Pheme píše:Hraje zde par lidi, vetsina z nich se mezi sebou zna. Jestli se nejste za frakce schopni domluvit, aby jste si mohli zahrat, tak je neco spatne u vas a ne v nastaveni hry. Jestli vas opravdu bavi pvp jako takove, tak projevte ve hre aspon tolik elanu jako na foru
Do toho jak to vubec funguje nevidim, ale jestli to je neco jako "nuda, nikdo nebeha...jdu CS... cus" tak to zkuste jako, kdyz honem obepisujete lidi na napraskanej dung, treba si pak zahrajete
Tak to právě fakt není, ale to je věc, kterou nemůžeš posoudit a není na tom nic špatnýho... my fakt běháme hodně a běháme hodiny, ale z toho je toho opravdovýho pvp hrozně málo... a není pravda, že se všichni známe... my jsme schopní na mapě dát v úplným maximu tak 3v3... ale prostě když seš na tom naprosto strátová/ej, tak tě to za chvíli přestane bavit. Ta odměna a napětí o ekvip by tam měly být a to se v tomhle nastavení bez pvp eventů hledá těžko.
Psal jsem Qkvidovi a Ocrocovi pár mejch konkrétních návrhů jak na ty arény, tak pak na jednotlivý pvp questy/eventy - upozorňuju, že je to hodně čtení, kdo nechce, nečtěte to, posílám to pro lidi, který by to třeba mohlo zajímat.
//////////
Arény: jde o to, že za zabití charu bych měl 1 bod, pokud má nad 3k fame, 2 body, pokud má nad 6k. Ten bod
bych z jednoho charu dostal maximálně jednou za den. Za 20 například, bych si koupil vstupenku do LVL 1 arény,
kde bych se utkal s jiným člověkem, kterej má taky tuto vstupenku, o nějakej hodnotnej poklad v podobě kvalitního
pvp ekvipu/jezdítek (například random šutrovka, 3 zosti, 3 rr, 500 regů od každýho, +15 leather/bone/plate/chain
komplet). Po zabití člověka by mi spadl do báglu locpick na jedno použití, kterým bych napoprvé otevřel samodoplňovací
lockovací poklad, kterej v takové aréně je a sám se doplní třeba okamžitě potom, nebo po odportění. Úplně stejně by
mohla být udělaná aréna pro dvojice, se dvěma poklady
. Loot a prasení je čistě na hráčích. Mimo to by se do mého
"pvp booku" připsal jeden point za takovéto vítězství. Za 50 bodů bych si koupil vstupenku do LVL 2 arény, kde by systém
byl úplně stejnej, ale odměna by byla vyšší a komplexnější - mustang, 5 zostů, 10 koní, 2000 regů, random +20 komplet,
random šutrovka, random +9tka, 10 rr, invul mageska, invul deathka, například random komponenty na různý věci - tětiva,
starstone, mystik, je to fakt jedno. Za vítězství tady člověk například dostane 4 pointy do "pvp booku". Za 100 bodů si
koupím vstupenku do LVL 3 arény, kde bude odměna spotřebák - tzn. jezdítka, reflexy, regy a prostě random top část,
brutálně silný jezdítko (třeba Zostrich na steroidech, kterej má dmg jako Vortex a má plno hp), random top zbraň. Za
vítězství v LVL 3 aréně by například bylo 7 pointů v "pvp booku".
Za 10 pointů v pvp booku by člověk dostal například nb lehce rejr čapku s dobrejma statama - zároveň
zviditelnění úspěšnýho pvpera - zabít minimálně 100 lidí a ještě vyhrát všech zápasy o pointy, to už musím něco umět.
Za 30 pointů v pvp booku by člověk dostal Artefakt dle svýho povolání + upomínkovej předmět v podobě rare
části oblečení - nejlíp zase čapka s dobrejma statama. Minimálně 250 mrtvých lidí a 30 vyhranejch zápasů.
Za 70 pointů v pvp booku by člověk dostal rare jezdítko + upomínkovej předmět + 2 sochy na baráček. Zabít
minimálně 500 lidí a vyhrát všechny ty zápasy...
Je to jen šablona, možná jsem se spustil s těma odměnama, ty můžou bejt samozřejmě jiný, ale podle mě takhle
si čistě pvp člověk může vydělat, běhat to pvpko v dobrým ekvipu a může ho to bavit... a já mít tuhle možnost,
už vživotě nepůjdu nikoho otravovat do dungu.
//////////
Teď pvp questy: první pvp quest spočívá v tom, že se například každý týden v neděli ve 20:00 objeví za branami
Cove za jezírkem nějaké HC NPC. Dovoleno je absolutně všechno, ale nejdůležitější bude, že po dobu questu je
brána Cove zamčená. Nastává bitva a pvp. Jedna strana vítězí a tepe NPC, druhá se snaží je u toho zabít. NPC
nedropne vůbec nic, po jeho smrti se ale objeví reward gate jen na 10 sekund (tzn. ti prohrávající - rozehnaní do
okolí, ostrouhají), která ale prosím nedá Lorda, 10k a cobb, ale třeba 1k fame a slušnou dávku spotřebáku - například
1k regů od každého, 3 jezdítka a 3 reflex ringy, random +7 gun/+20 část brnka. Co je ale nejklíčovější věc, tato gate
hráče nehodí do bezpečí, ale do nějakého většího, avšak uzavřeného prostoru (například 2x2 obrazovky), kde nastane
opravdová bitva o získaný "mamon". Jediná cesta odtud bude KOPem + zde nebudou povoleni summoni - správná Last
Man Stand arena
. Pokud by měl event úspěch, může se podle mě dělat i častěji, nevím ale, jestli u toho není nutný
GM, aby se ukázala ta gate - pokud ne, může to být každý den.
//////////
Druhej quest by byl asi víc nárazovej, ale určitě opakovatelnej - "Karavana", jak jsem to nazval :-p. Spočívalo by
to v tom, že se jedna strana snaží dopravit jednoho člověka bez koně někam jinam a druhá se jí v tom snaží zabránit.
Ten člověk by měl nahozenejch třeba 10k hp. Na questu by bylo zakázaný řezání a ress - to znamená bránění do posledního
dechu a prostě jak lidi umřou, tak zůstanou ležet - lidi se mnou hem víc budou hlídat a bude to hodně o taktizování a
míň o haló akci. Strana s méně hráči by měla taky nahozený hp od GM. Příklad - PK je 8, modrých 18, to znamená 10
lidí navíc, v průměru 110 hp = 1100 hp. To by znamenalo třeba 700 hp by bylo rozházený mezi PK, aby dýl přežili.
Povolený by byly všechny způsoby boje a co si myslím, by mohlo být nejzajímavější, je udělat to skrz město. Britain,
Trisnic... prostě těžký barikády, zdění, prostě mela... a uprostřed toho všeho by tam pobíhal jeden char pěšky a u
sebe měl "odměnu" pro vítěznou stranu - svůj život. Karavana by zuby nehty bránila svého pěšáka a snažila by se
dostat se skrze město jakýmkoliv způsobem. Samozřejmě bez guardů. Myslím si, že bude celkově hodně zajímavý sledovat,
jaký různý způsoby budou lidi napadat, jak ho zazdít/bloknout, u toho se bránit ostatním a tak.... No a odměna by na
základě vítězství byla pro všechny zúčastněné z vítězné strany. To by muselo dát GM sraz někde a opět formou zajímavých
pvp ekvipů podobně jako u prvního questu rewardou... tady ale do bezpečí. A vlastně to tady není až tak důležitý, jako
u toho prvního...
//////////
Budu rád za připomínky, nerad za flame, především jsem to psal GMs, tak jen abyste třeba věděli, jaký konkrétní věci jsem navrhoval.