Cleric

Odpovědět
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Re: Cleric

Příspěvek od Miki »

Irto píše::D libi se mi navrhy jenz by s nejvice nevděčného povolani udělali povolání jenž by mohlo byt i zabavné. Osobně bych klidně dal to božské IVM dalšim 4 charum ať je těch heal class vic a muže se to hrat vic variabilně a s clerika udělal normálně bojově/support char než za fakt že ma in mani nebo in vas mani byt stale penalizovan.

Jinak o healingu nema smysl ani se bavit, ono je jedno zda ma člověk healing 85-100 protože rozdil je jen a pouze ress bandou jistota healu nebo banda za 2hp je naprosto normalni fakt že je k ressu potřeba stamina je take docela fajn pro healera jenž v době ressovani musi chlemtat i TMR a protlačit tam TR kdy ji straci už jen tim že musi tahnout vahu x 100band no.

Clerik je nejtěžší povolani na DP, nejvice nevděčné, a opravdu v současné době s jedno s nejměně zabavnych. Faktem zustava že nepostradatelným i se všema omezeníma jenž se mu stale přidavaji.

BTW když se dělaji Omezení dungu že jde kouzlit jen na 4 polička a tak tak si opravdu umim představit bojového clera kteréj bude prostě mit nějakéj utočný potencíal a třeba to IVM a IM jen na dosah 3 poliček od sebe. Přijde o možnost plate a tak dale.
No tak je právě koncipován ten Fighting Kler - bojové sumy za cenu toho ,že nemá mass Arch cure, Arch protection. Ale zase by mohl plate complet. (protože bojuje v prvních linijích)

-Ten Fighting Healer by byl hodně silný do low a medium dungeonů. Dokonce si ho dokážu představit i ve velké výpravě.
-Zatímco třeba Greater Healer ten je koncipován jako heal do velkých dungeonů. Ale bez výpravy nic nezmůže.
-Balanced Heal ten se nejvíc podobá stavájcímu kleriku. (s menčíma distancema)
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Strigwyr »

A co takto?

Totem Healer: specializovany klerik by vyuzival Totemy s timerom.

1. Boost Totem: prida 20str/15int/10dex. (nieco ako golden medailon na 3 minuty) kazdu 1 minutu (bez moznosti dispelu)
-moznost vymenit angelic cast za Boost totem ktory by daval staty napr. 30/20/10 bez timeru ako instant kuzlo (nieco ako u vampa mocne vysatie)
2. Refresh Totem: prida 20 hp 20 many 20 stamky ( pouzitelne raz za 20sec ? )
"Angelic Refresh Totem" - by reffoval 25/25/25 s moznostou pouzitia kazdych 10sec ?
(Samozrejme, tie angelic totemy by neboli NB ani linknute)
(ich cena moze byt 500k vyrobna alebo u NPC a budu NB [obyc totemy ] )

- moznost ich kombinovat s obyc kuzlami ( ten boost totem)

-Tieto ability by bolo mozne zakuzlit taktiez na svojich spoluhracov.

Kazdy totem by mal spotrebu : (napriklad) 50 bm 50 ga 50 gi a 1000 MC

- moze nosit vsetky druhy brnenia
-Kuzla take ake ma doteraz klerik ALE
dostal by specialny book silnejsich kuzel : o nieco vacsia spotreba regov - 30% silnejsi flam, vacsie zvysenie statov, vacsi armor a silnejsie IVM(o 5 - 8 )
-slabe summy (kone a 1 druh spiritov - iba ako klamak - ziadny utocny spirit - kludne aj spirit bez DMG)

Ako celkovo by som ho pochopil ako PvP klerika vhodnejsieho pre kratsie dungy a na tazsie pasaze.


Beast Healer: Klerik ktory by po specke bol premeneny do specialnej formy (nieco ako vamp do gargy/impa)

- Dostal by staty 150/110/100 (napriklad)
-GS potion by mohol davat viac STR
-mohol by spravit quest na fire imunku?
-Morf z angelic casti by mu dal lepsie staty/skilly
-moznost pridania dakch kuzel ktore by pridali ATK speed/ DMG alebo nieco nove na vydrz
-Pri angelic forme by dostal este vacsi armor a HP

-nemoznost pouzivania MF zbrani (ani inych) v human forme ani plate brnka

-kuzla ako obyc kler s oslabenymi sumami
Tento charakter by bol proste velmi vydrzny tank s klasickymi healovacimi schopnostami - s vysokou survivalitou...

Tieto navrhy urcite nie su najlepsie ani najprepracovanejsie iba inspiracia pre mozno lepsie napady 8) ...

Vzhladom na to ze kler je sam o sebe uzasne povolanie tak by ani nebolo nasilu robit 3. spekulativne sub_povolanie
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Re: Cleric

Příspěvek od Miki »

Strigwyr píše:A co takto?

Totem Healer: specializovany klerik by vyuzival Totemy s timerom.

1. Boost Totem: prida 20str/15int/10dex. (nieco ako golden medailon na 3 minuty) kazdu 1 minutu (bez moznosti dispelu)
-moznost vymenit angelic cast za Boost totem ktory by daval staty napr. 30/20/10 bez timeru ako instant kuzlo (nieco ako u vampa mocne vysatie)
2. Refresh Totem: prida 20 hp 20 many 20 stamky ( pouzitelne raz za 20sec ? )
"Angelic Refresh Totem" - by reffoval 25/25/25 s moznostou pouzitia kazdych 10sec ?
(Samozrejme, tie angelic totemy by neboli NB ani linknute)
(ich cena moze byt 500k vyrobna alebo u NPC a budu NB [obyc totemy ] )

- moznost ich kombinovat s obyc kuzlami ( ten boost totem)

-Tieto ability by bolo mozne zakuzlit taktiez na svojich spoluhracov.

Kazdy totem by mal spotrebu : (napriklad) 50 bm 50 ga 50 gi a 1000 MC

- moze nosit vsetky druhy brnenia
-Kuzla take ake ma doteraz klerik ALE
dostal by specialny book silnejsich kuzel : o nieco vacsia spotreba regov - 30% silnejsi flam, vacsie zvysenie statov, vacsi armor a silnejsie IVM(o 5 - 8 )
-slabe summy (kone a 1 druh spiritov - iba ako klamak - ziadny utocny spirit - kludne aj spirit bez DMG)

Ako celkovo by som ho pochopil ako PvP klerika vhodnejsieho pre kratsie dungy a na tazsie pasaze.


Beast Healer: Klerik ktory by po specke bol premeneny do specialnej formy (nieco ako vamp do gargy/impa)

- Dostal by staty 150/110/100 (napriklad)
-GS potion by mohol davat viac STR
-mohol by spravit quest na fire imunku?
-Morf z angelic casti by mu dal lepsie staty/skilly
-moznost pridania dakch kuzel ktore by pridali ATK speed/ DMG alebo nieco nove na vydrz
-Pri angelic forme by dostal este vacsi armor a HP

-nemoznost pouzivania MF zbrani (ani inych) v human forme ani plate brnka

-kuzla ako obyc kler s oslabenymi sumami
Tento charakter by bol proste velmi vydrzny tank s klasickymi healovacimi schopnostami - s vysokou survivalitou...

Tieto navrhy urcite nie su najlepsie ani najprepracovanejsie iba inspiracia pre mozno lepsie napady 8) ...

Vzhladom na to ze kler je sam o sebe uzasne povolanie tak by ani nebolo nasilu robit 3. spekulativne sub_povolanie
Totemy na boost už má werewolf shaman. A nemyslím si ,že zrovna morfovací klerik je ta správná cesta. Klerik má být svatý bojovník a nekřížit se s žádnýma přišerama. Od toho tu máme jiné charaktery.
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Xan »

Souhlas, info o totemech jž prosáklo a už to u jednoho charu je. Morf pro klerika ve smyslu zvýšení základni str určitě ne, podle mě klerik už je tak dost survival char (silné boosty, ivm, bishopka,...). Když jít cestou zvýšení určitých stránek klera, tak snižením opačných stránek, tzn zvýšení boostu a healu? ano, ale za cenu rapidně snížení např armoru -> imba healer a booster by mohl jedině kůže. Cesta klerika směrem k boj charu podle mě není ideal, spojeni klera a wara je podle mě paladin a ten už má taky specky a vedením klera k boj charu vznikne tak akorát základní paladin.
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Re: Cleric

Příspěvek od Miki »

Xan píše:Souhlas, info o totemech jž prosáklo a už to u jednoho charu je. Morf pro klerika ve smyslu zvýšení základni str určitě ne, podle mě klerik už je tak dost survival char (silné boosty, ivm, bishopka,...). Když jít cestou zvýšení určitých stránek klera, tak snižením opačných stránek, tzn zvýšení boostu a healu? ano, ale za cenu rapidně snížení např armoru -> imba healer a booster by mohl jedině kůže. Cesta klerika směrem k boj charu podle mě není ideal, spojeni klera a wara je podle mě paladin a ten už má taky specky a vedením klera k boj charu vznikne tak akorát základní paladin.
Souhlasím s tím co jsi napsal. Proto jsem navrhl to rozdělení - viz stránku zpátky. Jediný co si myslím ,že v těch kůžích co navrhuješ ty (či to je vůbec návrh) by byl strašně slabej. Proto jsem tam navrhl kůže,chainy(lehké štíty).
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Strigwyr »

Miki píše:
Xan píše:Souhlas, info o totemech jž prosáklo a už to u jednoho charu je. Morf pro klerika ve smyslu zvýšení základni str určitě ne, podle mě klerik už je tak dost survival char (silné boosty, ivm, bishopka,...). Když jít cestou zvýšení určitých stránek klera, tak snižením opačných stránek, tzn zvýšení boostu a healu? ano, ale za cenu rapidně snížení např armoru -> imba healer a booster by mohl jedině kůže. Cesta klerika směrem k boj charu podle mě není ideal, spojeni klera a wara je podle mě paladin a ten už má taky specky a vedením klera k boj charu vznikne tak akorát základní paladin.
Souhlasím s tím co jsi napsal. Proto jsem navrhl to rozdělení - viz stránku zpátky. Jediný co si myslím ,že v těch kůžích co navrhuješ ty (či to je vůbec návrh) by byl strašně slabej. Proto jsem tam navrhl kůže,chainy(lehké štíty).
Ano veru je tu aj ta cesta ze by mohol iba koze a stity mimo heateru, to by bolo fajn taky boostovaci klerik, ale stejne si myslim ze toto prezordelenie klerov bude dost narocne na 3 cesty... na 2 by sa to mozno este dalo len kazdy ma na to iny nazor a az cas behania v specke ukaze vyhody/nevyhody teraz je to dost tazke posudit co a ako..
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Xan »

Tj jasný, ale mám provnání i z jinejch shardu, kde klerik nenosí nutně a nebo ani nemůže pomalu ani chain a má to svý plus, takhle na DP je klerik v pozadí a pokud nechytne flus či massko je za vodou a kdyžtak má armor díky platům, proto ty kůže, aby se i ostatní chary staraly o to, aby jim klerik neumřel.
Kolem a kolem navrhovat můžem co chcem, stejně si počkáme na to, co gm nasrciptí, už tak jsou podle mě pod silným tlakem hráčů, soudě podle neustálých návrhů na specky klera a wara a brečení jak současné některé specky zastíňují další chary apod (gangrel x obyč war). :arrow: Patient you must be, jak by řekl mistr Yoda :D
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Re: Cleric

Příspěvek od Miki »

Xan píše:Tj jasný, ale mám provnání i z jinejch shardu, kde klerik nenosí nutně a nebo ani nemůže pomalu ani chain a má to svý plus, takhle na DP je klerik v pozadí a pokud nechytne flus či massko je za vodou a kdyžtak má armor díky platům, proto ty kůže, aby se i ostatní chary staraly o to, aby jim klerik neumřel.
Kolem a kolem navrhovat můžem co chcem, stejně si počkáme na to, co gm nasrciptí, už tak jsou podle mě pod silným tlakem hráčů, soudě podle neustálých návrhů na specky klera a wara a brečení jak současné některé specky zastíňují další chary apod (gangrel x obyč war). :arrow: Patient you must be, jak by řekl mistr Yoda :D
Já si prostě nedokážu představit klerika v kůžích. To by musel mít tak nechutně silné boosty.
Uživatelský avatar
Wlern
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 234
Registrován: 31.12.2009 14:06:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Wlern »

Clerik s "holy fat armor"

nemoznost nosit platy
nemoznost pouzivat jezditko
spec. upravene ring / chain armory

nepouziva zbrane

nejsilnejsi IVM
vysoky AR bez cehokoliv
vysoka pravdepodobnost preziti
vsechny klamaky
summon "holy light" - obdoba normal. spirita, ktery ma 0 dmg, ale skvele targeti monstra a zabira minimum ve slotech
"svaty dohled" - spell, kterej preboosti target na vysoke hodnoty, ale dokud nespadne, tak cleric nemuze kouzlit
"svaty dotek" - ressnuti vsech duchu v blizkosti za cenu HP 1, stam 0, mana 0, nemoznost kouzlit do smrti / 2 minuty, a ztrata fame jak za smrt
"svata ochrana" - spel, kterej styci kolem clerika zed
pro zaspelleni "svatyho dohledu" by musel byt cler lord

spec. spell book, kterej kdyby cler mel v ruce, daval by 10 ke statum
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Re: Cleric

Příspěvek od Miki »

spec. spell book, kterej kdyby cler mel v ruce, daval by 10 ke statum
Todle je velice zajímavé.
Pacholek
Inkless
Inkless
Příspěvky: 25
Registrován: 05.11.2011 23:04:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Pacholek »

Wlern píše:Clerik s "holy fat armor"

nemoznost nosit platy
nemoznost pouzivat jezditko
spec. upravene ring / chain armory

nepouziva zbrane

nejsilnejsi IVM
vysoky AR bez cehokoliv
vysoka pravdepodobnost preziti
vsechny klamaky
summon "holy light" - obdoba normal. spirita, ktery ma 0 dmg, ale skvele targeti monstra a zabira minimum ve slotech
"svaty dohled" - spell, kterej preboosti target na vysoke hodnoty, ale dokud nespadne, tak cleric nemuze kouzlit
"svaty dotek" - ressnuti vsech duchu v blizkosti za cenu HP 1, stam 0, mana 0, nemoznost kouzlit do smrti / 2 minuty, a ztrata fame jak za smrt
"svata ochrana" - spel, kterej styci kolem clerika zed
pro zaspelleni "svatyho dohledu" by musel byt cler lord

spec. spell book, kterej kdyby cler mel v ruce, daval by 10 ke statum
Celkově se mi to i líbí, možná to trochu dolatit ale jinak pěkné. Svatý dotek, to by se mi libil, popřípadě nějaké hromadné ivm.
Co se týče návrhů před tím, no běhat v kůžích ..... :D, dělat z klera v podstatě paladina s ivm, to mi příjde k ničemu :). Morfovat do nějakých potvor, jak už bylo psané, že kler má být svatý člověk a ne nějaké monstrum :).
Oceňuji nápaday, co napsal Miky, slušné, ale asi bych si ani jednu specku nevybral určitou věc tam dodáš, ale zhodíš klerovi zase tolik věcí, že hnus pohledět....
Zatím když se přidávali specky, tak se tam dodalo vždy něčeho mnohem více pro ty chary, něco co z něho bude dělat profesionala v dungu či pvp... Vy jen přidáte klerovi třeba Great IVM , pár statů, ale zhodíte ho na nulu tím že mu zrušíte summy, které už těď má v podstatě k ničemu, ale aspoň to málo pořád teď má, oblečete ho do ring/chain/ kůže brnka :( nevím, v tomhle bych asi cetu nehledal :)
Snad Wlern má pěkný nápad.
Snad to nebudete brát jako buzeraci, ale spíš jako moji vidinu toho kam by se mělo směřovat.
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Re: Cleric

Příspěvek od Miki »

Pacholek píše:
Wlern píše:Clerik s "holy fat armor"

nemoznost nosit platy
nemoznost pouzivat jezditko
spec. upravene ring / chain armory

nepouziva zbrane

nejsilnejsi IVM
vysoky AR bez cehokoliv
vysoka pravdepodobnost preziti
vsechny klamaky
summon "holy light" - obdoba normal. spirita, ktery ma 0 dmg, ale skvele targeti monstra a zabira minimum ve slotech
"svaty dohled" - spell, kterej preboosti target na vysoke hodnoty, ale dokud nespadne, tak cleric nemuze kouzlit
"svaty dotek" - ressnuti vsech duchu v blizkosti za cenu HP 1, stam 0, mana 0, nemoznost kouzlit do smrti / 2 minuty, a ztrata fame jak za smrt
"svata ochrana" - spel, kterej styci kolem clerika zed
pro zaspelleni "svatyho dohledu" by musel byt cler lord

spec. spell book, kterej kdyby cler mel v ruce, daval by 10 ke statum
Celkově se mi to i líbí, možná to trochu dolatit ale jinak pěkné. Svatý dotek, to by se mi libil, popřípadě nějaké hromadné ivm.
Co se týče návrhů před tím, no běhat v kůžích ..... :D, dělat z klera v podstatě paladina s ivm, to mi příjde k ničemu :). Morfovat do nějakých potvor, jak už bylo psané, že kler má být svatý člověk a ne nějaké monstrum :).
Oceňuji nápaday, co napsal Miky, slušné, ale asi bych si ani jednu specku nevybral určitou věc tam dodáš, ale zhodíš klerovi zase tolik věcí, že hnus pohledět....
Zatím když se přidávali specky, tak se tam dodalo vždy něčeho mnohem více pro ty chary, něco co z něho bude dělat profesionala v dungu či pvp... Vy jen přidáte klerovi třeba Great IVM , pár statů, ale zhodíte ho na nulu tím že mu zrušíte summy, které už těď má v podstatě k ničemu, ale aspoň to málo pořád teď má, oblečete ho do ring/chain/ kůže brnka :( nevím, v tomhle bych asi cetu nehledal :)
Snad Wlern má pěkný nápad.
Snad to nebudete brát jako buzeraci, ale spíš jako moji vidinu toho kam by se mělo směřovat.
No , né každému se to může líbit. Ale ten první klerik je koncipován do velkých dungeonů. Má bonus do Intelingece a o 20% více magery. A ve velkých dungeonéch stejnak člověk nestíhá summit.
Naposledy upravil(a) Miki dne 22.02.2012 20:08:32, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Bereg Sunrise
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 07.09.2006 21:17:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Bereg Sunrise »

Clerik s "holy fat armor"

nemoznost nosit platy- souhlas
nemoznost pouzivat jezditko- toto bych vyskrtl, ale spis bych se priklonil globalne k zakazu jezditek v dungu
spec. upravene ring / chain armory- takze by kompenzovaly platy, cili by na tom byl stejne ? Spis mensi AR neco mezi +20 / +25

nepouziva zbrane- to bych u klerika nevidel vubec jako nevyhodu, asi jako kdyby rang nemuze pouzit kamenovky, vyuziti ma, ale spis jako doplnek popr na questu

nejsilnejsi IVM- kolik HP ? To by pak chtelo nakej spesl spell book nebo to jde naskriptit i z obyc spell booku ?
vysoky AR bez cehokoliv- jak moc vysoky AR ? A proc vubec kdyz muze zbroje ? Do dungu nahej chodit nebudu a kdyby me ressli treba mimo telo, nevim vyuzitelnost dle me mala
vysoka pravdepodobnost preziti- to spis zavisi na skillu hrace, chcipnout muzes i s 300HP a 150 AR
vsechny klamaky- ne to by měl umět jen rang
summon "holy light" - zabirani ve slotech bych nechal, pak by ty sloty byly jaksi nanic, jak by mel summ targetit NPC to nevim, jaka abilita to zpusobuje
"svaty dohled" - spis itemek, kterej treba jednou za dve hodiny muze hodit jednomu hraci preboost + Lord ?
"svaty dotek" - pekny napad, spis bych dal pouziti = smrt klerika
"svata ochrana" - ne

Spíš bych propojil trošku nápad Mikiho s timhle. Mike to ma docela pekne vymysleny.
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Re: Cleric

Příspěvek od Miki »

Bereg Sunrise píše:Clerik s "holy fat armor"

nemoznost nosit platy- souhlas
nemoznost pouzivat jezditko- toto bych vyskrtl, ale spis bych se priklonil globalne k zakazu jezditek v dungu
spec. upravene ring / chain armory- takze by kompenzovaly platy, cili by na tom byl stejne ? Spis mensi AR neco mezi +20 / +25

nepouziva zbrane- to bych u klerika nevidel vubec jako nevyhodu, asi jako kdyby rang nemuze pouzit kamenovky, vyuziti ma, ale spis jako doplnek popr na questu

nejsilnejsi IVM- kolik HP ? To by pak chtelo nakej spesl spell book nebo to jde naskriptit i z obyc spell booku ?
vysoky AR bez cehokoliv- jak moc vysoky AR ? A proc vubec kdyz muze zbroje ? Do dungu nahej chodit nebudu a kdyby me ressli treba mimo telo, nevim vyuzitelnost dle me mala
vysoka pravdepodobnost preziti- to spis zavisi na skillu hrace, chcipnout muzes i s 300HP a 150 AR
vsechny klamaky- ne to by měl umět jen rang
summon "holy light" - zabirani ve slotech bych nechal, pak by ty sloty byly jaksi nanic, jak by mel summ targetit NPC to nevim, jaka abilita to zpusobuje
"svaty dohled" - spis itemek, kterej treba jednou za dve hodiny muze hodit jednomu hraci preboost + Lord ?
"svaty dotek" - pekny napad, spis bych dal pouziti = smrt klerika
"svata ochrana" - ne

Spíš bych propojil trošku nápad Mikiho s timhle. Mike to ma docela pekne vymysleny.
Myslím , že ten svatý dotek by byl obdoba paladinského štítu ( akorát mass) nevím no. Je to fajn nápad. Ale myslím že na obětování je tu paladin.
Uživatelský avatar
Bereg Sunrise
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 07.09.2006 21:17:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Bereg Sunrise »

Jo ten svatý dotyk je fajn, má to předpoklad, že je víc lidí u sebe. Dal bych možnost znovu použití za nějaký čas, přeci jen po smrti to se dá zneužíét, že se nechám zabít + fame deed a mám nabitou abilitku. Ale to už asi řešímě moc detaily, stejně nevíte co mají GM v plánu :)
Tymyan
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 23.06.2010 14:41:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Tymyan »

Miki píše:na obětování je tu paladin
(a war)

Jinak obezdění je určitě pitomost pro clera. Aby házel někomu Lorda je též pitomost. A ten mass res už není tak špatný nápad, ale určitě bych tomu dodal řádný timer, nebo jako u druidovy hůlky, vampovy kudličky atd nechal bych to na nabití itemu za poplatek, kdy lze mít pouze jeden item s 1 nabitím max.
Uživatelský avatar
Wlern
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 234
Registrován: 31.12.2009 14:06:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Wlern »

Tymyan píše:
Miki píše:na obětování je tu paladin
(a war)

Jinak obezdění je určitě pitomost pro clera. Aby házel někomu Lorda je též pitomost. A ten mass res už není tak špatný nápad, ale určitě bych tomu dodal řádný timer, nebo jako u druidovy hůlky, vampovy kudličky atd nechal bych to na nabití itemu za poplatek, kdy lze mít pouze jeden item s 1 nabitím max.

Nepochopil by jsi to... Pokud by CLERIK, ktery by kouzlit dany spell nebyl Lord, nemel by spell efekt...

( a ne ze nahazuje cler kouzlem Fame... :D )


PS.: clerik ma "bez niceho" AR dejme tomu 50 a se spec. upravenyma ringama by se mel dostat na uroven stejnou, jako war s platama dane kvality...

tzn. war v myth combu = cler v myth kompletu ( ten jeho upraveny )
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Punished
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 35
Registrován: 19.11.2011 12:12:31

Re: Cleric

Příspěvek od Punished »

Wlern píše:
tzn. war v myth combu = cler v myth kompletu ( ten jeho upraveny )
a proč mu teda jako nenechat ty pláty ? :p
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Re: Cleric

Příspěvek od Miki »

Chtěl bych se zeptat jestli bude speacializace pro klerika.

Návrh specializace klerik:
----------------------------------------------------------------
Greater Healer:100/110/90 ( primarní heal)
-specialní naušnice +10mgr/+10 inteligence
-healing roba +5 mgr +10 healing
-ress bandagema stoji 10 band a 10 staminy
-specialní item (Mass Greater Heal - timer 2min) obdoba ochrance
-pokud drží tato specializace spell book v ruce přidá +5mgr/+5int
-síla světla -> při poklikání na spell book(či specialní kroniku světla) přidá Greater Healeroj +10 magery/xy inteligence na 5minut.


kouzla:Greater heal ,Heal ,Arch Protection , Arch cure , Strenght , Bless , Reactive armor , Night Sight , Magic Arrow , Create Food , Dispel , Dispel Field , Summon Creature(pouze kone) Paralyze Field,Ressurection

Brnění:kůže,ringmail,chainmail
Štíty:nemožnost nošení heather,kite shield
-Nejsilnější IVM(55-65hp),možnost svitků ivm - prodleva 2s,Popřípadě nové healovací kouzlo - [Greater In Vas Mani]
-Nemožnost nošení obojručních zbraní
--------------------------------------------------------------------
Balanced Healer:100/100/100(balanced heal)
-specialní náušnice +10 healing/+10 str
-healing roba +5 magery/+10healing
-ress bandage 1 bandage a 0 staminy (žádný postih) -> Tato specializace resuje bandami spolubojovníky po smrti do poloviny jejích základní STR/Životů
-specialní item (Mass Greater Strenght - timer 2 min) obdoba ochrance
-specialní bandáže(instant heal sebe za [50 - 60hp] - váha 5-10bodů jedna) , očarování normálních bandaží v chrámu světla(cech) - cena 300 Magic Coinu jedna.

kouzla:Greater heal , Arch Protection , Cure , Strenght , Reactive armor , Night Sight , Magic Arrow , Paralyze , Paralyze Field, Dispel , Dispel Field , Mass Dispel ,Summon Creature(kun,slepice,klamne spiriti ),Ressurection

Brnění:kůže,ringmail,chainmail,plate(nemožnost hrudě)
Štíty:nemožnost nošení heather,
-Vyrovnané IVM(40-50hp),možnost svitků ivm- prodleva 4s
--------------------------------------------------------------------
Fighting Healer:110/90/100(bojový healer)
-specialní naušnice +10mf/+10str
-healing roba +5mf/+10 healing
-ress bandage 20 bandage a 15 staminy
-mace zbraně přidávájí +5mf
-specialni item (Mass Greater Bless - timer 2 min) obdoba ochrance
-specialní war mace of light (při ůspěšném udeření protivníka vyhealuje klerika za 30-40hp)

kouzla:Greater heal , Protection, Cure, Bless ,Reactive armor , Nighsigh ,Magic Arrow , Harm , Paralyze , Paralyze Field ,Dispel Field , Dispel , Summon Creature(kun, slepice,bojové spiriti) ,

Brnění:kůže,ringmail,chainmail,plate
Štíty:nemožnost nošení heather,

-Slabé IVM(35-45),nemožnost svitků

-At nám to nezapadne s pár novejma věcičkama.
Uživatelský avatar
Driana
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 265
Registrován: 04.06.2009 13:52:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Cleric

Příspěvek od Driana »

Tady je někdo naštvanej na kleriky. Nemožnost Heatrů a ubívání Staminy při ressu Bojovému Clerovi.....
Podle mě by Cler mohl bez specializace zůstat tak jak je, Sumy bez DMG. Aspoň si s nim můžu jít zarybařit :paranoid:

Ten Greater Healer by mohl dávat lepší heal bandagema... a né jako klasický dá za 0.
Odpovědět