Stránka 111 z 155

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 13:43
od Acarus
Kesemot píše:No ocividne su tam npccka typu gargoyle imp v takmer kazdej miestnosti. Tieto npccka velmi casto zeru zbrane, davaju vybuchy, ktore su redukovane fire imunkou.
Dedukciou si vyvodime, ze tam ma vamp ako buchna najlepsie podmienky. Tzn., ked sa to chodi vo viacerych vampoch + nazov je BLOOD, tak asi stavitel chcel, aby to bol pre vampa vyhodny dung.
Ako vazne Acar? Preco sa ty nespytas toho, kto to staval, kolko tam zamyslal on krvi?
Nerad bych se hadal, nekoukal sem na uo.stratics, ale ten dung se nejmenuje podle toho co je v nem, ten nazev je prevzat z toho jak se jmenuje v originale. Nerekl bych ze ho takto pojmenoval nas stavitel.

V ramci nespokojenosti s nerovnomernym rozlozenim krve, sme se dohodli, ze soucasny system bude upraven tak, aby krev byla rozlozena rovnomerneji nez doposud, hlubsi introspekci ohledne krve bude mit na starost Gm Kvido s kolegyni. Po vyhodnoceni spotreby krve u vampu bude ucinen krok at tim ci onim smerem.

2Leesil: o tobe si take nemyslim nic spatneho, ani tedka ani predtim. a potrebu se vyjadrovat nastesti pro vas jeste mam ale i kdyz ne tak castou jako drive. Pokud si myslim, ze k tematu mam co rict tak to reknu. Take se mi obcas nezamlouvaji polovicate informace guild na webu, ale je to jejich vec co si tam davaji.

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 13:47
od Leesil
Jasně, jasně...třeba nám ještě pověz tu o Budulínkovi. Nechcete tu krev vzít z jiného dungu, když už?

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 13:48
od Shadowsong
Kesemot píše:Ako vazne Acar? Preco sa ty nespytas toho, kto to staval, kolko tam zamyslal on krvi?
ked to none otvaral tak tam bolo nejakych 40-50 nabiti :mrgreen:

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 14:26
od Kesemot
Ved ja viem, prave preto to hovorim.

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 14:43
od Shadowsong
pre zachovanie rovnovahy by sa potom pre istotu zobrala krv zo vsetkych low a medium dungov n? :D

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 18:20
od Thief
Blood jsem postavil a jeho náročnost není taková, aby tam bylo tolik krve.. Krev bude rovnoměrně ve všech dungeonech dle náročnosti.

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 18:52
od Shadowsong
Qvido píše:Krev bude rovnoměrně ve všech dungeonech dle náročnosti.
dakujeme (:

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 20:09
od Kesemot
Qvido píše:Blood jsem postavil a jeho náročnost není taková, aby tam bylo tolik krve.. Krev bude rovnoměrně ve všech dungeonech dle náročnosti.
Mozem sa spytat, preco je v pride a v destarde 3 tak malo krvi? Nechcem rypat ani nic, ale si myslim ze tieto dungy by si urcite zasluzili viac.

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 22:14
od Joewar
Absolutne nechapem preco sa stale riesi ta krv... Este som sa nestretol s niekym kto by mal problem pri morfovani vzdy sa nejak pozbiera a morfne tak to nebude az take kriticke... Na druhej strane to vyselektuje nb hracov od velkeho dmg ako ma stone garga ked si jednoducho nevedia nabitia udrzat tak budu bez dmg hotovo... A k destardu tam by sa teda vamp musel neskutocne snazit aby umrel asi z toho dovodu je tam nizky pocet nabiti, v risi neviem kolko ale narocnostou by som tam dal asi 25.

Re: Vampire

Napsal: 14 úno 2013 23:07
od King
za gangrela je krve dostatecne ostatni specky nemuzu soudit nehraju je ...

Re: Vampire

Napsal: 15 úno 2013 00:05
od Kesemot
Nejde o narocnost pre vampa, ide o narocnost dungu. O tom tu gmka hovorili, ze podla narocnosti dungu sa bude davat krv. Preto jedine som sa ozyval. Hovorim len o tom, ze v destarde by malo byt predsa len viac nabiti ako napr v rieke ...

Re: Vampire

Napsal: 15 úno 2013 00:54
od Mephist
Mala dostupnost krve na stone morf se da jeste pochopit. Je to polo-top morf a krome nej ma vamp i jiny druhy morfu.
Co mi ale vadi, je spotreba krve na fire imunitu. 4 nabiti krve jen za fire imunitu je moc. Gangrel ma za 10 nabiti fire imunitu a navic jeste "zbran" se super dmg a kvalitni "brnko". Human vamp ma za skoro pulku jen tu imunku. Idealni cena imunity by byla tak 1-2 nabiti, pri soucasnym mnozstvi krve v dungach. Fire imunka byla vzdycky hlavne pvp abilita a pro nejaky aktivni hrani pvp je ted nepouzitelna (1 smrt v pvp = nutnost jit stredni dung). Kdyz se imunka zdrazila, tak ste slibovali, ze se bude krev do dungu pridavat a zvedat jeji mnozstvi + se udela quest na +10 heal pro human vampy jako kompenzace. Misto toho se ale krev z low dungu zacala brat a v ostatnich dungach snizovat. Quest na +10 heal taky neni (pokud to teda neni stone imp, jak tu Ocroc kdysi neco naznacoval - to by byla opravdu kompenzace, skrz top quest, kterej jeste nedal zadnej vamp na serveru).
Pokud teda nechcete zvysovat dostupnost krve kvuli stone gargam, tak alespon zlevnete stone humana na 1-2 nabiti. Beztak ty human vampy hraje minimum lidi.

Re: Vampire

Napsal: 15 úno 2013 11:51
od Shadowsong
najvacsi problem nieje stone krystal ale fire imunita. nabitia do stone krystalu nieje tazke udrzat. s imunkou som sa po dvoch tyzdnoch konecne dostal trosku do plusu. a myslim ze prejst 4 top dungy a 5 low na to aby som si oproti povodnemu stavu urobil gain o 6, to nieje nic moc... bojim sa ako to bude s mojim dalsim vampom ktoreho si teraz robim. to bude asi potrat...
pripadne by som vrelo uvital diverzifikaciu mystikov podla klanu. tremerovi nech trebars zostane short speara z bonusom do fenc a tct. gangrelovi by sa mohol hodit kryss nech si v pripade potreby vie tu fame nazbierat celkom pohodlne. brujahovia by podla mna velmi uvitali mysticku spearu s pouztielnym dmg, +ovost kludne podla fame ako pri skladackach, nech sa mainly human dmg char nemusi parat v dungu so short spearou ktora toho moc nespravi. navrhoval som to uz davnejsie aj kajovi ale zial sme sa nedostali ku finalnej verzii. boli tam aj rozne napady ako sanie many pre tremera na ukor karmy, gangrel by dostal parry a trebars jemne sanie zivotov, ale hlavne islo o brujahov dmg so spearom. ta shorka je fakt celkom smutna. v dungoch kde sa najviac umiera si s tou zbranou moc neskrtne...

Re: Vampire

Napsal: 15 úno 2013 18:13
od Smoce
Chyba

Jedná se o využití síly spánku a síly odpočinku ..

Když je použiju, můj vamp v útočném červeném rare skinu změní barvu na barvu těla, takže typuju, že se přenastaví i morf na základní nebo posmrtný ..

Re: Vampire

Napsal: 15 úno 2013 20:56
od Shadowsong
kazda sila spanku ti dava incognito ktore zaroven meni tvoju farbu na farbu tela. nemalo by to ale mat ziaden vplyv na stav, resp silu tvojho morfu.

Re: Vampire

Napsal: 15 úno 2013 22:54
od Persefona
Přesně tak, síla morfu zůstává stejná

Re: Vampire

Napsal: 16 úno 2013 09:19
od Smoce
Dík za info...

jen mě napadlo, jestli to zároveň nedělá nějaký opravu statu atd.. aby to nebyl pozůstatek ze sterého morf systému...

Re: Vampire

Napsal: 16 úno 2013 13:39
od Acarus
Shadowsong píše:najvacsi problem nieje stone krystal ale fire imunita. nabitia do stone krystalu nieje tazke udrzat. s imunkou som sa po dvoch tyzdnoch konecne dostal trosku do plusu. a myslim ze prejst 4 top dungy a 5 low na to aby som si oproti povodnemu stavu urobil gain o 6, to nieje nic moc... bojim sa ako to bude s mojim dalsim vampom ktoreho si teraz robim. to bude asi potrat...
pripadne by som vrelo uvital diverzifikaciu mystikov podla klanu. tremerovi nech trebars zostane short speara z bonusom do fenc a tct. gangrelovi by sa mohol hodit kryss nech si v pripade potreby vie tu fame nazbierat celkom pohodlne. brujahovia by podla mna velmi uvitali mysticku spearu s pouztielnym dmg, +ovost kludne podla fame ako pri skladackach, nech sa mainly human dmg char nemusi parat v dungu so short spearou ktora toho moc nespravi. navrhoval som to uz davnejsie aj kajovi ale zial sme sa nedostali ku finalnej verzii. boli tam aj rozne napady ako sanie many pre tremera na ukor karmy, gangrel by dostal parry a trebars jemne sanie zivotov, ale hlavne islo o brujahov dmg so spearom. ta shorka je fakt celkom smutna. v dungoch kde sa najviac umiera si s tou zbranou moc neskrtne...
takze chapu to dobre ze nejvetsi problem je to pouzivani do pvp ?

Re: Vampire

Napsal: 16 úno 2013 14:00
od Shadowsong
Acarus píše:takze chapu to dobre ze nejvetsi problem je to pouzivani do pvp ?
ja som nikde v mojom poste nehovoril o ziadnom pvp takze o tom ci chapes dobre sa nebudem vyjadrovat :mrgreen: (loljk)

problem v imunke je v tom ze human vamp je strasny papier. aj ked sa clovek snazi, aj ked si tu imunku vypina (cim tiez prichadza o nabitia), obcas proste umrie (cim pride o dost nabiti). s tym ze castokrat sa stane ze umries na mieste kde tu imunku potrebujes, rovno po smrti ju zapnes a idealne takto umries len na tom mieste este dva krat. a to aj ked sa clovek fakt snazi a robi co je v jeho silach, proste sa tomu niekedy neda vyhnut. asi polovica dungov je pre mna, co sa tyka nabitia do imunky, stratovych. dohnat sa to da len v dungoch kde je tej krvi viac a stale niesom nijako extremne v pluse, skor som len dohnal stratu. priklad idem desp, nacapujem si 11 nabiti ale realne som prisiel o 18. idem za tym citadelu, v nej pridem o 12 nabiti ale dost husta krv na konci ma vie zachranit od zufalstva z toho despu. je to len nepresny ukazkovy priklad. chcem tym povedat hlavne to ze upir nema moc moznosti ako si tu krv hromadit, kym nema velku zasobu s ktorou vie pracovat a cakat na stastnu chvilku v stastnom dungu kedy sa mu podari aspon dohnat stratu.

pvp je druha vec. mam aj pvp vampa a kedze som lama tak obcas aj zdochnem. nasleduje potom minimalne hodina solovania zoo, ktore musim prejst minimalne tri krat aby som si mohol opat nahodit imunku.

oboje je neprijemne a aj ked sa s tym da hrat (vdakabohu ze mam nejake nabitia za tie roky nasetrene a az tak mi to nepije krv) ale mohla by tam byt zavedena vacsia rovnovaha. zahustit krv v dungoch, zlacnit imunku, mozno nejaky quest na doplnanie krvi alebo, co si ja myslim ze by bolo lepsie, zvysit mnozstvo vratenych nabiti z vypnutia imunky na plny pocet.

uz cerescnicka na torte tohto otravovania s nabitiami je ked idem dung do ktoreho si chcem vziat klanovy krystal. ked refujem tak musim vypnut imunku (prichadzam o nabitie) aby som mohol krystal zobrat z truhly do batohu. v dungu samozrejme imunku zapinam ked je jej treba. nedajboze sa stane ze sa musim resnut mimo tela a potrebujem imunku nahodit hned po rese. ked sa chcem vylootit zas ju musim vypnut aby som mohol vybrat ten krystal z tela. uspesne dojdem dung a chcem ist niekam (ci uz ding alebo pvp) kde nepotrebujem morf krystal v hodnote (aj s nabitiami) 200k, alebo proste len chcem odrefnut. zas musim prist o nabitie pri vypinani a zapinani imunky len aby som nim pohol...

ps: ak chces cisla tak ked som pred cca 2 rokmi dostal naspat postavu, mal som v imunke 300 nabiti. pred par dnami som sa konecne dostal nad 200.

Re: Vampire

Napsal: 16 úno 2013 16:02
od Xan
A ano, v pvp to je problem, clovek zadunguje i par blodu, fdd apod medium, kde tech nabiti je vic, ale skoci cv, parkrat umre, pac kdyz uz se poradne bojuje, tak je na smrt vysoka, nehlede na char ci imunku. Nepatrim sice mezi lidi, kteri hlasaji, ze bez imunky je wamp k nicemu, ale kdyz tu moznost ma, tak si ji moc neuzije + teda i v dungu to neni sranda, jak pise song a to presouvani krystalu. Ja osobne nepouzivam tolik human imunku, ale kdyz jsem ve stonovi, tak nemam hejbat horizitem, proc si nemuzu vyndat klanovej a kdyz jsem v klanovym, proc bych nemoh hejbat horizitem. Je mi jasny, ze se to udelalo obecne, ale chtelo by to asi doladit. Priklad, morfnu klanovej, mam s sebou dalsi horizit na stona, dojdu dung neumru a nemuzu ani odref. A to neresim klasicky spekulovani wampa, jestli jit morf nebo humana kvuli tomu, jestli se mi vyplati na konci odmorf a kopnout si. Za nongangrel stona jen u high