Stránka 11 z 13

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 07.03.2013 13:06:21
od Erik Nighelt
upřímně, koho by bavilo jen řešit page ? takhle když si do něčeho rýpnou tak se rozvíří diskuze a hezky to ožije jak na foru, tak i ve hře, kde to jde každý zkusit.. zase k čemu gmkovat, když si nemužu udávat svůj směr :paranoid:

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 07.03.2013 16:55:07
od Irto
Já se domnívám že když si přečtu jiné navrhované opatření že to dopadlo ještě velmi ale velmi dobře. Prosil jsem ať se nic nemění a byl jsem skoro jediný teď všichni jsou generalové :p

Jinak já osobně si GM teamu docela vážím a obdivuji jejich činnost i když mě občas serou. To že s nimi nesouhlasím v mnoha ohledech ale přeci není důvod abych je urážel nebo jinak napadal. Jsou to lidi jako každý a mají své, otázka zní zda by to jiní dělali lépe a v případné odpovědi si musím přiznat že o tom podle fora dost pochybuji.

Wizimu je nutno přiznat nemalý kus práce za žádnou odměnu, psaní těch skriptů není rozhodně zábava a věřím že zábava není ani běháni po page, čtení tohoto fora a neustálé kritiky a návrhů a proti návrhu etc....

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 07.03.2013 20:50:09
od Jolithia
Irto píše:...
Mas nieco hnede na nose

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 13.03.2013 15:37:35
od Strigwyr
Nechcem tu nejak rozoberat dalej tuto nestastnu upravu, ale mozno sa na nieco zabudlo...

Vadi Vam ako GMkam ze sa zosadava z jazditka a tak hiduje...
Ale vie sa o tom, ze pri vyslapnuti pasce kuzlo rusi target? to zase nie je featurka ale bug... (Priklad: hadzem wos na XX YY ZZ, vyslapnem pascu a hodi ten WOS namna namiesto pozicie... to iste aj s inymi kuzlami...) (Stava sa mi to ultra casto, kazdy dung niekolkokrat a pravidelne ma to pochovava)

Tymto by som chcel poprosit aj o napravu tohto bugu, alebo chybneho scriptu? A aj to iste, pokial je mozne upravit sumov... Predsa ked mozem mat 10 sumov by som ich mohol aj realne mat 10 vycarovanych a nie len polovicu alebo ziadnych...

Mi to tak pride ze sa tu vkuse zavadzaju zmeny ktore maju stazit hracom hru (co viem aj pochopit)... Ale na toto co hracov otravuje a je chybne sa nejako neopravuje no(To neviem pochopit)... Mozno by nebolo zle to vymysliet tak, ze pokial by bol ten script bezchybny by sa taketo polovicne riesenia ani nemali zavadzat...

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 13.03.2013 16:00:01
od Erik Nighelt
Strigwyr píše:Nechcem tu nejak rozoberat dalej tuto nestastnu upravu, ale mozno sa na nieco zabudlo...

Vadi Vam ako GMkam ze sa zosadava z jazditka a tak hiduje...
Ale vie sa o tom, ze pri vyslapnuti pasce kuzlo rusi target? to zase nie je featurka ale bug... (Priklad: hadzem wos na XX YY ZZ, vyslapnem pascu a hodi ten WOS namna namiesto pozicie... to iste aj s inymi kuzlami...) (Stava sa mi to ultra casto, kazdy dung niekolkokrat a pravidelne ma to pochovava)

Tymto by som chcel poprosit aj o napravu tohto bugu, alebo chybneho scriptu? A aj to iste, pokial je mozne upravit sumov... Predsa ked mozem mat 10 sumov by som ich mohol aj realne mat 10 vycarovanych a nie len polovicu alebo ziadnych...

Mi to tak pride ze sa tu vkuse zavadzaju zmeny ktore maju stazit hracom hru (co viem aj pochopit)... Ale na toto co hracov otravuje a je chybne sa nejako neopravuje no(To neviem pochopit)... Mozno by nebolo zle to vymysliet tak, ze pokial by bol ten script bezchybny by sa taketo polovicne riesenia ani nemali zavadzat...
co jsem se tak všiml, tak se summy neměnily od poslední revize.. to že ti to pofizuje a nemáš volné sloty neni chyba nastavení..
ale je sranda pozorovat jak si z pvp topiků přešel na pvm topiky a obsah případně celkové vyznění je pořád stejné 8)

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 13.03.2013 18:13:48
od Helloween
Erik Nighelt píše:
Strigwyr píše:.....
co jsem se tak všiml, tak se summy neměnily od poslední revize.. to že ti to pofizuje a nemáš volné sloty neni chyba nastavení..
ale je sranda pozorovat jak si z pvp topiků přešel na pvm topiky a obsah případně celkové vyznění je pořád stejné 8)
neboj....za chvíli se přestane šťourat i v PvM....PvP už ho přestalo bavit a za chvíli přestane i PvM, když tu neustále brečí xD

Milý Strigu.....je zajímavé, že tu nad těmato věcima brečíš stále jen ty...
Myslím, že by si měl hledat chybu u sebe a ne jen v nastavení a hned všechno považovat za bug :oP

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 13.03.2013 18:24:51
od Shadowsong
az na to ze mi fizzne kuzlo ked mi zmizne summon jazditko spod zadku je to myslim celkom v poriadku. nic co by nejako radikalne zmenilo herny system...

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 13.03.2013 20:49:43
od Severka
Helloween píše:
Erik Nighelt píše:
Strigwyr píše:.....
co jsem se tak všiml, tak se summy neměnily od poslední revize.. to že ti to pofizuje a nemáš volné sloty neni chyba nastavení..
ale je sranda pozorovat jak si z pvp topiků přešel na pvm topiky a obsah případně celkové vyznění je pořád stejné 8)
neboj....za chvíli se přestane šťourat i v PvM....PvP už ho přestalo bavit a za chvíli přestane i PvM, když tu neustále brečí xD

Milý Strigu.....je zajímavé, že tu nad těmato věcima brečíš stále jen ty...
Myslím, že by si měl hledat chybu u sebe a ne jen v nastavení a hned všechno považovat za bug :oP
Musim povedat, ze mne to robi tiez, ked kuzlim a prebehnem po pasci, tak kuzlo sa pretargetuje na pascu a dopadne tam... Takze podla mna to bug je, cize trosku nechapem myslienku vasich odpovedi na oznamenie bugu. Demencia niektorych ludi... :P

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 13.03.2013 21:40:25
od Xan
To s pastma neni nic noveho. Ber to jako feature. Preci jen ti past ma zneprijemnit zivot a bez toho pretargetu a fizzu by to bylo moc easy. Nauc se Strigu hrat s tim, s cim tu jini uz leta hraji a nebrec o vsem jako o bugu apod

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 13.03.2013 22:22:40
od Helloween
Severka:
Třeba je to úmysl té pasti...od toho je taky název past ne? Jak tu psal Xan, past má znepříjemnit hraní...
Jako nezlob se, ale kdyby tu měl každej brečet, že všechno je bug, tak by se mohlo DP vypnout a měli by GM aspoň pokoj.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 14.03.2013 13:47:20
od Severka
Helloween píše:Severka:
Třeba je to úmysl té pasti...od toho je taky název past ne? Jak tu psal Xan, past má znepříjemnit hraní...
Jako nezlob se, ale kdyby tu měl každej brečet, že všechno je bug, tak by se mohlo DP vypnout a měli by GM aspoň pokoj.
Mas pravdu a preto som nato nikdy neupozornoval, aj ked o tom viem par rokov... Ide o to, ze aj sam zacinas prispevok Treba... Takze mozno to tak neni a naozaj je to chybka, na ktoru sa zabudlo a ktora mozno mala byt upravena... a mozno sa to prave GM zapacilo a nechali to tak... Toz mozno vyjadrenie GM, ci je to tak chcene a budeme vediet, popripade ze sa nato kuknu a ak to pojde, opravia to... :)

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.05.2013 08:43:14
od Tiano
Nechtěl jsem kvůli tomu zakládat nový topic, ale nedá se dělat něco s tím mizením jezdítek? Chápu, že jezdítko zmizí když má ubrané hp nebo je poisnuté. Teď jsem byl 3x po sobě tamovat ráno a vychytal jsem pokaždé save a jezdítko v save zmizlo aniž by mělo ubrané hp nebo mělo poison.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.05.2013 09:28:56
od Acarus
asi po sto devate ...
nejde. kdyby slo bylo by. stejne jako nejde upozornit na to ze bude save.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 03.05.2013 09:35:30
od Tiano
Acarus píše:asi po sto devate ...
nejde. kdyby slo bylo by. stejne jako nejde upozornit na to ze bude save.
Ok, dobře, díky. A nemusíš se hned rozčilovat :wink:

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.05.2013 00:08:17
od Helloween
Acarus píše:asi po sto devate ...
nejde. kdyby slo bylo by. stejne jako nejde upozornit na to ze bude save.
Acare, kecáš......sorry, ale to je ta nejhorší výmluva, která se tu tvrdí x let....i když nejsem skripter, ale každá podmínka má svoji tzv. příčinu(hlavičku skriptu).
Takže, Save je předem určen, není to skriptově určený náhodně.(už to tu bylo říkáno asi stokrát, že save probíhá cca každý 2 hod....... Stejně jak bych řekl o jakýmkoliv serveru, že proběhne nějaká automatická aktualizace, která je daná, ale napíšu, že není časově daná a neznám čas....blbost, promiň.
Vše je časově, procentuelně, skriptově, náhodně, dáno. :oP

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.05.2013 14:09:55
od Ocroc
Helloweene kecáš......sorry, ale nemáme skripty pro spheru, proto se nemůže upravovat ani funkčnost skillů, spellů atd. a vše se musí řešit nějak externě. Je pravda že asi nikdo moc nezkoušel jestli serv.time běží při save nebo se také stopne, nicméně i detekce přes serv.time by se musela dělat přes externí item a nebyla by 100% funkční (lagy, resyncy, resety, zamrzání sphery atd.).

Takže co jsi napsal je blbost, promiň.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.05.2013 16:24:15
od Helloween
Ocroc píše:Helloweene kecáš......sorry, ale nemáme skripty pro spheru, proto se nemůže upravovat ani funkčnost skillů, spellů atd. a vše se musí řešit nějak externě. Je pravda že asi nikdo moc nezkoušel jestli serv.time běží při save nebo se také stopne, nicméně i detekce přes serv.time by se musela dělat přes externí item a nebyla by 100% funkční (lagy, resyncy, resety, zamrzání sphery atd.).

Takže co jsi napsal je blbost, promiň.
Save ale přeci není o náhodným intervalu ne? Mám pocit, že se tu někde už dřív řešilo a myslím(nejsem si jist) balt tvrdil, že má save dvouhodinovou prodlevu,tzv. ten čas tam nastaven někde musí být.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 04.05.2013 18:00:13
od Acarus
no nez osocis nekoho, ze keca tak bys mel asi vedet jak to teda funguje. Rad si necham poradit, udelej to pls. Dekuji.

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 11.05.2013 00:44:15
od Jakub Bohem
pokud se nepletu nekde se tu drive psalo ze save rutina je hardcoded primo v exe souboru sphery a ve skriptech je jen nastaveni casu a tudiz se neda udelat upozorneni

Re: Kun/Jezditko

Napsal: 11.05.2013 14:12:47
od Mulambo

Kód: Vybrat vše

// SAVEPERIOD=x
// Time in minutes between automatic background world saves
SAVEPERIOD=120
tohle je jediny co se vaze k save. Jenze jak jste si urcite vsimli, tak to nejsou vzdycky 2 hodiny ale je to rozmezi mezi 1:50-2:10 cca, protoze sphere