Stránka 16 z 25
Napsal: 15.07.2007 20:53:46
od Dante
Shape Shifter píše:no, tak ted jsem si sel zaharvit s rangem... ...vykouzlim z 10-ti asi tak 6 poslu
ano to je myslim spravne, lebo ranger ma 5 sumonov, obcas sa podari aj ten 6 a nie 10 ako hovoris
Napsal: 23.07.2007 19:41:15
od Papez
Pořád to ještě blbne, občas to chybně počítá fizz sumu jako úspěšný a už se mi stalo dostat na omezení u mága max 0 sumonnů- mág 57.4 real základ, přes fizzování v 8. kruhu, když jsem ukazoval elementály ,a předevčírem měl ten samý problém nekroman Amber: profizoval se na max 0 sumů přes wraithu. Lze to vůbec opravit? (Neuvažujete o upgrade sphery?). Ani přes nějaký reset typu "release all"?
Edit: Není problém neošetřený jen u extra sumonů elementálů 8. kruhu a nekromantů nebo to pořád omezuje všechny co nemají max skill a nefizzujou?
Edit 20:03: Já jsem vyčaroval všehovšudy jen water elementala ze svitku, až zmizel tak fire elma a to bylo vsechno :p.
Napsal: 23.07.2007 19:49:16
od Skuhry
a co takle 3. faze?:)
no me se taky vcera stalo kdy sem u klera nemohl ani jednoho suma a trvalo to pekne dlouho dobu nez se to trosku srovnalo.
ale jak uz se tu nekde psalo tak bys nemel vyuzivat maximalni pocet sumu poac pak se z toho stava megafeature.
ale bylo bytreba dobry aby to nekam vypisovalo, nebo aby proste hrac vedel ze treba ten fizly sum uz z toho slotu zmizel.
nebo kdyz nemuzes uz vic sumu castit aby to napsalo ze naopak uz dalsiho suma muzes apod. protoze (ted to envim jiste:p) kdyz ti to rve ze uz nemuzes castit suma, tak pak bys mel bejt v klidu a dat si pauzicku na cigaro, ale takle cejek porad nevi kdy ten slot uz zmizel a vesmes to obcas zkousi a porad mu to bude blbnout...
Napsal: 23.07.2007 20:01:44
od Pallando
no co jsem vysledoval, tak fizznes, zaplni slot a jednou za 5 minut se vycisti jeden slot... takze s tim muzes uz v dungu pracovat a dat treba pauzu 10 min na summy :p
kazdopadne taky se me stalo u ranga (s druidkou, max magery), ze jsem ty summy postupne ferove vyfizzoval a nemohl ani jednoho
Napsal: 23.07.2007 20:08:34
od Triglav
Bohužel s tím fizzem to funguje ne úplně přesně. Je to hra pravděpodobností.
Máte-li šanci že třeba 20% pokusů o vykouzlení summona fizznete, máte i 20% šanci, že tento pokus bude "zdarma".
Jsou tu ale dvě ALE.
1) Úplně to neodpovídá v tom že jsou obě ty šance 20%. Řídíme se podle magery. Teď plácnu, nemám po ruce čísla, ale v podstatě je to něco jako že "při 20 a méně magery se počítá že fizz je 100%, při 90 a více magery se počítá že fizz je 0%".
2) Náhoda je náhoda. I kdyby pravděpodobnosti seděly, je velká šance že nebude sedět výsledný počet fizznutých pokusů a pokusů zdarma, protože prostě pseudonáhoda.
Statisticky by to už ale mělo sedět, takže lze říct, že všichni jsou na tom stejně a ve výsledku jsou srovnáni i se serverem.
Napsal: 24.07.2007 10:17:31
od Papez
Triglav píše:Bohužel s tím fizzem to funguje ne úplně přesně. Je to hra pravděpodobností.
Máte-li šanci že třeba 20% pokusů o vykouzlení summona fizznete, máte i 20% šanci, že tento pokus bude "zdarma".
Jsou tu ale dvě ALE.
1) Úplně to neodpovídá v tom že jsou obě ty šance 20%. Řídíme se podle magery. Teď plácnu, nemám po ruce čísla, ale v podstatě je to něco jako že "při 20 a méně magery se počítá že fizz je 100%, při 90 a více magery se počítá že fizz je 0%".
2) Náhoda je náhoda. I kdyby pravděpodobnosti seděly, je velká šance že nebude sedět výsledný počet fizznutých pokusů a pokusů zdarma, protože prostě pseudonáhoda.
Statisticky by to už ale mělo sedět, takže lze říct, že všichni jsou na tom stejně a ve výsledku jsou srovnáni i se serverem.
Takže bude to opravené? Nebo to bude nadále nesmyslně fungovat ve stylu x pokusů na sumy, počítáno nějakou nepřímou nespolehlivou metodou a neschopno přímo zjiístit už existující summony? Jestli to totiž nelze udělat tak, aby to všem garantovalo vždy max x summonů, tak bych tuhle revizi s prominutím zrušil.
A nebo změnil hlášku na "Zrejme mas dost summonu, nezkousej dalsi".
A nebo rovnou treba "Uz mas 6 summonu, nevidis?"
Napsal: 24.07.2007 10:45:34
od Triglav
Zůstane to tak jak to je. Jinak to efektivně nejde, hlavně ne tak, aby toho někdo nezneužíval. Budou se možná jen ladit číselné hodnoty.
Prostěmusíš dávat pozor, abys nefizzoval a nesummil zbytečně moc. Není to zase takový problém.
Napsal: 24.07.2007 10:46:24
od Skuhry
tam de o to jestli to zacne bugovat uz pri ty hlasce ze nemuzes dalsiho suma, pak by byla dobra hlaska na to abys to nemusel zkouset porad a stale dokola aby to neblblo
Napsal: 24.07.2007 10:51:01
od Triglav
Skuhry píše:tam de o to jestli to zacne bugovat uz pri ty hlasce ze nemuzes dalsiho suma, pak by byla dobra hlaska na to abys to nemusel zkouset porad a stale dokola aby to neblblo
Ta hláška že už nemůžeš dalšího summona se zobrazí před tím, než se ten pokus uskuteční. Tzn. je to jen hláška, nic víc.
Napsal: 10.10.2007 09:25:17
od Longhorn
no nevim no nedavno sme byli pride risi po blacka a ke gate sem dobehl jako prvni pro me v tu chvili z docela velkym predstihem za celou cestu sem mohl max kouzlit 4 summy a stoho max dva fizznout tet sem byl u ty gaty sam a chci udelat suma a ze mam vycerpan limit pritom ty dva summy co sem delal museli bejt davno mrtvi a profizovat sem to taky nestihl a tet co par elementu tam blod rock element na jezditku sem byt nemohl a klamaky hazet abych hidl a mel sem dve moznosti bud se vracet za ostatnima a dojit tam snima bo to co sem zvolil ja minutu tam behat dokolecka a utikat blod rock elementoj...
nekdy zas mi to prijde ze tech summu udelam vic nez normalne by melo jit
jinak hraju praktycky jen rangera a uz od zacatku se mi ta revize nejak nelibila ale pak precejenom sem si rikal ze to nebude tak spatny akorat to sem jeste nevedel to stema fizlejma summama bo treba kdyz dostanu jednou zacas chut si zaharvit tak muj harv konci tim ze muzu jednoho bo dva sumony a dalsi vec u ktery me to hodne vadi byla ve wateru s clerikem to dualit a najednou nikdo nemuze summi... a tam neni cas cekat az summi pujdou nevim no myslim si ze kdyz takovydle omezeni sumonu ze by to melo aspon fungovat normane bo nechat stary jak to bylo bo dopravdy stoho nekdy mam nervi a podle me jediny co to zmenilo je to ze lidi maj dnes tezsi harveni za rangera clerika v dungu to nejak ani znat neni a ze spusta lidi co predtim hrali cleriky rangy tak jestli je bavi harvit tak si na to udelali prsky
ps: nemusite tu nidko postovat ze brecim kdyz se podivate o radek vis tak je to tam nazorne videt
Napsal: 19.10.2007 15:14:09
od Papez
Efektivně by to fungovalo, kdyby při každé události "nemůžeš kouzlit sumona", zkontrolovalo počet mých skutečných sumonů a dle toho upravilo počet volných slotů. V podstatě při každém dosažení limitu zkontrolovat, zda-li se nejedná o chybový stav.
Napsal: 19.10.2007 16:26:14
od JoeMoe
Papez píše:Efektivně by to fungovalo, kdyby při každé události "nemůžeš kouzlit sumona", zkontrolovalo počet mých skutečných sumonů a dle toho upravilo počet volných slotů. V podstatě při každém dosažení limitu zkontrolovat, zda-li se nejedná o chybový stav.
teoreticky asi hej.
prakticky ak by mal bezat script pocitajuci sumony pri kazdom macknuti CTRL + ` (dopln skratku jak je libo...) tak by to bola znacne vysoka zataz pre sferu.
a preto co? preto je tento stav efektivny (zataz vs funkcnost), ale nie uplne idealny a korektny (z ohladu na funkcnost)

Napsal: 19.10.2007 23:11:31
od Anansi
Jestli někdo máte skript na 51a, který spočítá něčí summony/pety, sem s ním.
Kdyby bylo technicky možné rozlišit úspěšné vyčarování summona od fizzu, tak bychom to tak byli udělali (ačkoli z mého současného pohledu je tento "chybový" stav mnohem zajímavější než by bylo "ideální" fungování).
Napsal: 20.10.2007 08:39:56
od Mrakoplas
opravdu mi neprijde idealni, kdyz mi fiznou 4 earti po sobe a muzu se jit na 10+? minut opalovat...
Napsal: 20.10.2007 09:14:31
od Xardax
Osobne si myslim ze omezni poctu sumu jen hre prispel. A ze to bylo zadouci. Ale obcas jak se tu pise ty sumiky hold se pofizuji. Bohuzel je bly to, ze trebas u me se stava, ze kdyz caruju suma a kler si to neuvedomi a hodi me nejake boost kouzlo tak mi ten sum taky fizzne (ne vzdy, ale nekdy se to tak hloupe trefi) nebo kdyz si te strileci NPC vezme do targetu, tak se s tim carovanym sumem taky loucis. Je to dost o taktica a clovek s tim musi proste pocitat. Ale byl bych spis za to aby se snizila trochu ta doba obnovy sumu. Tech 5 minut v dungu neni moc zrovna idealnich. Jasne ze je moje blbost kdyz si profiznu treba 3 sumy najednou. Ale zase me prijde divny kdyz se fizuje tak nejak normalne, kdyz fenyhazou snizeni statu a ty kvuli tomu fiznes (proste normmalni postup dungem) a trebas na konci shame nebo pred ostruvky se obcas stane ze muzu jen 2 nebo 1 suma.
Asi to tu jiz bylo psane ale zkrati timer tak z 5 min na 4,5 ci 4. si myslim ze zase az takovej zasah by nebyl. (Jen muj nazor)
Napsal: 22.10.2007 08:52:09
od Duffy
Mrakoplas píše:opravdu mi neprijde idealni, kdyz mi fiznou 4 earti po sobe a muzu se jit na 10+? minut opalovat...
A máš na to magery? Mě se to ještě nestalo

)))
Napsal: 22.10.2007 10:02:26
od Mir
Súčastné nastavenie je docela náročné voči hráčovi. Musí si spočítať či sa môže so sumonmi rozšupnúť už teraz alebo musí počkať s nimi na neskôr.
Treba vedieť s tým taktizovať a práve v tomto ohlade je len žiadúce ak je nekromancer vo výhode oproti iným povolaniam.
Trochu ma ale trápi ten fakt že ak by sa nekromancer pri sumonení choval nadmieru zodpovedne a svoje sumy An Ortoval tak má to vôbec vplyv na obsadenosť slotov?
Príklad: vysumujem skeletonov, udolám s nimi démona idem dalej a musím čakať až sumoni zmiznú...
ak by som to chcel urýchliť tak ich unsumonnem (ortnem) a v dalšom boji ich použijem znova bez obmedzenia.
otázka je teda či sú sumoni a sloty linknuté a či koniec jedného znamená aj koniec druhého...
Napsal: 22.10.2007 10:41:56
od Mrakoplas
Duffy píše:Mrakoplas píše:opravdu mi neprijde idealni, kdyz mi fiznou 4 earti po sobe a muzu se jit na 10+? minut opalovat...
A máš na to magery? Mě se to ještě nestalo

)))
ani kdyz na tebe ataklo npc?
Napsal: 22.10.2007 11:04:15
od Acarus
Mrakoplas píše:Duffy píše:Mrakoplas píše:opravdu mi neprijde idealni, kdyz mi fiznou 4 earti po sobe a muzu se jit na 10+? minut opalovat...
A máš na to magery? Mě se to ještě nestalo

)))
ani kdyz na tebe ataklo npc?
Treba narozdil od tebe umi hrat.
Napsal: 22.10.2007 11:04:51
od Castian
Mir píše:Súčastné nastavenie je docela náročné voči hráčovi. Musí si spočítať či sa môže so sumonmi rozšupnúť už teraz alebo musí počkať s nimi na neskôr.
Treba vedieť s tým taktizovať a práve v tomto ohlade je len žiadúce ak je nekromancer vo výhode oproti iným povolaniam.
Trochu ma ale trápi ten fakt že ak by sa nekromancer pri sumonení choval nadmieru zodpovedne a svoje sumy An Ortoval tak má to vôbec vplyv na obsadenosť slotov?
Príklad: vysumujem skeletonov, udolám s nimi démona idem dalej a musím čakať až sumoni zmiznú...
ak by som to chcel urýchliť tak ich unsumonnem (ortnem) a v dalšom boji ich použijem znova bez obmedzenia.
otázka je teda či sú sumoni a sloty linknuté a či koniec jedného znamená aj koniec druhého...
ano je to tak toto som si vypozoroval. Ortnutie suma sa chape ako jeho zabitie resp. vyprsanie jeho zivota. Uvolnuju sa pri tom sloty.
Hra s tymto summovym nastavenim je velice narocna uz len z toho hladiska ze hrac ktory sumuje musi brat ohlad na to ake prisery su pri nom. Pri Mirror spideroch summujem iba v dostatocnej vzdialenosti od nich, pretoze kazdy kusanec znamena jeden fizz. Tak isto pokial nemam ijs tak nema zmysel hadzat summa pri prisere ktora mi hodi VDS = isty fizz.
Takychto pripadov je velmi vela a myslim si ze dost casto aj toto robi problem pri fizzovani summov. Ak chce mat niekto volne sloty mal by brat do uvahy aj tieto fakty.