Irto píše:1) Dobře takže když argument že clerik ma velky heal proto nesmi mit teměř žadnou dmg navrhuji upravu healu a to tak aby banda přidavala maximalne za 10Hp (equivalent k harmu)
2)Dale navrhuji zruseni vsech "boost" nahazujicich itemku (nastroje etc) také úpravu u maga aby nemohl si napravit staty pres an-ort (složite udělat) to same u nekra odebrat mu možnost si nahodit staty pres clumsy (preci to neni ok kdyz mu monstrum hodi snizeni vsech statu o 20-30 a on si to vse nahodi a snizi si dext o 2 bodiky. (Prostě a kratce žadna classa kromě lolata by neměla mit možnost nahodit staty)
3) Tu dmg class jenz maji velkej heal (rangove hlavně ostro, ted upravenej vamp, palat a ja nevim kdo ještě to si snad dělate kozy ne OMG maji přeci heal to neni balanc)
Bod 1 a 3: Když se argumentuje tím, že klerik má velký heal, opravdu to není kvůli healingu z band, ale IVMku.
Bod 2: Nahazující itemky stojí nesrovnatelně víc než kouzlo a taky mají určitou váhu, takže jich nikdo netáhne 10, ale jen na krizovky/sólovky. Ne aby si dával práska každý 3 minuty.
Chápu, že bys chtěl mít klera i na sólování (což do určité míry jde), ale zkrátka to v tomhle UO světě dost dobře nejde udělat, aby se zároveň nestal moc silným. A snahou je, aby byl klerik hlavně podpůrnou postavou ve skupině.
Možná že se něco vymyslí při zavedení klerik-specek.