Stránka 14 z 42

Napsal: 02.06.2009 20:46:15
od Michaels
btw raynore resis phoenix a vis o nem upe hovno. ja kdyz poporvi nasitaloval phoenixe, nemel sjem zadny pluginy, zadny scripty nic , a pripadalo mi to horsi nez yoko( yoko melo aspon naky vlastnosti jako , autolot, massmove atd)
phoenix nema nic, a musis si to naprogamovat a to nemam , ale ja jsem spokojenje jne ze mi nepada( 8 let sem byl na assistu a furt sem spokojenej , jne me dycky vadilo ze nerozeznal nektere barvy jako tmr a GS) jinak ybch zustal furt, logni assista a taky bdues snim spokojeny :P

Napsal: 02.06.2009 20:49:22
od Deceitus
vratil som sa po dlhsom case na DP hraval som to este v casoch ked na tom bolo Yoko podobne ako teraz Phoenix. Yoko pouzival malokto, bolo malo skriptov a podobne. Dnes ho ma asi kazdy a berie ho ako samozrejmost.
Hlasujem za 3 moznost treba to vyskusať pokial to hru urobi zabavnejsou bude to prínos pokial nie zakaze sa to a je to vyriesene.

P.S. (Phoenix som zatial neskusal len aby sa nezabudlo .... :))

Napsal: 02.06.2009 20:52:29
od Dave Lister
Anger píše:ses trosku hnidopich ne ? kdybys nebyl blbej tak pochopis jak sem to myslel jednoduse ze ti to jde cistejc.
E:kvuli mensi pause pri kasteji nebo jen hardwarove narocnosti.
no vsak jo, kdyz pojedes bez yoka/phoenixu/assistu/whatever tak to mas vo jeden program v pameti min --> mensi hardwarova narocnost --> vetsi plynulost hrani, nebo ne..?

Napsal: 02.06.2009 20:59:00
od Anger
sory v necem mas pravdu ale ty voe :) asi bych to neuklikal.

Napsal: 02.06.2009 21:50:43
od Marsyas
Víte co by mě zajímalo? Kde se vzalo 141 hlasů, když tolik lidí tu nehraje :) Feature nebo bug? :)

Napsal: 02.06.2009 21:54:59
od Hajek II.
V nektery dny je loglejch treba i 200 lidi, tak neni problem 141 hlasu ne?.)

Napsal: 02.06.2009 22:01:38
od Dave Lister
Anger píše:sory v necem mas pravdu ale ty voe :) asi bych to neuklikal.
no a vo tom to je, neco za neco.. von i ten phoenix bude mit svoje mouchy.. (viz treba to padani v cove jak nekde psal zrovna emp tusim)
Marsyas píše:Víte co by mě zajímalo? Kde se vzalo 141 hlasů, když tolik lidí tu nehraje :) Feature nebo bug? :)
1 hrac = x accountu = x nicku na foru = 141 hlasu :p
jo asi to nebude uplne objektivni no..

Napsal: 02.06.2009 22:23:23
od DarthKnight
Takže můj názor na povoleni Phoenixu je kladný a jsem PRO :-).

Nechápu názory lidí,který odsuzujou Phoenix (ae váš názor Vám brát nebudu).Každej máme právo na svůj názor ;) ae nevymlouvejte ho druhej ;)....

Jinak phoenix je podle mě zajímavej prográmek,jen v něm vůbec neumím :-D ae to se třeba časem podá....

Napsal: 02.06.2009 22:49:27
od Baltik
Wizzy píše: btw, vzhledem k tomu v co se to zvrhlo by to moh nejak ukoncit, akarova ala papez taktika (zalozim topic a uz do nej nikdy nic nenapisu nekdo to vyresi za me) je fakt zoufala
Napadlo te taky nekdy, ze ne kazdej tu dela **osklive_slovo** a ze nekteri navic tady musej i makat a/nebo k tomu dokonce i studovat?

Napsal: 02.06.2009 23:44:45
od Baltik
Wilson píše: ok fajn tak to aby GM potrestali i 90% dp populace co doposavad hrala s nepovolenymy upravami Verdat :lol: si to predstavujes trochu jak hurvinek valku ...

No uz mam i zkusenoti se zavrenim "90% procent PvPeru kteri odbugovavaj killy protoze to zjistit nejde" ;) ale nemyslim ze je to tenhle pripad.

Spis si, krome flejmu, zkuste uvedomit, ze to zase tak srandovni a jednoducha otazka neni, tyka se (ne(jen) primo Phoenixu ale spis celkoveho vyvoje) par takovych zasadnich otazek, ktere mozna nekteri nevidite, ale jsou tu, tak jen na zamysleni treba jeden z takovych zajimavych problemu kterych je samozrejme mnohem vic... (nechci otevirat diskusi, spis si uvedomte ze neco takoveho taky existuje)

Kontroly AFK - je to hezke, mate dost casu zareagovat i kdyz si varite kafco nebo jste na WC, to ze za vas makruji scripty je defacto timhle vicemene "tolerovane" kdyz nejste AFK "prilis".

Externi programy - v podstate i kdyz se nam to treba nelibi, opet, fakticky, tu plati neco na zpusob "si delejte co chcete, kdyz tim nebudete delat bordel na serveru a nebude to prilis nefer vuci ostatnim, tak si to pro me za me delejte, mozna vam na par dni udelam nejakou zlomyslnost jako ted s tim Phoenixem, ale kdyz nebudete moc nadmiru prasit nebo na sebe nejak jinak zvlast negativne upozornovat, tak vam to v klidu asi projde"

ja vim, ze me za tyhle formulace budou chtit kolegove zabit a ze pravidla to rikaji dost jinak ;), rozhodne to neberte jako oficialni stanovisko GM tymu ;) ale je to vicemene popis faktickeho stavu s ohledem na technickou a casovou narocnost ruznych protiopatreni, lidske moznosti to pripadne hlidat atd. my si to uvedomujeme, vy si to uvedomujete, tak nema cenu tu ze sebe navzajem zbytecne delat blbce

No proste je to hezky, ale ted si uvedomte, co se stane nebo spis bude muset stat v okamziku, kdyby se nam objevil nejaky aktivnejsi bot, dejme tomu co bude kempit NB runu (ciste pro priklad, je jasny ze smysl by mel jinde).
Tak predne, PK bota moc nezastaveji, PK spi, bot je schopnej jet 24/7, ve chvilich volna, bot tam pujde presne s minimem equipu a spotrebaku (kterej si navic v dobe cekani na nejakou pauzu klidne zkusi nakopat), stopro se tam propasiruje v dobe kdy tam PK nebudou, majitele to nestoji ani cas.
Bojovat proti tomu ze strany GM? Nebudu zachazet do podrobnosti, bych byl sam proti sobe ukazovat karty ;) ale v podstate se pripadne moznosti zuzuji na v zaklade dve cesty:
Ingame boj - no co si budem povidat nic moc, odneseme to my (chytat a dohledavat tohle je docela casove neprijemne, zatimco botik si dela dalsi postavu takze az ho chytime, da pul dne pokoj a jede dal), bude to pekne pakarna i pro vas (ne nahodou jsem psal nahore o tom AFK, ucinne zasahnout proti botovi s hlasitkem kontroly znamena soucasne i poradnou pakarnu pro vas, co nekde neco poctive makrujete a myslim ze kontroly jak byly na zacatku servery stylu "kontrola ... 5 sekund .. .kill ... 3 sekundy .jail - dalsi " nechcete ani vy, ani my...)
Pak je druha moznost - bojovat s nimi vicemene UOprotokol nestandardy - klient kterej si hlida jake programy do nej hrabou, jak jsou zmenene ktere fajly, zmena protokolu popr. sifrovani toho co jde po dratech, ..... Dost narocna vec to cele rozjet, na druhou stranu to muze rozjeti botika pekne ztizit ze misto stazeni scriptu je v tom spousta reverse engineeringu, coz drtive vetsine botovacu (nerikam vsem...) zneprijemni tak ze se na to vykaslou.

A proc tohle vsechno pisu? Inu to je jednoduche, zatim ta potreba neni, ale nejake riziko tu je, a bohuzel/nastesti, vy v takove situaci nebudete temi kdo musi pokud mozno rychle vymyslet jak to nejak rozumne vyresit.
Proto se vas tak nejak snazim presvedcit, ze napr. klient co povoli jen presne konkretni externi programy a konkretni oficialni soubory neni zas tak uplne od veci (nepocitaje v to vedlejsi pozitivni efekt, ze se clovek dozvi ze ma nakopnutou instalaci vcas a ne dole v dungu). A ted resim ciste jenom princip ne zadne detaily.

(a mezi detaily pocitam, ze klidne (opet berte jako priklad, ne bernou minci) bych nevidel problem v tom, aby oficialnich programu a verdat bylo vic na vyber, treba yoko/phoenix/uoeasy a normal/zdi/staticke fieldy/parezy nebo min, to uz je otazka jak to cele nastavit, ale ne principielni otazka "volnej klient" vs "nevolnej klient")
Principielni otazka pro me zni: co udelam kdyz tu nachytam bota, kdyz kazdej klient ma neco jineho, potrebuju se ho zbavit driv nez vycerpa vsechny dostupne IPcka, musim krome toho chodit do prace, nemam cas resit kdyz 70% hracu po nejake zmene prestane jejich instalace fungovat vubec a az se to vyresi nechci dalsi tejden dohledavat v sejvech "zazracne zbohatle" postavy - na tu si schvalne zkuste, sami pro sebe, odpovedet.

Napsal: 03.06.2009 01:31:05
od Inkvizitor Dan
Baltik píše:
Externi programy - ......
Hmm tohle bych sem snad radsi ani nepsal. Obavam se ze se tu najde dost blbcu, kteri si to vylozej jinak nez bylo mysleno :? . On to stejne skoro kazdej vi jak to s timhle je a ujistit takhle lidi o tom , ze jim to bude prochazet neni mozna dobrej napad, obzvlast, kdyz teda se tu asi shodnem na tom, ze by bylo potreba pri tom pvm lidem trocha pritizit a ne je nechat si to ulehcovat stylem '' co vlastne sfera a ostatni lidi snesou'' .

Vlastni DP klient by byl podle me bomba vec, ktera by v tehle vecech stanovila jasny a rovny podminky vsem a dal by se upravovat a prizpusobovat dle potreby GM. Ne aby se GM museli prizpusobovat vychcanosti hracu a jejich neustalejma pokusama nejak obejit standardni moznosti a zvyhodnit se.
Chapu, ze to je hromada prace, ale mozna by to usetrilo 3x tolik prace v budoucnu az se zase objevi novej zazracnej program, nebo neco podobnyho.

Napsal: 03.06.2009 01:37:12
od Empair
Baltik píše:...
ty si měl bejt spisovat

vyšší programovací jazyk dává nový možnosti ...

bot ... to je dobrá otázka ... ale myslím, že na DP není až tolik lidí co by zvládli napsat něco na takové úrovni. Pokud by se to oběvilo tak určitě ne masově jednalo by se spíš o jednotlivce.

Napsal: 03.06.2009 01:45:03
od Inkvizitor Dan
Empair píše:
Baltik píše:...
ty si měl bejt spisovat

vyšší programovací jazyk dává nový možnosti ...

bot ... to je dobrá otázka ... ale myslím, že na DP není až tolik lidí co by zvládli napsat něco na takové úrovni. Pokud by se to oběvilo tak určitě ne masově jednalo by se spíš o jednotlivce.
Heh, tj docela naivni predstava. Mam kamose kodera , kterej v zivote UO nehral a kdyz jsem potreboval do yoka ( ktery nikdy v zivote nevidel) udelat script na gild hry ( ten soutezni obrazek ) Mel za 20 minut v C++ aplikaci, kam si jen placnul obrazek a vyjel ti celej script do yoka. Jak dlouho si myslis ze by mu trvalo mi napsat Bota v C++ do Phoenixu? Pul dne? Den?
A udela to jeden clovek, posle to kamosum a za 2 dny to ma cely DP.

Napsal: 03.06.2009 02:05:13
od Empair
Inkvizitor Dan píše:
Empair píše:
Baltik píše:...
ty si měl bejt spisovat

vyšší programovací jazyk dává nový možnosti ...

bot ... to je dobrá otázka ... ale myslím, že na DP není až tolik lidí co by zvládli napsat něco na takové úrovni. Pokud by se to oběvilo tak určitě ne masově jednalo by se spíš o jednotlivce.
Heh, tj docela naivni predstava. Mam kamose kodera , kterej v zivote UO nehral a kdyz jsem potreboval do yoka ( ktery nikdy v zivote nevidel) udelat script na gild hry ( ten soutezni obrazek ) Mel za 20 minut v C++ aplikaci, kam si jen placnul obrazek a vyjel ti celej script do yoka. Jak dlouho si myslis ze by mu trvalo mi napsat Bota v C++ do Phoenixu? Pul dne? Den?
A udela to jeden clovek, posle to kamosum a za 2 dny to ma cely DP.
přestavuješ si to jak hurvínek válku :) nejříve si prosímtě o programování něco zjisti

ps: nevím co ti ten kámoš psal ale musel to bejk safra machr, když nikdy nehrál UO neviděl ani Yoku (který má vlastní scriptovací jazyk) a za 20 min do něj psal scipty

Napsal: 03.06.2009 02:25:00
od Dave Lister
Empair píše:ps: nevím co ti ten kámoš psal ale musel to bejk safra machr, když nikdy nehrál UO neviděl ani Yoku (který má vlastní scriptovací jazyk) a za 20 min do něj psal scipty
tak zrovna yoko scripty clovek kterej umi programovat pochopi tak za 5 minut..

a myslim ze problem by byl presne jak pise dan, nekdo takovyho bota napise (at uz za den/tyden/mesic..), a za tejden to ma cely dp a gmka by nedelali nic jinyho nez je mazali..

Napsal: 03.06.2009 02:27:48
od Johny Matovic
Dave Lister píše:tak zrovna yoko scripty clovek kterej umi programovat pochopi tak za 5 minut..
a clovek ktory nevie tak za hodinu :pp (me myself and I)

Napsal: 03.06.2009 08:06:01
od Raegann
Empair píše:přestavuješ si to jak hurvínek válku :) nejříve si prosímtě o programování něco zjisti

ps: nevím co ti ten kámoš psal ale musel to bejk safra machr, když nikdy nehrál UO neviděl ani Yoku (který má vlastní scriptovací jazyk) a za 20 min do něj psal scipty
By me zajimalo, v cem se tak moc plete (ok, tak mozna ze to nebude za den ale za tyden).
Mimochodem pro programatora vytvorit skript do yoka, kdyz ho neznas, je asi jako secist a a b, kdyz ti nekdo rekne jejich ciselne hodnoty (skript, o kterym mluvi Dan, ma prikazu, ze bys je spocetl na prstech a to mozna i vcetne sub a end sub.. tak nevim, co je v tom za problem, valna vetsina injectu je zdokumentovana).

Napsal: 03.06.2009 09:06:41
od Cpt.Rookie
Dave Lister píše:tak zrovna yoko scripty clovek kterej umi programovat pochopi tak za 5 minut..
Raegann píše:valna vetsina injectu je zdokumentovana
  • - které fce odesílají data na server, které ne? (--> kam vrazit pauzu, kam ne)
    - kdy se jaké proměnné uzavírají do uvozovek / apostrofů. Jaký je mezitím rozdíl a jaký to ma dopad na konečnou funkčnost?
    - pořadí příkazů (wait... před use...)
    - proč script nefunguje, ač je tam vše syntakticky správně? (problém prázdých řádků (třeba po odmazaném komentáři, které na některých místech způsobují (tuším) parse error)
    - globální proměnné - formát, nastavování, vracení
    - dynamické pauzy a pauzy obecně - jaké texty se vrací při určitých akcích
    - návratové hodnoty fcí
    - práce s objekty uloženými v injectionu
    - type & graphic itemů ve světě
    - práce s craft menu
To jsou víceméně dost specifika Yoko Injectionu a člověk se jimi rozhodně neprokouše za pět minut. Minimálně to chce hodně času na reálné zkoušení ve hře.
Ad dokumentace - je někde v češtině nebo angličtině? Myslím tím popis fcí, jejich parametrů, atp. Ofic help a stránky typu http://www.reiko-yoko.wz.cz/ znám, ale zajímalo by mne, jak dlouho by člověk (řekněme ultimy neznalý) hledal význam slova věty "If my or 2 then searched bekpake and all the pouches" (autopřeložená část z uo.findType o parametrech fce).

Takže ano, ten jazyk_je_ relativně jednoduchý. Ale reálná aplikace vyžaduje mnohem více mnohem více práce (pokud se nejedná o script, který jen dosazuje vhodné parametry do uo.moveItem(), že). Člověk ten jazyk možná i pochopí za nějaký krátký časový úsek, nicméně doba mezi tímhle a nějakým scriptem, který by byl alespoň v základních rysech OK je větší než si tady většina lidí představuje.

Takže prosím, dělejme bu bu bu (je to potřeba a v některých případech i oprávněné), ale zase to tak nedémonizujme, protože potom se ta relevantní fakta poněkud ztrácí v těch, ehm, nerelevantních.

Napsal: 03.06.2009 11:13:20
od Wilson
Inkvizitor Dan píše:Jak dlouho si myslis ze by mu trvalo mi napsat Bota v C++ do Phoenixu?
jo ten by mu rozhodne ve Phoenixu fungoval :lol:

Napsal: 03.06.2009 12:34:50
od Baltik
Wilson píše: jo ten by mu rozhodne ve Phoenixu fungoval :lol:
No tak Ckriminal, no ;) Ostatne diskuze o tom, jestli nekdo copy/pastne 5radkovej script za hodinu nebo deset minut je opravdu velmi prinosna 8)