Stránka 15 z 26

Re: Necromancer

Napsal: 07.01.2012 12:36:19
od Goremoth
Mephist píše:Item na ort vlastnich summu se tu resil, kdyz se zavedlo omezeni, a GM psali, ze nebude, protze by se to spatne scriptilo, aby to nebugovalo.. Ale byl by takovej item fajn :)
Aha tak to jsem prehlidnul. Tak nic, diky za objasneni ;)

Re: Necromancer

Napsal: 27.01.2012 23:35:29
od King
pozor Acid ozove zerou i Vendetu :) :)

Re: Necromancer

Napsal: 28.01.2012 15:55:17
od Nagash
King píše:pozor Acid ozove zerou i Vendetu :) :)
Jsem rád, že jsem tuhle super HD vlastnost nevypozoroval já :D :D :D :D :D
8)

Re: Necromancer

Napsal: 30.01.2012 04:18:31
od Raziel
King píše:pozor Acid ozove zerou i Vendetu :) :)
Šak to je easy quest si tam můžeš zajít znova kdykoliv...

Re: Necromancer

Napsal: 30.01.2012 10:21:42
od King
Raziel píše:
King píše:pozor Acid ozove zerou i Vendetu :) :)
Šak to je easy quest si tam můžeš zajít znova kdykoliv...
fakt ? diky jakoze diky za radu .. to jsem opravdu nevedel

Re: Necromancer

Napsal: 01.02.2012 01:22:06
od Mihal
King píše:pozor Acid ozove zerou i Vendetu :) :)
Faaakt? Ja som to zistil asi 2 hodiny po queste v FDD :).

Re: Necromancer

Napsal: 06.02.2012 11:03:36
od Goremoth
Zdarec, chtel bych se zeptat jestli se neda neco udelat s Energy Vortexem, a to konkretne s bugem, ktery zapricinuje to, ze po zabiti/ortnuti elma to zaplacne slot. Slot je zaplneny co jsem vypozoroval asi do doby, nez vortovi skonci timer po ktery muze byt vyvolany. Priklad: potrebuju neco zabit energy vortexem, tak hodim dva, ty mob zabije, pak hodim dalsi dva ktery sundaj moba a ty ortnu. Timto zpusobem mam zaplacnute 4 sloty po dalsich cca nvm, odhadem 7 minut? Nevim jestli se to deje pokazde, ale dost casto. Prijde mi to nelogicky, protoze normalni summ taky drzi slot jen kdyz je "zivej".

Jestli mi neco uniklo v tomto smeru, tak se omlouvam a diky za reakci

Re: Necromancer

Napsal: 06.02.2012 22:36:55
od Wlern
Goremoth píše:Zdarec, chtel bych se zeptat jestli se neda neco udelat s Energy Vortexem, a to konkretne s bugem, ktery zapricinuje to, ze po zabiti/ortnuti elma to zaplacne slot. Slot je zaplneny co jsem vypozoroval asi do doby, nez vortovi skonci timer po ktery muze byt vyvolany. Priklad: potrebuju neco zabit energy vortexem, tak hodim dva, ty mob zabije, pak hodim dalsi dva ktery sundaj moba a ty ortnu. Timto zpusobem mam zaplacnute 4 sloty po dalsich cca nvm, odhadem 7 minut? Nevim jestli se to deje pokazde, ale dost casto. Prijde mi to nelogicky, protoze normalni summ taky drzi slot jen kdyz je "zivej".

Jestli mi neco uniklo v tomto smeru, tak se omlouvam a diky za reakci

A neni to tim, ze nejsi owner energy worta (pochop, neovladatelnej...) a tim padem nemas moznost zjistit, jestli umrel ten wort, kteryho jsi castil (u norm. death wortu to jde, protoze sphere vi, kolik jich vlastnis )

Dedukce hrace, nevsadil bych na to ani 20,- tak me neber vazne... Spise inspirativne... :-))

Re: Necromancer

Napsal: 06.02.2012 22:54:09
od Goremoth
Jo asi mas pravdu, to me nenapadlo, takze se s tim v souctu asi nebude dat nic delat :\ ale uvidime jestli se vyjadri nekdo z GM teamu, treba by to nejak osetrit slo..

Re: Necromancer

Napsal: 17.02.2012 11:02:41
od Goremoth
Zdravim, prosimvas chci se zeptat jak je dlouhy timer na vstupu na quest Vendetta? Dneska od 7 hodin rano zkousim kazdou hodinu jestli uz je to volny, ted je 11 a porad to nejde, prijde mi to prestreleny..

Re: Necromancer

Napsal: 17.02.2012 13:42:48
od Miki
Goremoth píše:Zdravim, prosimvas chci se zeptat jak je dlouhy timer na vstupu na quest Vendetta? Dneska od 7 hodin rano zkousim kazdou hodinu jestli uz je to volny, ted je 11 a porad to nejde, prijde mi to prestreleny..
Nevím jak je to na vendetě , ale třeba na stone impoj byl cd na bránu 4h.

Re: Necromancer

Napsal: 19.02.2012 12:09:11
od Raziel
Mám taky zkušenosti s tím že brána na vendettě je věčně bloknutá ... jen tak se tam dostat nedá.

Neškodilo by taky kdyby alespon brána napsala jak dlouho bude ještě bloknutá jestli má smysl u ní kempit nebo jít pryč ...

Re: Necromancer

Napsal: 21.02.2012 22:38:21
od Mihal
Goremoth píše:Zdravim, prosimvas chci se zeptat jak je dlouhy timer na vstupu na quest Vendetta? Dneska od 7 hodin rano zkousim kazdou hodinu jestli uz je to volny, ted je 11 a porad to nejde, prijde mi to prestreleny..

presny čas sa mi zistiť nepodarilo ale je to vela, niekolko hodin ... moj odhad bol tak 8 - 12 ale kedze som tam nebol cely ten čas nalogovany takze netusim (kedykolvek tam mohol niekto ist). A nie je to prestrelene, GMka chceli zabranit tomu aby to nechodili 2 necrovia ... je to relatívne dlhy quest (na niekolko hodin) a o to dlhší, kto to nepozná a nevie čo kedy kam ... Aj ked to zlahčili od prvej verzie (ubrali 2 miestnosti a pasce) nie je to quest pre nbikov, je to v celku naročny quest tak ako na čas aj skill.

Re: Necromancer

Napsal: 22.02.2012 20:57:45
od Goremoth
To ja vim co pises, byl jsem temer na konci a proto nemuzu pochopit proc tam ten timer je tak dlouhej..tam snad nejde skejsnout dyl jak ctyri hodiny (pokud ta posledni mistnost trva tak dlouho tak beru zpet, nvm)a aby to nechodili dva dohromady se da myslim osetrit i jinak? Me to treba trochu stve protoze jsem mel ted po x mesicich cas tam jit a ano, sice sem chcipnul protoze me prekvapil jisty port k wyrme kde bych ho opravdu necekl :-D ..takze to je moje minus..ale nevim proc neni moznost si to za dve - tri hodinky zajit znova kdyz uz je to respnuty..stacilo by zakazat to chodit ve dvou pod podminkou jailu a bylo by.... Prijde mi ze se to zbytecne hroti..no pro me je to uz ted stejne min na pul roku pase takze kuzu doufat ze az zas budu mit nahodoou cas lognout, tak zrovna jebude mit gate tenhle pitomei timer :-)

Re: Necromancer

Napsal: 23.02.2012 09:28:14
od Balsamiko
pozor ti wamp oaze v řece taky žerou vendetu! :D

Re: Necromancer

Napsal: 23.02.2012 23:34:43
od Mihal
Goremoth píše:To ja vim co pises, byl jsem temer na konci a proto nemuzu pochopit proc tam ten timer je tak dlouhej..tam snad nejde skejsnout dyl jak ctyri hodiny (pokud ta posledni mistnost trva tak dlouho tak beru zpet, nvm)a aby to nechodili dva dohromady se da myslim osetrit i jinak? Me to treba trochu stve protoze jsem mel ted po x mesicich cas tam jit a ano, sice sem chcipnul protoze me prekvapil jisty port k wyrme kde bych ho opravdu necekl :-D ..takze to je moje minus..ale nevim proc neni moznost si to za dve - tri hodinky zajit znova kdyz uz je to respnuty..stacilo by zakazat to chodit ve dvou pod podminkou jailu a bylo by.... Prijde mi ze se to zbytecne hroti..no pro me je to uz ted stejne min na pul roku pase takze kuzu doufat ze az zas budu mit nahodoou cas lognout, tak zrovna jebude mit gate tenhle pitomei timer :-)

Tak prvy krat som tam bol tak 4 hodiny a to som sa nedostal este k prievoznikovi .... ked nevieš kam ist a omylom skočiš do časti, kde boli dvere jen jednou tak to chvilku trva ten resp. A ked som to šiel tak resp bol velmi rychly som licha zabijal aj 2x ... takze kludne si viem predstavit ist to tak 6 hodin ked to niekto da na prvy krat. A myslíš, že by sa nenašlo par ludí čo by na ten jail kašlali? Nie je to lahky quest a radšej si vyseka 5OO logov a bude mat vendetu ako tam necha možno 5 equipov .... A za dalšie, GMkam by sa to určite nechcelo stražiť ... :)

Re: Necromancer

Napsal: 24.02.2012 13:39:33
od Strigwyr
Mal by som nejake napady ako prerozdelit nekrov :

1. druh nejaky preklinac - (viac na pvp)

nove kuzla
- Disarm - zhodi z ruky stit/zbrane/luky do baglu ?
- Evil´s curse - vacsie znizenie statov s extremly poisonom?
-Death hand - instant kuzlo ako mocne vysatie alebo daco ako VFP ignorujuce armor a DMG okolo 20, timer by mohol nahradzat timer nekro scrollov alebo obyc zvitkov
-novy sum - Bone curser - vytvori 150hp skeletona? - bude kuzlit iba VFP, harm, blesk a - staty prip mana drain?
-Satan´s flame - znici manu a staminu o 10 obidve?
s +25 kompletom / ancestralkou? by dostal nejaku ancient abilitu napr. silnejsie KVF o 5? alebo dake mocne VFP? 8)
- Bone catapult - zhodi nejake casti/cast brnka do baglu? :D

- nemohol by pouzivat EF scrolly


2. druh Grave master (viac na pvm)

- Nove summy obdoba magovskych elementov - nejaky superskeleton fighter rychly ako skel. war a dmg ako earth element
+ nejaky liche co by iba harmoval? - preberanie targetu na seba
- Bone wall - z vacsieho mnozstva by vytvoril bone wall ktory by nemal napr. ziadnu vydrz proti flusom ( bola by to obdoba 5 a 6. spell kruhu cize mensia spotreba many a rychlejsi cast ako EF ale zaroven pomalsie a drahsie ako wos)
-Bone rage - z nekro zvitkov by mohol summit este rychlejsie a este vacsie mnozstvo nekro sumy ( iba zombov a skeletonov popr. daco bez DMG s viac HP)
-cez summon by mal viac summov v zasobniku (namiesto 10 by mal 20?)
-nekro topko? alebo daco ... by mu dalo na nejaky kratsi cas imunitu proti nemrtvym tak ze by ho necastili ani neattackovali

-nemal by des mani, des sanct, VFP ani wis nox (VDS a rel wis ponechane)

Re: Necromancer

Napsal: 24.02.2012 14:13:24
od Wallace
u toho pvp nekra to nemyslis vazne vid? :p ok chci u vampa treba ze ti sezeru spellem speelbook :p

Re: Necromancer

Napsal: 24.02.2012 14:19:41
od Strigwyr
Wallace píše:u toho pvp nekra to nemyslis vazne vid? :p ok chci u vampa treba ze ti sezeru spellem speelbook :p
Ano myslim to vazne, waldo nechapem preco sa domna stale obuvas :) sak sa pozri ako posilili gangrela ... nie o 100 ale rovno o 200% cize dake naviac pvp spelly pre nekra nie je nic katastrofalne vsak si to predstav v tej situacii...

Re: Necromancer

Napsal: 24.02.2012 14:33:13
od Wallace
práve jako disarm?to same mohu rict o spellboky pro prsky, suma na spely mas licha a snizeny vic statu? vamp war co nebude mit ryby a hudebni nastroje je pak nanic a jeste shazovani brnka a nasledne silnejsi vfp na to, a vysati neco jako vfp ?)))) do armoru ti vfp nic neudela , proto by se delal spell aby dal cca 20 a ignoroval ar? ? nevim, premyslej o tom jeste jednou, koukni se na to ze stranek vice uhlu, a btw gangrel? solo ti nic neudela shodis mu staty zazdis a cus , ale kdyz je v parte ? to same je war s nejakou uber dmg zbrani tak nevim co resis.
Premyslej , uz aj tak je nekr silny