tak.
Jinak Empe k tomu co pises, je to fakt k smichu. Docela me to pripomelo me oblibene nedelni partie, kdy moderator polozil politikovy jednoduchou otazku (tipu nezlepsije to teda skill?), ikdyz je jasne ze ano tak presto odpovis dlouhym nic nerikajicim slohem. Nehlede na to (jak psal Mulambo) ze si tak trosku protirecic.
Kazdopadne na verdikt jsem taktez zvedavy.
Napsal: 05.06.2009 10:38:37
od Castian
No to stare yoko 0.3.30.4 se mi nezda nic extra, protoze jak uz sem napsal v jinem topicku nefunguji tam prikazy jako "uo.findtype" na kterych je postavenych nespocetne novych spolehlivych scriptu. To yoko je asi jeste z doby kdy se masovo pouzival prikaz "go to" a zepri to neni moc rozumne s nim scriptit.
Jedina vyhoda tehle verze je asi ta, ze je to jedina ke ktere se daji najit zdrojaky:-D(no jo je jeste jedna starsi Injection 0.1:p) Tym padem si staci najit obetavou dusi co umi programovat v jazyku v kterej je yoko a hura udelat si vlasny Base 0.3.30.4 ktery nepada a dokaze vyuzivat i novodobe scriptiky:p
Napsal: 05.06.2009 10:47:57
od Lucky
Castian píše:No to stare yoko 0.3.30.4 se mi nezda nic extra, protoze jak uz sem napsal v jinem topicku nefunguji tam prikazy jako "uo.findtype" na kterych je postavenych nespocetne novych spolehlivych scriptu. To yoko je asi jeste z doby kdy se masovo pouzival prikaz "go to" a zepri to neni moc rozumne s nim scriptit.
Jsi si jist ze nefunguji? V tom priapde bych nemohl pouzit rrko, nemohl bych kopnout runou prez makro (pr UO.FindType(runa, barvaruny, "my") )
Ale o nefunkcnosti techto (a dalsich) maker jsem se zatim nepresvedcil.
Jedine co bylo treba prepsat bylo | --> or tusim. Jinak sem se s problemem nesetkal, Kazdopadne Snower vcera obevil tusim Charprint ze nezna. Ale to sem ani ja nikdyn epouzil, takze nevim.
Napsal: 05.06.2009 10:52:38
od Castian
vecer skusim tu tvoji verzi, mozno sa s tym uz niekto hral a mas tam novsiu verziu script parseru(nebo neco jine:p)
Edit: Jinak jo sem si celkem jistej... prekopcil sem autoload.sc a hotkeye z verze 505.18 do tehle verze a vyhazovalo error prave pri nalevani TMR kde je uo.findtype
Napsal: 05.06.2009 11:40:48
od Vretoman
Osobne si myslim ze tato sfera je robena tak max pre assist. Na jednej strane tu mame 0,51,ktora uz davno presluhuje a na druhej strane klienta tu budete mat dost super vec co nahradzuje party system,co je z mojho pohladu velmi dobra barlicka pre hru a zvysenie skilu (pozor na rypalov-nehovorim ze staticke zalozky urobia z nicoho vsetko - ale pomozu) Dajme si otazku co patri ku najtazsim veciam na koncepcii DP dungov-skoky a pasce. Po case sa zase zacnu ozyvat ludia ze aj top dungy chcu stazit, co bude musiet chudak Balt vymysliet... Uz povolenie YOKA bola podla mna pikacovina ale ked uz tu je YOKO tak si myslim ze povolenie Phoenixu tomuto shardu az tak velmi neublizi. Teda neviem mozno sa nieco zmenilo v dungoch berte to s rezervou ja uz tu nehram len sa snazim refreshovat accounty ani to mi velmi nejde

Napsal: 05.06.2009 12:31:42
od Dave Lister
Lucky píše:Jinak Empe k tomu co pises, je to fakt k smichu. Docela me to pripomelo me oblibene nedelni partie, kdy moderator polozil politikovy jednoduchou otazku (tipu nezlepsije to teda skill?), ikdyz je jasne ze ano tak presto odpovis dlouhym nic nerikajicim slohem.
joo, me to zas pripomelo
tohle :p
Napsal: 05.06.2009 12:42:51
od Pallando
Vretoman píše:...
jenze po stizeni top dungu volaji lidi uz ted, nezavisle na tom jestli se neco bude povolovat nebo ne
a to nepadani zalozek chteji spis pro zpohodlneni a zabavu, nez pro zlehceni, protoze to co musis delat je neustale tahani zalozek (a navic na yoku, aspon co mam ja, nemuzes mit stejnak vytazeni vic nez 10 lidi, coz bohuzel na celou vypravu casto nestaci, to me taky tak trochu vadi), navic v situaci kdy mas vytazenych 10 lidi a dostanes cc, tak to akorat nasere, zvlast kdyz to padne v prubehu dungu vicekrat, jasne ze by nastup nepadajicich zalozek znamenal zlehceni, ale i zpohodlneni... ja jen rikam, ze me by stacilo nemit tolik cc, ty zalozky budu klidne tahat jako doposud (kdyz by nekdo vytunil treba nejaky to yoko, aby bylo stabilnejsi, nezlobil bych se, whatever)
to Byotch:
taky jsem mel tu cest te videt v dungu a popravde me predstavy o klerovani se asi nejspis rozchazeji trochu s temi tvymi, jinak tvuj zpusob tu uz popsal Ducky, nanejvys nepohodlny, zdlouhavy atd, navic kdyz se kouzli a skakaj ti lidi na to misto kopu, tak se to pismo kolikrat prepise tim aktualnejsim... to uz radsi all names (ktere ale castokrat zalagovava klienta, zvlast v kombinaci s dp lagama) a vytahnout pres status, ale tak to je normalka, tak se to taha obyc, ale proste je obcas pohodlnejsi, nez ho tam lovit, mu to ivm rovnou frknout, navic mu to tak muzes hodit i treba pri probihani pohodlne
Napsal: 05.06.2009 13:07:21
od Mikee
btw, ve standardni vybace phoenixe je script na All Names (coz je neco co ani tak nelaguje klienta jako spheru), ktery server velmi setri (i kdyz nezobrazuje guildy a tituly, ale kdo by to v dungu potreboval). A napr umi zobrazit jen cervene (nebyl by problem to s mensi upravou profiltrovat jakkoliv). Prikaz (necekane) ,allnames
Napsal: 05.06.2009 13:17:10
od Anger
Pro hardware serveru by byl phonenix velkym plusem otazka je ale co pro hrace .Empair se v tomdle neda brat vubec vazne ale vidim jeho zarivou budoucnost v politice to je jak na jednoduchou otazku dokaze odpovedet pomalu na pul stranky a nic tim vlastne nerict je minimalne obdivuhodne.
Napsal: 05.06.2009 15:12:03
od Michaels
ale dobry , o fenixovi tu pisou vesmes ti co stim nemaji ani zkusenosti, kdyz tu furt flamuji tak yoko nemelo byt povolene nikdy, schvalne jaky je rozdil mezi yokem a phoenem? da se rict ze zadny, bo co udelas v phoene udelas i na yoko(yoko ma ale sh,apod) coz phona nema , v yoku mas tak rozmanity scripty , ze nektery na phoena ani nepristoupi, protoze tam si scripty nemaj , ste k smichu, zakazte teda vsechno a povoleny bdue uoassit jako driv, a slo to bez problemu
Napsal: 05.06.2009 15:20:24
od Michaels
pro zalozky v yoku existuje i toto:
sub Zadani_zalozek()
var max_zalozek = 0
uo.print("ZADAVANI ZALOZEK")
var od
var do = 15
dim zal[15]
zal[1] = 'zalozka1'
zal[2] = 'zalozka2'
zal[3] = 'zalozka3'
zal[4] = 'zalozka4'
zal[5] = 'zalozka5'
zal[6] = 'zalozka6'
zal[7] = 'zalozka7'
zal[8] = 'zalozka8'
zal[9] = 'zalozka9'
zal[10] = 'zalozka10'
zal[11] = 'zalozka11'
zal[12] = 'zalozka12'
zal[13] = 'zalozka13'
zal[14] = 'zalozka14'
zal[15] = 'zalozka15'
for od = 1 to do
Uo.set("quiet","1")
uo.addObject(zal[od])
while UO.targeting()
wait(100)
wend
Uo.set("quiet","0")
wait(200)
if uo.getserial("self") == uo.getserial(zal[od]) then
uo.print("ZADAVANI ZALOZEK UKONCENO")
uo.setglobal('max_zalozek',str(od))
uo.print('Pocet zalozek - '+uo.getglobal('max_zalozek'))
UO.SaveConfig()
return
end if
; zalname[od] = uo.getname(uo.getserial(zal[od]))
next
end sub
;---------------------------------
sub Vytahnuti_zalozek()
uo.print("VYTAHOVANI ZALOZEK")
var od
var do = 15
dim zal[15]
zal[1] = 'zalozka1'
zal[2] = 'zalozka2'
zal[3] = 'zalozka3'
zal[4] = 'zalozka4'
zal[5] = 'zalozka5'
zal[6] = 'zalozka6'
zal[7] = 'zalozka7'
zal[8] = 'zalozka8'
zal[9] = 'zalozka9'
zal[10] = 'zalozka10'
zal[11] = 'zalozka11'
zal[12] = 'zalozka12'
zal[13] = 'zalozka13'
zal[14] = 'zalozka14'
zal[15] = 'zalozka15'
if uo.warmode() == 1 then
uo.warmode(0)
wait(100)
endif
for od = 1 to do
if NOT uo.getserial("self") == uo.getserial(zal[od]) then
uo.print("Vytahuji: "+uo.getname(uo.getserial(zal[od]))+" "+str(UO.GetHP(uo.getserial(zal[od])))+"/"+str(UO.GetMaxHP(uo.getserial(zal[od]))))
; uo.print('Name '+zalname[od])
wait(100)
uo.useobject(zal[od])
wait(500)
end if
if uo.getserial("self") == uo.getserial(zal[od]) then
uo.print("VYTAHOVANI ZALOZEK UKONCENO")
return
end if
next
uo.warmode(1)
end sub
Napsal: 05.06.2009 16:43:52
od Dexxter
a ted mi jeste napis do yoka automaticke premenovanie 10 sumonov a ich ovladanie a to vsetko jednym tlacitkom
Napsal: 05.06.2009 16:52:03
od Michaels
v yoku to taky funguje, a ne ze umis velkou picu a vsechny scripty si jen stahujes , yoko umi to sami co phoenix, jako kdyz se vytvori plugin na remaining summu si myslis ze to nejde vytvorit pro yoko? jako ted toto , kdyz byl povolney jen assist tak si mel napsat at ti v asssitu ukazu hpwiever co yoko umi, ruzne komplexni sc co yoko ma a assist ne , yoko melo prevahu o celych 180 stupnu nez assist, a ted yoko phoernix , tak 10 %
Napsal: 05.06.2009 17:23:19
od Morlith
ono kazdy ma na klerovanie vlastny styl, ducky, ja to robim takto
kler: magu napis neco
mag: blabla
kler: ivm svitok (target na to blabla)
warmode -> zalozka -> ivm svitok ....
popr vypnes warmode, hodis ivm a zaroven klikas meno ak hadzes hlavu je to opruz, moze to fiznut, ak svitok tak sanca na fiz je veeeeelmi mala)
vacsinou maga vytiahnem este predtym ako hodi stenu, ktora mi ho zakryje
ak sa to neda pomozem si ako viem, magovia mi fakt casto neumierali, vacsinou ako pan najlepsi E povedal - ik/flus, alebo som hilil radsej seba
na Empa - Patejla som uznaval, vynikajuci hrac nielen kler, zvysok nepoznam
pri tvojom style chodenia dungov sa nedivim ze klerici potrebuju makro na teba
tahanie zaloziek, je to mozno miestami opruz ale to hodne urcuje aj ten skil, vediet co kedy kde potiahnut atd...
stale ovsem je to ten vas pohlad "hrajem z nizkymi stenami" setko pekne, ale z nizkymi sa da potiahnut kdekolvek cokolvek (az na male vynimky), mna by hrozne zajimalo ako by to na DP vyzeralo keby sa fakt zacalo hrat na vysokych bez vychytaviek party systemu, to by asi hodne klerov hralo hovno...
Napsal: 05.06.2009 17:24:19
od Verdilith
jestli ted lidi potrebujou prejmenovavani sumu a jejich ovladani na jedno tlacitko, tak by me zajimalo jak se to delalo pred revizi sumu :p
edit na morlita: no jo,ja vlastne hraju pro zabavu,proto nemam vsemozne upravy a vychytavky a v dunkach se snazim delat bordel,uz vim kde je zakopanej nemec :p
Napsal: 05.06.2009 17:24:37
od Morlith
all kill?
Napsal: 05.06.2009 17:26:21
od Castian
Ja by som drasticky obmedzil padavost casti na hulky na morf pre magov(do draka aj demona). Nekteri magove sou schopni si prodrakovat celej dungeon ... to je pak vo cem. To je jen taky navrh:)