Vampire

Odpovědět
Acarus

Re: Vampire

Příspěvek od Acarus »

Kesemot píše:No ocividne su tam npccka typu gargoyle imp v takmer kazdej miestnosti. Tieto npccka velmi casto zeru zbrane, davaju vybuchy, ktore su redukovane fire imunkou.
Dedukciou si vyvodime, ze tam ma vamp ako buchna najlepsie podmienky. Tzn., ked sa to chodi vo viacerych vampoch + nazov je BLOOD, tak asi stavitel chcel, aby to bol pre vampa vyhodny dung.
Ako vazne Acar? Preco sa ty nespytas toho, kto to staval, kolko tam zamyslal on krvi?
Nerad bych se hadal, nekoukal sem na uo.stratics, ale ten dung se nejmenuje podle toho co je v nem, ten nazev je prevzat z toho jak se jmenuje v originale. Nerekl bych ze ho takto pojmenoval nas stavitel.

V ramci nespokojenosti s nerovnomernym rozlozenim krve, sme se dohodli, ze soucasny system bude upraven tak, aby krev byla rozlozena rovnomerneji nez doposud, hlubsi introspekci ohledne krve bude mit na starost Gm Kvido s kolegyni. Po vyhodnoceni spotreby krve u vampu bude ucinen krok at tim ci onim smerem.

2Leesil: o tobe si take nemyslim nic spatneho, ani tedka ani predtim. a potrebu se vyjadrovat nastesti pro vas jeste mam ale i kdyz ne tak castou jako drive. Pokud si myslim, ze k tematu mam co rict tak to reknu. Take se mi obcas nezamlouvaji polovicate informace guild na webu, ale je to jejich vec co si tam davaji.
Leesil
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 38
Registrován: 05 lis 2011 00:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Leesil »

Jasně, jasně...třeba nám ještě pověz tu o Budulínkovi. Nechcete tu krev vzít z jiného dungu, když už?
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

Kesemot píše:Ako vazne Acar? Preco sa ty nespytas toho, kto to staval, kolko tam zamyslal on krvi?
ked to none otvaral tak tam bolo nejakych 40-50 nabiti :mrgreen:
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10 srp 2010 14:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Kesemot »

Ved ja viem, prave preto to hovorim.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

pre zachovanie rovnovahy by sa potom pre istotu zobrala krv zo vsetkych low a medium dungov n? :D
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03 čer 2011 16:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Thief »

Blood jsem postavil a jeho náročnost není taková, aby tam bylo tolik krve.. Krev bude rovnoměrně ve všech dungeonech dle náročnosti.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

Qvido píše:Krev bude rovnoměrně ve všech dungeonech dle náročnosti.
dakujeme (:
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10 srp 2010 14:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Kesemot »

Qvido píše:Blood jsem postavil a jeho náročnost není taková, aby tam bylo tolik krve.. Krev bude rovnoměrně ve všech dungeonech dle náročnosti.
Mozem sa spytat, preco je v pride a v destarde 3 tak malo krvi? Nechcem rypat ani nic, ale si myslim ze tieto dungy by si urcite zasluzili viac.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Uživatelský avatar
Joewar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 13 říj 2007 11:06

Re: Vampire

Příspěvek od Joewar »

Absolutne nechapem preco sa stale riesi ta krv... Este som sa nestretol s niekym kto by mal problem pri morfovani vzdy sa nejak pozbiera a morfne tak to nebude az take kriticke... Na druhej strane to vyselektuje nb hracov od velkeho dmg ako ma stone garga ked si jednoducho nevedia nabitia udrzat tak budu bez dmg hotovo... A k destardu tam by sa teda vamp musel neskutocne snazit aby umrel asi z toho dovodu je tam nizky pocet nabiti, v risi neviem kolko ale narocnostou by som tam dal asi 25.
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01 bře 2009 05:14
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od King »

za gangrela je krve dostatecne ostatni specky nemuzu soudit nehraju je ...
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10 srp 2010 14:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Kesemot »

Nejde o narocnost pre vampa, ide o narocnost dungu. O tom tu gmka hovorili, ze podla narocnosti dungu sa bude davat krv. Preto jedine som sa ozyval. Hovorim len o tom, ze v destarde by malo byt predsa len viac nabiti ako napr v rieke ...
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16 říj 2006 12:04
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Mephist »

Mala dostupnost krve na stone morf se da jeste pochopit. Je to polo-top morf a krome nej ma vamp i jiny druhy morfu.
Co mi ale vadi, je spotreba krve na fire imunitu. 4 nabiti krve jen za fire imunitu je moc. Gangrel ma za 10 nabiti fire imunitu a navic jeste "zbran" se super dmg a kvalitni "brnko". Human vamp ma za skoro pulku jen tu imunku. Idealni cena imunity by byla tak 1-2 nabiti, pri soucasnym mnozstvi krve v dungach. Fire imunka byla vzdycky hlavne pvp abilita a pro nejaky aktivni hrani pvp je ted nepouzitelna (1 smrt v pvp = nutnost jit stredni dung). Kdyz se imunka zdrazila, tak ste slibovali, ze se bude krev do dungu pridavat a zvedat jeji mnozstvi + se udela quest na +10 heal pro human vampy jako kompenzace. Misto toho se ale krev z low dungu zacala brat a v ostatnich dungach snizovat. Quest na +10 heal taky neni (pokud to teda neni stone imp, jak tu Ocroc kdysi neco naznacoval - to by byla opravdu kompenzace, skrz top quest, kterej jeste nedal zadnej vamp na serveru).
Pokud teda nechcete zvysovat dostupnost krve kvuli stone gargam, tak alespon zlevnete stone humana na 1-2 nabiti. Beztak ty human vampy hraje minimum lidi.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

najvacsi problem nieje stone krystal ale fire imunita. nabitia do stone krystalu nieje tazke udrzat. s imunkou som sa po dvoch tyzdnoch konecne dostal trosku do plusu. a myslim ze prejst 4 top dungy a 5 low na to aby som si oproti povodnemu stavu urobil gain o 6, to nieje nic moc... bojim sa ako to bude s mojim dalsim vampom ktoreho si teraz robim. to bude asi potrat...
pripadne by som vrelo uvital diverzifikaciu mystikov podla klanu. tremerovi nech trebars zostane short speara z bonusom do fenc a tct. gangrelovi by sa mohol hodit kryss nech si v pripade potreby vie tu fame nazbierat celkom pohodlne. brujahovia by podla mna velmi uvitali mysticku spearu s pouztielnym dmg, +ovost kludne podla fame ako pri skladackach, nech sa mainly human dmg char nemusi parat v dungu so short spearou ktora toho moc nespravi. navrhoval som to uz davnejsie aj kajovi ale zial sme sa nedostali ku finalnej verzii. boli tam aj rozne napady ako sanie many pre tremera na ukor karmy, gangrel by dostal parry a trebars jemne sanie zivotov, ale hlavne islo o brujahov dmg so spearom. ta shorka je fakt celkom smutna. v dungoch kde sa najviac umiera si s tou zbranou moc neskrtne...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Smoce
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 349
Registrován: 12 úno 2009 21:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Smoce »

Chyba

Jedná se o využití síly spánku a síly odpočinku ..

Když je použiju, můj vamp v útočném červeném rare skinu změní barvu na barvu těla, takže typuju, že se přenastaví i morf na základní nebo posmrtný ..
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

kazda sila spanku ti dava incognito ktore zaroven meni tvoju farbu na farbu tela. nemalo by to ale mat ziaden vplyv na stav, resp silu tvojho morfu.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Persefona
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 108
Registrován: 10 dub 2008 01:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Persefona »

Přesně tak, síla morfu zůstává stejná
Uživatelský avatar
Smoce
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 349
Registrován: 12 úno 2009 21:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Smoce »

Dík za info...

jen mě napadlo, jestli to zároveň nedělá nějaký opravu statu atd.. aby to nebyl pozůstatek ze sterého morf systému...
Acarus

Re: Vampire

Příspěvek od Acarus »

Shadowsong píše:najvacsi problem nieje stone krystal ale fire imunita. nabitia do stone krystalu nieje tazke udrzat. s imunkou som sa po dvoch tyzdnoch konecne dostal trosku do plusu. a myslim ze prejst 4 top dungy a 5 low na to aby som si oproti povodnemu stavu urobil gain o 6, to nieje nic moc... bojim sa ako to bude s mojim dalsim vampom ktoreho si teraz robim. to bude asi potrat...
pripadne by som vrelo uvital diverzifikaciu mystikov podla klanu. tremerovi nech trebars zostane short speara z bonusom do fenc a tct. gangrelovi by sa mohol hodit kryss nech si v pripade potreby vie tu fame nazbierat celkom pohodlne. brujahovia by podla mna velmi uvitali mysticku spearu s pouztielnym dmg, +ovost kludne podla fame ako pri skladackach, nech sa mainly human dmg char nemusi parat v dungu so short spearou ktora toho moc nespravi. navrhoval som to uz davnejsie aj kajovi ale zial sme sa nedostali ku finalnej verzii. boli tam aj rozne napady ako sanie many pre tremera na ukor karmy, gangrel by dostal parry a trebars jemne sanie zivotov, ale hlavne islo o brujahov dmg so spearom. ta shorka je fakt celkom smutna. v dungoch kde sa najviac umiera si s tou zbranou moc neskrtne...
takze chapu to dobre ze nejvetsi problem je to pouzivani do pvp ?
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

Acarus píše:takze chapu to dobre ze nejvetsi problem je to pouzivani do pvp ?
ja som nikde v mojom poste nehovoril o ziadnom pvp takze o tom ci chapes dobre sa nebudem vyjadrovat :mrgreen: (loljk)

problem v imunke je v tom ze human vamp je strasny papier. aj ked sa clovek snazi, aj ked si tu imunku vypina (cim tiez prichadza o nabitia), obcas proste umrie (cim pride o dost nabiti). s tym ze castokrat sa stane ze umries na mieste kde tu imunku potrebujes, rovno po smrti ju zapnes a idealne takto umries len na tom mieste este dva krat. a to aj ked sa clovek fakt snazi a robi co je v jeho silach, proste sa tomu niekedy neda vyhnut. asi polovica dungov je pre mna, co sa tyka nabitia do imunky, stratovych. dohnat sa to da len v dungoch kde je tej krvi viac a stale niesom nijako extremne v pluse, skor som len dohnal stratu. priklad idem desp, nacapujem si 11 nabiti ale realne som prisiel o 18. idem za tym citadelu, v nej pridem o 12 nabiti ale dost husta krv na konci ma vie zachranit od zufalstva z toho despu. je to len nepresny ukazkovy priklad. chcem tym povedat hlavne to ze upir nema moc moznosti ako si tu krv hromadit, kym nema velku zasobu s ktorou vie pracovat a cakat na stastnu chvilku v stastnom dungu kedy sa mu podari aspon dohnat stratu.

pvp je druha vec. mam aj pvp vampa a kedze som lama tak obcas aj zdochnem. nasleduje potom minimalne hodina solovania zoo, ktore musim prejst minimalne tri krat aby som si mohol opat nahodit imunku.

oboje je neprijemne a aj ked sa s tym da hrat (vdakabohu ze mam nejake nabitia za tie roky nasetrene a az tak mi to nepije krv) ale mohla by tam byt zavedena vacsia rovnovaha. zahustit krv v dungoch, zlacnit imunku, mozno nejaky quest na doplnanie krvi alebo, co si ja myslim ze by bolo lepsie, zvysit mnozstvo vratenych nabiti z vypnutia imunky na plny pocet.

uz cerescnicka na torte tohto otravovania s nabitiami je ked idem dung do ktoreho si chcem vziat klanovy krystal. ked refujem tak musim vypnut imunku (prichadzam o nabitie) aby som mohol krystal zobrat z truhly do batohu. v dungu samozrejme imunku zapinam ked je jej treba. nedajboze sa stane ze sa musim resnut mimo tela a potrebujem imunku nahodit hned po rese. ked sa chcem vylootit zas ju musim vypnut aby som mohol vybrat ten krystal z tela. uspesne dojdem dung a chcem ist niekam (ci uz ding alebo pvp) kde nepotrebujem morf krystal v hodnote (aj s nabitiami) 200k, alebo proste len chcem odrefnut. zas musim prist o nabitie pri vypinani a zapinani imunky len aby som nim pohol...

ps: ak chces cisla tak ked som pred cca 2 rokmi dostal naspat postavu, mal som v imunke 300 nabiti. pred par dnami som sa konecne dostal nad 200.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Xan »

A ano, v pvp to je problem, clovek zadunguje i par blodu, fdd apod medium, kde tech nabiti je vic, ale skoci cv, parkrat umre, pac kdyz uz se poradne bojuje, tak je na smrt vysoka, nehlede na char ci imunku. Nepatrim sice mezi lidi, kteri hlasaji, ze bez imunky je wamp k nicemu, ale kdyz tu moznost ma, tak si ji moc neuzije + teda i v dungu to neni sranda, jak pise song a to presouvani krystalu. Ja osobne nepouzivam tolik human imunku, ale kdyz jsem ve stonovi, tak nemam hejbat horizitem, proc si nemuzu vyndat klanovej a kdyz jsem v klanovym, proc bych nemoh hejbat horizitem. Je mi jasny, ze se to udelalo obecne, ale chtelo by to asi doladit. Priklad, morfnu klanovej, mam s sebou dalsi horizit na stona, dojdu dung neumru a nemuzu ani odref. A to neresim klasicky spekulovani wampa, jestli jit morf nebo humana kvuli tomu, jestli se mi vyplati na konci odmorf a kopnout si. Za nongangrel stona jen u high
Odpovědět