Stránka 12 z 13
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 11.05.2013 16:09:56
od Raona
a nejde nejak nastavit, aby se manualni save zmenil v automaticky?
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 11.05.2013 16:30:05
od Acarus
tedka nerozumim jak to myslis.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 11.05.2013 16:40:55
od Ocroc
Dalo by se to teoreticky změnit z automatického na "skriptově ruční" který by dokázal i upozorňovat, jestli (a jak) by to fungovalo toť otázka jiná...
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 13.05.2013 15:40:32
od Dudek
Myslím, že to myslel takhle, automatický save vypnout, a udelat script, kterej by +- každý 2 hodiny vypsal "bude save za 30 sec", pockal 30 sec, a dal save.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 13.05.2013 16:05:50
od Raona
Dudek píše:Myslím, že to myslel takhle, automatický save vypnout, a udelat script, kterej by +- každý 2 hodiny vypsal "bude save za 30 sec", pockal 30 sec, a dal save.
presne tak, a kdyz by nesel automaticky vypnout, tak tam nastavit nejakou nesmyslne vysokou hodnotu, ze by jednou za rok byl save bez hlasky

Re: Kun/Jezditko
Napsal: 13.05.2013 17:46:23
od Acarus
takhle jednoduse to nejde prave.

Re: Kun/Jezditko
Napsal: 14.05.2013 19:41:41
od Raziel
Tak mě napadlo jestli nejde udělat ve woknech automat na login do UO nějakého GM robota a pak už napsat script který by házel příkaz a upozornění na save by nebyl problém. Ale i kdyby to šlo tak by to bylo asi trochu riziko kdyby spadl klient aby to lognul znova například.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.06.2013 14:08:59
od Skuhry
Kód: Vybrat vše
05.03.2013 17:56:45
- Interupt z Dismountu přehozen pouze na dungeon zóny
02.03.2013 15:34:23
- Dismount z jezdítka ruší všechny akce které postava právě dělá
Jak vam to funguje? V nedeli jsem byl FDD + nejaky dalsi dung a tahle zmena se vubec neprojevila. U me slo teda jenom o summona a nic to nedelalo, coz hned po zmenach "fungovalo".
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.06.2013 14:58:33
od Kesemot
No este sa stazuj ...
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 03.06.2013 15:42:42
od Ocroc
Skuhry píše:Kód: Vybrat vše
05.03.2013 17:56:45
- Interupt z Dismountu přehozen pouze na dungeon zóny
02.03.2013 15:34:23
- Dismount z jezdítka ruší všechny akce které postava právě dělá
Jak vam to funguje? V nedeli jsem byl FDD + nejaky dalsi dung a tahle zmena se vubec neprojevila. U me slo teda jenom o summona a nic to nedelalo, coz hned po zmenach "fungovalo".
Mrknu na to
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 05.06.2013 19:20:09
od Balsamiko
Ocroc píše:Skuhry píše:Kód: Vybrat vše
05.03.2013 17:56:45
- Interupt z Dismountu přehozen pouze na dungeon zóny
02.03.2013 15:34:23
- Dismount z jezdítka ruší všechny akce které postava právě dělá
Jak vam to funguje? V nedeli jsem byl FDD + nejaky dalsi dung a tahle zmena se vubec neprojevila. U me slo teda jenom o summona a nic to nedelalo, coz hned po zmenach "fungovalo".
Mrknu na to
ten z vás kdo tuhle kravinu vymyslel by si zasloužil jednu velkou moravskou facku. gratuluju
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 06.06.2013 17:15:20
od Polarka
Balsamiko píše:Ocroc píše:Skuhry píše:Kód: Vybrat vše
05.03.2013 17:56:45
- Interupt z Dismountu přehozen pouze na dungeon zóny
02.03.2013 15:34:23
- Dismount z jezdítka ruší všechny akce které postava právě dělá
Jak vam to funguje? V nedeli jsem byl FDD + nejaky dalsi dung a tahle zmena se vubec neprojevila. U me slo teda jenom o summona a nic to nedelalo, coz hned po zmenach "fungovalo".
Mrknu na to
ten z vás kdo tuhle kravinu vymyslel by si zasloužil jednu velkou moravskou facku. gratuluju
Preco? Dalsia lama, co pri prechadzani dungu stale pada z kona?

Sa nauc jazdit bez toho, aby si kazdych par sekund spadol a vobec si zadnu zmenu nevsimnes!
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 06.06.2013 18:53:37
od Mihal
Zavist je svina no ... alebo nedostatok skillu a myslenia?
Ide tu o to, ze tymto sposobom sa dali hrat niektore chary samostatne a neboli odkazane na inych hracov. Ak chces zaviest toto, aby kazda postava bola odkazana na inu tak vsetkym postavam okrem clera zober healing, vsetkym kuzla okrem prskov (a nastavit na 75% mobov imunitu na kuzla) a dmg vsetkym okrem buchien. A samozrejme take chary ako medved ci vampir mozu hrat jedine s rangerom/necrom pretoze to nie su plnohodnotne povolania ....
Ked sa buchnam zobrali silne klamaky a maju timer taky aky maju, jedine co mozu zabijat su slaby mobovia ... Mysliet kreativne je obmedzovane a podla niektorych aj zakazane a najradsej by zrusili celu koncepciu UO na DP.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 15.07.2013 15:32:17
od Shinigami
ježíš to ču ti píšete proste sa nedá čítat, je tažke napísat že Pán Acarus do**** celý shard ?
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 16.07.2013 07:39:33
od Mrakoplas
Smazani majetku, trvaly ban... Wau, krutarna, Ocrocu, vyborne posouzeni situace. Je zde poznat absolutni nestranost a nezaujatost, kvalitni gm prace.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 16.07.2013 23:26:24
od Prafotr Morava
A proč by tady mělo hrát bez problému nějaké prase, co už bylo několikrát zabanováno a posláno do hajzlu?
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 17.07.2013 02:05:02
od Sikulka
Mrakoplas píše:Smazani majetku, trvaly ban... Wau, krutarna, Ocrocu, vyborne posouzeni situace. Je zde poznat absolutni nestranost a nezaujatost, kvalitni gm prace.
otazka nemal us ban predtym ?
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 17.07.2013 08:49:24
od Nagash
Jaka koliv kreativita hrace je na tomhle serveru potlacovana a zadupavana do zeme.
Resite porad nejaky nastaveni blbin. Misto toho, aby jste delali to co by hraci ocenili.
Povolte afk trein skillu, doplnujte kazdy den poklady, delejte nove i low dungy, nalakejte nove hrace a prestante delat pravej opak toho co by tu hraci radi meli.
Treba co se tyce pala nekolik lidi napise konstruktivni navrhy a ty Acare si stejne splodis neco v hlave a prd je to. Tak aspon odepis ze takle ne ze tohle nejde, ale todle mlceni je na ranu.
Re: Kun/Jezditko
Napsal: 17.07.2013 09:54:57
od Shadowsong
ja som napriklad velmi kreativne prisiel na sposob akym sa mozem dostat cez akukolvek static stenu. podte podporit moj kreativny napad... plz no ban

Re: Kun/Jezditko
Napsal: 17.07.2013 10:20:05
od Nagash
ty jsi prisel akrat na to jak nekoho okrast