Re: Další PK topic
Napsal: 15.04.2010 12:40:57
No uvedu treba priklad na TK ok? Hlidac v te prvni bazine Poison Elemental bude chybet. Vem si kolik je tam tech jesterek, nez to vyzabijis urcite to chvili potrva. Potom archer, tam by to bylo v poho. Dalsi je ta cast kde je high priest. Tam si vem ze je tam Elder Liche nekolik skeleton hunteru, SK mirek atd atd... Dalsi cast ten skok do te baziny kde jsou LSN. Si vem nez PK daji 5 LSN a nejakou tam tu portovaci kravu a dreada... Mozna ve finale vyjde lip si aji pockat na hlidaca:)Xan píše:Hm, Nápad určo zajímavej a konstruktivní po x stránkách balastu. Vidím v tom ale jeden háček. Nedokážu si teď z hlavy vybavit všechny místnosti s hlídačema všech dungů, ale mám za to, že tam těch okolních npc není moc, tzn. problém v hlédání onoho náhodného hlídače nezabere tolik času, jak nazačuješ a viz příklad s walkingem, většinou to jsou o dost slabší příšery než hlídač, ne? takže sum, pár pogů, pár máchnutí kamenovkou a hurá dál -> vždy (teoreticky) hlídač pro pk pro dobíhání k dispozici. Asi by to chtělo nakombinovtat ještě s nějakým timerem, aby se nestalo, že půjde pvm grupa dung, zabije hlavního hlídače (ostatníma npc se logicky nebude zabývat, aby se nezdržovala právě kvuli možnosti doběhu PK), projde kousek dál, doběhne PK grupa, zabije 4 příšerky okolo a je hned za zády pvm grupě. Buď LEHCE prodloužit timer respu i těch ostatních NPC, aby mělo význam je preventivně i vybít, nebo aby byl určitej timer na dveře mezi prvním otevřením po zabití hlavního hlídače a možností otevřit dveře na sekundárního hlídače . . .