Stránka 109 z 155
Re: Vampire
Napsal: 06 úno 2013 10:27
od Kentak
Natrefil jsem na jednu věc, mam gangrel vampa morfnutýho v top morfu, ale jak gmka dělali upravy pro kopání v morfu u gangrela, je to záměr, aby vamp v top morfu nemohl kopat horozit mystic drawem ?
Re: Vampire
Napsal: 06 úno 2013 11:18
od Sikulka
Kentak píše:Natrefil jsem na jednu věc, mam gangrel vampa morfnutýho v top morfu, ale jak gmka dělali upravy pro kopání v morfu u gangrela, je to záměr, aby vamp v top morfu nemohl kopat horozit mystic drawem ?
Ocroc píše:Proto přesně tam je to "kamenné síle".
Re: Vampire
Napsal: 06 úno 2013 19:34
od Oproman
Vím, že to tu píšu pořád dokola, ale chtěl bych vyjádření GM.
Proč není v Ankhu v části s Yawulou a ani Avatarem krev nebo horizit?
Není lehké shánět nabití, tak proč to do tohoto dungu nepřidat? Podle mě se tento dung neprobíhá a myslím si, že je to právě dobrý dung na umístění krve temného.
Určitě by to ocenilo více hráčů.
Re: Vampire
Napsal: 06 úno 2013 20:34
od Nagash
Oproman píše:Vím, že to tu píšu pořád dokola, ale chtěl bych vyjádření GM.
Proč není v Ankhu v části s Yawulou a ani Avatarem krev nebo horizit?
Není lehké shánět nabití, tak proč to do tohoto dungu nepřidat? Podle mě se tento dung neprobíhá a myslím si, že je to právě dobrý dung na umístění krve temného.
Určitě by to ocenilo více hráčů.
Tady nejde o to co chtěj hráči
ale jako souhlasm s tebou, podle mího by měla bejt všude třeba krátká řeka, wisp, uq1-3, ice 2, cave of madnes atd atd ........
Re: Vampire
Napsal: 06 úno 2013 20:48
od Oproman
Nagash píše:
Tady nejde o to co chtěj hráči
ale jako souhlasm s tebou, podle mího by měla bejt všude třeba krátká řeka, wisp, uq1-3, ice 2, cave of madnes atd atd ........
Chápu, že nejde o to co chtěj hráči, ale přece jen by se GM mohlo alespoň vyjádřit..
Chápu to u dungů jako Uq 1 - 2, že tam ta krev prostě není - ten dung se strašně probíhá, tak proč tam dávat tu krev.
Je fakt, že v Poisned River by to mohli dát i do té lehčí části. To samé platí i pro UQ 3, Wisp i ICe 2 .
Re: Vampire
Napsal: 06 úno 2013 23:15
od Sikulka
Oproman píše:Nagash píše:
Tady nejde o to co chtěj hráči
ale jako souhlasm s tebou, podle mího by měla bejt všude třeba krátká řeka, wisp, uq1-3, ice 2, cave of madnes atd atd ........
Chápu, že nejde o to co chtěj hráči, ale přece jen by se GM mohlo alespoň vyjádřit..
Chápu to u dungů jako Uq 1 - 2, že tam ta krev prostě není - ten dung se strašně probíhá, tak proč tam dávat tu krev.
Je fakt, že v Poisned River by to mohli dát i do té lehčí části. To samé platí i pro UQ 3, Wisp i ICe 2 .
mozno to chce len cas pockat a raz sa dockas
Re: Vampire
Napsal: 11 úno 2013 11:59
od Atalia
Sikulka píše:Oproman píše:Nagash píše:
Tady nejde o to co chtěj hráči
ale jako souhlasm s tebou, podle mího by měla bejt všude třeba krátká řeka, wisp, uq1-3, ice 2, cave of madnes atd atd ........
Chápu, že nejde o to co chtěj hráči, ale přece jen by se GM mohlo alespoň vyjádřit..
Chápu to u dungů jako Uq 1 - 2, že tam ta krev prostě není - ten dung se strašně probíhá, tak proč tam dávat tu krev.
Je fakt, že v Poisned River by to mohli dát i do té lehčí části. To samé platí i pro UQ 3, Wisp i ICe 2 .
mozno to chce len cas pockat a raz sa dockas
To bych se spíš bála, že dotaz vyšumí do ztracena
Re: Vampire
Napsal: 11 úno 2013 13:28
od Shadowsong
Acarus píše:Nemoznost hybat s krystali v morfu je kvuli tomu, abych si nemorfl a hodil ho do banky a nemohl i nej prijit, tak to proste chceme.
Krev temneho je na stavitelech dungeonu jestli tam byt ma a nebo nema. Nektere dungy mohou mit hodne krve a jinde zadnou.
mne ani tak nejde o nemoznost hybat krystalmi v morfe, ako o nemoznost hybat krystalmi s imunkou. nemoznost morfnut a odlozit krystal je v poriadku. nevidim ale dovod aby som po dungu musel prist o nabitia v imunke pri prepinani len koli tomu aby som mohol pohnut s krystalom...
a tu sa ponuka otazka ci stavitelia dungov svojho casu ratali napriklad s tym ze imunka tak rapidne zdrazie... (alebo ci stavitelia bezpravidlakov ratali s tym ze casom pridu o normalne dvere a normalne gaty)
a stale je tu ta zalezitost so zelenym krystalom ktory musim, k tomu tuctu dalsich nb a pod itemov, stale nosit len a len koli tomu aby som mohol odmorfnut...
Re: Vampire
Napsal: 11 úno 2013 18:02
od Xan
On je ten zelenej krystal tak tezkej, nebo si ho nemuzes v dnesni dobe programu a scriptu presunout na nejaky fajn okraj batohu? ,hide taky funguje, kdyz neco hledas, jinak taky neni podle me problem odmorfovat jen urcitym itemem, hl. ze to funguje a nedela to bordel, za to budte radi... Me to problem nedela a je mi jedno, jestli v dungu, nebo mimo.
Nemoznost hybat horizite/klanovym, kdyz ma clfvek human imunku a nebo v klanovym morfu, tzn. horizit nepotrebuje, je naprd. Stejne tak verim, ze je naprd to nascriptit pro kazdej morf zvlast. Ja jsem rad, ze klany jsou jinak funkcni a vyvazeny, neresim prkotiny
Re: Vampire
Napsal: 11 úno 2013 21:03
od Shadowsong
ked dostanem potvrdene ze ma nikto nezavrie za prekrocenie max poctu itemov v batohu, lebo v nom musim mat 20 blbosti, tak sa nebudem stazovat na to ze na kazdu abilitu mam zvlast item a kludne si tam hodim naspat aj ten travel book a rune book
Re: Vampire
Napsal: 12 úno 2013 09:50
od Oproman
Krev je na stavitelech dungeonů, počítali ale stavitelé s tím, že se potřeby upíra, tak výrazně zvětší? Podle mého ne a proto jsem taky navrhl přidání krve do dungeonů ve kterých není. I tak díky za odpoveď.
Re: Vampire
Napsal: 12 úno 2013 22:54
od Strigwyr
Mozno by nebolo zle zvysit gangrelovu dmg/vydrz v TOP morfe...
Vela ludi sa zhodlo na tom ze je to to iste avsak davat 333 AC za 1 smrt ked je to to iste ako morf do stony......
Re: Vampire
Napsal: 13 úno 2013 10:59
od Severka
Strigwyr píše:Mozno by nebolo zle zvysit gangrelovu dmg/vydrz v TOP morfe...
Vela ludi sa zhodlo na tom ze je to to iste avsak davat 333 AC za 1 smrt ked je to to iste ako morf do stony......
Teoreticky jemne znizit dmg stony a jemne zvysit dmg topka, cize vo vysledku tam bude rozdiel a oplati sa to
Re: Vampire
Napsal: 13 úno 2013 11:34
od Shadowsong
idealne znizit dmg stone tremerovi a brujahovi a zvysit dmg top gangrelovi nie? :p
Re: Vampire
Napsal: 13 úno 2013 12:20
od Xan
Nevim proc by vysada stony mela byt zas jen ve prospech gangrela, zakladni stone by mel byt pro vsechny stejny, nehlede na to, ze brujah a castecne tremere jsou spise human specky. Proc by si nongangrel nemohl morfnout peknou dmg. Stona nechat, jestli na neco sahat, tak top morf, kdyz je tak top a je dost omezenej uz jen tim, ze je omezenej poctem morfnuti a ne vylehem, jako beznej ekvip
Re: Vampire
Napsal: 13 úno 2013 12:37
od Acarus
Xan píše:Nevim proc by vysada stony mela byt zas jen ve prospech gangrela, zakladni stone by mel byt pro vsechny stejny, nehlede na to, ze brujah a castecne tremere jsou spise human specky. Proc by si nongangrel nemohl morfnout peknou dmg. Stona nechat, jestli na neco sahat, tak top morf, kdyz je tak top a je dost omezenej uz jen tim, ze je omezenej poctem morfnuti a ne vylehem, jako beznej ekvip
Uz to nemuzu najit ten post s moderatorem. Jestli bys chtel to tu moderovat, neni problem.
Re: Vampire
Napsal: 13 úno 2013 12:40
od Strigwyr
Xan píše:Nevim proc by vysada stony mela byt zas jen ve prospech gangrela, zakladni stone by mel byt pro vsechny stejny, nehlede na to, ze brujah a castecne tremere jsou spise human specky
To je co za logiku toto... A kto by si potom urobil gangrela, keby mal rovnaky najpouzivanejsi morf za tremera/brujaha a k tomu milion moznosti v humanovi? to by si nikto potom neurobil gangrela...
Re: Vampire
Napsal: 13 úno 2013 12:55
od Xan
1) gangrel neni jen o stonovi
2) gangrel stona ma + skilly, staty a pokud se nemylim i dmg (i kdyby ne dmg, tak uz tohle je dost vyhoda)
3) obyc stone wamp funguje stejne uz leta, nevidim duvod to omezovat, castit svitkem muze i gangrel, kazdej ma svy + a - a brat neco, co je za quest a neni standart, neni ideal
Re: Vampire
Napsal: 13 úno 2013 13:26
od Strigwyr
Xan píše:1) gangrel neni jen o stonovi
2) gangrel stona ma + skilly, staty a pokud se nemylim i dmg (i kdyby ne dmg, tak uz tohle je dost vyhoda)
3) obyc stone wamp funguje stejne uz leta, nevidim duvod to omezovat, castit svitkem muze i gangrel, kazdej ma svy + a - a brat neco, co je za quest a neni standart, neni ideal
No ty to takto vidis... ja by som navrhoval aby bol tremer/brujah rovnako pouzitelny v morfe tak ako gangrel v humanovi... Takze v podstate rovno zrusit tremerovi/brujahovi vsetky morfy a nechat mu len zakladny cez zeleny krystal :p ... Ty chces mat tremera co bude mat dmg jak gangrel a popritom najlepsi pvp vamp s velkymi moznostami...
Neber to nejak ofenzivne ale tremer/brujah su proste human specky... ten morf by mal byt skorej okrasa ...
Re: Vampire
Napsal: 13 úno 2013 13:37
od Shadowsong
tremere je morf aj human specka a je velmi dobra. podla mna asi najlepsie zvladnuty vamp subclass. velke pole moznosti v obidvoch formach a dmg v morfe tiez velmi slusny.
gangrel ma xy morfov, odkladanie fame a cuduj sa svete, da sa hrat aj v humanovi a vobec to nieje na zahodenie. pride mi to vsak ze na to aky ma velky dmg a moznosti morfu tak by ste chceli stale len viac a viac vyhod... (vid kopanie z morfu. pre mna za mna dobre. ale ked uz, tak preco to nema aj stone brujah a tremere?! )
brujah ma svoje bonusy v humanovi, vdaka dyke ma aj aspon ako take vyuzitie a v morfe sa to ako tak da... stale mi ale pride brujah human slabsi ako tremere human a brujah morf slabsi ako tremere morf. brujah by mohol aspon trochu posilnit stone morf. s jeho klanovym morfom ten stone takmer straca vyznam. mohol by aspon tu kudlicku vediet pouzivat z morfu...
v kazdom pripade tu ale neslo o oslabenie stony ale o posilnenie top morfu. osobne som s touto obludou este nemal co do cinenia ale staznosti som nan zatial nepocul. tak ci onak, gangreli, kto z vas hral aj za ine klany a stale je toho nazoru ze gangrel toho ma malo a potrebuje posilnit?
a stale tu cakaju zapadnute take tie srandovne otazky ako
ci sa trosku neprehodnoti stav krvi vzhladom na nove nastavenie upira
ci sa nebude dat hybat klanovym krystalom v stone humanovi
ci sa nebude moct odmorfovavat aj cez nieco ine ako zeleny krystal