Stránka 13 z 57
Re: Paladin
Napsal: 09 bře 2010 15:14
od Prafotr Morava
určitě jsou levnější a efektivnější varianty než takový crusher
Re: Paladin
Napsal: 09 bře 2010 21:17
od Stich
Samial píše:Stich píše:paladinsky maximalny bojovy skill 115 ... paladinska maximalna taktika 110 a...
Minimálně takle)
115? uniklo mi nieco?
Re: Paladin
Napsal: 09 bře 2010 22:48
od Wallace
specky ti unikly ze davaji skily
Re: Paladin
Napsal: 10 bře 2010 15:43
od Lucyfer
tak paladin ma napriklad zaklad 90 mf, 100 tc, naramok dava 10mf , roba 10mf a parr a kladivo dava +10 mf a tc, takze v konecnom dosledku mas za pala 120MF,110TC, a 110 parr, ak si vezmes undeath mace + mistik mas 120mf,105tc,120 parr(nepamatam co presne dava u pala topko, myslim ze MGR a PARR)...s mace mas dost AR a aj slusnu DMG, avsak ja uprednostnujem kladivko, pretoze specialky su rychlejsie ako plusovky, takze s tym kladivom mlatis pomerne rychlo a ma to neuveritelny DMG.
sme boli parkrat stare shame v troch pal+mag+rang, pal so specialkou, rang so silverkou a bolo to urcite rychlejsie shame ako s 5 warami. paladin je super postava, to mate takeho drakobyjca, pavukobyjca a nemrtvobujca v jednom
nie ze by ste boli radi ze ma tieto zbrane, ale este breptate ze keby ich ma war tak dava viac DMG, ale vies co ti stich uniklo asi uplne na zaciatku tohoto celeho ? asi si nikdy nemal za pala specialku a hlavne si zabudol ze war specialky nema takze to nemozes porovnavat...a aj keby mal. to je akoby si porovnaval wara a rangera s lukmi
skus hadat kdo by viedol, no asi ten co s tym mava denno denne a prave paladin neni len mlaticka ale cosi viac, obcas si sadne nad nejaku knihu o magii a je tak trosku lepsi v obrane so stitom...ak sa ti tak strasne nepaci paladin ze sa nevies v poste o svojom chare vyjadrit dostatocne slusne asi to naznacuje ze asi ti nesedi char, tak si zaloz wara a potom mozno zistis ze ta tvoja postava ma na nic heal a ze bez clera nemas boost, tak zas budes lobovat o boost a stenu u wara. myslim ze teraz su postavy vyvazene dostatocne, niekam sa hodi viac war, niekam pal, niekam vamp...to ale neznamena ze tam nemoze ist iny char
na zaver asi jedna dolezita rada: prestan hromadit mamon v banke a vezmi si poriadny equip, zober par ressov a IM zvitkov a uvidis aky to je rozdiel
Re: Paladin
Napsal: 16 bře 2010 20:48
od Stich
no hej ale zase nemozes porovnavat paladina v equipe za par mega a wariora v equipe za 100k...a mne neuniklo to ze warior nema specky ale nejaky velky inteligent poznamenal ze warior by bol menej op so specialkami ako je paladin pritom ma vacsi skill bojovy a vacsiu tactiku sice niekto tu povedal ze u specialiek ide o iny efekt ako klasicky dmg ale urcite ma aj klasicky dmg a ten by bol vacsi a do pvp sice paladin moze ist sam so zvitkami ale keby bol warior cler a warior by mal specialku tak by to vyzeralo fakt zaujmavo a ked myslis ze neviem hrat paladina tak si asi so mnou este v dungu nebol...
Re: Paladin
Napsal: 17 bře 2010 15:36
od Lucyfer
nebudem sa tu hrat so slovickami a prekrucat tu kdo ma s cim aky DMG, lebo ked si to vezmes takto tak postava pal a vamp v humanovi su na nic lebo taky war ma viac DMG...ale je to o niecom inom, nie len o DMG. a mozno preto ze tie postavy su neni len o DMG tak niekto ma na nieco zvyhodnenie a to zvyhodnenie pala je s tymi specialkami. A ked si zacal s tou DMG a specialkami, tak oni nemaju inu dmg ako specialnu
pretoze ked s nou zasiahnes nieco ine ako monstrum na ktore je urcena tak sa jej znizi o par bodov durabilita a da DMG minimalny...takze podla mna nikdo to nevyuziva ako zbran bezneho mlatenia
to ze kladivo ma na PVP dmg je bud bug alebo zamer
pretoze by malo platit iba na undeath co ani jedna hrackaska postava neni mozno okrem negra...takze tebe stich odporucam skusit sa presvedcit ci toho pala vies aj mimo skupiny a zaroven si spravit specialku kladivko a mozes si to sam skusit
Re: Paladin
Napsal: 26 bře 2010 20:42
od Stich
no tomu ver ze to skusim lebo ma to zacalo dost zaujimat.
Re: Paladin
Napsal: 21 dub 2010 09:26
od Kentak
jeden technickej, chtel sem si zabehnout maze za pala, a startovni gejta s mirkem a dvema posukama na konich, byla kolem dokola nepristupna a zahrazena, what the hell ?:D nebo se mi to jenom zdalo ?:p
Re: Paladin
Napsal: 21 dub 2010 10:40
od Deacon Frost
Kentak píše:jeden technickej, chtel sem si zabehnout maze za pala, a startovni gejta s mirkem a dvema posukama na konich, byla kolem dokola nepristupna a zahrazena, what the hell ?:D nebo se mi to jenom zdalo ?:p
Mílka bude v tom, že to neni startovací gate
Re: Paladin
Napsal: 22 dub 2010 11:59
od Kentak
aha tak to jo, prece jenom uz je to par let co sem to bezel naposled :p dik za odpoved
Re: Paladin
Napsal: 06 čer 2010 18:32
od Acarus
specky srovnany, jeste mozna udelam vetsi zlo at s tim lidi nebijou sebe, ale jen ty moby.
Re: Paladin
Napsal: 16 čer 2010 07:59
od Nagash
Acarus píše:specky srovnany, jeste mozna udelam vetsi zlo at s tim lidi nebijou sebe, ale jen ty moby.
by bylo fajn, jeste jestli bych mohl poprudit, neslo by neco udelat s dragon slayer katanou? nepridava SW.
Jinak specky chvalim a nedam na ne dopustit
Re: Paladin
Napsal: 13 črc 2010 23:29
od Nagash
Acarus píše:
Ten stit by za me klidne mel mit.
odmazáno
/Soap
ze by prece svitla nadeje na vyuzitelnou skladacku
Re: Paladin
Napsal: 14 črc 2010 19:05
od Kentak
nepremysleli ste o rewarde na kvestu?
Re: Paladin
Napsal: 14 črc 2010 19:11
od Shadowsong
Kentak píše:nepremysleli ste o rewarde na kvestu?
a ty si o tom premyslal?
Re: Paladin
Napsal: 15 črc 2010 08:17
od Ardent
Shadowsong píše:Kentak píše:nepremysleli ste o rewarde na kvestu?
a ty si o tom premyslal?
rewarda mi přijde zbytečná- když projdeš máš loot z potvor, víc mě irituje, že ikdyž uspěji, tak mě to stejně po timeru odkopne do té jeskyně na konci...
Re: Paladin
Napsal: 29 črc 2010 00:44
od Kentak
loot z priser? vau 13k
ne, že by mi šlo o mamon
, ale třeba fama, pár MC, něco co by potěšilo
Re: Paladin
Napsal: 29 črc 2010 01:03
od Nagash
Kentak píše:loot z priser? vau 13k
ne, že by mi šlo o mamon
, ale třeba fama, pár MC, něco co by potěšilo
Pár mc
myslis pár jako z kratke reky, nebo jako par z quaqmair?
Myslim ze muzeme byt radi ze to hazi do gardu bez odcrimu
Re: Paladin
Napsal: 30 črc 2010 17:35
od Kelnor
Není v plánu poupravit systém náramků na bojové skilly ? Myslím tím ono "nabíjení" náramku odečtením deseti bodů z výšky skillu a následná nutnost tuto hodnotu v podstatě po druhé dotrénovávat ...
Re: Paladin
Napsal: 30 črc 2010 19:00
od Stich
proc by to jako malo byt zle?