Stránka 123 z 155
Re: Vampire
Napsal: 17.07.2013 11:51:29
od Shadowsong
to by mi ani nenapadlo. viem ze na dolezitost mate patent v guilde. ako keby to bolo nieco reasonable, ale robit upravu gangrelovi ktoru realne nikde nepouzijes, a robit ju len preto ze sa nevies dostat cez 1 pasaz na queste...
Re: Vampire
Napsal: 17.07.2013 12:23:16
od Ocroc
Neplánuje se. Patří to mezi výhody specializace Brujah, která je omezena v morphech a o tuto abilitu by v podstatě přišla, což by byla škoda.
Re: Vampire
Napsal: 17.07.2013 12:38:13
od King
Shadowsong píše:to by mi ani nenapadlo. viem ze na dolezitost mate patent v guilde.
na tu mistnost to opravdu nepotrebuju jde mi o zvyhodneni specky kterou hraju. takze za ni lobuju jako kazdy
Re: Vampire
Napsal: 19.07.2013 01:22:59
od Doom Face
King píše:Shadowsong píše:to by mi ani nenapadlo. viem ze na dolezitost mate patent v guilde.
na tu mistnost to opravdu nepotrebuju jde mi o zvyhodneni specky kterou hraju. takze za ni lobuju jako kazdy
tak tak len lobuj kaprík !!!!

Re: Vampire
Napsal: 30.07.2013 23:41:51
od Strigwyr
Viem, ze je to sice tak zauzivane ale predsa server sa "vyvaja" a tak by som chcel zalobovat za mystiky pre pk... A to je povolenie mystikov pre pk (aspon niektorych)
Samozrejme pochopim, ze su pk od istych mystikov penalizovane - mystik kladivo, LC, bandana, goldenscale atd... Stejne su dane mystiky urcene hlavne pre PVM, ale kedze teraz co som sa dozvedel na takeho tremera je mystik uplne super na pvp...
pk su 99,9% pvp hraci a myslim ze by nemali mat tuto nevyhodu ze si nemozu urobit pvp mystik.. povolilo by sa PKckam aspon vampovske mystiky ?(Stejne podla RP je najviac true vampir pkcko), pripadne aj bishopka by sa mohla... (Aj goldenscale u teutona ked je taky super, aj by som si spravil pk teutona ale bez toho top stitu co mozu len blue to neni nic moc si robit taku specku...) pripadne funguje vamp mystik pre pk gangrela?
Re: Vampire
Napsal: 30.07.2013 23:47:02
od Shadowsong
kolko pk vampov hra? kolko vampov vseobecne hra pvp? kolko vampov by vzalo mystik do pvp?
oplati sa koli tomu jeden a pol pvp vampovi robit nejaku upravu? nehovoriac o tom ze ten vamp to do pvp fakt nepotrebuje.
making long story short: nebud moc napichany, ju?

Re: Vampire
Napsal: 31.07.2013 07:56:42
od Acarus
neuvazuje se zmenit nastaveni mystikum ohledne equipu.
Re: Vampire
Napsal: 31.07.2013 10:50:53
od Xorine
Zdravim...
V prvni rade bych chtel podotknout ze vamp mystik aspon s tremerem me prijde do PVP jako naprosta zbytecnost (pokud teda dotycny nechce obohatit druhou stranu a nasledne ho odkoupit se zvysenym DPH...)
nevim teda jaka byla pointa - jestli kvuli efektu mystika tak si myslim ze by v PVP vetsinou ani nestihnul procnout
Dale bych chtel pozadat GM o prekontrolovani vlastnosti mystiku u brujaha (brujaha sice nevlastnim ale pry momentalne nic moc nedava oproti ostatnim specializacim.
Navrhoval bych neco jako - sance na procnuti efektu v neprime umere s fame, dmg primo umerne plusovitosti zbrane zavisle na fame, nebo aspon vratit +10% taktiky a fencingu (pripadne povolit port svitky bez pauzy ale to uz by bylo mozna prilis)
Nakonec by jsem se chtel zeptat zda se neuvazuje u specializace Tremere pridani kouzla Energy Bolt nebo Explosion(pouze svitek)
Re: Vampire
Napsal: 31.07.2013 12:49:18
od Mephist
Xorine píše:Nakonec by jsem se chtel zeptat zda se neuvazuje u specializace Tremere pridani kouzla Energy Bolt nebo Explosion(pouze svitek)
O explosion se uvazovalo i z hlavy, ale nejak to pak zapadlo.
Re: Vampire
Napsal: 31.07.2013 14:27:42
od Ocroc
Ano, skutečně se na to pouze zapomnělo, bude to napraveno :)
Po resyncu:
Kód: Vybrat vše
- Bloodsucking Spike - nová abilita pro klan Brujah
- Bloodsucking Spike - použití (equip) vyžaduje sílu spánku z rakve
- Bloodsucking Spike - upraveny klanové bonusy do skillů
- Vampírské rakve - zvýšen počet nabití získán spánkem
- Vampírské rakve - cena za pronájem snížen na 5000gp/měsíc, nový klíček stoji 1000gp
- Vampírské rakve - prostřední část by se měla aktualizovat dle jména upíra/stavu obsazení
- Klicek k rakvi - systém fungování zpřehledněn
- Klicek k rakvi - Hluboký spánek - zvýšeno "hladovění" a nově přidán bonus do Fame (+150, maximálně do 8500 fame)
- Klicek k rakvi - Používání abilit stojí nově Karmu
- Tremere Klan - možnost čarovat Explosion z hlavy
Re: Vampire
Napsal: 31.07.2013 15:06:09
od Xorine
Dekuji mnohokrat GM tymu jmenem Camarilly.
Taktez me velice potesila uprava klanovych rakvi byl jsem trosku zklamany kdyz s Tremerem po hlubokem spanku jsem dostal jen boost +25 int a jakakoli uprava statu kouzlem ho hned zrusila.
(a ze to ziskani nabyti hlubokeho spanku nebyla zrovna kratkodoba zalezitost)
Re: Vampire
Napsal: 01.08.2013 22:17:26
od Shadowsong
vzhladom na okolnosti myslim ze by sa nam viacerym hodila odpoved na otazku: je pravda ze spanok z rakvi sa uz kumuluje, miesto stareho resetovania sa pri kazdom vleze?
a tiez by ma zaujimalo ci by sa niekomu nechcelo vratit quest na imunku zo snowerovho shame kt sme tam postavili. cely si ho pamatam a velmi rad by som aj pomohol s vystavbou, ak by niekto z vas do toho siel...
predsalen dnesny tremere a brujah s imunkou su uz o nieco schopnejsi ako kedysi a mat takuto abilitu za zabitie jedneho low moba...
oh a este jedna otazka: spanok bude stale len pre tremera a gangrela, alebo sa bude dat pouzit aj v ludskej forme? :p
dakujem ^^
Re: Vampire
Napsal: 01.08.2013 23:52:10
od Xorine
Stackovani spanku z rakve by vubec nebylo spatne hlavne pro hrace kteri jsou vcelku aktivni pro ktere by bylo krajne nevyhodne spat v rakvi napr. tyden v kuse aby jim vydrzelo aspon na par pouziti
Re: Vampire
Napsal: 02.08.2013 00:25:18
od Ocroc
Ano, spánek se stackuje až do 50 nabití a síly spánku lze použít v morphu a stone human formách.
Re: Vampire
Napsal: 02.08.2013 00:26:45
od Shadowsong
yay ^^
Re: Vampire
Napsal: 02.08.2013 00:31:43
od Ocroc
Vzhledem k featurám(+fencingu pro každou spec) které má Tremere (summon) a nově bude mít Brujah(you'll see), bude oblečení Mystiku vyžadovat alespoň 1 nabití rakve. U gangrela se zatím neplánuje nějak zpoplatnit abilita (Teleport Scroll).
Re: Vampire
Napsal: 02.08.2013 06:43:13
od Xorine
Skvele.... takze Brujah konecne bude aspon mit vyuziti pro klanovy morf - nabijeni spanku v rakvi.
Snad by me zajimala jeste jedna vec - uvadite ze bude "system fungovani zprehlednen" u klicku... takze ma otazka zni : bude se nekde napriklad pri navsteve rakve uvadet momentalni pocet nabyti aby z toho slo vypozorovat kolik ktera sila spanku stoji? Ostatne aby jsme vedeli pocet nabyti aby jsme v ni netravili vic casu nez je treba...
Dekuji
Re: Vampire
Napsal: 03.08.2013 00:36:01
od Strigwyr
Prerozdelenie morfov pre gangrela?
myslim ze by to bolo potreba (a mam uz daco odohrate za gangrela pre rejpalov

)
1. podla vasich slov chcete urobit stone morf unikatnejsi s cim suhlasim aby ho nemal kazdy druhy...
- problem je v tom, ze naozaj su ostatne morfy nepouzitelne, preto sa hra bud stone/top alebo sii niekto vezme destra...
moj navrh:
-
urobit pouzitelnejsie klan morfy...
* zrusit potrebu morfu cez zranie famy a nabijanie krystalu cez gangrelovu kad
* utocny a obranny morf (so zachovanim vyberu impa/gargy) spravit podmienku zrania cisto horizitov (gangrelov krystal by sa nabijal len cez horizity a ktomu moznost kopania horizitov v morfe), 1 nabitie = 1 low horizit, 4 nabitia = 1x high horizit,
morf do utocneho morfu = krystal by zozral 8 nabiti, do obrannych neviem posudit.
* Fire imunita pre vsetky druhy morfov s tym, ze by sa musela pouzivat kad s Temnym Elixirom - 4-5-10(podla morfu?) nabiti pre zapnutie fire imunky, s moznostou vypinania? = tzn mozte morfovat dmg/def morf za cenu horizitov ktore si kupite ale pokial chcete k nim aj fire imunitu musite dungovat co je hratelne... netreba ju vsade zapinat...
- urobit luxusnejsie stone morfy
*morf do stona by dajme tomu okrem rovnakych statov dal +5% bojoviek a +5 str
*cena morfnutia stone gargy - 20-30 nabiti zo stone krystalu (nebolo by uz potrebne zapinat fire imunitu, bola by automaticka ako teraz)
*cena morfnutia stone impa - 30-40 nabiti zo stone krystalu + automaticka fire imunka (vzhladom na to ze bude asi silnejsi + zrychlovatko)
takto by sa hned dalo hrat kludne s klanovymi morfami a len luxusnejsi ludia by si mohli dovolit morfnut stone a hned by nebol co vamp to stouna...
- najluxusnejsie TOP morfy -
*tak ako teraz klasika z 1 top casti (moznost 10x morfnut)- 130% bojovky, +10 str +10 ar.
*morf cez kompletne topko krystalu (moznost 100x morfnut)- 140% bojovky, +20 str, +20 ar, vyssia dmg, kuzla navyse
-vypnutie top morfu by vratilo komplet nabitia?
2. trochu bug offtopik
- dneska som si s lordom prisiel do cechu, kupil nabitia do gangrelovej knihy 10 nabiti, 2x som poklikal a wtf co sa stalo - famu som mal zrazu 4500 a karmu o 1000 mensiu a ani fame deed mi nevyplulo...
pisal som aj page(aj na icq) a fakt nechapem co sa to stalo... nechcem spamovat znova icq/page ale som zufaly z toho tak prosim nejaku radu/riesenie/odpoved, dakujem.
Re: Vampire
Napsal: 03.08.2013 09:47:28
od erunno
Vampirske Specializace:
- priprava questu na vylepseni klanovych itemu pro Brujah a Tremere klany (+10% healing)
Chtěl jsem se zeptat jak to vypadá s tímto questem? Vyprchalo to nebo je stále ve fázi příprav nebo už existuje?
Re: Vampire
Napsal: 03.08.2013 10:02:00
od Strigwyr
erunno píše:Vampirske Specializace:
- priprava questu na vylepseni klanovych itemu pro Brujah a Tremere klany (+10% healing)
Chtěl jsem se zeptat jak to vypadá s tímto questem? Vyprchalo to nebo je stále ve fázi příprav nebo už existuje?
ten Q je.. pokial sa nemylim tak je to Q na stone impa