Stránka 12 z 29

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 19:25:16
od azachiel
Mephist píše: ale slabej je - ve smyslu obrany, mas v invul kostech 37 AR, 90hp, omezeny moznosti se boostit, slebej heal atd.
Prosimtě víš tyvůbec jaký ar má mág v invul kůžích? :D omezený možnosti se boostit ?? víš co jsou to hudební nástroje,šperky ? Nebo kouzlo Clumsy ?? 90 hp... ty v dungu nepiješ gska ? slabej heal?? to bys chtěl 100 ? Už takhle má negr větší než mág....

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 19:34:18
od azachiel
Severka píše: stale nechapes, ze to je mag? mag ma 6 summov (nevim aku dmg ma Viper oproti Wraite :/ )... si myslim, ze mag by mal byt druhy naj summoner po nekrovi... (no ano, ma aj earthy, ale v praxi po par fizzoch skonci na 2-3 summoch, ale tak to tu nepatri..
Ty si myslíš , že klerovi nefizzujou summy ? Mág má v invulech s mystikem 115 magery v archmage kompletu 120 není to trošičku rozdíl od klerických 90 ? Kdo si myslíš že fizzne víc summů.

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 19:35:05
od Mephist
azachiel píše:
Mephist píše: ale slabej je - ve smyslu obrany, mas v invul kostech 37 AR, 90hp, omezeny moznosti se boostit, slebej heal atd.
Prosimtě víš tyvůbec jaký ar má mág v invul kůžích? :D omezený možnosti se boostit ?? víš co jsou to hudební nástroje,šperky ? Nebo kouzlo Clumsy ?? 90 hp... ty v dungu nepiješ gska ? slabej heal?? to bys chtěl 100 ? Už takhle má negr větší než mág....
Srovnavam snad necra a maga? Cler GS nemuze? Proste se smirte s tim, ze cler, jakozto povolani s nejvetsim healem, slusnym AR, nejlepsima boostama nemuze mit dmg summu jako necro, u kteryho jsou summy jeho specialita. Chteli ste tu rict nejakej duvod, proc by bylo 6 mumek s rychlosti wraitha pro clera moc, napsal jsem ho. Dal se s vama o tom nebudu bavit :)

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 19:37:02
od erunno
Mephist píše:
erunno píše:NEBER SI TO OSOBNĚ :p
Přestaň tu marianku HULIT!!! Co to placáš? Necro je slabší? jedinou jeho slabinou jsou zdi jinak je ooooooo dooooost silnější.... jeho sumy roztrhaj cokoliv co nežere a to nemluvim jen o wortech ale i o skeletonech a navíc jich ma 8 nebo dokonce víc... takže nevím co sem pleteš že je slabší a nemá schopnost něco ustát.. kde to žiješ? Měl bys otevřít oči a přestat chlastat a hulit.
Vsak ano, psal sem ze dokaze udelat dobrou dmg summama, ale slabej je - ve smyslu obrany, mas v invul kostech 37 AR, 90hp, omezeny moznosti se boostit, slebej heal atd. i slabsi monstra, kdyz te bouchnou, ti slusne uberou, silnejsi daj IK. Cler ma tohle obracene, ma slaby summy, dmg s nima moc neudela, ale ma silny jiny schopnosti.
Omezený možnosti se boostit? Máš stejný možnosti na boost jako Ranger, Warrior, Mag a v jistém ohledu i Wampir. Máš musican, máš rybky a máš i šperky. Tak tady neplacej že máš omezený možnosti boostu. Já za mága mam v invulech 92hp a 42ar a to nepocitám že mám omezení na sumy(6) nemám takovej heal jako negr a nemám mnoho dalšího... ale mám kamenou zeď.

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 19:54:04
od Dudek
No, jako necro a mág mají vyhodu proti monstrum co kouzli, protože mají IJS (ostatni chary itemy nemůžu spamovat, tak jak tyhle dva si to mužou nasázet z hlavy), GSka mužem pit všichni stejně (oblíbený argument casterů, že jim pak nevychází timer na TMR je blbost stačí se jednou za 2 minuty zastavit a neběhat od hlídače k hlídači), kler a pal si zas nahodi boosty kouzlem. Ostro dokáže i 7 Grizzly Bearu (ale nesmi žadnyho fizznout), ale nenahodi si staty ani ortem ani boostem... bla, bla, bla .... každej má něco, přestaňte to řešit.

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 20:00:59
od Morph
Azach + Erunno: Mephist srovnává nekra s klerikem, ne mága s nekrem.

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 20:15:34
od erunno
Morph píše:Azach + Erunno: Mephist srovnává nekra s klerikem, ne mága s nekrem.
Tady šlo o kontrast :) a o nehorázné nesmysli co Mephist psal.

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 20:23:44
od azachiel
Morph píše:Azach + Erunno: Mephist srovnává nekra s klerikem, ne mága s nekrem.
Jeho srovnávání je úplně postavený na hlavu, naprosto ponižuje necra aby z klera udělal titána co nejde zabít.Ano cler se špatně zabíjí, ale to kvůli tomu nemá být schopný si zabít ani lsn jinak než harmem? :D

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 20:36:31
od Pheme
Kde jste byli, kdyz se tahle zmena zavadela? Ono tenkrat, kdyz byl cler diky tem super summonum a samozrejme tomu, co vydrzi oblibenej solista dungu a proto se mu to omezilo (nasledovalo osekavani dalsich postav). Tak vam asi bylo blby psat na jeho obhajobu, to co pisete ted

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 20:51:57
od Jakub Bohem
berte to jako moznost kam by se mohl vyvijet specka klera sak je dobre ze je podle vas slabej aspon bude kde posilovat

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 21:57:57
od Irto
Clerik a jeho soucasny stav.

Chcete porovnavat castery mate to mit. Když už michame jabka s hruškama tak pořadny mošt v tom udělame.

Clerika beru jako castící povolaní bohužel ma plate to je jeho vyhoda projdem si v čem a proč je tak OP a proč by nemohl byt posilen?

STATY

Kód: Vybrat vše

         Clerik                    Mag                   necro
STR       100                       80                    80
INT       100                       150                   130
DXT       100                       70                    90   
Jak známo nikdo neběhame nahatý bavíme se o hrani s poměrně maxlou postavou takže předpokladam equip cca +20 ekonomicky co stoji plate vs kuže a tak dale scela ignoruji.

Clerik v +20 platu mag v +20kuzich a robe (Necro nemam)

Kód: Vybrat vše

STR          122         90
INT          100         173
DXT          126         86
Magery       +0         +8
Armor
Clerik: 86 s(+20heaterem)
Mag:38

Tim bych skončil zakladni nastaveni postaviček.

Tak teď si rozeberem co ma clerik opravdu a jak to muže použit pro to obrovské solovani.

magery 90 (IVM nejsilnejsi jeho kouzlo leči za cca 30-40Hp doba dopadu 2s Equivalent maga zed a IJS)
Healing 100 (nepouziva primarně protoze rozmezi bandy je cca 0-70 stejny u vsech class!!!) Banda se pouziva pro ress a leceni poisonu, nebo doleceni kdyz to neni kriticke pokud potrebujes nekoho healnout tak IVM ma jistej aspon minimalni heal na bandu spolehnout bohuzel nelze.
Tac 100
MF 90 Hodně moc se trefuje :D ano healing roba pride 10healu (sniži množstvi band na ress, a 10MF takže mame 100uoaa)
Paryng 80
Hiding 60 (nejslabši ve hře)
Locpiking neumi :D
jo odšrinkuje silnější klamaky, ale pro změnu nehidne :D

Ofc co dal clerik ma jsou boosty (sila/bless a reactiv - ostatni jsou skoro nepouživane neřikam že zbytečné ale bohužel) Všechny tyto boosty mohou jine povolani nahodit s itemu jenž nejsou zadarmo nebo tak levné jak to ma clerik nicméně existuji.
Ofc clerik muže nosti +9 WM jenž je solidni zbraň ale miss miss hit miss, rozhodně to neni buchna jenž da jak dmg tak se trefi. Dovedu si představit posileni clerika třeba nějakým itemem v tomto směru. nemusi to byt jen summ klidně to budu mlatit budu jen radši ale to pro ostatni hlavně v PVP bude mit mnohem ale mnohem smrtelnější nasledky.

Tak teď se podivejme co muže mag kromě summonu a magie co ovlada. Mohou a to oba docela dost alchemy :D tzv poison si rozhodne dokazou sundat jako nic. Ty regy urcite sebou tahat musi.
Oba maji locpicking aspon nejakej na to otvirani tech lokacu :D
Oba maji IJS jenž je narozdil od IVM ne jen obranej spell ale da se přes něj docela slušně i něco zabit :D a oba maji nejsilnější armor tzv jsou si schopni mele NPC odstavit od těla a to tak že se jich ani nedotkne. Kdo zabiji Headlese? Mele na odbihačku nebo mak přes paru a PCW?

Takže opravdu 50armoru a 1kouzlo je rozdil jenž musí udělat s clerika statika jenž když jde s +7WM na earth elementa tak ho zabiji 4x dele než mag nebo ranger?

Takže važení jak jsem psal duvodem omezeni clerika kdysi bylo to že 50+ bludiček mohlo zabit vše. To dnes NEJDE
Druhý uvaděný duvod byla sila těch summonu celkově oni se tenkrat nerfovali i magovi a nekrovi to je pravda.
Třetí duvod byl že poslouchaly a mohli v lagach umlatit hrače v PVP (lagy nejsou a o poslušnosti a barvě jsem psal ať si zustane jak je)

Je to roman pro dlouhe čtení. Cílem neni mit clerika schopneho chodit solo dungy. Cilem je mit clerika schopneho chodit solo ve světě kde si chce udělat deničkový quest a nemuset se tam se spider kingem trapit skoro 10minut s jednim :( ono to SK naklada i clerikovi. Mirory zabijim tak že se helim a oni zmizi pak pomalu utluču to hlavni a tak dale :D

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 23:03:36
od Severka
Nuz: zdvihnut u klera dmg, ale ked ma super dmg, tak by nemal mat moc summy (zasumi a umlati co len chce, by pal a war zavideli moc) a ked je silny v dmg, tak moc dmg a este aj IVM je zas dost, tak vyrobime nakoniec paladina...

Dame mu silnych summov, tak vse zabija summom, tak mu netreba moc ar, ani heal, ale zas mu treba viac mgr na tych summov... sa dostavame k magovi pomaly ale iste...

Takze buchnu s IVM a boostami, alebo summonera s IVM a boostami... si myslim, ze skor to chce ine napady, ako klerika posilnit, ved tu tvorite len kler-paladina alebo kler-nekra :roll:

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 23:04:58
od Largon Skraja
Tak nějak nechápu co vám na clerdovi nesedí. Healuje nejlíp ve hře? Healuje. Vydrží sakra dost? Vydrží. Má nejsnadněji dostupné boosty ve hře? Má. Tak nějak přemejšlim, že bez sumů by byl ideal:) Pokud chcete dmg + heal + boosty => pal, pokud chcete summy => necro, pokuď chcete diktovat tempo a takticky ovlivňovat z velké části dung => magoj. Nebo je řešení klerikovi přidat velkou dmg, mraky summů, zeď, pár castů, 130 střelbu z luku, zrušíme ostatní chary a budou se chodit dungy ve 3 klericích a je klid ne?

a ty mi aze odpověz na základní otázku, co s těma sumama u klerika chceš dělat. Nějak pořád nepobíram proč by healer se slušnou výdrží měl v pve něco silnějšího i zabít sám, a proč by se měl charům zaměřeným na summy/klamáky atd. "dámy prominou" přisrávat do života, když to nejni jeho džob.

Možná budu zlej, ale v dungu seš od healování a boostování. Pokud mermomocí chceš něco solovat => nedoporučuji mmo, ale singl hry, takovej BG 1,2 je pecka a můžeš si tam udělat kočkopsa co všechno zabije sám. (trochu mimo mísu - zdravim bando, snad eště někdo ze staré skvadry dejchá. A omlouvám se jestli mi trochu pšoukly saze, ale dlouho jsem se takhle dobře jako u tohoto "problému" nepobavil. Většinou se směju jen nad tématem vampa:)

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 23:41:08
od Irto
Largon Skraja píše: a ty mi aze odpověz na základní otázku, co s těma sumama u klerika chceš dělat. Nějak pořád nepobíram proč by healer se slušnou výdrží měl v pve něco silnějšího i zabít sám, a proč by se měl charům zaměřeným na summy/klamáky atd. "dámy prominou" přisrávat do života, když to nejni jeho džob.

Možná budu zlej, ale v dungu seš od healování a boostování. Pokud mermomocí chceš něco solovat => nedoporučuji mmo, ale singl hry, takovej BG 1,2 je pecka a můžeš si tam udělat kočkopsa co všechno zabije sám. (trochu mimo mísu - zdravim bando, snad eště někdo ze staré skvadry dejchá. A omlouvám se jestli mi trochu pšoukly saze, ale dlouho jsem se takhle dobře jako u tohoto "problému" nepobavil. Většinou se směju jen nad tématem vampa:)
Co chci delat se summem jenz je silnejsi nez ted ale stale slabsi nez maguv nejlepší had?
No co asi kupodivu zabijet to co zabijim ted jen trochu efektivněji.
Proč chci aby když mu dam all common byl rychlej aspon tak jak ten maguv had?
No proto že nechci spamovat jak oteklej aby se mě držel jak oklamak a mohl jsem si ho odvest na potvoru vedle.
Co chci dělat v dungu no to same jen s tím rozdilem že si aspoň v těch lehkych mohu připadat užitečný protože tam clerik opravdu neni třeba.

Ano pravda když se da clerikovi summon musime zrusit maga nekra etc protoze pak bude asi uplne na nic a cler ho nahradi?

Re: Cleric

Napsal: 19.12.2011 23:52:40
od Tymyan
Podle mě je clerik dobrej tak jak je. Pravda, většina lidí ho nehraje primárně, protože do low dungů není potřeba vůbec, ale kde bychom byli bez kleriků, kdybychom chtěli jít něco pořádnýho? Jestli plakat nad tím, že deníčkovej quest chvilku trvá, tak ho prostě za toho clera nepůjdu, ne? Taky ho nechodím za crafta...

Navíc když je už jakžtakž vyřešená specializace vampýrů (aspoň co sleduju fórum), tak už opět očekávám pomalý, ale jistý příchod specializací na jiný charakter, třeba zrovna clerika. Takže s tímhle bych radši počkal, jak clerika vyřeší naši bohové, kteří se ke změně upsali větou: "Specializace se plánuje u všech charakterů."

Re: Cleric

Napsal: 20.12.2011 03:05:55
od Corruptus
Mágovo hady bych do toho vubec netahal. Tragičtější sumon snad ve hře neni. Jeho jediná přednost je že má tak mizerný staty že je lákavej cíl snad pro cokoli (což je u suma koneckonců fajn vlastnost)

Irto tebou navrhovanej sum pro klera víceméně odpovídá skelet warovy což je jeden z nejsilnějších sumů ve hře. Todle prostě nemá u klera co dělat, kvalitní sumy by měly bejt devízou nekra .
Kler je podpůrnej char, jádro každé grupy a po mágovy jsou to klerové na kterejch nejvíc zaleží jak to v dungu dopadne. Platí za to ale dost omezenou samostatností (i když jak už tu bylo rečeno ten skyhawk je pro něj jak dělanej)

Srovnávat zrcadla prsku s ivm je jako prepočítávat warovo hp na magovo manu, každé je uplně k něčemu jinému a jako lepší se zdá vždycky to co zrovna tobě chybí. Zrcadlo je mi k hovnu když se na mě šklebí hellbeast/wywerna a na arachy, zemetětřase nebo the One ti nepomuže ani svěcená voda.

Btw jak tu proběhlo kterej char má nejvetší šanci prežít: Když by se všechno začlo srát a já měl vybrat nějákej char kterej to podle mě ustojí tak obecně má dle mého nejvetší potenciál shaman/druid. (s klamáky pochopitelně .) )

Sumy mužou eventuálně bejt jedním ze směru kterým se bude ubírat clerovo specka ale myslím že momentální stav věci je vyhovující. Aspon tak to vidím já :twisted:

Re: Cleric

Napsal: 20.12.2011 08:38:43
od azachiel
Chlapi pořád nechápu proč najednou z klera, kterýmu se zesílí summy děláte sumonera :)
Tak jeho práce v těžších dungách zůstane stejná, jen dostane víc možností na solo hraní a low dungy. Říkáte, že na solo hraní si logni jiný char... tak proč kraftovi nestačil skyhawk na harv a teplá kovárna ? I on si může udělat specku v které má golema se slušnou dmg (licha na 4 rány).

Re: Cleric

Napsal: 20.12.2011 14:38:56
od Irto
Corruptus píše: Irto tebou navrhovanej sum pro klera víceméně odpovídá skelet warovy což je jeden z nejsilnějších sumů ve hře. Todle prostě nemá u klera co dělat, kvalitní sumy by měly bejt devízou nekra .
Nenavrhuji skeleton wariora. Navrhuji upravu cler summu ekvivalenty a to tak jak kdysi byli tzv Guardian=wraith Angel=Mumka
Netvrdím že byli stejně silní ale měli podobné schopnosti guardian byl rychlej a štipal a angel byl pomalej ale vydržel a když se trefil bylo to znat.

Tzv summon jenž je rychlej a trochu štipe a summon jenž ustoji a občas kousne a je pomalej. Kombinaci se tim summi v max počtu 6ks (přežil bych i omezeni na 4 až 5 aby magove nemohli protestovat) Jen připominam že profizovat summy za clera je poměrně snadné ono to je i snadné za maga. Proto je nekro tak skvělej summoner

Re: Cleric

Napsal: 20.12.2011 15:33:38
od Grim
Irto píše:...
Klerik v základu je v PvE dlouhodobě koncipován předně jako postava pro podporu skupiny, není to primárně summoner ani dmg dealer, ačkoliv obého je do jisté míry schopný. Do jisté míry proto, že má značné přednosti jinde.
ad quest s deníčky: pokud zabíjíš spider kinga 10 minut, děláš něco špatně. Guardian spiriti s jedním Angel ho zabijí za 3 minuty (započítáno i jejich kouzlení, závěrečné VAO nikoliv), samotní Angel spiriti zhruba za polovinu toho času (dovolím si říct, že když se trefí, je to znát - což je to, co chceš, pokud dobře čtu). Pokud je to pro tebe moc, máš navíc možnost harmu nebo zainvestovat do výbavy, jak ti tu někollik lidí radilo. Krom toho je tu stále možnost nehrát sólo.
ad low dungy: opravdu je možné, že hraješ se skupinou lidí, kteří jsou již natolik vyzrálí, že klerika do low dungu nepotřebují. Je to totiž tak, jak píšeš - do lehkých dungů klerik potřeba není! Dokonce mě napadá celá řada dungů, do kterých není potřeba žádné konkrétní povolání. I proto jsou tyhle dungy považovány ze lehké že? Takže pokud váš počet, taktika, složení a schopnosti jsou takové, že výše uvedené možnosti pro tebe nejsou variantou a klerika nepotřebujete/nijak rozumně nevyužijete, vezmi do low dungu jiný char. Je dost skupin, které tam klerika užijí, ale i dost takových, co ho tam neberou vůbec.
medium a vyšší dungy: tady se doufám shodneme, že si za klerika zahraješ dost a dost a klerik je pro ně nastaven pro hráče využitelně.

Změny v dealování dmg u klerika, po kterých voláš, si dovedu do budoucna představit v podobě specializace, která oproti současnému stavu něco ztratí - zbroj, kouzla či něco jiného. Neříkám, že v podobě jiných sumů, ale specializace více orientovaná na dmg může být. Ale stejné změny k současnému nastavení základního klerika nevidím jako dobý nápad.

Re: Cleric

Napsal: 20.12.2011 15:55:14
od Irto
Grim píše:
Irto píše:...
Změny v dealování dmg u klerika, po kterých voláš, si dovedu do budoucna představit v podobě specializace, která oproti současnému stavu něco ztratí - zbroj, kouzla či něco jiného. Neříkám, že v podobě jiných sumů, ale specializace více orientovaná na dmg může být. Ale stejné změny k současnému nastavení základního klerika nevidím jako dobý nápad.
Děkuji za odpověď. Budu se těšit na specky :twisted: