No tak je právě koncipován ten Fighting Kler - bojové sumy za cenu toho ,že nemá mass Arch cure, Arch protection. Ale zase by mohl plate complet. (protože bojuje v prvních linijích)Irto píše:libi se mi navrhy jenz by s nejvice nevděčného povolani udělali povolání jenž by mohlo byt i zabavné. Osobně bych klidně dal to božské IVM dalšim 4 charum ať je těch heal class vic a muže se to hrat vic variabilně a s clerika udělal normálně bojově/support char než za fakt že ma in mani nebo in vas mani byt stale penalizovan.
Jinak o healingu nema smysl ani se bavit, ono je jedno zda ma člověk healing 85-100 protože rozdil je jen a pouze ress bandou jistota healu nebo banda za 2hp je naprosto normalni fakt že je k ressu potřeba stamina je take docela fajn pro healera jenž v době ressovani musi chlemtat i TMR a protlačit tam TR kdy ji straci už jen tim že musi tahnout vahu x 100band no.
Clerik je nejtěžší povolani na DP, nejvice nevděčné, a opravdu v současné době s jedno s nejměně zabavnych. Faktem zustava že nepostradatelným i se všema omezeníma jenž se mu stale přidavaji.
BTW když se dělaji Omezení dungu že jde kouzlit jen na 4 polička a tak tak si opravdu umim představit bojového clera kteréj bude prostě mit nějakéj utočný potencíal a třeba to IVM a IM jen na dosah 3 poliček od sebe. Přijde o možnost plate a tak dale.
-Ten Fighting Healer by byl hodně silný do low a medium dungeonů. Dokonce si ho dokážu představit i ve velké výpravě.
-Zatímco třeba Greater Healer ten je koncipován jako heal do velkých dungeonů. Ale bez výpravy nic nezmůže.
-Balanced Heal ten se nejvíc podobá stavájcímu kleriku. (s menčíma distancema)