Stránka 12 z 23

Re: Mage

Napsal: 19 říj 2010 18:13
od Marcus De Raven
Nechci se plést, ale nejde vidět počet nabití přes skill Item ID? Nevím jaká hladina skillu..

Re: Mage

Napsal: 19 říj 2010 18:27
od Marcus De Raven
Corax píše:A plánuje se zviditelnit počet nabití u všech morf hůlek? Pokud ne, tak ne, jsou to prkotiny. :)
Silence píše:
Mortius píše:chcel by som sa opytat neviem ci to tu niekde je tak hned nekamenujte..daju sa niecim dobijat morf hulky?a ako zistim pocet zostavajucich nabiti?
Dobíjet se co vím nedají.
Kolik mají nabití zjistíš pomocí skillu Item ID.
Já věděl že jsem to někde četl :).

Re: Mage

Napsal: 19 říj 2010 21:24
od Corax
Právě, ono to šlo, ale pak se to zrušilo( kvůli bugu). Pak se zavedlo zobrazení alespoň u Draka a Demona použitím hůlky. U ostatních nabití neuvidíš. Zmizelo jedno využití skillu item identification. :(

Re: Mage

Napsal: 17 pro 2010 19:46
od mililim
Ja bych treba moc rad jako zacatecnik uvital jednotlive sekce co se primo maga tyce, trosku to protridit.
Jinak me ted konktretne zajima toto : muze kouzelnik pouzit i jina kouzla napr.ochrana vudci fyz.zraneni, ktere v jeho magicke knize nejsou ? Jde to ziskat treba jinou knihou ? Nebo svitkem ? A svitky muzou pouzivat vsechny ostatni povolani ? Moc diky za odpovedi a za typy.

Re: Mage

Napsal: 17 pro 2010 19:56
od Myth
mililim píše:muze kouzelnik pouzit i jina kouzla napr.ochrana vudci fyz.zraneni, ktere v jeho magicke knize nejsou ?
Nemůže.
mililim píše: Jde to ziskat treba jinou knihou ? Nebo svitkem ?
Ne. Vyjímka je u některých povolání svitek světla a teleport.
mililim píše:A svitky muzou pouzivat vsechny ostatni povolani ?
Svitky může používat pouze to povolání, které je má v knize kouzel (vyjímka viz. výše). Svitky se používají proto, že míň fizují (takže pro začínajícího mága se hodí), zrychlují dobu sesílání kouzla a v někerých případech zvyšují účinnost kouzla.

Re: Mage

Napsal: 17 pro 2010 20:08
od mililim
Takze nelze vytvorit ani treba nejake nove kouzlo, po nasledne dohode s Game Mastrem .. ?
Misto treba nejakeho jineho.
Ochranne kouzlo tohoto typu mi fakt dost chybi....
Takze tato ochrana jde predmety ze jo .. a kdyz je kouzelnik bez nich, tak do neho sekne jednou nejaky valecnik nebo neco jineho a slus . :D
Jinak moc diky za odpovedi

Re: Mage

Napsal: 17 pro 2010 20:19
od Pheme
http://www.darkparadise.cz/main.php?pg=speciality
Šperky

http://www.darkparadise.cz/main.php?pg=fishing
Wonderous Fish (Zázračná ryba)
White Fish (Zvláštní bílá ryba)
Deepwater Fish (Velmi vzácná hloubkovodní ryba)

http://www.darkparadise.cz/main.php?pg=cooking
Ženšenový salát
Ženšen očistěte, nastrouhejte a smíchejte s velkým množstvím opláchnutého salátu. Zalijte zálivkou dle chuti. Takto připravený salát má mírné léčivé účinky.

Musicianship
(hudebnictví) Hrát na harfu či loutnu může být nejen příjemné na poslech, ale pro použití magických hudebních nástrojů je jistá míra dovednosti v tomto umění nezbytností.

Mozna i zbrane z kamenu, ale v tom se ja nevyznam, tak to nebudu psat. A treba vic veci, ktere neznam. Ono i piti lektvaru ti muze pomoci

Re: Mage

Napsal: 17 pro 2010 20:26
od Myth
mililim píše:otázky
Pokud vím tak to nejde, ale můžeš to zkusit :D

Jinak pokud jde o kouzlo co ti chybí, doporučuju si sehnat do skupiny nějakýho klerika, nebo paladina. Oba mají kouzlo reactiv armor, který dělá přesně to co ty chceš (a spoustu dalších užitečných kouzel). Reaktiv na sebe můžeš seslat i ty, použitím gold ringu, nebo lute of reactiv armor (ale k tomu potřebuješ skill musicianship).

Pokud jde o křehkou mágovu slupku, tak mág má hned několik možností jak se té osudné ráně mečem vyhnout ;) Většinu z nich časem poznáš, ale když už nic jinýho, rychlý nohy to jistí :P

Re: Mage

Napsal: 18 pro 2010 11:42
od Lucyfer
ak budes mat stastie tak narazis v poklade na knihu s nejakym kvalitnym kuzlom :P myslim ze sa volaju dust book alebo tak nejak, ak ti ju rozlusti cartograf mozes tam mat nejaku ozitocnu vecicku, mozno aj RA

Re: Mage

Napsal: 18 pro 2010 13:41
od Morlith
charm book, a ono sa to do pokladov este dava? lebo som to fakticky dlho dlho nevidel

Re: Mage

Napsal: 24 dub 2011 23:13
od Kesemot
Nevie niekto nahoudu preco mi nejde obliect Archmagi robka pri 7K fame a max magerke? Klobuk a Cloak mi obliect ide :)

Re: Mage

Napsal: 26 dub 2011 19:37
od Shadowsong
skusal si to dat niekomu inemu? ak to nepojde ani jemu tak napis page s id postavy a itemu.
aspon tak by som to urobil ja

Re: Mage

Napsal: 27 dub 2011 20:03
od Corruptus
Zdravim.
Pravděpodobně se o tom ví ale hodim to sem i tak.
Sem tam se mi v archmage kompletu, při demorfu z draka nebo demona stává že mi bugne magerka. Klesne mi většinou o hodnotu kterou dává jedna konkretní archmagy část. (např pokud bugne klobouk, spadne mi magerka o 3 procenta, pokud roba tak o 9 atd... Jeste se mi nestalo ze by mi to buglo o hodnotu celeho kompletu.) Je pravda že se to stává relativně vzácně ale i tak jsem se chtěl zeptat jestli neni možný s tim něco udělat. Díky :)

Re: Mage

Napsal: 24 kvě 2011 18:12
od Skuhry
Neslo by na ten quest pro magy dat alespon nejaka cedulka pred ty prvni dvere co s nima delat?:)
Neni ani zadne voditko, pokud je treba nejaka vstupenka.
U dveri co se bloknou za cca 3s je sileny zkouset nejake moznosti.

Re: Mage

Napsal: 26 kvě 2011 08:28
od Nagash
mage quest - Ve dveřích je Invis překážka, tj schválně? Je to nějaký druh hádanky, nebo člověk potřebuje nést něco extra ? Nechci slyšet co potřebuju, nebo co musim udělat, jen by mne zajmalo jestli někdo někde neudělal náhodou chybu. BTW .: dokud to jeste nikdo nedosel tak se to tu magama jen hemzilo, ale od te doby je tu pusto prazdno, tak by ne zajmalo jestli mate stejny problem, a nebo jestli se tam dostanete "když chcete". predem dik za normální odpovedi

Re: Mage

Napsal: 26 kvě 2011 09:55
od Ocroc
Trochu zvýrazněno.

Re: Mage

Napsal: 26 kvě 2011 14:16
od Karolilinecka
Pro PK to asi nebude co :?:

Re: Mage

Napsal: 26 kvě 2011 14:45
od Hajek II.
PK jsme tam normalne potkali, takze asi bude:) Jen tam asi nesmis nikoho zabijet, kdyz tam plati pravidla jako v cechu.:)

Re: Mage

Napsal: 20 čer 2011 09:13
od Skuhry
Napad s holema je super.
Jen se mi prihodila jedna nemila prihoda s opravama statu. Nesla by pridat obdobna podminka
jako u myth scimu apod.? Ze by pri oprave statu hul nepadala do baglu?
Stava se to sice zridka, ale kdyz uz se to stane je to o to vic neprijemne.
diky:)

Re: Mage

Napsal: 20 čer 2011 15:05
od Ocroc
Do konce týdne bude upraveno.

edit: po resyncu